Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

    Nu bet ar esantis galios rezervas lokomotyve kam nors maiso? Klausima noreciau uzduot : kabinam vienoda sastata prie 2M62U ir prie 2TE121 - ar jie vienodai sudegins kuro?O gal aplamai prieziura to 2TE121 buvo specifine ir brangi, kaip pavyzdys gal ir netikes cia sioje temoje, bet pvz tankas T-80 ugnies galia yra tolygus T-72, o jo islaikymo savikaina zymiai didesne del ydingo duju turbininio variklio, del to ju ateitis aiski - metalo lauze greitu laiku.
    Persigalvojo jau dėl T-80. Pasirašyti modernizacijos kontraktai ir dalis jau modernizuoti.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      https://trainpix.org/photo/80222/
      Komentaruose prie šio šilumvežio aprašomos problemos.

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą

        Kad sumažėjo apimtys, tai nereiškia kad traukinių svoriai sumažėjo ar negalėjo būti didinami. Čia greičiau bendras nuosmukis administraciniame techniniame lygmenyje. Kam knistis su sudėtingo "dovodkėm" ir remontais, jei greta yra krūvos važiuojančių, kuriuos jau 20-30 metų žinom kaip nuluptus. Su detalėm analogiškai.
        Būtent, kas sumažėjo srautai, todėl pakako senesnių ir mažesnės galios šilumvežių. Aišku, ir remonto problemos, ir sudėtingesnis aptarnavimas pridėjo savo.

        Comment


          Traukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Traukinių skaičius mažėja, o ne ruožo svoris. Be to Rusijoje daug vietų, kur jo trauka būtų buvusi pilnai išnaudojama, nepaisant bendro sumažėjimo. Bet kam kažką keisti ir rūpintis, jei ir taip gerai.
            Butent. Kur nors prie Baikalo galejo permest kur tempia is abieju galu sastata 3TE10 arba VL85 tikrai ten butu buvusi is ju nauda. Mano nuomone jis buvo ganetinai sudetingas arba nedadarytas - ko pasekoje vezimo savikaina labai isaugdavo

            Comment


              Tai iš komentarų aišku, kad buvo techninių problemų susijusių su pramonės galimybėmis. Kiek darbo ir pastangų, kad tai įveikti. O kam reikia? Analogiškai kaip ir SSRS/Rusijos aukštųjų karininkų galvose.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                O prie ko čia Rusija? Rusijoje jie pakankamai atitarnavo. Tuo tarpu Ukraina juos užmušė per 3-5 metus. Nors Luganske gaminti ir problemų su remontu bei detalėmis neturėjo būti, išskyrus finansines.

                Comment


                  Pridėk ir Ukrainą, lyg ten skyrėsi tuo laiku kažkas.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Bet Rusijoje kažkodėl tai neužvertė jų per 3-5 metus, o Ukrainoje užvertė. Nors joje jie buvo ir gaminami. Taigi, jokių problemų su detalėmis ir gamintojo remontu (nors tuo paprastai gamintojai neužsiima, yra specializuotos įmonės, bet gamyba tada stovėjo, taigi, gamintojas galėjo griebtis ir remonto).

                    Comment


                      Užvertė ir Rusijoje anksčiau laiko, nes dar dabar važinėja 2TE10 kibirai senesni už juos, o jau kiek laiko praėjo nuo užvertimo.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Konkrečiai 2TE121 Ukraina užvertė, Rusijoje jie pratarnavo 10-20 metų. Rusijoje jie buvo senesni 198x metų, Ukrainoje naujesni, kai kurie jau po 1991 m. pagaminti.

                        Comment


                          Ukrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.

                          Comment


                            https://trainpix.org/list.php?mid=54
                            Ukrainoje buvo 51 vnt. Paskutiniai pagaminti 1992 sausio m.
                            Visi Ukrainoje nurašyti iki 1994 metų. Išskyrus du, kurie atsidūrė Rusijoje.

                            https://trainpix.org/list.php?t=0&cid=22&mid=54
                            Rusijoje beveik visi (22 vnt.) buvo Severnaja geležinkelyje. Kai kurie buvo perduoti Oktiabrskaja geležinkeliui. Daugumos jų nurašymo data nėra žinoma.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Ukrainai šitų lokomotyvų nereikėjo. Nei galingumas neatitiko, nei svoris.
                              Galėjo po 1 sekciją naudoti.

                              Comment


                                Gal ir galėjo, bet ten ir 2TE116 perteklius susidarė, o ir jie po vieną sekciją naudojami. O susidarė turbūt ne tik dėl vežimų apimčių mažėjimo, bet ir dėl elektrifikacijos.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Pasirodo buvau užmetęs šią temą. Tad sudedu visus filmus, kurie rodyti per Vokietijos TV ir prie jo sukūrimo prisidėjau asmeniškai.

                                  Ekaterinburgas, vaikų geležinkelis, Sinatra (kur gaminamos Lastočkos ir kiti lokomotyvai) ir Alapajevsko siaurukas. Yra ir 45 min šio filmo versija, bet nededu



                                  Comment


                                    Sachalinas - vienintelis japoniškos vėžės tinklas, jo paskutinės gyvenimo minutės (užtaikėme ant perklojimo) ir Vanino geležinkelio keltas. Dvi serijos




                                    Antros dalies Youtubėje neradau, įdedu linką į laidą



                                    https://www.swrfernsehen.de/eisenbah...94786-100.html

                                    Comment


                                      Filmo apie St Peterburgą ir Kareliją 45 min versija - daug daug garo ir dūmų, geležinkelio muziejus, vaikų geležinkelis ir ... garvežys reguliariame susisiekime.

                                      https://www.3sat.de/dokumentation/re...GoAL5a9obhyVNQ

                                      Gero žiūrėjimo t sakant.

                                      Comment


                                        Rusija

                                        Comment

                                        Working...
                                        X