Taip, bet jų buvo tik nedidelės partijos, lyginant su tuo, kiek gamino patys. Iš elektrovežių buvo prancūziški kintami F serijos (100 vnt. iš jų dalis keleivinių, likę - krovininiai) ir Vakarų Vokietijos kintami K (20 vnt.), taip pat prieš antrąjį pasaulinį buvo keletas elektrovežių nupirkta iš JAV (8 vnt.). Po Antrojo pasaulinio turėjo būti nuprikti ar tai pagal lendlizą pristatyta ir elektrovežių partija iš JAV, bet po karo pablogėjus santykiams, JAV uždraudė šių elektrovežių pristatymą į TSRS.
Iš šilumvežių iš viso tik 3 egzemplioriai, vienas britų, kiti du VFR, neskaitant Da (68 vnt.) ir Db (30 vnt.), gautų pagal lendlizą, ir kelių mažos galios trofėjinių. Taip pat pagal tarybinius brėžinius keli pirmieji tarybiniai (ir aplamai pasaulyje vieni iš pirmųjų) šilumvežiai buvo pagaminti Vokietijoje. Čia apie 1924-26 metus.
Iš mažos galios šilumvežių buvo užpirkta Austrijoje apie 100 vnt. dviejų modelių lokomotyvų, taip pat austriški motorvežiai.
Dar yra tokia klasė kaip pramoniniai elektrovežiai (kasykloms), tai jų buvo pirkta nemažai, pirmieji Italijoje tarpukaryje, po karo ir vėlesniais laikais buvo perkami VFR.Bendrai paėmus, pramoninių elektrovežių TSRS beveik negamino, buvo perkami iš Vakarų arba Rytų Europos šalių.
Garvežių daug pirko pasibaigus pirmajam pasauliniam ir kiek stabilizavusis padėčiai šalyje iš Švedijos, Vokietijos, JAV, taip pat pirko ir šiek tiek vėliau. Bet daugiausiai tai pagal lendlizą iš JAV. Aišku, po Antrojo pasaulinio ir prieš pat jį daug trofėjinių pateko ir kartu su prijungtų teritorijų geležinkeliais. Taip pat iš kapitalistinių šalių tik Suomija po karo pagal reparacijas gamino siaurųjų geležinkelių garvežius. Sachalino geležinkeliui Japonijoje buvo nupirkta berods 30 garvežių, bet kai jau pokaryje normalizavosi santykiai.
Iš šilumvežių iš viso tik 3 egzemplioriai, vienas britų, kiti du VFR, neskaitant Da (68 vnt.) ir Db (30 vnt.), gautų pagal lendlizą, ir kelių mažos galios trofėjinių. Taip pat pagal tarybinius brėžinius keli pirmieji tarybiniai (ir aplamai pasaulyje vieni iš pirmųjų) šilumvežiai buvo pagaminti Vokietijoje. Čia apie 1924-26 metus.
Iš mažos galios šilumvežių buvo užpirkta Austrijoje apie 100 vnt. dviejų modelių lokomotyvų, taip pat austriški motorvežiai.
Dar yra tokia klasė kaip pramoniniai elektrovežiai (kasykloms), tai jų buvo pirkta nemažai, pirmieji Italijoje tarpukaryje, po karo ir vėlesniais laikais buvo perkami VFR.Bendrai paėmus, pramoninių elektrovežių TSRS beveik negamino, buvo perkami iš Vakarų arba Rytų Europos šalių.
Garvežių daug pirko pasibaigus pirmajam pasauliniam ir kiek stabilizavusis padėčiai šalyje iš Švedijos, Vokietijos, JAV, taip pat pirko ir šiek tiek vėliau. Bet daugiausiai tai pagal lendlizą iš JAV. Aišku, po Antrojo pasaulinio ir prieš pat jį daug trofėjinių pateko ir kartu su prijungtų teritorijų geležinkeliais. Taip pat iš kapitalistinių šalių tik Suomija po karo pagal reparacijas gamino siaurųjų geležinkelių garvežius. Sachalino geležinkeliui Japonijoje buvo nupirkta berods 30 garvežių, bet kai jau pokaryje normalizavosi santykiai.
Comment