-neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
-pramoninėse linijose (Rusija).
Matomai čia veikia ekonomijos principas: kol važiuoja, tol ir dirba.
Man atrodo, kad nekeicia del neturtingumo ir del neveiklumo, jei taip galima issireiksti. Ir pas mus Lietuvoje zmones neturtingi su senais automobiliais vazineja, nes naujam ar geresniam neturi pinigu, o geresniam paskola bijo imti.. Taip manau ir ten, kol imanoma dar sutaisyti, tai ir vaziuoja, nors remontui manau dideles sumas isleidzia. Pas mus LG pvz isigijo naujus, modernizavo senus lokomotyvus, tuo sutaupydami dideles sumas pinigu (pvz Siemens, palyginus su nemodernizuotu 2M62 apie 40 proc, maziau naudoja dyzelino, tepalo ekonomija dar didesne, gali dvigubai sunkesnius traukinisu tempti ir t.t.). Tad ideti pinigai naujai technikai atsipirks labai greitai. O tuose skurdziuoe krastuose tokio mastymo nera matomai.. Todel ir naudoja neekonomiskas senienas..
LG beje kazkuo panasi situacija su TEP-60 Bet ir ju eksploatavimo pabaiga matoma vis aiskiau..
Kas gi pakeis TEP-60? Negi numatoma pirkti naujus? Netikiu, kad toliau bus pasikliaunama tik turimais BS'ais, kurių dar ir neužtenka...
Yra dar 4 senesni TEP-70, tad is viso TEP-70 (su BS) yra 8. Bus didelis reikalas, skirs Siemensu keleiviniams tampyti (nors ne tam jie sukonstruoti). O kad pakeis TEP-60 - neisvengiamas dalykas. Prabanga tokias senienas eksploatuoti.
Man atrodo, kad nekeicia del neturtingumo ir del neveiklumo, jei taip galima issireiksti. Ir pas mus Lietuvoje zmones neturtingi su senais automobiliais vazineja, nes naujam ar geresniam neturi pinigu, o geresniam paskola bijo imti.. Taip manau ir ten, kol imanoma dar sutaisyti, tai ir vaziuoja, nors remontui manau dideles sumas isleidzia. Pas mus LG pvz isigijo naujus, modernizavo senus lokomotyvus, tuo sutaupydami dideles sumas pinigu (pvz Siemens, palyginus su nemodernizuotu 2M62 apie 40 proc, maziau naudoja dyzelino, tepalo ekonomija dar didesne, gali dvigubai sunkesnius traukinisu tempti ir t.t.). Tad ideti pinigai naujai technikai atsipirks labai greitai. O tuose skurdziuoe krastuose tokio mastymo nera matomai.. Todel ir naudoja neekonomiskas senienas..
LG beje kazkuo panasi situacija su TEP-60 Bet ir ju eksploatavimo pabaiga matoma vis aiskiau..
na jei konkreciai tai : pvz 2m62 kelionei degina 1000
tai 2m62m *0.75
er20 *0.68
2xer20*0.75
2m62k*0.85
cia kuro normos
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
-neturtingose šalyse (Azerbaidžanas, Gruzija);
-pramoninėse linijose (Rusija).
Kas jau kas, bet Azerbaidzanas nera tokia jau neturtinga salis. Naftos tai turi. Valdzioje sedintys seimyniniai klanai graibo grietine nuo naftos biznio...
Kas jau kas, bet Azerbaidzanas nera tokia jau neturtinga salis. Naftos tai turi. Valdzioje sedintys seimyniniai klanai graibo grietine nuo naftos biznio...
Rusija irgi galėtų būti turtinga šalis, jei ne oligarchai, "graibantys grietine" nuo naftos ir dujų biznio. Na, bet neikim į lankas ir diskutuokim į temą.
Oi taigi čia visos foto iš parovozo. Kam kartoti jas. Pačiame parovoze kas dien atnaujinimai eina ir ateina kažkur apie 100 naujų foto. Tai jau geriau ten žiūrėti...:
Todėl matyt, kad jo paties stabdžiai normaliai dirbo
Tai jau greiciau persasi mintis, kad pas ji visai stabdziai nedirbo, nes tik tokiu budu (kai lokomotyvai priekyje ir gale) vezami riedmenys be stabdziu. Kad gale pastatyti veikiancius stabdancius vagonus, turi buti tvarkinga viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale. Siuo atveju manau ir buvo problemos kazkokios del to - gal nepasitikejo rusai tuo "sapsanu", jo stabdziu magistrale, kad ir i gala lokomotyva ikabino. Tokiu atveju, atsikabinus (nenumatytai) nuo priekinio lokomotyvo satatui, ji pilnai sustabdytu galinis lokomotyvas (ko nepadarytu paprasti gale esantys vagonai, jei iskiltu kazkokiu problemu su viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale).
Tai jau greiciau persasi mintis, kad pas ji visai stabdziai nedirbo, nes tik tokiu budu (kai lokomotyvai priekyje ir gale) vezami riedmenys be stabdziu. Kad gale pastatyti veikiancius stabdancius vagonus, turi buti tvarkinga viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale. Siuo atveju manau ir buvo problemos kazkokios del to - gal nepasitikejo rusai tuo "sapsanu", jo stabdziu magistrale, kad ir i gala lokomotyva ikabino. Tokiu atveju, atsikabinus (nenumatytai) nuo priekinio lokomotyvo satatui, ji pilnai sustabdytu galinis lokomotyvas (ko nepadarytu paprasti gale esantys vagonai, jei iskiltu kazkokiu problemu su viduryje esanciu vagonu stabdziu magistrale).
Parovozo forume TEP70BS-001 mašinistas parašė, kad tas lokomotyvas gale atsargai, nes buvo pasiruošę tempimui ir tuo atveju, jei "Sapsano" stabdžiai būtų nedirbę
Comment