Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"ex Balti Ekspress": keleivinis traukinys Talinas-Šeštokai-(Varšuva).

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Štai kokie estų Talino universiteto rektoriaus R. Raudo žodžiai interviu: "Aš manau, kad Baltijos valstybių bendradarbiavimas neturėtų būti dirbtinas – va, mes vienas regionas. Tačiau tame bendradarbiavime yra šiek tiek pragmatinių privalumų. Žvelgiant iš JAV, Japonijos ar Australijos tas regionas vis tiek yra vienas. Bet vien tai, kad mes per 20 m. nesugebėjom nutiesti geležinkelio per Baltijos šalis, kuri sujungtų mus su Europa, tai čia jau gėda ir rodo, jog bendradarbiavimas yra vangus."
    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=20628544

    Comment


      #82
      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Štai kokie estų Talino universiteto rektoriaus R. Raudo žodžiai interviu: "Aš manau, kad Baltijos valstybių bendradarbiavimas neturėtų būti dirbtinas – va, mes vienas regionas. Tačiau tame bendradarbiavime yra šiek tiek pragmatinių privalumų. Žvelgiant iš JAV, Japonijos ar Australijos tas regionas vis tiek yra vienas. Bet vien tai, kad mes per 20 m. nesugebėjom nutiesti geležinkelio per Baltijos šalis, kuri sujungtų mus su Europa, tai čia jau gėda ir rodo, jog bendradarbiavimas yra vangus."
      http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=20628544
      Visos trys baltijos valstybės turi neblogai išvystytus jūrų uostus ir geležinkelį, todėl kiekviena nori pritraukti kaip galima daugiau krovinių, t.y. pasipelnyti iš tranzito.
      Geležinkelio transporto atžvilgiu - visos trys yra konkurentės.
      Labai geras pavyzdys "paminkliuko stumdymas Taline", kai rusų kroviniai buvo suorentuoti per latviją ir lietuvą. Tad gerbiamo teoretiko postringavimai apie glaudesnį bendradarbiavimą labai optimistiški. Santykiai yra žymiai pragmatiškesni.
      Šiuose santykiuose galioja taisyklė: kuo kaimynui blogiau - tuo man geriau.

      Comment


        #83
        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Visos trys baltijos valstybės turi neblogai išvystytus jūrų uostus ir geležinkelį, todėl kiekviena nori pritraukti kaip galima daugiau krovinių, t.y. pasipelnyti iš tranzito.
        Geležinkelio transporto atžvilgiu - visos trys yra konkurentės.
        Labai geras pavyzdys "paminkliuko stumdymas Taline", kai rusų kroviniai buvo suorentuoti per latviją ir lietuvą. Tad gerbiamo teoretiko postringavimai apie glaudesnį bendradarbiavimą labai optimistiški. Santykiai yra žymiai pragmatiškesni.
        Šiuose santykiuose galioja taisyklė: kuo kaimynui blogiau - tuo man geriau.
        Tačiau Jūs kalbate apie Rytų-Vakarų kryptį. O RailBaltica, primenu, jungtų Šiaurės-Pietų kryptimi. Ir šioje vietoje laimėtų visos 3 Baltijos valstybės. Ar taip nemanote ir galvojate, kad šis projektas yra visai nereikalingas.
        O čia "šviežia" informacija http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/ apie geležinkelio eismo Šiaurės-Pietų kryptimi: "„Lietuvos geležinkelių“ delegacija susitiko ir su Brandemburgo žemės infrastruktūros ir teritorijų planavimo ministerijos atstovais. Sutarta bendradarbiauti siekiant paskatinti intermodalinių krovinių judėjimą tarp Berlyno-Brandenburgo ir Lietuvos regionų bei aktyviai remti „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą. Ministerijos sekretorius Wilfriedas Labooras pabrėžė, kad šiuo metu kuriami planai stiprinti ir vystyti transporto bei krovinių srautų nukreipimą šiaurine kryptimi, t.y. per Lietuvos teritoriją."
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.02.22, 12:31.

        Comment


          #84
          Geležinkelio remonto darbai Estijoje (Valga-Tartu) užsitęsė

          Čia kažkiek pasenusi (2008 m.) informacija, tačiau rašoma apie geležinkelio remonto darbų baigimą Estijoje Valgos ir Tartu ruože 2008 m. pabaigoje http://www.ldz.lv/?object_id=3581 http://www.nra.lv/zinas/342-vilcienu-ievelk-valga.htm.
          Kiek naujesnė 2009-01-02 informacija (http://www.valka.lv/i.php?id_jaun=79177) skelbia, kad dėl užsitęsusio geležinkelio remonto darbų žadėto traukinių Ryga-Talinas, Tartu-Valga, Talinas-Valga eismo šiemet nebus.
          Leistinas greitis - 120 km.
          Jei atidarys ruožą - latviai galėtų (gal ir bus) paleist savo traukinį į Peterburgą (iš Rygos būtų tiesiausiai ir greičiausiai, be to nebereikėtų važiuot didelį atstumą per Rusiją) ir Taliną. Šis geležinkelis 1889 m. ir buvo statytas susisiekimui tarp Pskovo, Peterburgo ir Rygos.
          Galėtų ir mums (ypač Vakarų ir Šiaurės Lietuvai) būti alternatyvus maršrutas į Peterburgą. Iš Klaipėdos, Šiaulių, Kauno būtų arčiausiai. Šiauliai-Ryga - 125 km, Ryga-Valga -166 km, Valga-Narva - 220 km, Narva-Peterburgas - 160 km. Viso iš Šiaulių apie 670 km. Kai iš Vilniaus į Peterburgą senuoju Peterburgo-Varšuvos geležinkeliu yra apie 1000 km.
          Beje, važiuojant per Rygą į Maskvą - nereikia Baltarusijos tranzitinių vizų. Kita vertus, ir Peterburgo keleiviai šiuo maršrutu galėtų važiuoti į ES šalis - nebereikėtų per Baltarusiją, o tiesiai per Šeštokus, Varšuvą. Tada ir RailBaltica projektas taptų labiau ekonomiškai motyvas.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.28, 08:58.

          Comment


            #85
            Ryga

            "LG" maloniai el. laišku informavo, kad Tiesioginio susisiekimo tarp Šeštokų ir Rygos geležinkeliais galimybę siejame su Rail Baltica projekto įgyvendinimu.
            Vadinasi dar ilgai nebus tiesioginio susisiekimo su Ryga.
            Taip pat traukinių kursavimo atnaujinimas maršrutu Rokiškis – Daugpilis, artimiausiu metu nenumatomas.

            Comment


              #86
              Gerai kad nesugalvojo dar ko nors naikinti...

              Comment


                #87
                Traukinys Talinas-Tartu-Ryga

                Pavarčius senoką informaciją per Google aptikau, kad šiemet turi pabaigti kapitalinį geležinkelio ruožo Valga-Tartu remontą ir paleisti greituosius traukinius Talinas-Tartu-Ryga. Kelionė truktų 4,5 val.
                Rašoma, kad estai taip pat norėtų maršrutą pratęsti iki Vilniaus. Gal bus atkurtas ir "Balti express" Talinas-Šeštokai?
                Įdomu kokioje stadijoje yra šie darbai ir ar jau šiemet pradės kursuoti minėti traukiniai iš Talino į Rygą?

                http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...S_zinas/17893/

                http://www.rosbalt.ru/2007/02/21/287199.html
                Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.30, 22:41.

                Comment


                  #88
                  Talinas-Tapa greitis dabar 80km/h, 2011 po remonto 120km/h.
                  Tapa-Talinas greitis dabar 120km/h, stotys 80km/h (2011 po remonto 120km/h)
                  Tapa-Tartu greitis dabar 120km/h
                  Tartu-Valga greitis po remonto pabaiga 2009 120km/h
                  Valga-Ryga greitis dabar 80-120km/h, po remonto 120km/h.

                  Talinas-Ryga greitasis traukinys dėl 2011 su sustojimais Tapa, Jõgeva, Tartu, Valga, Valmiera, Cesis, Sigulda minimalus 4 val. 45 min. Nes pakankamai keleivių vidaus keleiviams turi būti taip pat atlikti!

                  Estų įmonės neturi realaus planų atidarymo Talinas-Ryga maršrutu. Tik LDz planuoja atidaryti Ryga-Valga-Tartu maršrutą po remonto.

                  Comment


                    #89
                    Na va štai tau ir lėtapėdžiai estai. Tikiu, kad jei ne šiais metais, tai jau kitais bus susisiekimas traukiniais tarp Talino ir Rygos, nesvarbu kad ir su persėdimais Valgoje ar Tartu. Latvių "PV" metų pradžioje laišku atsakė, kad jie suinteresuoti atkurti maršrutą iki Tartu.
                    Pagaliau estai (spėju) įsigys padevėtų traukinių iš Suomijos ir jie kursuos į Rygą - sujungs kelias sostines - Taliną, Helsinkį (keltais jūra) ir Rygą bei universitetinį Tartu miestą (ten nemažai studijuoja suomių).
                    Pas mus tik šnekama, bet traukinio leisinčio sujungti Rygą ir Vilnių ilgokai dar neturėsim.
                    Kaip ir su elektros kabeliu - estai į Suomiją jį jau turi ir to pakaks apsirūpinti elektra uždarius IAE. O pas mus? Tik rietynės.

                    Gal kas daugiau turite informacijos apie šį Estijos ir Latvijos geležinkelio ruožą?
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 20:31.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Pagaliau estai įsigys padevėtų traukinių iš Suomijos
                      Iš kur tokios naujienos?

                      Comment


                        #91
                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Iš kur tokios naujienos?
                        Estai daug ką perka iš suomių - tai dažnai jie daro. Čia tik mano spėjimas. Nes su esamais nudevėtais, manau, bus sunkoka išvystyti numatytą greitį, kitaip kam buvo reikalinga to kelio kapitalinė rekonstrukcija.
                        Mes irgi kažkada nusipirkome vagonų (iš lenkų ar vokiečių berods).
                        Pagaliau koks skirtumas ką ir iš kur pirks - svarbu, kad judama į priekį.

                        Pamenu estų Talinas-Minskas "Čaika". Buvo kažkas. Kaip ir Talinas-Šeštokai. Gal tai buvo ta pati "Čaika" pertvarkyta?
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 20:17.

                        Comment


                          #92
                          Nepirks is suomiu, nes traukiniai nesertifikuoti pagal tuos standartus, kurie galioja pas mus, t.y. rusiskus. Suomijoje rusiski standartai negalioja. Greiti iki 120 km/h uztikrina lokomotyvu traukiami keleiviniai vagonai.

                          Comment


                            #93
                            Bet juk Suomijoj vėžės plotis - beveik toks pat kaip mūsų - trūksta gal 4 mm (tikslių skaičių nepamenu). Kažkas forume apie tai rašė.
                            Prielaida dėl Suomijos kyla tiesiog dėl to, kad estai labai jau į suomius "įsikabinę" laikosi. O dar žinant estus - jie nori būti novatoriški.
                            Na dėl smulkmenų nesiginčiju, nes techninių duomenų neišmanau.
                            Gaila, kad mažai informacijos turime apie Estiją. Rusiškai ir angliškai labai mažai. O ir ta gerokai pasenusi. Estiškai nedaug kas Lietuvoje moka.
                            Bet pagal matytą medžiagą kad ir tie estų lokomtyvai ne pirmos jaunystės. O kaip dėl dyzelinių traukinių? Teko važiuoti irgi gerokai "pasenę".

                            Aišku tiek, kad reikia organizuotis ekspediciją kol eina geležinkelio remonto darbai į pabaigą. Pavasarį teko matyti keliose vietose geležinkelio ruožą tarp Tartu ir Valgos.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 20:39.

                            Comment


                              #94
                              Seni DR1A, modernizuoti. Lokomotyvu traukiamas keleivinis traukinys Estijoje tik i Maskva. Estijos gelezinkeliai buvo isskaidyti ir privaztizuoti. Kaip atskira kompanija buvo sukurta tolimuju keleiviniu traukiniu kompanija, kuri veliau pakeite pavadinima ir dabar vadinasi GoRail.

                              http://www.gorail.ee/?id=1479

                              Galima sakyti, tai vieno marsruto kompanija, t.y. turi keliasdesimt vagonu, is kuriu sudaryti du traukiniai kursuoja tarp Talino ir Maskvos.
                              Lokomotyvai - TEP70, kiek - tiksliai nezinau kiek, bet gal kokius 2-3 turi.
                              Rusijos gelezinkeliu traukiniai i Talina nevazineja.

                              I S. Peterburga traukiniu nera. Nei estisku, nei Rusijos gelezinkeliu. Panaikinti dar 2007 m., jei neklystu. Si marsruta aptarnavo Rusijos gelezinkeliai. Po ivykiu su kario skulpturos iskelimu is Talino centro, traukiniu eismas buvo nutrauktas.
                              Paskutinis taisė Al1; 2009.07.02, 20:39.

                              Comment


                                #95
                                1524mm ir 1520mm traukiniai tinkami - Estijoje yra daug geležinkelio remonto mašinos perkamos (GoTrack) iš Suomijos. Tarp Rusijos ir Suomijos traukinių veikia normaliai.

                                GoRail turi 3 TEP70 lokomotyvų. 01.04.2007-14.09.2008 jie taip pat Talinas-Peterburgas traukiniu.

                                Suomių valstybės VR Rata yra remontas Tartu-Valga linija kad su GoTrack (susijęs su Edelaraudtee ir GoRail). Suomių technologijų netelpa į Estiją (Suomijos granito žemės, Estija purvo, smėlio, molio žemėje) ir dabar VolkerRail (didžiausias Estijoje) remontas taip pat.

                                2002 metais Talinas-Minskas buvo Baltarusijos traukiniu.

                                18 naujų elektrinius traukinius pradės veikti Estijoje 2013 (šiuo metu tik 12 traukiniai).

                                10 (plius 10 neprivaloma) 2-4 vagono dyzeliniai traukiniai pradės veikti 2015.
                                Paskutinis taisė 2m62um; 2009.07.02, 22:58.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė 2m62um Rodyti pranešimą
                                  Talinas-Tapa greitis dabar 80km/h, 2011 po remonto 120km/h.
                                  Tapa-Talinas greitis dabar 120km/h, stotys 80km/h (2011 po remonto 120km/h)
                                  Tapa-Tartu greitis dabar 120km/h
                                  Tartu-Valga greitis po remonto pabaiga 2009 120km/h
                                  Valga-Ryga greitis dabar 80-120km/h, po remonto 120km/h.

                                  Talinas-Ryga greitasis traukinys dėl 2011 su sustojimais Tapa, Jõgeva, Tartu, Valga, Valmiera, Cesis, Sigulda minimalus 4 val. 45 min. Nes pakankamai keleivių vidaus keleiviams turi būti taip pat atlikti!

                                  Estų įmonės neturi realaus planų atidarymo Talinas-Ryga maršrutu. Tik LDz planuoja atidaryti Ryga-Valga-Tartu maršrutą po remonto.
                                  Man kaip geležinkelininkui tikrai gėda, kad trys baltijos valstybės, Europos Sąjungos narės, neturi bent jau vieno simbolinio keleivinio traukinio tarp sostinių.

                                  Comment


                                    #97
                                    01.01.2010 yra įmanoma Talinas-Ryga 5 val. 20 min., Ryga-Talinas 5 val. 10. min. Tvarkaraštis turi tilpti ateityje Valga-Ryga remonto. Talinas-Tapa jokių problemų - dvigubo bėgių.

                                    Kai kurios įmonės turi pradėti važiuoti. Jis gali būti LG arba GoRail, bet GoRail nerealu, nes tai yra privati bendrovė ir šios eilutės nėra pelningas. Net Talinas-Maskva nėra pelningas. Edelaraudtee sako, kad Talinas-Maskva yra nuostolingi ir yra remiami vietinės dyzeliniai traukiniai subsidijuoti. Edelaraudtee ir GoRail tą patį savininkams. Traukinio bilietas brangus ir žiemą yra labai mažai keleivių. Orlaivis yra su ta pačia kaina, net oro uostas Maskvoje yra toli nuo centrinis.


                                    Tartu-Valga remontas:
                                    Paskutinis taisė 2m62um; 2009.07.02, 22:19.

                                    Comment


                                      #98
                                      Didelis ačiū už išsamią informaciją. Šiek tiek užglaistėte mūsų skurdžias žinias apie Estiją ir šį geležinkelio remontą. Tokį geležinkelį mačiau šių metų gegužės mėn.
                                      Gal turėtųmėte nuotraukų kaip atrodo stotys šiame ruože. Ar jos atnaujintos?
                                      Koks ir kieno (latvių, estų) tai galėtų būti traukinys Talinas-Ryga?
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 22:39.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Gal turėtųmėte nuotraukų kaip atrodo stotys šiame ruože. Ar jos atnaujintos?
                                        Daug stotis kelias ir jungikliai jau suremontuota.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nepirks is suomiu, nes traukiniai nesertifikuoti pagal tuos standartus, kurie galioja pas mus, t.y. rusiskus. Suomijoje rusiski standartai negalioja. Greiti iki 120 km/h uztikrina lokomotyvu traukiami keleiviniai vagonai.
                                          Negalima būti užtikrintam, nes estai gali savo šalyje pasidaryti naujus sertifikatus ir važinėti vietiniais maršrutams. Taip pat estai vieninteliai iš buvusios SSSR turi amerikietiškus GE Dash7 lokomotyvus, kurie taip pat nėra sertifikuoti rusiškai vėžei. Rusiškus 2TE116 laiko tik traukiniams, vykstantiems į Rusiją.
                                          Todėl visiškai neabejoju, kad estai tikrai nusipirks iš suomių padėvėtų riedmenų.
                                          Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.02, 23:14.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X