Parašė robertas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIš emkos padare manevrini Ir tada kaip turėjo atrodyt 2TE10?
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąIš emkos padare manevrini ...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNepasakyčiau, kad geras manevrinis gavosi. Bent keitinėjant važiavimo kryptis mašinistui kabinoje patogumas ne tas kaip TEM2, SU42, ČME ir panašiuose.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO kodėl? Aš įtariu, kad šie "hibridai" naudojami dvigubi, sukabinant taip, kad kabinos lieka kraštuose, todėl jokio nepatogumo brigadai.
Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.
Comment
-
Tada jau nebus manevrinis.
Jaunuoliai ir kiti railfanai, nesugalvokit taip važinėtis kaip šie du pacanai:
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTada jau nebus manevrinis. Kaip ir 2M62, 2TE10 ir kiti panašūs. Galinėje stotyje mašinistas pereina iš vienos kabinos į kitą, ir nepatogumo tikrai jokio.
Jau esu rašęs, kad Rusijoje regėjęs daug po vieną sekciją eksploatuojamų TE3 (kabina viename gale). Su keleiviniais traukiniais tolimo susisiekimo tinka, manevriniam darbui - nelabai.
O tik ar TE3 nėra krovininis šilumvežis?
Paskutinis taisė _TuaReG_; 2008.07.13, 11:42.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąTE3 naudojamas ir kroviniam ir keleiviam pervežti, taip kaip M62 ar 2TE10 serijos lokomotyvai. Bet iš esmės tai krovininis
Ar TE3 dar kur naudojamas?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąViename websaite-http://gallery.balticrailpics.net/index.php mačiau įdomiai ''tiuninguota''
M62.Stai keletas foto
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąmano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?
Šilumvėžis lieka 2-jų sekcijų (sujungiamos "užpakalis" prie "užpakalio")Paskutinis taisė Aleksio; 2008.07.13, 17:29.
Comment
-
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąBet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
Comment
-
Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąBet jug kiek girdejau ,kad M62 naudojamas tik extra atveju, kai nėra kam keleivinio pratempt
Comment
-
Parašė Gaxas Rodyti pranešimąНе мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąmano durna galva mastant, tai cia yra krovininis silumvezis kuris turetu but dvieju sekciju. ir nemanau kad jis tiuninguotas, jo juk pavadinimas ne koks m62, bet 2ZAGAL. neatkreipet demesio?Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąM62 gal ir taip, bet 2TE10 ir įprastai tempia keleivinius vagonus
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip itariu, kad tas tavo budetojas Siemensa su 2M62M supainiojo.. Nemanau, kad jis ten kaimelyje sededamas labai domisi silumveziais ir juos atskiria Vilniaus depo balanse nei vieno Siemenso nera, ir i Maurucius nepamenu, kad butu vaziaves (nebent koki 1-2 kartus per bandymus), o si marsuta aptarnauja tik Vilniaus lokomotyvu depo lokomotyvai ir brigados.
Taip pat pataisysiu, kad daugumoje šaltinių M62 sutinkamas kaip "gruzopasažirskij" šilumvežis, t.y. universalus.
Comment
Comment