Tai kaip ten buvo su traukiniais? Šilumvežis ir elektrovežis buvo varinėjami kartu, kad nereikėtų perkabinėti, ar visgi kažkurioje tai stotyje (stotyse) buvo keičiami lokomotyvai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kaip ten buvo su traukiniais? Šilumvežis ir elektrovežis buvo varinėjami kartu, kad nereikėtų perkabinėti, ar visgi kažkurioje tai stotyje (stotyse) buvo keičiami lokomotyvai?
- EC Miunchenas - Lindau - Ciurichas: klasikini traukiniai su vagonais. Tarp Miuncheno ir Lindau su šilumvežiu, tarp Lindau ir Ciuricho su elektrovežiu. Paprastai, važiuodavo 3 traukinio porai per Memenginą, ir jei teisingai atsiminu vienas traukinio poras per Kempteną. Paskutini metai - kai vyko statybos darbai Memingeno ruože - važiuodavo 3 traukinio porai per Kempteną, Lindau stotyje reikėjo pakeisti kryptį, dėl to lokomotyvo pakeitimas lengviau
- alex Miunchenas - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: buvo irgi klasikini traukiniai su vagonais (daugiausiai kupė-vagonai). Irgi su šilumvežiais. Pagal planą: traukiniai atskirti Immenstadte, pirmi vagonai į Lindau, paskutini į Oberstdorfą. Tiesa sakant: į Oberstdorfą dažnai arba nevažiavo arba važiavo atskiras traukinys, kad reikėjo persėsti Immenstadte į kitą traukinį.
- Augsburg - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: dyzelini traukiniai 612 ("tilting" - kaip sakoma lietuviškai?), prikabinti iki Immenstadto
- dar daugiau traukiniai: Miunchenas - Fiusenas, Augsburg - Fiusenas, ir kiti trumpesni maršrutai, nedaug pakeitimų
O dabar:
- EC Miunchenas - Lindau - Ciurichas: važiuoja elektrinis traukinys per Memingeną ("tilting"), 6 traukinio porai per dieną, nebevažiuoja į Lindau-Insel ("sala", galinė stotis, būdavo Lindau pagrindinis stotis), Lindau-Reutin yra Lindau naujas pagrindinis stotis
- alex: nebevažiuoja iš Miuncheno į Lindau/Oberstdorfą
- Augsburg - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: važiuoja dažniau negu ankščiau, kad nevažiuoja per daug dyzelini traukiniai elektrifiuotame ruože Miunchenas - Buchloe
- Miunchenas - Kempten - Immenstadt - Oberstdorf/Lindau: dyzelini traukiniai 612, prikabinti iki Immenstadto, važiuos retai negu alex nuo gruodžio 2021m., manau; irgi keista: turėtų būti daug greičiau negu alex, bet tvarkaraštyje traukiniai važiuoja tik keletų minučių trumpai
- Miunchenas - Memingenas: regioninis traukinys, dviaukštini vagonai su elektrovežiu (tarpinis tirpalas)
Nuo gruodžio 2021:
- Miunchenas - Memingenas - Lindau: regioninis traukinys kas antra valanda, važiuos elektrini traukiniaiPaskutinis taisė Felin; 2020.12.15, 01:02.
- 5 patinka
Comment
-
Štutgartas 21 tikrai gėdingas. O dar blogiau: jau dabar žinome kad šita nauja stotis bus per maža... Tiesa sakant: tai yra tik truputi geležinkelio projektas, bet ypač miesto projektas, kadangi bus daug naujų, brangų statybvietų kur ankščiau bėgiai buvo... Dabar yra planai laikyti senosios stoties dalis su 4 arba 8 bėgiais, tikiuosi kad tikrai laikys...
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
DE toks atstumas aptarnaujamas regioniniais traukiniais. Nuo kitų metu galios 49€ mėnesinis bilietas visam viešajam ir regioniniam transportui visoj Vokietijoj.
Jeigu važiuot ICE panašų atstumą tai bus ~30-35€, pvz Bremen - Hannover.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei važiuoti regioniniu ne su mėnesiniu aktualiausia palyginimui manau
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aktualiausia, kiek faktiškai žmonės moka/mokės už tokią kelionę. O mokės 49Eur mėnesiui. Vasarą, beje, mokėjo tik 9 Eur už visą vasarą. Lyginti vardan lyginimo iš kažkokios formalistinės perspektyvos yra beprasmiška.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Beprasmiška nebent iš pastoviai važinėjančių perspektyvos. Nebeprasmiška iš važiuojančių kartą į mėnesį ar panašiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vokietijoje nėra daug tokių, kurie važinėja tik kartą per mėnesį. VT, įskaitant geležinkelių ir maršrutų tankumas toks, kad važinėjantys traukiniais paprastai tai daro nuolat, kai tik kur nors važiuoja. Nebent dėl kokių nors sveikatos ar panašių problemų išeina iš namų tik kartą per mėnesį. Net ir važiuodamas atostogų kelioms dienoms į Vokietiją, traukiniu tikriausiai važiuosi keliskart per dieną, nes kitaip daryti būtų nelogiška.
Nes tokiais maršrutais kaip Kaunas - Vilnius, tarp didelių Vokietijso miestų tai krūvos žmonių, kurie su reikalais nuvažiuoja tik kartais.
Pastoviai tik tie, kurie dirba kitame mieste. O jei dirbi savo mieste tai kam tau važinėt į kitą miestą pastoviai.
Ir apskritai čia tik nukrypimas nuo temos, kuri yra palyginimas kainų Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos traukinių maršrutuose.
Čia kaip vienas miestas neturėtų VT nuolatinio bilieto ir kažkas norėtų palygint to miesto vienkartinuio bilieto kaina su kito miesto vienkartinio bilieto kaina. O kitas sakytų - tai kam lygvint, tas kitas miestas gi turi nuolatinį ir dauguma su nuolatiniu važinėja. Tai, blyn, ne apie tai kalba, tiesiog nori būtent vienkartinio kainas palygint.Paskutinis taisė Gator; 2022.11.26, 18:15.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tu čia gal apie kažkokius priemiestinius kalbi, ale Lietuvos masteliais būtų tarkim kasdien iš Garliavos į Kauną?
Nes tokiais maršrutais kaip Kaunas - Vilnius, tarp didelių Vokietijso miestų tai krūvos žmonių, kurie su reikalais nuvažiuoja tik kartais.
Pastoviai tik tie, kurie dirba kitame mieste. O jei dirbi savo mieste tai kam tau važinėt į kitą miestą pastoviai.
Ir apskritai čia tik nukrypimas nuo temos, kuri yra palyginimas kainų Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos traukinių maršrutuose.
Čia kaip vienas miestas neturėtų VT nuolatinio bilieto ir kažkas norėtų palygint to miesto vienkartinuio bilieto kaina su kito miesto vienkartinio bilieto kaina. O kitas sakytų - tai kam lygvint, tas kitas miestas gi turi nuolatinį ir dauguma su nuolatiniu važinėja. Tai, blyn, ne apie tai kalba, tiesiog nori būtent vienkartinio kainas palygint.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąO turistams vienkartinių neparduoda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.
Na nebent tu priimei tiesiogine prasme, kad yra kažkoks maršrutas kur aš sakau, kad 1 kartą per mnėsesį 12 kartų per metus važiuoja.
Esmė, kad nuolatinį turi tie, kas važiuoja dažnai, pagrinde važinėja į darbą arpanašiai.
O tie kas važiuoja porą kartų į mėnesį, ar 1 kartą į mėnesį, ar 1 kartą į du mėnesius, jie perka vienkartinius. Teigti, kad tokių nėra yra kažkoks absurdas. Juk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJuk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?
Schema buvo išbandyta vasarą kai bilietas kainavo 9€ per mėn. Tiesa paskutinės naujienos dėl 49€ bilieto nėra tokios geros - panašu, kas atsiras ne nuo metų pradžios, bet tik kažkada pavasarį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tik sakau, kad kartą per mėnesį traukiniu Vokietijoje su vienkartiniu bilietu niekas nevažinėja, tai ir lyginti nėra ką.
Vokietijoje kaina nelabai priklauso nuo km, bet nuo kiek kartų važiuoji.
Pvz. München Hbf - Augsburg Hbf (atstumas tas pats kaip Vilnius - Kaišiadorys arba Warszawa Centralna - Lochow) DB ima 15.60 EUR. LTG už tokį atstumą ima apie 6 EUR, PKP apie 3.5 EUR. Tad vienkartinis važiavimas Vokietijoje yra labai perbrangintas. Užtat važinėjant dažnai (ypač nuo 49 EUR bilieto įvedimo) yra pigiau nei LTG (dėl PKP diskutuotina).
Kaip ne VT fanatui, PKP palyginus su LTG ir DB siūlo geriausia tarifų ir kainų santykį. LTG yra tiesiog brangiau, o DB turi tokią tarifų krūvą, kad tam atskirą knygą reiktų rašyti.
Beje 49 EUR bilietas yra aišku nebloga žinia, bet tai yra labai nesąžininga automobilių atžvilgių. Aišku, jokių diskusijų kad VT turi būti pigesnis nei privatus transportas, bet čia yra labai didelis skirtumas. Be to tai yra nesąžininga privačių vežėjų atžvilgių.
Vokietija labai krypsta link socialinės valstybės modelio, todėl trūksta normalios kainodaros pagal km.
Lietuvoje gi regioninis/tarpmiestinis transportas visiškai neadaptuotas tiems, kurie dažnai važinėja.
Tad PKP tarifikacija mano atžvilgiu yra draugiškiausia eiliniam keleiviui.Paskutinis taisė Petr; 2022.11.26, 21:19.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai, kad nesamonę sakai. Yra maršrutai kur važiuoji kasdien į darbą. Ir visi kiti maršrutai kur važiuoji retai (pas draugus, į akva parką ar zoo sodą kitam mieste, į verslo susitikimą kitam mieste ir tt).
Na nebent tu priimei tiesiogine prasme, kad yra kažkoks maršrutas kur aš sakau, kad 1 kartą per mnėsesį 12 kartų per metus važiuoja.
Esmė, kad nuolatinį turi tie, kas važiuoja dažnai, pagrinde važinėja į darbą arpanašiai.
O tie kas važiuoja porą kartų į mėnesį, ar 1 kartą į mėnesį, ar 1 kartą į du mėnesius, jie perka vienkartinius. Teigti, kad tokių nėra yra kažkoks absurdas. Juk didžiulė dalis dirba tame mieste, kuriame ir gyvena. Kam jiems važinėt dažnai į kitus miestus?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nenusišnekėk, pilna tų, kurie važinėja 1-2 kartus per savaitę ar menėsį. Yra tų, kurie perka BahnCard, kad su nuolaidom būtų be nuolatinio.
Vokietijoje kaina nelabai priklauso nuo km, bet nuo kiek kartų važiuoji.
Pvz. München Hbf - Augsburg Hbf (atstumas tas pats kaip Vilnius - Kaišiadorys arba Warszawa Centralna - Lochow) DB ima 15.60 EUR. LTG už tokį atstumą ima apie 6 EUR, PKP apie 3.5 EUR. Tad vienkartinis važiavimas Vokietijoje yra labai perbrangintas. Užtat važinėjant dažnai (ypač nuo 49 EUR bilieto įvedimo) yra pigiau nei LTG (dėl PKP diskutuotina).
Kaip ne VT fanatui, PKP palyginus su LTG ir DB siūlo geriausia tarifų ir kainų santykį. LTG yra tiesiog brangiau, o DB turi tokią tarifų krūvą, kad tam atskirą knygą reiktų rašyti.
Beje 49 EUR bilietas yra aišku nebloga žinia, bet tai yra labai nesąžininga automobilių atžvilgių. Aišku, jokių diskusijų kad VT turi būti pigesnis nei privatus transportas, bet čia yra labai didelis skirtumas. Be to tai yra nesąžininga privačių vežėjų atžvilgių.
Vokietija labai krypsta link socialinės valstybės modelio, todėl trūksta normalios kainodaros pagal km.
Lietuvoje gi regioninis/tarpmiestinis transportas visiškai neadaptuotas tiems, kurie dažnai važinėja.
Tad PKP tarifikacija mano atžvilgiu yra draugiškiausia eiliniam keleiviui.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jeigu ir yra tokių, kurie perka vienkartinius bilietus Vokietijoje, tai nebent laikinai, šituos porą mėnesių tarp 9 Eur ir 49 Eur bilietų galiojimo. Net ir tie, kurie statistiškai nevažinėja daugiau, nei kartą ar du per mėnesį (tokių Vokietijoje yra labai mažai), visvien pirks 49 Eur bilietą, nes tai tiesiog leidžia ramia galva sėsti į bet kurį autobusą, tramvajų, U-Bahną, S-Bahną ar RE traukinį nesiaiškinant, kokio ir kada bilieto tam reikia. Tai ir lyginam kainas pagal tai, o ne pagal kažkokį hipotetinį neegzistuojantį keliautoją, kuris perka tik vieną bilietą per mėnesį. PKP čia išvis ne pri ko, nes kalbam apie LTG ir DB.
Comment
Comment