Privatizacija ir monopolis tai ne viena ir tas pat. Vokietijoje buvo priimtas sprendimas pradeti daline DB privatizacija. Taciau tik parduodant dali akciju paketo, o kontrolini paliekant valstybes rankose. Del krizes turbut atidejo privatizacija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn
Collapse
X
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTaip, buvo planuojama privatizuot. Bet kainos nuo to tikrai nesumazes, greiciausiai atvirksciai.
Ar tikrai privatizuos kol kas neaisku, kol kas kiek suprantu atidejo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTurėjau omeny tai, kad bus leista vykdyti tarpmiestinį susisiekimą autobusais, kuris yra ribojamas geležinkelio naudai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrivatizacija ir monopolis tai ne viena ir tas pat. Vokietijoje buvo priimtas sprendimas pradeti daline DB privatizacija. Taciau tik parduodant dali akciju paketo, o kontrolini paliekant valstybes rankose. Del krizes turbut atidejo privatizacija.
Kas link kainu, tai DB jau senokai priekaistaujama, kad "nesvariais" budais bando padidinti savo patraukluma. T.y. nebeinvestuojama i infrastruktura, smukdomas servisas ir keliamos kainos. Ir tai ne seip smulkmenos tipo reciau plaunamu vagonu, bet ir rimtesni dalykai pvz su keleiviu saugumu (pvz nesenas skandalas su ICE asimis).
Vienaip ar kitaip atsiradus privaciam investuotojui jis be abejo nores greiciau susigrazint imerktus pinigus todel mineta politika bus toliau tesiama ir pleciama.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKažkaip abejoju, kad ribojama - teisės aktai to neleistų. Ir abejoju, kad vokiečiai keistų patogią ir greitą susisiekimo priemonę - traukinius į autobusus.You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąJei 5 kartus pigiaus kainuos - lietuviai, lenkai, turkai, studentai ir pan kontingentas keistų (kaip UK)
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTokie dideli kainų skirtumai? Pas mus kažkaip pigiau gaunasi nei autobusu.
Apie 650 km, Hamburgas - Štutgartas www.bahn.de vienas kitas po 59€-69€, dauguma 79$
Autobusas visgi 1 per diena (naktį) radau - http://www.touring.de/National-Bus-Lines.14.0.html?&L=1 34€ iki Heidelberg + 20€ vietiniu traukniu.
UK, panašus atstumas Londonas - Glasgou
www.megabus.com 11£
www.thetrainline.com yra keletas po £35£ bet vidutinė kaina apie £50-£60You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąKiek suprantu kol kas dar nesutarta ar privatizuot visa gelezinkeliu uki kaip tiki ar pirma atskirt infrastruktura nuo traukiniu ir tada privatizuot viena is daliu. Bet monopolis zinoma isliks ir po privatizacijos.
Vienaip ar kitaip atsiradus privaciam investuotojui jis be abejo nores greiciau susigrazint imerktus pinigus todel mineta politika bus toliau tesiama ir pleciama.
Siaip tai idomu. DB veza keleivius ir autobusais.
Idomus skaiciai: traukiniais 1,835 milijardo keleiviu per metus, autobusais 0,779 milijardo keleiviu.
DB dirba 150 pasaulio saliu. Beje, ir Lietuvoje yra DB Schenker logistikos imone.
Is cia
http://www.bahn.de/i/view/USA/en/abo..._profile.shtml
Parašė zanaz Rodyti pranešimąToki iš akies palyginimą padariau, vasario 10 d, nei labai iš anksto, nei ryt poryt.
Apie 650 km, Hamburgas - Štutgartas www.bahn.de vienas kitas po 59€-69€, dauguma 79$
Autobusas visgi 1 per diena (naktį) radau - http://www.touring.de/National-Bus-Lines.14.0.html?&L=1 34€ iki Heidelberg + 20€ vietiniu traukniu.
UK, panašus atstumas Londonas - Glasgou
www.megabus.com 11£
www.thetrainline.com yra keletas po £35£ bet vidutinė kaina apie £50-£60
Comment
-
Autobusai tikrai paprastai Europoje būna pigesni už traukinius. O dabar kaip tik užėjau tarpmiestinių autobusų firmą Vokietijoje: www.berlinlinienbus.de. Kainos lyginant su traukiniais ženkliai mažesnės ir net su lietuviškomis palyginamos (tarkime 200 km Berlynas Dresdenas kainuoja nuo 9 iki 16 eur į vieną pusę).kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAutobusai tikrai paprastai Europoje būna pigesni už traukinius. O dabar kaip tik užėjau tarpmiestinių autobusų firmą Vokietijoje: www.berlinlinienbus.de. Kainos lyginant su traukiniais ženkliai mažesnės ir net su lietuviškomis palyginamos (tarkime 200 km Berlynas Dresdenas kainuoja nuo 9 iki 16 eur į vieną pusę).
Pas mus, kiek pamenu 1999 m., traukinių bilietų kainos buvo aukštesnės nei autobusų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.02.04, 08:59.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai jei autobusų bilietų kainos mažesnės, kodėl žmonės labiau renkasi geležinkelį? Didesnį vaidmenį vaidina konfortas ir greitis?
Pas mus, kiek pamenu 1999 m., traukinių bilietų kainos buvo aukštesnės nei autobusų.
Komfortas traukinio prasideda tik ilgiau ar toliau važiuojant, trumpose kelionėse mano požiūriu didesnė tikimybė užsirauti ant nepatogaus ir triukšmingo (tiek riedmenų, tiek keleivių prasme) traukinio nei autobuso.
Manau svarbiausia, kaip geležinkeliai integruoti į visą transporto sistemą - jais Vokietijoje gali nuvažiuoti iš kur nori į kur nori ir kada nori, vienoje vietoje gauti bilietus, tvarkaraščius, važiavimo maršrutą ir t.t. Traukiniai važiuoja ne bilekokiu tvarkaraščiu, o pagal valandinį taktą (aprašymas teorijos tik vokiškai, trumpai - kiekvieną valandą atvažiuoja tą pačią minutę). (O šitų dalykų visai nėra Lietuvoje - o čia kai kas mano, kad jau jei atvažiuoja naujas traukinys kuriame vėjai nepučia, tai jau pasiekėme Europos lygį).
Traukiniai mažiau vėluoja, mažiau problemų su vietų trūkumu ir t.t.kaip?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLietuvoj net miesto transportas nevažiuoja "valandiniu taktu", kur jau ten geležinkelių keleiviams tokia prabanga.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąLietuvoje net Vilnius-Kaunas keleivinis traukinys bereikalingai nesustabdytas Gaižiūnuose ir Lieplaukėje nepravažiuoja, Marcinkonių traukinys Kauno elektrinio nepalaukia, o jūs apie tokias aukštąsias materijas kaip "valandinis taktas" dar kalbat. Galbūt kai tvarkaraščius pradės sudarinėti ne "geležinkelio specialistai", o tvarkaraščių sudarinėjimo specialistai, kas nors ir pasikeis, bet iki to dar ilgai ilgai...Paskutinis taisė aesde; 2010.02.18, 20:14.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO jums atrodo, kad valandinis ritmas ir suderinti maršrutai žymiai pailgina kelionės laiką? Vienintelis dalykas, ką jie pailgina - tvarkaraščių sudarinėtojo sėdėjimą ir skaičiavimą, kaip viską suderinti.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąna į Kauną važiuoti per Gaižiūnus ir Lieplaukę tikrai užtruks ilgiau nei tiesiai
Comment
-
Siemens Desiro (class 642)
Daugelyje stotelių traukinys stojo tik pagal reikalavimą - norint išlipti reikėjo išgirdus pranešamą stotelės pavadinimą spausti "Stop" mygtuką (kaip autobusuose). Keleivių buvo tikrai mažai.
Vaizdai pro šito traukinio langą Austrijoje netoli Reutte. Šiame ruože keleiviniai traukiniai vien Vokietijos geležinkelių (nėra geležinkelio susisiekimo su likusia Austrijos dalimi).
kaip?
Comment
-
Pamačiau šią temą viršuje, tai susiruošiau ir aš įdėti nuotraukų iš savo vizito Vokietijoje.
Miuncheno stotyje lankiausi vasario 3 dieną. Apžvalga gavosi kone probėgšmais, tačiau beveik vienu metu buvo galima pamatyti daug įvairių lokomotyvų ir traukinių.
Pradžiai - Vokietijos geležinkelių pasididžiavimas - ICE 3
Šalimais stovėjo senesnės, ko gero antrosios serijos ICE traukinys.
Prie jo stovi Austrijos geležinkelių elektrovežis Siemens, prikabintas prie firminio traukinio Railjet, kursuojančio maršrutu Viena-Miunchenas.
Nemažai buvo senesnių serijų elektrovežių. Į serijas nesigilinau, manau, norintys atras tai, ko jiems reikia.
Priemiestinių traukinių peronai jau šalia dengtojo paviljono
Vienas iš Arriva kompanijos traukinių
Vokietijoje naudojami Push-Pull tipo traukiniai (lietuviškai galima būtų pavadinti stumtraukiais). Lokomotyvas neatkabinėjamas nuo sąstato keičiant traukinio važiavimo kryptį, jis lieka ten pat, tačiau kitame traukinio gale yra vagonas su valdymo kabina, iš kurios galima valdyti traukinį taip pat, kaip iš lokomotyvo kabinos. Nuotraukoje matome galinius vagonus, su valdymo kabinomis.
O čia tų pačių traukinių lokomotyvai.
Dar vienas tokio tipo traukinys. Elektrovežis stovi pačiame gale ir šioje nuotraukoje vos matosi.
Šioje nuotraukoje dyzelinis traukinys, priklausantis firmai Bayerische Oberlandbahn (BOB), kuris kursuoja priemiestiniais maršrutais, daugiausia Bavarijos Alpių pusėn.
Ir toks pats traukinukas kalnuose
Pora bendrų Miuncheno stoties vaizdų
Bus reportažėlis apie Miuncheno viešąjį beginį transportą.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.02.18, 21:13.
Comment
-
Parašė JohnAr tikrai čia Velaro? Kaip suprantu, ICE3 nėra Velaro sinonimas, nepaisant beveik identiško dizaino ir bazės.
Nors, pasak Wikipedijos ir Siemens, DB užsisakė 50 Velaro D, kurie turėtų pasirodyti 2011 antroje pusėje.
Beje, ačiū už nuotraukas. Nors buvau Miunchene jau porą kartų, bet į traukinių stotį užsukęs nebuvau dėl ko vėliau gailėjausi. Nuotraukos tikrai padėjos susidaryti įspūdį.
Vikipedija rašo štai ką:
Siemens Velaro is a family of German high-speed EMUs. They are based on Deutsche Bahn's ICE 3 high-speed trains. Unlike the ICE 3, the Velaro is a full Siemens product.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.02.18, 21:19.
Comment
Comment