Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    prastas matomumas cia visai ne prie ko...
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      [/URL] http://verslas.delfi.lt/automoto/vok....d?id=44069259 [/URL]

      Na neblogai sakyčiau.
      Paskutinis taisė Grillz; 2011.04.06, 20:02.

      Comment


        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
        [/URL] http://verslas.delfi.lt/automoto/vok....d?id=44069259 [/URL]

        Na neblogai sakyčiau.
        Vokietija pradės reguliarų krovinių gabenimą geležinkeliu su Kinija

        Stambiausia Vokietijos geležinkelio transporto įmonė - koncernas "Deutsche Bahn" planuoja pradėti reguliarų krovinių susisiekimą su Kinija, praneša DW-WORLD, remdamasis koncerno atstovų pareiškimu.

        Naujasis maršrutas nusidrieks Mongolijos, Kazachstano, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos teritorija. Palyginti su kitais maršrutais, einančiais į šiaurę nuo Mongolijos, jis skiriasi tuo, kad yra trumpesnis. Pavyzdžiui, norint pervežti krovinį iš Kinijos į Vokietiją Transsibiro magistrale traukiniui teks įveikti 1 tūkst. kilometrų didesnį atstumą.

        Balandžio 5 d. į Duisburgo miestą atvyko krovininis traukinys, kuris atliko bandomąjį reisą iš Sėčvanio provincijos Čuncino miesto. 10 tūkst. 300 km atstumą traukinys įveikė per 16 dienų. Pastebima, kad krovinys buvo pristatytas dukart greičiau nei jūra. Pasak „Deutsche Bahn" atstovo Karlo-Friedricho Rauscho, jei paklausa būtų pakankama, reguliarus susisiekimas šiuo maršrutu geležinkeliu gali būti pradėtas dar šiais metais.

        Comment


          Greičiau tai greičiau, bet dar kaina ne mažiau svarbus veiksnys.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Keletas foto pakeliui iš Memingeno į prakeiktą Lichtenšteiną:





            Galinis vagonas













            Kažkokiam kaime šiek tiek persėdančiųjių





            Vyksta masinis persėdimas, mum reik luktelt kito





            Štai ir jis, "privatnykas"







            Netikėtai, jame kupe vagonai



            Bendrakeleivė



            Konduktorius užsiėmęs...mergvakario dalyvėmis...



            ... o būsimoji likus kelioms stotelėms su pora draugių perbėgo į lokomotyvą ir laiką leido su mašinistu



            Atvykom į pasienį, Lindau, toliau Austriška dalis:









            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

            Comment


              Kodėl Lichtenšteinas prakeiktas?

              Comment


                Parašė bosco Rodyti pranešimą
                Kodėl Lichtenšteinas prakeiktas?
                Kas nors minimaliai domisi futbolu, tas tokių klausimų neuždavinėja.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                  Keletas foto pakeliui iš Memingeno į prakeiktą Lichtenšteiną:

                  Atvaizdas


                  [/URL]
                  Paprastas ir gražus dizainas. Žymiai geriau atrodo nei mūsų "Pesos"
                  Dear Sir,

                  Comment


                    Konteinerinės pltformos Kylio uoste, perkėloje.

                    2011 05



                    Paskutinis taisė digital; 2024.06.30, 14:55. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Ir kelios foto grįžtant iš Lichtenšteino

                      Brėžinys:



                      Štutgarte:







                      ir kažkur pakeliui







                      pilotas




                      Beje čia neseniai vienoj temoj buvo kilus pasipiktinimų banga, kaip teko pastovėti pusvalandi traukiny berods iš Kazlų Rūdos į Kauną.
                      Čia buvo važiuojama t.p. sekmadienį, teko ir pastovėt mažytėse motrisėse ir virš pusvalandžio ir matyt į jas netelpančių dviratininkų. O šmaikščiausia buvo kai kažkur per anksti atvažiavus ar pan. traukinukas laukė apie 15min ir vairuotojas su kontroliere ramiai išlipo parūkyt, ant perono šalia keleivių, gaila jau fotkikas nusėdes buvo, atsipūtę vokiečiai
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        Šaunuoliai Vokiečiai, beveik visada yra žingsniu priekyje nuo visų kitų

                        Vokietijos geležinkeliuose – energetinė reforma

                        Vokietijos geležinkelių („Deutsche Bahn“) laukia rimtos permainos – nacionalinė kompanija siekia reorganizuoti savo energetikos sistemą ir naudoti tik iš atsinaujinančių šaltinių gaminamą energiją, praneša reuters.com. Jau dabar daugiau nei 20 proc. Vokietijos geležinkeliais riedančių traukinių yra varomi naudojant saulės, vėjo ar vandens energiją, o 2014 metais šį skaičių siekiama padidinti iki 28 proc. Tikimasi, jog iki 2050 metų visa Vokietijos geležinkelių sistema naudos tik ekologiškus energijos šaltinius.

                        Comment


                          O šilumvežiai ir dyzeliniai traukiniai? Pereis prie biodyzelio, bus pakeisti hibridiniais ar dar labiau plečiama elektrifikacija?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O šilumvežiai ir dyzeliniai traukiniai? Pereis prie biodyzelio, bus pakeisti hibridiniais ar dar labiau plečiama elektrifikacija?
                            Turiu nuojautą, kad panašiai ir bus

                            Comment


                              Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                              Turiu nuojautą, kad panašiai ir bus
                              Ne bus, o yra. Pirmasis tik biodujomis varomas dyzelinis traukinys 'Amanda' pradejo kursuoti nuolatiniu maršrutu Švedijoje, prieš gerus 6 metus.

                              Comment


                                Automotrisė Leipcige

                                Paskutinis taisė digital; 2024.06.30, 14:57. Priežastis: atkurta foto
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  /\
                                  Man teko, bet tik pačiame jos viršuje. Jau nepamenu ar dėl bendrakeleivių ar dėl laiko trūkumo žemyn nusileisti nepavyko. Viršuje tai nič nieko gero, tiesiog tas stiklinis stogas įdomiai ir gana įspūdingai atrodo. Vėliau, berods žiūrėdamas dokumentinį filmą (per Discovery men regis) ir šiaip kažkur pamatęs kas ten apačioje yra vos neapsiverkiau supratęs ką pražiopsojau.

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Puikus filmukas apie Berlyno Centrinę stotį. Gyvai matyti neteko, bet atrodo, kad tai nereali stotis.

                                    Youtube video
                                    Labai paprasta ir funkcionali, bet ką nerealaus joje pamatei, tai neįsivaizduoju. Mano nuomone, Berlin Hauptbahnhof tėra tik stiklo ir plieno gabalas, kai tokia Antverpeno tikrai įspūdi padaro (taipogi keli lygiai po žeme, eksterjeras ir kas svarbiausia interjeras).

                                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                    Dordrechtas/Haarlemas
                                    Nesebaras/Plovdivas
                                    Kiolnas

                                    Comment


                                      Tikra tiesa, ji visai kitokia nei iprastos traukiniu stotys Europoje, Berlyno Hauptbanhof daro ispudi savo didelemis atviromis erdvemis. Tai vienintele stotis kokia man teko matyti kuomet gali stebeti pravaziuojancius traukinius keliuose skirtinguose lygiuose is vieno tasko.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Tuo ir nereali, kad moderni, lengva, funkcionali, atvira. Kaip šiuolaikinis oro uostas. Europoje tokių nelabai yra (jei išvis yra? Kažką panašaus mačiau tik Kinijoje... tik gal 10x didesniu mastu ), o 19a. "muziejinės" stotys įgrisę iki gyvo kaulo. Vien Londone jų visa krūva. Likusioje Europoje tokios irgi ant kiekvieno kampo. Tiesiog atsibodę.

                                        Berlyno stotis, kaip suorantu, yra gana unikali šita prasme (modernumu) bent jau Europos mastu. Būtent dėl to ir nereali.
                                        Na Europoje priešingai nei Kinijoje geležinkelių infrastruktūra nevėluoja visu amžiumi Kita vertus, tokia Lježo Guillemins stotis įdomiau atrodo (aišku nėra Berlyno 'gabaritų'). Beje, ar ne toj pačioj UK, lygtais Birmingeme planuojama nauja 'ultra-moderni' traukinių stotis?
                                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                                        Dordrechtas/Haarlemas
                                        Nesebaras/Plovdivas
                                        Kiolnas

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Tuo ir nereali, kad moderni, lengva, funkcionali, atvira. Kaip šiuolaikinis oro uostas. Europoje tokių nelabai yra (jei išvis yra? Kažką panašaus mačiau tik Kinijoje... tik gal 10x didesniu mastu ), o 19a. "muziejinės" stotys įgrisę iki gyvo kaulo. Vien Londone jų visa krūva. Likusioje Europoje tokios irgi ant kiekvieno kampo. Tiesiog atsibodę.

                                          Berlyno stotis, kaip suorantu, yra gana unikali šita prasme (modernumu) bent jau Europos mastu. Būtent dėl to ir nereali.
                                          'Citytunneln' Malmėje yra trys naujos požeminės stotys (stotelės). 'Hyllie' ir 'Trianglen' yra visai naujos, o Centrinė stotis turi naują priestatą su peronais po žeme. Žinoma, mastai, palyginti, nedideli, kaip ir aptarnaujamų keleivių skaičius, tačiau šis projektas įdomus bei įvertintas ekspertų. Rekomenduoju pasidomėti.
                                          Paskutinis taisė Silber418; 2012.01.15, 22:54.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X