Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rusai pagamino savos versijos supergreituosius traukinius. Jie pranašesni tuo, kad nereikia ne tik kontaktinio elektros tinklo, bet net ir bėgių! Maža to, pirmųjų užsakymų tikimasi iš Kinijos


    Paimta iš http://cahsr.blogspot.com/2008_11_01_archive.html
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Keletas foto iš Sankt Peterburgo:
      Sapsanas Moskovskij Vokzale


      Įdomi električka DER-002

      Moskovskij Vokzal


      [URL=http://www.radikal.ru][URL]

      Comment


        http://www.fishki.net/comment.php?id=74798

        Comment


          Naujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica. Traukinys važinės vieną kartą per savaitę. Traukinyje bus 3 liukso klasės vagonai, 6 vagonai bus 1 klasės ir vienas 2 klasės vagonas, du restoranai. Pastarieji bus keičiami Breste: Rusijoje ir Baltarusijoje važinės Rusijos restoranai, o toliau į ES - Lenkijos PKP restoranai.
          Maršrutas priklauso dukterinei RŽD įmonei ОАО "Федеральная пассажирская компания".

          Traukinys iš Maskvos Baltarusijos stoties išvyks ir stos 22 tarpinėse stotyse, o Nicą pasieks po maždaug 50 valandų. Ateityje tikimasi sumažinti kelionės trukmę iki pusantros paros.

          Kainos (Maskva - Nica):
          2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
          Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
          Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.

          Daugiau:
          angliškai
          http://eng.rzd.ru/isvp/public/rzdeng...4530&id=105563
          rusiškai
          http://press.rzd.ru/isvp/public/pres..._end=&id=75545

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Naujienos iš Rusijos. Rugsėjo 23 d. pradėjo kursuoti traukinys Maskva - Nica.

            Kainos (Maskva - Nica):
            2 klase - 306 €, 1 klase - 459 €, liukso klase - 1050 €, pirmos klasės kupė kai joje važiuoja vienas keleivis (įkaitant nemokamai vežamus du vaikus iki 12 metų) - 514 €.
            Šeimyninis (du suaugę, o vienas vaikas iki 12 metų nemokamai) liukso klase - 777 €.
            Yra ir kitos nuolaidos vaikams iki 12 metų, jaunimui (12-26 metai), pensininkams, 6 ir daugiau suaugusių grupėms.

            Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą

              Gal su ta nuolaida rusų pensininkai iki Baltarusijos ir davažiuos, bet iki Nicos, matyt, teks jau pėsčiomis eiti...
              Įdomu, kokia vidutinė pensija ten?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Įdomu, kokia vidutinė pensija ten?
                180 eurų

                Comment


                  Negi jūs manote, kad ten eiliniai pensininkai važinės? Pavyzdžiui, A. Pugačiova - jau pensijinio amžiaus. Rašė, kad bijo skraidyti ir mieliau važiuoja traukiniu...

                  Comment


                    Gaila, bet man valdžia nepalaimintų tokio kelionės būdo į Kiniją kitamet... Dienpinigiai (7 paros vietoj 1 lėktuvu) + Rusijos ir Mongolijos vizos + traukinio bilietas atsieitų daugiau nei lėktuvo bilietas
                    Paskutinis taisė Al1; 2010.10.10, 11:45.

                    Comment


                      Traukiniai ir lėktuvai žemėlapyje
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Šitą žinau. Pats kartais palandžioju.

                        Comment


                          Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                          Šitą žinau. Pats kartais palandžioju.
                          Gal kas nežino.
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                          Adam Mickiewicz

                          Comment


                            Šiaip ši svetainė jau buvo pašymėta temoje „Keleivių srautai Lietuvos geležinkeliuose“.

                            Comment


                              Kol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
                              Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).

                              http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html

                              http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kol pas mus jau beveik 20 metų pirsčiojama apie RailBalticą, Rusija, Ukraina, Slovakija ir Austrija nesnaudžia. Planuojama nutiesti 1520 mm geležinkelį iki Vienos. Projekto svarstymas tarp minėtų šalių prasidėjo 2007 m., o pernai pasirašytas keturšalis memorandumas ir įsteigta bendra projekto kompanija.
                                Jau vyksta projekto vertinimas, kurį atlieka Roland Berger Strategy Consultants. Šių metų gruodį jis bus pateiktas. Toliau įvykių seka būtų tokia: 2011-2013 projektavimas ir verslo plano galutinis parašymas, 2013-2015 - statyba, 2016 m. planujama pervežimų pradžia. Planuojama, kad vieno konteinerio pervežimo kaštai gali sumažėti iki 1000 dolerių (priklausomai kokiu atstumu ir kokios prekės gabenamos).

                                http://www.rzd-partner.com/press/2010/04/09/352789.html

                                http://kzd.rzd.ru/isvp/public/kzd?ST...e_end=&id=3033
                                klysti, apie šią trasą pradėta kalbėti turbūt apie 1996-1997 metus, o gal ir anksčiau (tiesiog aš pirma kartą apie tai išgirdau). pradžioje tuo nelabai suinteresuosi buvo austrai, vėliau, o ir manau dabar pagrindinė kliūtis yra slovakai, kurie praranda pagrindinį biznį - perkrovimą. taip, kad realiai apie šį projektą dar ankstoka šnekėti.
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Slovakai nieko nepraranda. Perkrovimo nebus, bet išaugusios tranzito apimtys atpirks perkrovimo praradimus. Jei jau kažkokios sutartys pasirašytos ir įkurta kompanija (keturšalė, dvi šalys ES), tai kažkas vyksta.

                                  Comment


                                    DR1A-323


                                    DR1A-160




                                    Su-250-43 Žlobino stotyje. Su serijos keleiviniai garvežiai važiuodavo ir per Lietuvą.




                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Rusija 1942-1942m Vokiečių invazija


                                      Paskutinis taisė Sefas210; 2010.11.21, 12:41.
                                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                      Comment


                                        Vat nesuprantu, kam kopijuoti fotografijas į forumą, tų kurių pats nefotografavai ???

                                        Comment


                                          Tiesiog žmogus gal rado senų fotografijų pas savo senelius ar dar kur ir tiesiog norėjo pasidalint.Nematau nieko blogo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X