Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    „Deutsche Bahn“ sudarė 25 mlrd. dolerių sandorį su Kataru

    Vokiečių geležinkelius tiesianti kompanija „Deutsche Bahn“ sudarė 25 mlrd. dolerių vertės sutartį dėl geležinkelių ir metro linijų tiesimo Katare ir Bahreine, informuoja BBC.
    Kataro sostinėje Dohoje „Deutsche Bahn“ statys keturių linijų metro su 98 stotelėmis.
    Bus tiesiamas geležinkelis greitajam traukiniui į kaimyninį Bahreiną. Traukinys važiuos 350 kilometrų per valandą greičiu.
    Pagal sutartį bus įkurta nauja kompanija „Qatar Railways Development Company“.
    Sutarties pasirašyme Dohoje dalyvavo Kataro ministras pirmininkas Hamadas bin Jassimas al Thanis ir Vokietijos susisiekimo ministras Peteris Ramsaueris.
    49 proc. naujosios kompanijos akcijų priklausys „Deutsche Bahn“, 51 proc. – Kataro valstybinei infrastruktūros ir statybų įmonei „Qatari Diar“.
    „Deutsche Bahn“ tikisi, kad partnerystė su Kataru bus vaisinga ir vėliau pavyks sudaryti daugiau verslo sandorių Artimuosiuose Rytuose.

    Comment


      #42
      Parašė John
      Idomu, kodel vokiečiai paskutiniu gauna tiek stambių užsakymų iš, o prancūzai ne? Juk taip stengėsi, netgi greičio rekordą pasiekė su savo TGV ir visvien nieko?
      Gal vokiška kokybė daro savo.

      Comment


        #43
        Labiau tikėtina kad vokiškas kyšininkavimas

        Comment


          #44
          Parašė John
          Beje, ar yra TGV, turinčių variklius ne vien lokomotyvuose, bet visuose vagonuose (kaip ICE ar Shinkansen)? Lokomotyvai-varikliai iš principo yra mažiau ekonomiškas ir šiaip mažiau technologiškai pažangus sprendimas (kurį naudoja ICE, Shinkansenai, Bombardier-Pendolino). Ar tai ir nėra pagrindinė priežastis, kodėl prancūziškų traukinių reikia tik patiems prancūzams?
          TGV vagonai užtat dviaukščiai būna - jie gali daugiau keleivių pervežti ta pačia linija (Prancūzijoje buvo vietų kur net leidžiant minimaliais laiko intervalais paprasti nebesusitvarkė su srautu).
          kaip?

          Comment


            #45
            azijieciai smulkesni zmones, ju daugiau ir telpa. pas juos sedynes galima siauresnes ir arciau viena kitos statyti, todel i ta pati plota ju daugiau telpa.
            cia viena is versiju.

            kas galit paneigti ar patvirtinti, kad 1,85m ugio ir 100kg sveriantis zmogus patogiai isitaisys Shinkansen Series 500?
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #46
              is asmenines patirties ICE 3 vs. Dviaukstis arba vienaukstis TGV. Patogumo, vidaus apdailos ir triuksmo salygomis laimi ICE3 be jokios konkurencijos SU ICE vaziavau (Dortmund-Miunchen) su TGV dviauksciu (Paris-Montpellier)

              Comment


                #47
                Norejau paklausti ar perkant bilieta DB is Bremeno i kita miesta Vokietijoje labiau apsimoka pirkti internetu ar vietoje? Beje jei internetu kiek laiko pries galima pirkti, nes lyg reikes vaziuoti kovo pabaigoje, tai DB svetaineje dar neleidzia pirkti, rodo tik laika.
                考纳斯, 立陶宛

                Comment


                  #48
                  Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                  Norejau paklausti ar perkant bilieta DB is Bremeno i kita miesta Vokietijoje labiau apsimoka pirkti internetu ar vietoje? Beje jei internetu kiek laiko pries galima pirkti, nes lyg reikes vaziuoti kovo pabaigoje, tai DB svetaineje dar neleidzia pirkti, rodo tik laika.
                  Priklauso nuo to kiek toli ir kokiais traukiniais nori važiuoti. Šiuo metu pigiausias akcijinis bilietas į greituosius traukinius (tokius apsimoka pirkti internetu) dažniausiai kainuoja 29 eur, tai jei paprastais bilietais kelionė kainuoja brangiau - tada ir apsimoka. Tačiau keliese važiuojant galima ir vietinių traukinių akcijinius bilietus žiūrėt priklausomai nuo aplinkybių, juos pirkt internetu nebūtina.

                  Dėl kovo - gi kai nori per anksti pirkti parašo, kad bilietai parduodami ne daugiau kaip 92 dienas prieš.
                  kaip?

                  Comment


                    #49
                    Parašė John
                    Ar tikrai yra pagrindo taip manyti? CPI lentelėje Vokietija yra 14-oje vietoje, kuomet Prancūzija 24-oje.
                    Apie prancuzu kysininkavima neteko daug girdeti, apie vokieciu - pavyzdziu pilna: Siemenso skandalas pernai kuomet visos galvos leke, Schroederi'o papirkimas (kai rusu Gazprom netgi oficialiai jam garantavo "silta" vieta rusu bendroveje po kadencijos pabaigos). Kas jau kas, bet vokieciai tikrai neturetu apie skaidruma daug kalbeti... pagal ju istatymus kysis uzsienio valstybeje netgi buhalteriskai gali buti itrauktas i sanaudas, t.y. nebus apmokestintas pelno mokesciu..

                    Comment


                      #50
                      Neseniai pirmą kartą važiavau ICE traukiniais. Bet patingėjus geriau pasidomėti tvarkaraščiais gavosi, kad tai buvo ne naujausias ICE 3, o palyginus seni ICE 1 ir ICE 2.
                      Važiuojant (bent jau kol lauke dar tamsu) atrodo, kad kaip ir nieko neypatingas traukinys - yra kažkiek triukšmo, šiek tiek vibruoja ir girgžda. Tik nuėjus pažiūrėti greičio paaiškėjo, kad jau važiuojam 250 km/h greičiu. Viduje to greičio visai nesijaučia. Tačiau Thalys važiuojant 300 km/h kažkaip man buvo dar maloniau ir tyliau. Užtat ICE 1 ir ICE 2 traukiniuose lyginant su Thalys man pasirodė kiek erdviau.

                      Bilieto kaina nuo Frankfurto iki Brėmeno - perkant iš anksto internetu akcijiniai 29 eur plius 2 eur už nebūtiną vietos rezervaciją. Lyginant su Ryanair skrydžių kainom - brangu

                      ICE 1 traukinys


                      Greitį ir kitokia informaciją rodantis ekranas ICE 1 traukinyje


                      ICE 1 vidus


                      Sėdynės




                      Ektranėliai rodo kuriose atkarpose vietos užimtos


                      Ramybės mėgėjai gali rinktis ir vagoną suskirstytą nedideliais skyriais


                      ICE 2 pirmos klasės salonas. Kai kurios sėdynės su LCD ekranais


                      ICE 2 vidus


                      Vagonas-restoranas ICE 2 traukinyje


                      ICE 2 turi daug patogesnius informacinius ekranus vagono galuose, kuriuos galima matyti visą laiką
                      kaip?

                      Comment


                        #51
                        Deutsche Bahn jau kitais metais numato atidaryti savo ICE traukinių maršrutus iš Vokietijos į Londoną.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          #52
                          Parašė John
                          Tai berods susiję su Channel Tunnel atvėrimu konkurencijai? ICE3 Lonono St. Pancras stotyje žiūrėtųsi tikrai pritrenkiančiai.
                          Kad pagal įvairių šalių straipsnius tie ICE traukiniai vos ne visur turėtų važiuoti - pagal lenkus - į Varšuvą, pagal prancūzus - DB planuoja daug jų į Prancūziją paleisti ir t.t. kada tik daugiau jiems traukinių pagamins. Nors manyčiau, kad į Londoną pelningiausia turėtų būti ir dėl to labiausiai tikėtina.
                          kaip?

                          Comment


                            #53
                            Įdomu ir tai, kad jau dabar kelionė traukiniu iš Kiolno į Londoną trunka ~4,5h su persėdimu Briuselyje.
                            O tai yra panašus laikas, kaip maršruto Kaunas - Šeštokai
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              #54
                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Įdomu ir tai, kad jau dabar kelionė traukiniu iš Kiolno į Londoną trunka ~4,5h su persėdimu Briuselyje.
                              O tai yra panašus laikas, kaip maršruto Kaunas - Šeštokai
                              Man pusantros valandos Kaunas Šeštokai nu niekaip nepanašu į 4,5 val.
                              kaip?

                              Comment


                                #55
                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                Įdomu ir tai, kad jau dabar kelionė traukiniu iš Kiolno į Londoną trunka ~4,5h su persėdimu Briuselyje.
                                O tai yra panašus laikas, kaip maršruto Kaunas - Šeštokai
                                Vilnius-Šeštokai 2,5 val. Nebent su Vilnius-Klaipėda lygintum, ten jau 4,5 val.

                                Comment


                                  #56
                                  Kažkur skaičiau, kad Vokietijoj bus panaikintas geležinkelio transporto monopolis tarpmiestiniame susisiekime. Tikiuosi, kad tai pakoreguos didokas dabartines bilietų kainas.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    #57
                                    Hamburgo stotis

                                    Hamburgo stoties vidus po stogu. Geltonai mėlynas traukinys kairėje - privačios kompanijos metronom (pagrindiniai savininkai - Arriva). Sekantis į dešinę - DB Intercity. Dešinėje DB regioniniai traukiniai. Du traukinius į vieną kelią suvaro be jokių problemų.



                                    (kaip atrodo iš išorės buvo temoje Aspėk stotį).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #58
                                      pas mus irgi gali 2 dyzeliukus i viena kelia suvaryt. tam yra sviesoforo signalas "trys geltoni".
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #59
                                        Vokietijos geležinkelių istorija
                                        2007 metų išvyka į Berlyną, Vokietijos technikos muziejus.

                                        Deutsches Technikmuseum Berlin
                                        Trebbiner Straße 9
                                        D-10963 Berlin-Kreuzberg

                                        Nuo ko viskas prasidėjo...



                                        Garvežys





                                        Kabrioletas



                                        Elektromotrise



                                        Cisterna



                                        Dyzeliniai lokomotyvai





                                        Asiratis



                                        Elektorvezio maketas



                                        Vezimelis



                                        Garveziukas





                                        Grizratis



                                        Stoties maketas



                                        Ačiū už dėmėsį

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Kažkur skaičiau, kad Vokietijoj bus panaikintas geležinkelio transporto monopolis tarpmiestiniame susisiekime. Tikiuosi, kad tai pakoreguos didokas dabartines bilietų kainas.
                                          Taip, buvo planuojama privatizuot. Bet kainos nuo to tikrai nesumazes, greiciausiai atvirksciai.

                                          Ar tikrai privatizuos kol kas neaisku, kol kas kiek suprantu atidejo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X