kada čia spėjo į oro uostą bilieto kainą padidinti iki 2.50lt?
beje, gal kas informacijos turit, ar Pesos, važiuodamos į Stasylas ir iš jų, stoja Oro uoste?
Stoja tik tada,kai traukinys važiuoja iki Valčiunų.
Stoja tik tada,kai traukinys važiuoja iki Valčiunų.
Tokia kaina buvo visada.
o kai važiuoja į Stasylas važiuoja, nestoja. ar klaidingai supratau?
galvą dedu, kad Stotis - Oro uostas traukinio maršrute bilieto kaina buvo 2lt. esu 90% tikras, kad bilieto kainą pakėlė patyliukais, kaip šiais laikais madinga...
o kai važiuoja į Stasylas važiuoja, nestoja. ar klaidingai supratau?
Nestoja.
galvą dedu, kad Stotis - Oro uostas traukinio maršrute bilieto kaina buvo 2lt. esu 90% tikras, kad bilieto kainą pakėlė patyliukais, kaip šiais laikais madinga...
Didžioji dauguma traukinukų iš Vilniaus geležinkelio stoties nuvažiuoja iki Oro uosto ir, ten kiek pastovėję, grįžta atgal.
Išimtis - traukinys Nr.M639.
Vilnius-Valčiūnai Maršruto žemėlapis Stotis Atvykimas Išvykimas
Vilnius 06:20 Oro uostas 06:27-06:28
Kirtimai -
Juodšiliai 06:37-06:38
Valčiūnai 06:42
Pastabos: Traukinys važiuoja darbo dienomis.
ir Nr.M640.
Valčiūnai-Vilnius Maršruto žemėlapis Stotis Atvykimas Išvykimas
Valčiūnai 06:52
Juodšiliai 06: 56-06: 57
Kirtimai - Oro uostas 07:12-07:13
Vilnius 07:20
Pastabos: Traukinys važiuoja darbo dienomis.
Taigi, traukinys Nr M939/940 važinėja maršrutu Vilnius-Valčiūnai. Pakeliui sustoja Oro uoste ir Juodšiliuose. Bet nestoja Kirtimuose (kiti Vilniaus-Juodšilių-Valčiūnų-Stasylų maršrutu važinėjantys traukiniai Kirtimuose stoja, bet nestoja Oro uoste).
Teko neperseniausiai apsilankyti Lietuvoje. Pazystamiem nelietuviam patariau is oro uosto vaziuoti traukiniu iki stoties (pats skridau kitu skrydziu). Visu pirma jie buvo pasimete nes niekaip nesurado kur gali nusipirkti bilieta, visu antra sekantis traukinys buvo uz 40min. Teko rinktis taxi uz x kartu uzkelta kaina.
Kiek pamenu LG sumazino marsrutu skaiciu po flylal bankroto ir smarkiai sumazejusio keleiviu per oro uosta srauto. Dabar oro uostas skaiciuoja rekordinius keleiviu srautus, bet kaip suprantu marsrutu kiekis taip ir nepadaznintas? Gal teko kam vaziuoti paskutiniu metu, kokia ten situacija?
Teko neperseniausiai apsilankyti Lietuvoje. Pazystamiem nelietuviam patariau is oro uosto vaziuoti traukiniu iki stoties (pats skridau kitu skrydziu). Visu pirma jie buvo pasimete nes niekaip nesurado kur gali nusipirkti bilieta, visu antra sekantis traukinys buvo uz 40min. Teko rinktis taxi uz x kartu uzkelta kaina.
Kiek pamenu LG sumazino marsrutu skaiciu po flylal bankroto ir smarkiai sumazejusio keleiviu per oro uosta srauto. Dabar oro uostas skaiciuoja rekordinius keleiviu srautus, bet kaip suprantu marsrutu kiekis taip ir nepadaznintas? Gal teko kam vaziuoti paskutiniu metu, kokia ten situacija?
Situacija panaši - "orą vežiojantis" maršrutas kaip tokiu buvo, taip ir liko...
Situacija panaši - "orą vežiojantis" maršrutas kaip tokiu buvo, taip ir liko...
Jaučiamas LG nesuderinimas populiariausių skrydžių ir traukinio laikas. Visada keleivių būna važiuojant 10.52 į oro uosto pusę. Trūksta pačiame oro uoste informacijos apie tokį traukinį, nes Vilniuje tai keleivių visada prisirenka, o vat iš oro uosto būna dažnai, kad ir tuščias traukinys atvažiuoja. O kas dėl bilietų, tai galima tiesiai eiti į traukinį ir ten pirkti pas kontrolierių, komisinis 5lt mokestis bilietui netaikomas. Bet matau perspektyvą, nes kai kurie užsėniečiai jau prieš atvykdami į Lietuvą, jau tarp savęs, forumuose yra sužinoję, kad mūsų šitie aferistai (taxi) prašo kosminius pinigus už kelionę ir žino, kad yra toks traukinys.
Labai reiktų leisti integruoti traukinių maršrutus mieste į bendrą viešojo transporto sistema (Vilniečio kortelė ir pan).
Tada būtų galima padidinti traukinių dažnumą. Tokiu atveju iš viso galima būtų atsisakyti 1 Nr. autobuso. Juk tikrai užtektų 2 Nr. autobuso (irgi galima būtų padaryti dažniau) iki centro, o ir iki stoties norint autobusu su persėdimu įmanomas. 1A suprantama palikti vietiniams.
Labai reiktų leisti integruoti traukinių maršrutus mieste į bendrą viešojo transporto sistema (Vilniečio kortelė ir pan).
Tada būtų galima padidinti traukinių dažnumą. Tokiu atveju iš viso galima būtų atsisakyti 1 autobuso. Juk tikrai užtektų 2 (irgi galima būtų padaryti dažniau) iki centro, o ir iki stoties norint autobusu su persėdimu įmanomas. 1A suprantama palikti vietiniams.
Realiai niekaip neįsivaizduoju, kaip tai būtų galima padaryti. Suprantu kai yra Metro, bet, kad tiesiogiai traukinius susieti su traukiniais tai nežinau. Aišku yra kas važinėja kiekviena dieną ir tada persėda į Troleibusus, bet tai jie stotyje važinėja kas 5 min. Daugelis žmonių iš aplinkinių rajonų važinėja į darbą ir apsisuka, yra netgi kurie iš tokių miestų kaip Švenčionėliai, Varėna važiuoja į Vilnių kiekvieną dieną.
Realiai niekaip neįsivaizduoju, kaip tai būtų galima padaryti. Suprantu kai yra Metro, bet, kad tiesiogiai traukinius susieti su traukiniais tai nežinau. Aišku yra kas važinėja kiekviena dieną ir tada persėda į Troleibusus, bet tai jie stotyje važinėja kas 5 min. Daugelis žmonių iš aplinkinių rajonų važinėja į darbą ir apsisuka, yra netgi kurie iš tokių miestų kaip Švenčionėliai, Varėna važiuoja į Vilnių kiekvieną dieną.
Kalbu apie Vilniaus Stotis-Oro uostas maršrutą. Nematau čia nieko neįmanomo.
Turėjau omenyje, kad traukinius kurie važinėja Vilniaus miesto teritorijoje integruoti į miesto viešąjį transportą.
Tarkim atvažiavau iš kur nors miesto autobusu į Stotį, su tuo pačių 60min. bilietų persėdau į traukinį į Oro uostą.
Aš maždaug įsivaizduoju, kaip tai padaryti. Reikia palaukti, kol išmirs, išeis į pensiją arba kažkaip bus pakeisti LG vadovai, katrie dirbo lietuvai kokius 30-40 metų. O tada suintegruoti keleivinius traukinius su miestų viešuoju transportu integravimo būdu, panašiai kaip Švedijoje, Danijoje, Šveicarijoje ir kitose Vakarų šalyse.
Pavyzdžiui, Kopenhagos Zoologijos sodas, į kurį reikia važiuoti miesto autobusu, yra II Kopenhagos zonoje, visai kaip ir Malmė, kuri yra netgi kitoje valstybėje (Švedijoje) ir į kurią reikia važiuoti traukiniu.
Ir nesvarbu, ar perki bilietėlį Švedijoje, ar Danijoje, ar geležinklelio stoty, ar kioske, ar išvis turistų informacijos centre nusipirkai Kopenhagos kortą vaikščiot po muziejus ir dykai važinėtis miesto transportu. Visos tos organizacijos kažkaip tarpusavyje atsiskaito.
Ženevoje gyvendamas viešbutyje nemokamai gauni abonementą važinėtis miesto transportu. Viešbučiai taigi išvis privatūs. Oro uosto bagažo salėje irgi duoda nemokamą bilietėlį 1 valandai viešojo transporto.
Aš maždaug įsivaizduoju, kaip tai padaryti. Reikia palaukti, kol išmirs, išeis į pensiją arba kažkaip bus pakeisti LG vadovai, katrie dirbo lietuvai kokius 30-40 metų. O tada suintegruoti keleivinius traukinius su miestų viešuoju transportu integravimo būdu, panašiai kaip Švedijoje, Danijoje, Šveicarijoje ir kitose Vakarų šalyse.
Pavyzdžiui, Kopenhagos Zoologijos sodas, į kurį reikia važiuoti miesto autobusu, yra II Kopenhagos zonoje, visai kaip ir Malmė, kuri yra netgi kitoje valstybėje (Švedijoje) ir į kurią reikia važiuoti traukiniu.
Ir nesvarbu, ar perki bilietėlį Švedijoje, ar Danijoje, ar geležinklelio stoty, ar kioske, ar išvis turistų informacijos centre nusipirkai Kopenhagos kortą vaikščiot po muziejus ir dykai važinėtis miesto transportu. Visos tos organizacijos kažkaip tarpusavyje atsiskaito.
Ženevoje gyvendamas viešbutyje nemokamai gauni abonementą važinėtis miesto transportu. Viešbučiai taigi išvis privatūs. Oro uosto bagažo salėje irgi duoda nemokamą bilietėlį 1 valandai viešojo transporto.
Comment