Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kaip ten buvo su traukiniais? Šilumvežis ir elektrovežis buvo varinėjami kartu, kad nereikėtų perkabinėti, ar visgi kažkurioje tai stotyje (stotyse) buvo keičiami lokomotyvai?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kaip ten buvo su traukiniais? Šilumvežis ir elektrovežis buvo varinėjami kartu, kad nereikėtų perkabinėti, ar visgi kažkurioje tai stotyje (stotyse) buvo keičiami lokomotyvai?
      Nelengvi klausimai... ;-) Priklausė ir priklauso nuo maršruto. Situacija kaip buvo iki šeštadienio:
      - EC Miunchenas - Lindau - Ciurichas: klasikini traukiniai su vagonais. Tarp Miuncheno ir Lindau su šilumvežiu, tarp Lindau ir Ciuricho su elektrovežiu. Paprastai, važiuodavo 3 traukinio porai per Memenginą, ir jei teisingai atsiminu vienas traukinio poras per Kempteną. Paskutini metai - kai vyko statybos darbai Memingeno ruože - važiuodavo 3 traukinio porai per Kempteną, Lindau stotyje reikėjo pakeisti kryptį, dėl to lokomotyvo pakeitimas lengviau
      - alex Miunchenas - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: buvo irgi klasikini traukiniai su vagonais (daugiausiai kupė-vagonai). Irgi su šilumvežiais. Pagal planą: traukiniai atskirti Immenstadte, pirmi vagonai į Lindau, paskutini į Oberstdorfą. Tiesa sakant: į Oberstdorfą dažnai arba nevažiavo arba važiavo atskiras traukinys, kad reikėjo persėsti Immenstadte į kitą traukinį.
      - Augsburg - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: dyzelini traukiniai 612 ("tilting" - kaip sakoma lietuviškai?), prikabinti iki Immenstadto
      - dar daugiau traukiniai: Miunchenas - Fiusenas, Augsburg - Fiusenas, ir kiti trumpesni maršrutai, nedaug pakeitimų

      O dabar:
      - EC Miunchenas - Lindau - Ciurichas: važiuoja elektrinis traukinys per Memingeną ("tilting"), 6 traukinio porai per dieną, nebevažiuoja į Lindau-Insel ("sala", galinė stotis, būdavo Lindau pagrindinis stotis), Lindau-Reutin yra Lindau naujas pagrindinis stotis
      - alex: nebevažiuoja iš Miuncheno į Lindau/Oberstdorfą
      - Augsburg - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: važiuoja dažniau negu ankščiau, kad nevažiuoja per daug dyzelini traukiniai elektrifiuotame ruože Miunchenas - Buchloe
      - Miunchenas - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: dyzelini traukiniai 612, prikabinti iki Immenstadto, važiuos retai negu alex nuo gruodžio 2021m., manau; irgi keista: turėtų būti daug greičiau negu alex, bet tvarkaraštyje traukiniai važiuoja tik keletų minučių trumpai
      - Miunchenas - Memingenas: regioninis traukinys, dviaukštini vagonai su elektrovežiu (tarpinis tirpalas)

      Nuo gruodžio 2021:
      - Miunchenas - Memingenas - Lindau: regioninis traukinys kas antra valanda, važiuos elektrini traukiniai
      Paskutinis taisė Felin; 2020.12.15, 01:02.

      Comment


        Aišku. Tilting - pasvyrantis. Nežinau, ar yra kažkoks specialus lietuviškas terminas. Vienu žodžiu, tie riedmenys, kurie kreivėse pasvyra, kad traukinys galėtų kreives įveiktų didesniu greičiu.

        Comment


          Germany's 27-Year Struggle to Complete a Rail Project

          Comment


            Dolgostrojai būna ir Vakaruose.

            Comment


              Štutgartas 21 tikrai gėdingas. O dar blogiau: jau dabar žinome kad šita nauja stotis bus per maža... Tiesa sakant: tai yra tik truputi geležinkelio projektas, bet ypač miesto projektas, kadangi bus daug naujų, brangų statybvietų kur ankščiau bėgiai buvo... Dabar yra planai laikyti senosios stoties dalis su 4 arba 8 bėgiais, tikiuosi kad tikrai laikys...

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą

                DE toks atstumas aptarnaujamas regioniniais traukiniais. Nuo kitų metu galios 49€ mėnesinis bilietas visam viešajam ir regioniniam transportui visoj Vokietijoj.

                Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.
                Jei važiuoti regioniniu ne su mėnesiniu aktualiausia palyginimui manau

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Jei važiuoti regioniniu ne su mėnesiniu aktualiausia palyginimui manau
                  Aktualiausia, kiek faktiškai žmonės moka/mokės už tokią kelionę. O mokės 49Eur mėnesiui. Vasarą, beje, mokėjo tik 9 Eur už visą vasarą. Lyginti vardan lyginimo iš kažkokios formalistinės perspektyvos yra beprasmiška.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Aktualiausia, kiek faktiškai žmonės moka/mokės už tokią kelionę. O mokės 49Eur mėnesiui. Vasarą, beje, mokėjo tik 9 Eur už visą vasarą. Lyginti vardan lyginimo iš kažkokios formalistinės perspektyvos yra beprasmiška.
                    Beprasmiška nebent iš pastoviai važinėjančių perspektyvos. Nebeprasmiška iš važiuojančių kartą į mėnesį ar panašiai.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Beprasmiška nebent iš pastoviai važinėjančių perspektyvos. Nebeprasmiška iš važiuojančių kartą į mėnesį ar panašiai.
                      Vokietijoje nėra daug tokių, kurie važinėja tik kartą per mėnesį. VT, įskaitant geležinkelių ir maršrutų tankumas toks, kad važinėjantys traukiniais paprastai tai daro nuolat, kai tik kur nors važiuoja. Nebent dėl kokių nors sveikatos ar panašių problemų išeina iš namų tik kartą per mėnesį. Net ir važiuodamas atostogų kelioms dienoms į Vokietiją, traukiniu tikriausiai važiuosi keliskart per dieną, nes kitaip daryti būtų nelogiška.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Vokietijoje nėra daug tokių, kurie važinėja tik kartą per mėnesį. VT, įskaitant geležinkelių ir maršrutų tankumas toks, kad važinėjantys traukiniais paprastai tai daro nuolat, kai tik kur nors važiuoja. Nebent dėl kokių nors sveikatos ar panašių problemų išeina iš namų tik kartą per mėnesį. Net ir važiuodamas atostogų kelioms dienoms į Vokietiją, traukiniu tikriausiai važiuosi keliskart per dieną, nes kitaip daryti būtų nelogiška.
                        Tu čia gal apie kažkokius priemiestinius kalbi, ale Lietuvos masteliais būtų tarkim kasdien iš Garliavos į Kauną?
                        Nes tokiais maršrutais kaip Kaunas - Vilnius, tarp didelių Vokietijso miestų tai krūvos žmonių, kurie su reikalais nuvažiuoja tik kartais.
                        Pastoviai tik tie, kurie dirba kitame mieste. O jei dirbi savo mieste tai kam tau važinėt į kitą miestą pastoviai.

                        Ir apskritai čia tik nukrypimas nuo temos, kuri yra palyginimas kainų Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos traukinių maršrutuose.
                        Čia kaip vienas miestas neturėtų VT nuolatinio bilieto ir kažkas norėtų palygint to miesto vienkartinuio bilieto kaina su kito miesto vienkartinio bilieto kaina. O kitas sakytų - tai kam lygvint, tas kitas miestas gi turi nuolatinį ir dauguma su nuolatiniu važinėja. Tai, blyn, ne apie tai kalba, tiesiog nori būtent vienkartinio kainas palygint.
                        Paskutinis taisė Gator; 2022.11.26, 18:15.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Tu čia gal apie kažkokius priemiestinius kalbi, ale Lietuvos masteliais būtų tarkim kasdien iš Garliavos į Kauną?
                          Nes tokiais maršrutais kaip Kaunas - Vilnius, tarp didelių Vokietijso miestų tai krūvos žmonių, kurie su reikalais nuvažiuoja tik kartais.
                          Pastoviai tik tie, kurie dirba kitame mieste. O jei dirbi savo mieste tai kam tau važinėt į kitą miestą pastoviai.

                          Ir apskritai čia tik nukrypimas nuo temos, kuri yra palyginimas kainų Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos traukinių maršrutuose.
                          Čia kaip vienas miestas neturėtų VT nuolatinio bilieto ir kažkas norėtų palygint to miesto vienkartinuio bilieto kaina su kito miesto vienkartinio bilieto kaina. O kitas sakytų - tai kam lygvint, tas kitas miestas gi turi nuolatinį ir dauguma su nuolatiniu važinėja. Tai, blyn, ne apie tai kalba, tiesiog nori būtent vienkartinio kainas palygint.
                          Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.
                            O turistams vienkartinių neparduoda?
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              O turistams vienkartinių neparduoda?
                              Turistai paprastai irgi važinėja traukiniu skersai išilgai ir tikrai ne po vieną kartą. Va tarkim per trijų dienų viešnagę praėjusią vasarą Vokietijoje traukiniu suvažinėjau ~10 kartų, neskaitant tramvajų ir kitų VT rūšių, įskaitant kelionę iš oro uosto. Už viską sumokėjau nei daug, nei mažai: 9 Eur.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.
                                Tai, kad nesamonę sakai. Yra maršrutai kur važiuoji kasdien į darbą. Ir visi kiti maršrutai kur važiuoji retai (pas draugus, į akva parką ar zoo sodą kitam mieste, į verslo susitikimą kitam mieste ir tt).
                                Na nebent tu priimei tiesiogine prasme, kad yra kažkoks maršrutas kur aš sakau, kad 1 kartą per mnėsesį 12 kartų per metus važiuoja.
                                Esmė, kad nuolatinį turi tie, kas važiuoja dažnai, pagrinde važinėja į darbą arpanašiai.
                                O tie kas važiuoja porą kartų į mėnesį, ar 1 kartą į mėnesį, ar 1 kartą į du mėnesius, jie perka vienkartinius. Teigti, kad tokių nėra yra kažkoks absurdas. Juk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Juk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?
                                  Kalba eina apie 49€ bilietą į kurį be regioninių traukinių visoje šalyje įeitų VISŲ miestų VT - to kuriame gyveni taip pat. Miesto mėnesiniai bilietai dabar dažnai kainuoja brangiau, pvz. Berlyno 86€. Pretty sure, kad dauguma miesto gyventojų pirks tokį pigų nuolatinį VT bilietą. Taigi regioninės traukinių kelionės praktiškai gaunasi for free.

                                  Schema buvo išbandyta vasarą kai bilietas kainavo 9€ per mėn. Tiesa paskutinės naujienos dėl 49€ bilieto nėra tokios geros - panašu, kas atsiras ne nuo metų pradžios, bet tik kažkada pavasarį.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.
                                    Nenusišnekėk, pilna tų, kurie važinėja 1-2 kartus per savaitę ar menėsį. Yra tų, kurie perka BahnCard, kad su nuolaidom būtų be nuolatinio.

                                    Vokietijoje kaina nelabai priklauso nuo km, bet nuo kiek kartų važiuoji.

                                    Pvz. München Hbf - Augsburg Hbf (atstumas tas pats kaip Vilnius - Kaišiadorys arba Warszawa Centralna - Lochow) DB ima 15.60 EUR. LTG už tokį atstumą ima apie 6 EUR, PKP apie 3.5 EUR. Tad vienkartinis važiavimas Vokietijoje yra labai perbrangintas. Užtat važinėjant dažnai (ypač nuo 49 EUR bilieto įvedimo) yra pigiau nei LTG (dėl PKP diskutuotina).

                                    Kaip ne VT fanatui, PKP palyginus su LTG ir DB siūlo geriausia tarifų ir kainų santykį. LTG yra tiesiog brangiau, o DB turi tokią tarifų krūvą, kad tam atskirą knygą reiktų rašyti.

                                    Beje 49 EUR bilietas yra aišku nebloga žinia, bet tai yra labai nesąžininga automobilių atžvilgių. Aišku, jokių diskusijų kad VT turi būti pigesnis nei privatus transportas, bet čia yra labai didelis skirtumas. Be to tai yra nesąžininga privačių vežėjų atžvilgių.

                                    Vokietija labai krypsta link socialinės valstybės modelio, todėl trūksta normalios kainodaros pagal km.

                                    Lietuvoje gi regioninis/tarpmiestinis transportas visiškai neadaptuotas tiems, kurie dažnai važinėja.

                                    Tad PKP tarifikacija mano atžvilgiu yra draugiškiausia eiliniam keleiviui.
                                    Paskutinis taisė Petr; 2022.11.26, 21:19.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Tai, kad nesamonę sakai. Yra maršrutai kur važiuoji kasdien į darbą. Ir visi kiti maršrutai kur važiuoji retai (pas draugus, į akva parką ar zoo sodą kitam mieste, į verslo susitikimą kitam mieste ir tt).
                                      Na nebent tu priimei tiesiogine prasme, kad yra kažkoks maršrutas kur aš sakau, kad 1 kartą per mnėsesį 12 kartų per metus važiuoja.
                                      Esmė, kad nuolatinį turi tie, kas važiuoja dažnai, pagrinde važinėja į darbą arpanašiai.
                                      O tie kas važiuoja porą kartų į mėnesį, ar 1 kartą į mėnesį, ar 1 kartą į du mėnesius, jie perka vienkartinius. Teigti, kad tokių nėra yra kažkoks absurdas. Juk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?
                                      Tai Vokietijoje net ir į parduotuvę nusipirkti pieno ar duonos dažnu atveju važiuosi traukiniu, metro, tramvajum ar autobusu. Esmė ta, kad per mėnesį nevažiuosi tik vieną kartą, o važiuosi daug kartų. Kas reiškia, kad praktiškai visi žmonės Vokietijoje turi/turės mėnesinį 49 Eur bilietą ir literaliai niekas nepirks vienkartinių bilietų, nes tik visiškas idiotas gali mokėti panašią sumą už vienkartinį bilietą, kai už tą pačią sumą visoje Vokietijoje gali neribotai naudotis absoliučiai visomis VT priemonėmis (išskyrus ICE, EC ir IC traukinius).

                                      Comment


                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                        Nenusišnekėk, pilna tų, kurie važinėja 1-2 kartus per savaitę ar menėsį. Yra tų, kurie perka BahnCard, kad su nuolaidom būtų be nuolatinio.

                                        Vokietijoje kaina nelabai priklauso nuo km, bet nuo kiek kartų važiuoji.

                                        Pvz. München Hbf - Augsburg Hbf (atstumas tas pats kaip Vilnius - Kaišiadorys arba Warszawa Centralna - Lochow) DB ima 15.60 EUR. LTG už tokį atstumą ima apie 6 EUR, PKP apie 3.5 EUR. Tad vienkartinis važiavimas Vokietijoje yra labai perbrangintas. Užtat važinėjant dažnai (ypač nuo 49 EUR bilieto įvedimo) yra pigiau nei LTG (dėl PKP diskutuotina).

                                        Kaip ne VT fanatui, PKP palyginus su LTG ir DB siūlo geriausia tarifų ir kainų santykį. LTG yra tiesiog brangiau, o DB turi tokią tarifų krūvą, kad tam atskirą knygą reiktų rašyti.

                                        Beje 49 EUR bilietas yra aišku nebloga žinia, bet tai yra labai nesąžininga automobilių atžvilgių. Aišku, jokių diskusijų kad VT turi būti pigesnis nei privatus transportas, bet čia yra labai didelis skirtumas. Be to tai yra nesąžininga privačių vežėjų atžvilgių.

                                        Vokietija labai krypsta link socialinės valstybės modelio, todėl trūksta normalios kainodaros pagal km.

                                        Lietuvoje gi regioninis/tarpmiestinis transportas visiškai neadaptuotas tiems, kurie dažnai važinėja.

                                        Tad PKP tarifikacija mano atžvilgiu yra draugiškiausia eiliniam keleiviui.
                                        Jeigu ir yra tokių, kurie perka vienkartinius bilietus Vokietijoje, tai nebent laikinai, šituos porą mėnesių tarp 9 Eur ir 49 Eur bilietų galiojimo. Net ir tie, kurie statistiškai nevažinėja daugiau, nei kartą ar du per mėnesį (tokių Vokietijoje yra labai mažai), visvien pirks 49 Eur bilietą, nes tai tiesiog leidžia ramia galva sėsti į bet kurį autobusą, tramvajų, U-Bahną, S-Bahną ar RE traukinį nesiaiškinant, kokio ir kada bilieto tam reikia. Tai ir lyginam kainas pagal tai, o ne pagal kažkokį hipotetinį neegzistuojantį keliautoją, kuris perka tik vieną bilietą per mėnesį. PKP čia išvis ne pri ko, nes kalbam apie LTG ir DB.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Jeigu ir yra tokių, kurie perka vienkartinius bilietus Vokietijoje, tai nebent laikinai, šituos porą mėnesių tarp 9 Eur ir 49 Eur bilietų galiojimo. Net ir tie, kurie statistiškai nevažinėja daugiau, nei kartą ar du per mėnesį (tokių Vokietijoje yra labai mažai), visvien pirks 49 Eur bilietą, nes tai tiesiog leidžia ramia galva sėsti į bet kurį autobusą, tramvajų, U-Bahną, S-Bahną ar RE traukinį nesiaiškinant, kokio ir kada bilieto tam reikia. Tai ir lyginam kainas pagal tai, o ne pagal kažkokį hipotetinį neegzistuojantį keliautoją, kuris perka tik vieną bilietą per mėnesį. PKP čia išvis ne pri ko, nes kalbam apie LTG ir DB.
                                          jeigu atsiranda kam impulse mėnesinis abonimentas už 66 geriau nei fabų baseine trijų mėnesių po 35 tai Vokietijoje tikrai atsiras važinėjančių kelis kart per mėnesį ir perkančių vienkartinius bilietus vietoje 49 nepaisant to koks tai geras pasiūlymas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X