Žodžiu Rusijos pramonė niekaip iš uodegos neišsivelka, tada už sienos būdavo perkama didelė dalis technikos, ir dabar situacija nesikeičia, tik rinka dar labiau traukiasi.
Vis tiek dabar mažiau perkama iš užsienio. Tik pastaruoju metu net RŽD pradėjo daugiau pirkti iš užsienio.
Beje, RŽD perka 7 Talgo traukinius, kurie kursuos į Kijevą ir į Berlyną.
gal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.
gal zinot ar neplanuoja vasara atsirasti tiesioginis gelezinkelio susisiekimas su Ukraina? juk daug zmoniu vasara keliauja prie juodosios juros atosogauti, o lektuvu brangu ir su persedimais.
Manau, į Ukrainą neprotinga būtų važiuoti per tokią pašalinę ir dar vizų reikalaujančią šalį kaip Baltarusija. Per Lenkiją važiuoti įmanoma, bet su persėdimu.
Prie Juodosios jūros esantį kurortą Sočį (jau ne Ukrainoje) pasiekti galima per Vilnių važiuojančiu RŽD traukiniu Kaliningradas-Adleris. Ukrainą jis aplenkia, bet Baltarusijos neišvengiama. Vagonai į Krymą dar gali būti prie kaliningradinių RŽD traukinių.
Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...
Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).
Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).
Labai abejoju, ar bus toks traukinys. Užtat vasarą prie Rygos traukinio galbūt ir prikabins kelis vagonus į Truskavecą...
Iš Vilniaus kasdien važiuoja naktinis autobusas į Kijevą. 22.00 išvažiuoja, 10.10 būna Kijeve. Atgal irgi naktinis, tik iš Kijevo po 19 išvažiuoja, o Vilniuje būna prieš 8 ryto. Maršrutą pakaitomis aptarnauja berods TOKS ir ukrainiečiai. Bilietas į vieną pusę berods 139 Lt. Traukiniu už tokią kainą nenuvažiuosi niekaip (vizos ar autobusų, ar traukiniu vis tiek reikia, tai nesiskaito). Be to traukiniu užtrunka gerokai ilgiau. Beje, ir iš Minsko į Kijevą nuo rudens beliko tik vienas traukinys. Anksčiau buvo du (antrasis Ukrainos iš Kaliningrado).
Per Lenkiją kelionė truks dvi paras, o ir kainuos brangiau nei minėtu autobusu sudėjus dar ir vizos kainą.
Lėktuvu nėra taip jau brangu, jei vežiesi tik rankinį bagažą - apie 460 Lt į abi puses (į Kijevą).
Atrodo, žmogus domėjosi susisiekimo su Juodosios jūros pakrante, o ne su Kijevu, galimybe. Nežinau, kaip su susisiekimu šia kryptimi. Berods, Aerosvit skraidins į Odesą.
Kas dėl Kijevo, tai ten nevietiniam autobusu važiuoti net patogiau nei lėktuvu, nes autobusų stotis beveik pačiame miesto centre, o nuo Borispolio oro uosto iki miesto dar valanda.
Kitais metais bus pradėtas jų surinkimas Urale. Visgi pažanga palyginti su cariniais metais ir sovietmečiu, kai tūkstančiai lokomotyvų ir vagonų buvo perkami užsienyje.
Sovietmečiu technika buvo perkama ne iš kapitalistinių šalių, išskyrus laikotarpį po revoliucijos ir Antrojo pasaulinio karo pabaigos + keli metai reparacijų.
Sovietmečiu technika buvo perkama ne iš kapitalistinių šalių, išskyrus laikotarpį po revoliucijos ir Antrojo pasaulinio karo pabaigos + keli metai reparacijų.
1960 Prancūzijoje buvo nupirkta 50, o Vokietijoje 20 kintamos srovės elektrovėžių.
Comment