Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Čia yra 2M62M (2M62, kuris skirtas Mongolijos geležinkeliams), kuriame modernizacijos metu buvo sumontuota General Electric jėgainė ir duotas naujas serijos pavadinimas. Dėl to, kad amerikiečiai tiekia ne atskirus mazgus, o sujungtus į modulius, kurie pas juos yra standartiniai visiems, todėl ir gavosi kapotinis variantas (panašūs važinėja Kazachstano geležinkeliuose).
    Šilumvėžis lieka 2-jų sekcijų (sujungiamos "užpakalis" prie "užpakalio")
    Čia dar vienas populiariosios serijos šilumvežių modernizacijos niuansų.

    Berods, pačiame Azerbaidžane ir Šiaurės Korėjoje iš M62 padaro elektrovežius:

    http://farrail.net/pages/trip-report...rums-2005.html

    (puslapio apačioje)

    Comment


      #42
      Parašė robertas Rodyti pranešimą
      Na, jei žmogus pradirbęs nemažai metų geležinkeliuose stoties budėtoju, tai tikrai atskirs lokomotyvus.

      Taip pat pataisysiu, kad daugumoje šaltinių M62 sutinkamas kaip "gruzopasažirskij" šilumvežis, t.y. universalus.
      Del budetojo info tai tikrai pasidomek, esu beveik isitikines, kad as teisus. O del M-62 tai teigiu kategoriskai - tai krovininis lokomkotyvas. Tuo gali isitikinti, paskaites rimtesne literatura. Kad jis del keleiviniu lokomotyvu trukumo daugelyje gelezinkeliu naudojamas keleiviniams traukiniams tempti, dar nedaro jo keleiviniu ar krovininiu-keleiviniu. Taip ji galima vadinti tik is praktines puses, ziurint i jo atliekama darba. Taciau ziurint i teorija (gamyklinius parametrus ir dokumentacija, traukos ir daugeli kitu charakteristiku), tai grynai krovininis silumvezis. Vien koks jo konstrukcinis greitis... (100 km/h).

      Comment


        #43
        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Čia dar vienas populiariosios serijos šilumvežių modernizacijos niuansų.

        Berods, pačiame Azerbaidžane ir Šiaurės Korėjoje iš M62 padaro elektrovežius:

        http://farrail.net/pages/trip-report...rums-2005.html

        (puslapio apačioje)
        Šauniai atrodo M62 su visais elektrovežio elementais
        Не мы такиe, жизнь такaя...

        Comment


          #44
          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Del budetojo info tai tikrai pasidomek, esu beveik isitikines, kad as teisus. O del M-62 tai teigiu kategoriskai - tai krovininis lokomkotyvas. Tuo gali isitikinti, paskaites rimtesne literatura. Kad jis del keleiviniu lokomotyvu trukumo daugelyje gelezinkeliu naudojamas keleiviniams traukiniams tempti, dar nedaro jo keleiviniu ar krovininiu-keleiviniu. Taip ji galima vadinti tik is praktines puses, ziurint i jo atliekama darba. Taciau ziurint i teorija (gamyklinius parametrus ir dokumentacija, traukos ir daugeli kitu charakteristiku), tai grynai krovininis silumvezis. Vien koks jo konstrukcinis greitis... (100 km/h).
          Dėl M62 nesiginčysiu, nes tai vistiek nekeičia esmės. O konstrukcinis greitis nėra pagrindinis parametras, apibūdinantis šilumvežius. Vien užtenka pažiūrėt kaip Baltarusijoje TEP60 prekinius vagonus tampo

          Šiandien pro Kauną į Kaliningrado pusę pravažiavo "Stoličnij Ekspress" Kijevas - Maskva. Gal kas žino daugiau apie jį? Matomai, bus specialus turistinis traukinys, bet keista, kad niekur nemačiau informacijos apie jį. Be to, įtariu, kad jis keliauja per visas Baltijos šalis, nes dar šią savaitę vienas mano draugas tą patį traukinį (su tuo pačiu LG TEP60!) matė Daugpilyje.

          Comment


            #45
            Na tema labai gera, Čia visai įdomu pamatyt ne vien LG lokomotyvus, bet ir identiškus kitų šalių
            Не мы такиe, жизнь такaя...

            Comment


              #46
              Nors LDz oficialiai neskelbia Rygos-Ventspilio atnaujinimo datos (metų pradžioje buvo kalbėta apie rugsėjo 1 d.), pagal nusiųstą užklausą buvau informuotas kad atidarymas planuojamas rugpjūčio 29 d. Keistoka, kad likus mažiau nei dviems savaitėms nieko nepranešama visuomenei. LDZ tvarkaraščiuose šio reiso taip pat dar nėra. Tik senas geras reisauskunft.bahn.de jau įtraukė šį reisą:

              Nuo 2008 09 01 kasdien:
              Nr. 807 Riga - Ventspils 18:15-20:56
              Nr. 808 Ventspils - Riga 06:20-09:05
              Sustoja Sloka, Tukums1, Kandava, Sabile, Stende, Spare, Ugale.

              Taip pat nuo rugsėjo 6 d. papildomas reisas į Liepoją:

              Nuo 2008 09 06 savaitgaliais:
              Nr. 805 Riga - Liepaja 11:00-14:07
              Nr. 806 Liepaja - Riga 14:35-17:48

              Comment


                #48
                Sveiki,
                Suomija, nors ir ne TSRS šalis, bet joje, kaip teigiama yra 1524 mm pločio vėžės geležinkeliai.

                Gal žinote, kodėl ten yra 4 mm skirtumas nuo TSRS?

                Comment


                  #49
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Sveiki,
                  Suomija, nors ir ne TSRS šalis, bet joje, kaip teigiama yra 1524 mm pločio vėžės geležinkeliai.
                  Gal žinote, kodėl ten yra 4 mm skirtumas nuo TSRS?
                  Kai Rusijoje pradėjo tiesti geležinkelius, jie irgi buvo 1524. Būtent tokio pločio suomiai juos ir paveldėjo. Apie 1980 metus TSRS buvo nutarta pereiti prie 1520. Tai sumažina riedmenų šoninį siubavimą, bet užtat greičiau pradėjo dilti aširačių riedėjimo paviršiai. O Suomijoje liko 1524 vežė, bet tas 4 mm skirtumas neįtakuoja eismo saugumo.

                  Comment


                    #50
                    1524 mm yra lygiai 5 pėdos, tai visiškai suprantama, kodėl galėjo būti pasirinktas toks standartas.

                    Tiesa, kita versija yra anekdotas apie carą, kad liepė inžinieriui padaryti plačiau tam tikru matavimo vienetu.

                    Jeigu apie carą, tai kiek žinau, Rusijoje, berods nuo Maskvos iki St.Peterburgo kelias vienoje vietoje daro lankstą. Sako, kad caras ten uždėjo pirštą ir jį turėjo pieštuku apvesti.

                    Comment


                      #51
                      Realiai tolerancijos (leidziami nuokrypiai nuo vezes plocio) yra zymiai didesnes, nei tie 4 mm.
                      Estai rekonstruodami neseniai viena linija (nepamenu kuria) irgi perejo prie 1524 mm plocio. Taciau esant kontrabegiams ir letai vaziuojant (keliu km/h greiciu) galima ir 1435 mm vezes riedmenimis vaziuoti rusisko standarto veze.

                      Comment


                        #52
                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        ...Automotrisa (markės nenustačiau) Kaliningrado krašto geležinkeliuose:...
                        RA1:
                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                        A western visitor may be slightly disappointed because the train has no toilet and its roof leaks in rains.
                        ...kiauras stogas ir nera tualeto...
                        Paskutinis taisė x21; 2008.09.05, 14:16.

                        Comment


                          #53
                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                          1524 mm yra lygiai 5 pėdos, tai visiškai suprantama, kodėl galėjo būti pasirinktas toks standartas.

                          Tiesa, kita versija yra anekdotas apie carą, kad liepė inžinieriui padaryti plačiau tam tikru matavimo vienetu.

                          Jeigu apie carą, tai kiek žinau, Rusijoje, berods nuo Maskvos iki St.Peterburgo kelias vienoje vietoje daro lankstą. Sako, kad caras ten uždėjo pirštą ir jį turėjo pieštuku apvesti.
                          Tuos lankstus tarp Maskvos ir Peterburgo tiesina, kad pagreitinti susisiekimą, ir minėtąjį berods ištiesino.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            #54
                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Tuos lankstus tarp Maskvos ir Peterburgo tiesina, kad pagreitinti susisiekimą, ir minėtąjį berods ištiesino.
                            Nea, ziurek, ka sako Google Maps:

                            Comment


                              #55
                              Apie konkrečią vietą nesakau, bet pats mačiau reportažą apie tiesinimus.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                #56
                                Tai cia vienintele kreiva vieta visoje linijoje... visi kiti kreivumai labai lokalus... gal butent apie juos kalbejo reportaze... ?
                                Arba Google stipriai atsilieka nuo gyvenimo... arba reportaze kalbejo apie ateities planus...

                                Comment


                                  #57
                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Tai cia vienintele kreiva vieta visoje linijoje... visi kiti kreivumai labai lokalus... gal butent apie juos kalbejo reportaze... ?
                                  Arba Google stipriai atsilieka nuo gyvenimo... arba reportaze kalbejo apie ateities planus...
                                  Pažiūrėkit Vilnių per Google Earth. Europos aikštė tuščia, Pilaitės prospekto nėra, taip pat sankryžos prie Spaudos rūmų ir ne tik tai... Na, galbūt čia tik Lietuvoje taip, gal Rusijoje dažniau atnaujina, bet kažkodėl nesinori tikėti...

                                  Comment


                                    #58
                                    Ne cia ne Lietuvoje, cia Vilniuje kazkodel taip yra, Kaunas neseniai dalinai atsinaujino, Ryga atsinaujino pilnai...
                                    Cia apie tai:
                                    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=1519&page=5
                                    Paskutinis taisė x21; 2008.09.05, 18:49.

                                    Comment


                                      #59
                                      Turėjau kažkada šį pašto ženklą. Įdomumo dėlei susiradau internete

                                      ir pasidarė smalsu, kas per šilumvežis TEP75?
                                      paravoz.com galerijoje - tik keletas nuotraukų. Kodėl 75-tas toks retas?

                                      Comment


                                        #60
                                        /\
                                        Buvo tik du.
                                        Čia apie TEP-75 kalbama: http://www.parovoz.com/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=4002

                                        Comment

                                        Working...
                                        X