Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNesu isitikines 100 proc., bet ALS vidurineje sekcijoje tikrai neturi buti. Ji nera skirta atskirai vazinejimui tarpstociuose, o depe vazinejant nereikia jokiu ALS
Vidurineje sekcijoje ALS nera.
Comment
-
[QUOTE=LT-1;326005]na nemanau, negi cia taip kalbant apie tiltus is niekur nieko galima pradeti kalbeti apie miltus
O tas DM62 idomus dalykas, dabar susiradau internete, nebuvau girdejes apie tokius
Jei kas supranta rusiskai - galit pasiskaityti apie traukini - raketini kompleksa
traukinys - raketinis kompleksas
O kaip tokio raketinio komplekso judejimas zymimas grafike ? Kokios spalvos siulas ?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kaip tokio raketinio komplekso judejimas zymimas grafike ? Kokios spalvos siulas ?
Kaip kažkas yra rašęs forume, būdavo sovietmečiu specialūs traukiniai - įlipa ginkluoti kareiviai pas mašinistą į kabiną ir važiuodavo kažkur, visur jiems duodavo žalią šviesą.
Comment
-
geriant su kolegomis teko isgirsti visokiu baikiu.
vienas pasakojo,kad kaip tik, karinis traukinys buvo pazymetas kaip paprastas, kad kapitalistu snipai nesuzinotu. netgi kareiviai (zemiausias laipsnis - kapitonas) buvo aprengti civiliais rubais ir uzdrausta be ypatingo atvejo ginklu nerodyt. ten veze raketu vagonus, panasius i izoterminius vagonus - lednykus. kadangi pagal popierius neskubus krovinys buvo, tai is Ukrainos i Sibira (kaip sake - keli simtai km uz Uralo) vaziavo 11 dienu. kad pagreitintu kelione, buvo imtasi tradiciniu metodu - nesdavo snapso stoties valdziai, kad ju vagonus statytu i pirma ta kryptim vykstanti sastata...
manau, kad pirmenybe kariniams duodavo tik ypatingais atvejais - kai "teikdavo internacionaline pagalba broliskoms tautoms"...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąLogiškai mąstant tai būtų taip: Tas raketinis kompleksas yra strateginis objektas . Stabdo visų traukinių eismą, net keleivinių, kad užtikrinti jog jis pasieks tašką B laiku.
Kaip kažkas yra rašęs forume, būdavo sovietmečiu specialūs traukiniai - įlipa ginkluoti kareiviai pas mašinistą į kabiną ir važiuodavo kažkur, visur jiems duodavo žalią šviesą.Paskutinis taisė Darius555; 2009.02.28, 12:13.
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimągeriant su kolegomis teko isgirsti visokiu baikiu.
vienas pasakojo,kad kaip tik, karinis traukinys buvo pazymetas kaip paprastas, kad kapitalistu snipai nesuzinotu. netgi kareiviai (zemiausias laipsnis - kapitonas) buvo aprengti civiliais rubais ir uzdrausta be ypatingo atvejo ginklu nerodyt. ten veze raketu vagonus, panasius i izoterminius vagonus - lednykus. kadangi pagal popierius neskubus krovinys buvo, tai is Ukrainos i Sibira (kaip sake - keli simtai km uz Uralo) vaziavo 11 dienu. kad pagreitintu kelione, buvo imtasi tradiciniu metodu - nesdavo snapso stoties valdziai, kad ju vagonus statytu i pirma ta kryptim vykstanti sastata...
manau, kad pirmenybe kariniams duodavo tik ypatingais atvejais - kai "teikdavo internacionaline pagalba broliskoms tautoms"...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąJis slaptas tas traukinys, tai ir zymimas specialiu parkeriu, kuriuo parasai ir nieko nesimato, nebent ultravioletiniais spinduliais pazibintum
O jei rimtai, tai bent jau as nezinau - Lietuvoje tokie nevazineja (anksciau tai gali visko buti, kad vaziuodavo..).
Gal vazineja, rusai gal siuntineja is Kaliningrado atgal pirmyn per Lietuva, esant reikalui ir paleistu is Lietuvos teritorijos, visas pasaulis manytu kad Lietuvos raketa buvo
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąGal vazineja, rusai gal siuntineja is Kaliningrado atgal pirmyn per Lietuva, esant reikalui ir paleistu is Lietuvos teritorijos, visas pasaulis manytu kad Lietuvos raketa buvo
2. Tie kompleksai jau berods kelis metus nenaudojami, baigta eksploatacija.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą1.
2. Tie kompleksai jau berods kelis metus nenaudojami, baigta eksploatacija.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąLabas, mes nezinome kas naudojama kas nenaudojama, pvz aplink Maskva priesraketine sistema yra, aplink Maskva vaziuoja pastoviai kazkox traukinys ziedu, nes gelezinkelis apjuosia Maskva, kas ten yra zinau tik tiek kad priesraketines sistemos dalis vagonuose
Na ir kas,kad kazkas vazineja. O stai Rustas atskrido su savo lektuveliu ,kirtes visas sienas ir prieslektuvines gynybas ir nusileido Maskvos raudonojoje aiksteje,kremliaus pasoneje:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNa ir kas,kad kazkas vazineja. O stai Rustas atskrido su savo lektuveliu ,kirtes visas sienas ir prieslektuvines gynybas ir nusileido Maskvos raudonojoje aiksteje,kremliaus pasoneje:-)
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąApie ką čia?
Neteko girdeti? Nepasakysiu kuriais cia metais buvo ir prie kurio sssr valdzios vadovo,bet jaunas vokietukas ,vardu rustas ,sportiniu lektuveliu iskrido i tuometines sssr teritorija ,parodydamas spygas visoms ju prieslektuvines gynybos sistemoms. Nuskrido per puse sssr iki pat maskvos ,rusijos sostines,labiausiai saugomo miesto pasaulyje ir vel parodes spygutes dabar jau maskvos prieslektuvinei gynybai ,nusileido su lektuvu paciame jos centre,raudonojoje aiksteje ,kur vykdavo rusu kariuomenes paradai. aisku po to buvo suimtas ir t.t.,bet esme tame,kad jis puikiai pademonstravo kokia neveiksminga yra rusu armija su visos savo sistemom:-)
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąNeteko girdeti? Nepasakysiu kuriais cia metais buvo ir prie kurio sssr valdzios vadovo... :-)
O antai Pauersas iš Pakistano į Norvegiją skrido 1960 m. gegužės 1 d. Buvo numuštas netoli Sverdlovsko, bet liko gyvas (raketa pataikė į lėktuvo užpakalinę dalį, ir pilotas sugebėjo iššokti su parašiutu; katapultu nepasinaudojo, nes jis buvo parengtas taip, kad nuo paspaudimo suveiktų lėktuvo susprogdinimo mechanizmas).
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKrypstame nuo temos, bet pridusriu, kad tai buvo 1987 metų gegužės pabaigoje. Matiasas Rustas dar pasinaudojo švente sovietinių pasieniečių diena, kuomet padidėjo KGB ir kitų aukštų karininkų lįbavimas ir kažkiek sumažėjo kariuomenės budrumas.
O antai Pauersas iš Pakistano į Norvegiją skrido 1960 m. gegužės 1 d. Buvo numuštas netoli Sverdlovsko, bet liko gyvas (raketa pataikė į lėktuvo užpakalinę dalį, ir pilotas sugebėjo iššokti su parašiutu; katapultu nepasinaudojo, nes jis buvo parengtas taip, kad nuo paspaudimo suveiktų lėktuvo susprogdinimo mechanizmas).
Pauersas daug kartu skrido radaru matomoje zonoje ,tik naudojosi kuri laika tuo kad rusai neturejo taip aukstai galinciu pakilti raketu (virs 20 km aukscio).Kai rusams pavyko pagaminti raketa jie ir numuse ji. Rust skrido zemai,kur jo nemato radarai ir taip pademonstravo rusu sistemos bejegiskuma. Na o visokie tie traukiniai su balistinemis raketomis ,tai is vis uzvakarykste diena esant dabartinems sekimo sistemoms.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąPauersas daug kartu skrido radaru matomoje zonoje ,tik naudojosi kuri laika tuo kad rusai neturejo taip aukstai galinciu pakilti raketu (virs 20 km aukscio).Kai rusams pavyko pagaminti raketa jie ir numuse ji. Rust skrido zemai,kur jo nemato radarai ir taip pademonstravo rusu sistemos bejegiskuma. Na o visokie tie traukiniai su balistinemis raketomis ,tai is vis uzvakarykste diena esant dabartinems sekimo sistemoms.
Comment
-
Panašu, kad senais tarybiniais laikais buvo nemažai eksperimentuojama su geležinkelio technika. Vienas iš tokių "kūrinių" - TG106 (Kiek primena šilumvežį TEP60).
Šaltinis: www.railinform.net
Comment
Comment