Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Taip išsityčiot iš klasikinio lokomotyvo...

    Panašūs perdaryti 2TE10 serijos lokomotyvai važinėja Kazachstane.
    Iš emkos padare manevrini Ir tada kaip turėjo atrodyt 2TE10?
    Не мы такиe, жизнь такaя...

    Comment


      #22
      Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
      Iš emkos padare manevrini Ir tada kaip turėjo atrodyt 2TE10?
      Magistraliniu liko, tik pagal amerikiečių madą kapotinis dabar.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
        Iš emkos padare manevrini ...
        Nepasakyčiau, kad geras manevrinis gavosi. Bent keitinėjant važiavimo kryptis mašinistui kabinoje patogumas ne tas kaip TEM2, SU42, ČME ir panašiuose.

        Comment


          #24
          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Nepasakyčiau, kad geras manevrinis gavosi. Bent keitinėjant važiavimo kryptis mašinistui kabinoje patogumas ne tas kaip TEM2, SU42, ČME ir panašiuose.
          O kodėl? Aš įtariu, kad šie "hibridai" naudojami dvigubi, sukabinant taip, kad kabinos lieka kraštuose, todėl jokio nepatogumo brigadai.

          Comment


            #25
            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            O kodėl? Aš įtariu, kad šie "hibridai" naudojami dvigubi, sukabinant taip, kad kabinos lieka kraštuose, todėl jokio nepatogumo brigadai.
            Tada jau nebus manevrinis. Kaip ir 2M62, 2TE10 ir kiti panašūs. Galinėje stotyje mašinistas pereina iš vienos kabinos į kitą, ir nepatogumo tikrai jokio.
            Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.

            Comment


              #26
              Tada jau nebus manevrinis.
              Tai tas mongolų šilumvežis ir nėra manevrinis

              Jaunuoliai ir kiti railfanai, nesugalvokit taip važinėtis kaip šie du pacanai:

              http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

              Comment


                #27
                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Tada jau nebus manevrinis. Kaip ir 2M62, 2TE10 ir kiti panašūs. Galinėje stotyje mašinistas pereina iš vienos kabinos į kitą, ir nepatogumo tikrai jokio.
                Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.

                O tik ar TE3 nėra krovininis šilumvežis?


                Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.13, 11:42.
                Не мы такиe, жизнь такaя...

                Comment


                  #28
                  TE3 naudojamas ir kroviniam ir keleiviam pervežti, taip kaip M62 ar 2TE10 serijos lokomotyvai. Bet iš esmės tai krovininis
                  Paskutinis taisė RAW; 2008.07.13, 13:39.

                  Comment


                    #29
                    Bet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                    Comment


                      #30
                      Parašė RAW Rodyti pranešimą
                      TE3 naudojamas ir kroviniam ir keleiviam pervežti, taip kaip M62 ar 2TE10 serijos lokomotyvai. Bet iš esmės tai krovininis

                      Ar TE3 dar kur naudojamas?
                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                      Comment


                        #31
                        Azerbaidzane

                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture
                        http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                        Comment


                          #32
                          Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                          Viename websaite-http://gallery.balticrailpics.net/index.php mačiau įdomiai ''tiuninguota''
                          M62.Stai keletas foto

                          mano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?

                          Comment


                            #33
                            Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                            mano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?
                            Čia yra 2M62M (2M62, kuris skirtas Mongolijos geležinkeliams), kuriame modernizacijos metu buvo sumontuota General Electric jėgainė ir duotas naujas serijos pavadinimas. Dėl to, kad amerikiečiai tiekia ne atskirus mazgus, o sujungtus į modulius, kurie pas juos yra standartiniai visiems, todėl ir gavosi kapotinis variantas (panašūs važinėja Kazachstano geležinkeliuose).
                            Šilumvėžis lieka 2-jų sekcijų (sujungiamos "užpakalis" prie "užpakalio")
                            Paskutinis taisė Aleksio; 2008.07.13, 17:29.

                            Comment


                              #34
                              Dar radau vieną foto 2ZAGAL-002 (2M62M).

                              http://gallery.balticrailpics.net/di...album=63&pos=2
                              Paskutinis taisė Gaxas; 2008.07.13, 17:25.
                              MIX diskusijų forumas

                              Comment


                                #35
                                Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                Bet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
                                M62 gal ir taip, bet 2TE10 ir įprastai tempia keleivinius vagonus

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
                                  Bet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
                                  Lietuvoje taip, o kitur yra vietų kur M62 tik ir tempia, o yra vietų kur M62 (2M62) nėra ir nebuvo, ir visokius priemiestinius ČME3 ar TEM2 tempia.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Gaxas Rodyti pranešimą
                                    Dar radau vieną foto 2ZAGAL-002 (2M62M).

                                    http://gallery.balticrailpics.net/di...album=63&pos=2
                                    Iš to websaito aš tas nuotraukas ir įkėliau
                                    Не мы такиe, жизнь такaя...

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                      mano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?
                                      Kas dėl to žodžio-tiuninguotas, tai aš šiaip ant juoko parašiau,nereikia čia pateisinėt
                                      Не мы такиe, жизнь такaя...

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                        M62 gal ir taip, bet 2TE10 ir įprastai tempia keleivinius vagonus
                                        noreciau pastebeti, kad tiek M-62, tiek TE-3, tiek TE-10 yra krovininiai silumveziai. Kartais galima ir uzrasus pamatyti ant ju "pasazirskij". Taciau tai tas pats, kas jauciui ant sono parasyti "arklys" Nuo to to jis tikrai arkliu netaps, bet vezima aisku gales tempti O naudojami kituose gelezinkeliuose krovininiai silumveziai manau tam, kad neuztenka keleiviniu.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Siaip itariu, kad tas tavo budetojas Siemensa su 2M62M supainiojo.. Nemanau, kad jis ten kaimelyje sededamas labai domisi silumveziais ir juos atskiria Vilniaus depo balanse nei vieno Siemenso nera, ir i Maurucius nepamenu, kad butu vaziaves (nebent koki 1-2 kartus per bandymus), o si marsuta aptarnauja tik Vilniaus lokomotyvu depo lokomotyvai ir brigados.
                                          Na, jei žmogus pradirbęs nemažai metų geležinkeliuose stoties budėtoju, tai tikrai atskirs lokomotyvus.

                                          Taip pat pataisysiu, kad daugumoje šaltinių M62 sutinkamas kaip "gruzopasažirskij" šilumvežis, t.y. universalus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X