Na parodo ko verti tie vakarų žurnalistai Olimpiada vyks ne pačiam Sočyje, bet už jo - 40 - 50 km kalnuose. O kaip žinote, kalnuose apie +20 žiemos metu.. Kvaila šnekėti Atviro sniego reikia kelioms rungtims, visa kita - telpa po stogu. Taip kad kas vis dar kiti "objektyvia" vakarų žiniasklaida?
Na parodo ko verti tie vakarų žurnalistai Olimpiada vyks ne pačiam Sočyje, bet už jo - 40 - 50 km kalnuose. O kaip žinote, kalnuose apie +20 žiemos metu.. Kvaila šnekėti Atviro sniego reikia kelioms rungtims, visa kita - telpa po stogu. Taip kad kas vis dar kiti "objektyvia" vakarų žiniasklaida?
Rusijoje, pasirodo, kaip tik siomis dienomis irgi del greitojo geležinkelio statybu nesutaria. Nori tarp Maskvos ir Kazanes daryti. Sako, kad be abejotino ekonominio efekto, minusai dar ir tokie: del konkurencijos sumazeja vietiniu traukiniu ir pablogeja susisiekimas su mazais miesteliais bei kaimo vietovemis, kas neigiamai veikia ju vystymosi perspektyvos: straipsnis rusu kalba
Neeilinė avarija geležinkelio pervažoje Kazachstane:
Столкновение грузовика с двумя поездами в Казахстане попало на видео http://lifenews.ru/news/145613
Modernizuoti BAM'ą ir didinti pralaidumą skamba juokingai, BAM'o dabartinės galimybės (pralaidumas) mano žiniomis nėra išnaudojamos...
Pasenusios žinios. Nemaža dalis BAM'o tai vienkelis neelektrifikuotas geležinkelis. BAM'as - vienintelė sausumos arterija, jungianti Rusijos Tolimuosius Rytus su likusia šalies dalimi. Krovinių srautai auga, tik prieš kelis metus buvo nutiestas automobilių kelias ir tik tuomet atsirado galimybė automobiliu nuvažiuoti iki pat Tolimųjų Rytų.
Baltarusijoje veikianti šveicarų "Stadler" gamina (dalinis galutinis surinkimas) dviaukščius traukinius EŠ2 (ЭШ2) (Stadler KISS RUS modelis) Rusijos "Aviaekspresui" ir Azerbaidžano geležinkeliams.
Rusijai - pirmieji traukiniai buvo surinkti Šveicarijoje ir gabenti per Klaipėdą. Kitų galutinis surinkimas pradėtas Baltarusijoje esančioje gamykloje. Dėl kritusio Rusijos rublio tolesnis traukinių pirkimas Rusijoje atidėtas, tačiau pavasarį 5 keturių vagonų traukinius užsakė Azerbaidžanas.
Azerbaidžanas nupirko kelis buvusius Estijos elektrinius traukinius ER2. Po modernizacijos Rygoje (RVR) pirmasis jau tuoj keliaus į Azerbaidžaną jau kaip ER2-3301. Iš viso bus modernizuoti 5 traukiniai, visi 4 vagonų.
Comment