Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"ex.BALTI EXPRESS": keleivinis traukinys Talinas-Šeštokai-(Varšuva).

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Akcinei bendrovei VR Oy (buvę Suomijos Geležinkeliai) dabar sudėtinga situacija. Dėl geležinkelio rinkos liberializavimo Europos Sajungoje krovinių Suomijoje pagal mūsų įstatymus dabar gali vežti bet kas. Ateityje taip pat keleivius. Kol kas kitų vezėjų nėra, bet VR bijo konkurencijos. Pagal sutartį tarp VR ir Rusijos Geležinkelių krovinius iš Rusijos vėža tik VR su rusų vagonais. Skirtumas 1524/1520 mm čia esminis klausimas todėl, kad su rusų 1520 pločio vagonais galima dabar vežti tik krovinius iš/į Rusiją. Suomijos viduje rusų pločio vagonų eksploatuoti draudžiama del 4 mm skirtumo. Dabar tik valstybės įmonė VR turi 1524 mm pločio lokomotyvų ir vagonų ir naujam geležinkelio operatorui reikėtų pirkti visiškai naujas riedmenis. Su senais VR vagonais ir lokomotyvais arba iš Rusijos išpirktais būtų lengviau konkurentams pradėti veiklą, bet VR senas riedmenis veža tik į metalo laužą. Neparduoda čia niekam, neparduod estams, nes bijo kad seni vagonai ir lokomotyvai galėtų veliau grižti. Jei niekam riedmenys nėra, nebus konkurencijos, ir liberializavimas paliks tik poperiuose.

    Aš suomis, bet daugiau siauruko specialistas. Vistiek manau kad suprantu, kodėl mūsų įstaymai yra kokie yra - dėl ES reikia liberializuoti, bet tikros kokurencijos nebus. Parlamente niekas nesupranta nieko apie geležinkelius ir įstatymai praktiškai tokie kaip VR nori. Čia net muziejums dabar sunku gauti VR riedmenis. Manau kad estai nenori senų Suomijos traukinius (ankščiau būtų buvę galima pirkti), bet jei dabar norėtų, VR neparduotų.

    Comment


      Bet Suomijoje yra ir standartines vezes linijos. Nuo ten liberalizacija ir prasides.

      Comment


        Estija siūlo atnaujinti keleivinio traukinio Talinas-Varšuva maršrutą -
        http://www.gelsistemos.lt/estija-siu...suva-marsruta/

        Gal estai išjudins šį reikalą iš mirties taško?

        Comment


          Šiandien Ispanijos Saragos mieste susitikę valstybių atstovai pasirašė memorandumą, kurių vienas punktas numato tęsti RailBalticos galimybių studijas.
          Kitu punktu numatyta artimiausiu metu įvertinti galimybę atnaujinti vieną bendrą Baltijos valstybių keleivinį maršrutą Talinas-Ryga-Kaunas-Belystokas-Varšuva. Tam pasiekti reikalinga modernios važiuoklės keitimo įrengimas, skatinti Baltijos geležinkelių įmonių bei infrastruktūros valdytojų bendradarbavimą.

          Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1865
          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.08, 19:19.

          Comment


            i tema http://www.dv.ee/article/2010/06/08/...nkt-Peterburga

            Comment


              Irgi geras variantas - patrauktų nemažai keleivių iš S. Peterburgo. Kita vertus tai būtų patogu keleiviams iš ES - nebereikėtų tranzitinių Baltarusijos vizų.
              Dabar iš S. Peterburgo tiesioginiai vagonai į Berlyną ir Varšuvą važiuoja per Baltarusiją. O Rusijos piliečiams nėra didelio skirtumo kur kirsti išorinę ES sieną - Breste ar Narvoje.
              Tuo pačiu metu būtų atkurtas uždarytas maršrutas Talinas-S. Peterburgas.

              Vienu žodžiu šaunu, kad estai kažkiek judina šį reikalą.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.08, 20:10.

              Comment


                St. Petersburg - Varšuva would be shorter through Pskov and Valga. There is new Koidula border station too between Southern Estonia and Russia (next to the town Pechory, will be opened 2011 spring-summer). Estonian ministry is starting soon negotiations to reroute St. Petersburg - Riga train through Koidula. It would be a lot shorter and would take less time. Only "losers" would be people from Krustpils (Jekabpils), because any train to St. Petersburg will not pass it any more. But in Rezekne there is also Vilnius - St. Petersburg train.
                Paskutinis taisė opaba; 2010.06.09, 13:41.

                Comment


                  Nuotrauka

                  "Balti ekspress" traukinys TALLINN-ŠEŠTOKAI Kauno geležinkelio stotyje matyti vienoje iš archyvinių nuotraukų temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...p?t=690&page=8
                  Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.23, 09:41.

                  Comment


                    Vakar Užsienio reikalų viceministras E. Meilūnas per LRT laidą "Pasaulio panorama" šiek tiek nusišnekėjo. Sakė, kad nuo 1992 m. iki 2004 m. buvo komplikuotas susisiekimas tarp Lenkijos ir Lietuvos, nes traukiniai važiuodavo per Baltarusiją... Pamiršo puikiai veikusį susisiekimą per Šeštokus...
                    Viskas pagerėjo tik tada kai įstojom į ES...
                    http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=...ter=2010-10-25
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.26, 19:17.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      "Balti ekspress" traukinys TALLINN-ŠEŠTOKAI Kauno geležinkelio stotyje matyti vienoje iš archyvinių nuotraukų temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...p?t=690&page=8
                      mano buvo ankščiau įdėta http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=108

                      Comment


                        Nežinojau kokioje temoje talpinti šį reportažą. Pagal turinį artimiausias šiai.
                        Važiavome Naujųjų (taip pat ir euro) pasitikti į Tartu. Kelionė kiek įmanoma vyko traukiniais Jelgava-Ryga-Valga ir Tartu-Valga-Ryga-Jelgava.
                        Ankstyvas 2010 m. gruodžio 31 d. rytas Jelgavoje.


                        Mūsų traukinys Nr. 6702 išvyksta 5:19 (dešinėje).


                        Nr. 662 Ryga-Valga 06:32




                        Tiek į priekį, tiek atgal šio traukinio vagonai buvo renovuoti kaip ir kito Ryga-Cėsys matyto Cėsio stotyje.


                        Traukinys atvykęs į Valgą 9:48 val. Išlipo 6 keleiviai (mūsų buvo 4).
                        Kaip matyti nuotraukose stoties (kaip ir visos kitos matytos ruože Tartu-Valga) peronų platformos suremontuotos - aukščiau pakeltos (tačiau paliktas gan platus tarpas tarp traukinio ir perono), atitverti metaslinėmis tvorelėmis, kur reikia įrengti laipteliai, pastatyti šviestuvai su įkomponuotais suoleliais, priklausomai nuo stoties ar stotelės dydžio įrengti dengti peronai (Valgoje peronas dengtas per 3 sekcijas).








                        Atvyksta Talinas-Valga 11:33 val. Jis išvyks tik 16:27 val., todėl kelionę iki Tartu tęsėme autobusu (75 EEK).










                        Į Tartu laikinąją stotelę jau 2011 m. sausio 1 d. (sukako lygiai 1 metai nuo šio maršruto atnaujinimo) atvyksta Talinas-Valga 10:00 val. Stotis ilgokai remontuojama, tunelis uždarytas.
                        Bilietus pirkom už eurus (2,43), pasinaudoję ISIC ir ITIC (galėtų nuolaidas pedagogams taikyti ir pas mus) kortelėmis gavom 30 proc. nuolaidą (0,77). Pritaikius nuolaidas traukiniu važiuoti 2 kartus pigiau (38,02 EEK) nei autobusu (75 EEK).


                        Talinas-Valga atvykęs į Valgą 11:33, kairėje Valga-Ryga (išvyks 11:42). Į latvišką traukinį įlipo apie 8 keleivius (mūsų - 4).


                        Traukinys Nr. 661 Ryga-Valga 15:03 atvykęs į Rygą.


                        Rygos geležinkelio stotyje teko matyti besiblaškančius turistus iš Rusijos, kurie klausinėjo ar yra tiesioginis traukinys į Taliną bei Vilnių.

                        Pasipuošusi Rygos geležinkelio stotis


                        Traukinys Ryga-Jelgava 17:10


                        Atvykęs į Jelgavą
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2011.01.02, 22:32.

                        Comment


                          Comment


                            Už mėnesio (t.y. gegužės 23 d.) sukaks 20 metų nuo keleivinio traukinio maršruto atsiradimo iš Talino į Varšuvą per Šeštokus. Būtent 1993m. gegužės 23 d. rytą ėjome pažiūrėti iki tol Lietuvoje nematyto keleivinio traukinio. Kaip ši sukaktis bus paminėta, kol kas galime tik spėlioti. O gal ir niekaip?

                            Comment


                              Čia http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16992.0 rašo, kad šis "Balti Express" grafikas 1994 m.



                              Grafikas iš ten pat.
                              Beje, šiuo traukiniu, kaip matyti iš grafiko, persėdant (suderinti persėdimai) galima buvo nuvažiuoti į Berlyną ir Briuselį.
                              Paskutinis taisė Al1; 2013.08.12, 10:52.

                              Comment


                                Teko tokiu maršrutu važiuot 1996 m. iki Berlyno ir atgal.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Čia http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16992.0 rašo, kad šis "Balti Express" grafikas 1994 m.

                                  Atvaizdas


                                  Grafikas iš ten pat.
                                  Beje, šiuo traukiniu, kaip matyti iš grafiko, persėdant (suderinti persėdimai) galima buvo nuvažiuoti į Berlyną ir Briuselį.
                                  Idealus variantas butu ir dabar... Idomu, jei LG sako, jog su Latvija nesutaria, ar sutartu su Estais ?

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    Idealus variantas butu ir dabar... Idomu, jei LG sako, jog su Latvija nesutaria, ar sutartu su Estais ?
                                    Blefas, kad LG su latviais nesutaria.
                                    Kažkodėl Vilnius-S. Peterburgas vis dar kursuoja (nors sąstatas ne iš ilgųjų), be to latviai pakoregavo saviškį Ryga-S. Peterburgas iki Daugpilio (nors tai yra gerokai tolesnis atstumas, tačiau labiau ekonomiškai pagrįstas). Jei nesutartų šis maršrutas būtų buvęs uždarytas.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.12, 13:54.

                                    Comment


                                      Nesutaria Galėčiau paaiškinti kai kuriuos nuansus bet tingiu

                                      Comment


                                        Pakomentuok trumpai

                                        Comment


                                          Daug techninių dalykų, kurie šį reisą padarytų labai brangų. Problemos rėl riedmenų sertifikacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X