Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Ir uzbekai mus lenks keleivių pervežimo greityje:
Talgo
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Parašė osnas Rodyti pranešimąparovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.
Comment
-
"Baltarusijos geležinkeliai" (BČ) išbando keleivinius elektrovežius EP1M:
http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=106966
http://train-photo.ru/details.php?image_id=107220
Tikėtina, kad šis elektrovežis gali būti naujas BČ pirkinys greitu metu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNeatsikando jie dar rusiško š...
Comment
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąAš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.
Comment
-
Kokybė pasiekiama ne iš karto. Nereikia manyti, kad vakariečiai iš karto pradėjo gaminti labai kokybišką techniką. Taip kad rusai turi pasirinkimą- gaminti patys ir tobulinti, kaupti patirtį, gerinti kokybę, arba pirkti iš užsienio ir būti priklausomiems vartotojams, nieko savo nesukurti, verkti dėl prasto gyvenimo... Nes antrąjį scenarijų renkantis, Rusija ir toliau liktų žaliaviniu priedėliu.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Buvęs LG manevrinis šilumvežis TEM2-1032 Jakutijoje:
http://train-photo.ru/details.php?image_id=107581
Comment
-
Apie traukinio katastrofą Čeliabinsko srityje, Rusijoje:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...smas-57-165627
Comment
Comment