Beje, noriu pasidžiaugti. Gruodžio 14 d. teko matrise važiuoti į oro uostą tai belaukiant jos stotyje pastebėjau, kad iš atvykusios matrisės išlipo ne 3 ar 4 keleiviai, jų buvo per 20. Nemažiau tiek išvyko ir į oro uostą.
Keleivių skaičiaus augimas akivaizdus
Džiaugiuosi ir aš. Nors ir kažkada minėjau, bet dar kartą pasikartosiu, kad tai dėsningai nutiko dėl dviejų priežasčių: 1) metų pabaiga (Kalėdos ir Naujieji Metai) yra kone "šienapjūtė" visam aviacijos sektoriui; vadinasi, padaugėjo keleivių važiuojančių į ir iš oro uosto; 2) reklama yra gerai, bet pati geriausia ir solidžiausia reklama yra laikas; vis daugiau žmonių žino apie motrisę, pastebiu, kad stotyje net ne vietniai jos nedrąsiai ieško, atidžiai klauso diktorės pranešimus.
Taigi naujienos visai geros
Beje, pastebėjimas. Jau nuo maršruto atidarymo praėjo trys mėnesiai, bet oro uoste vis tiek nėra atitinkamos informacijos. Atvykimo salėje yra mažyyyyčiai ženkliukai su traukiniu, tačiau tas nieko nesako. Išėjus į lauką yra ženklas, rodantis kryptį į stotelę, tačiau nežinodamas kad jis yra, jo paprasčiausiai nepamatysi. Dar vienas dalykas - pačiame oro uoste nepateikiami traukinio išvykimo tvarkaraščiai, o stotelėje jie yra tik atspausdinti ant popieriaus, o monitorius nerodo nieko (tik laiką).
Iš oro uosto grįžau antro maršruto autobusu, kuriame sutikau du užsieniečius, norinčius nusigauti iki geležinkelio stoties.
Žodžiu, apsileidimas kraupus... Reikia rašyti laišką į LG...
Beje, pastebėjimas. Jau nuo maršruto atidarymo praėjo trys mėnesiai, bet oro uoste vis tiek nėra atitinkamos informacijos. Atvykimo salėje yra mažyyyyčiai ženkliukai su traukiniu, tačiau tas nieko nesako. Išėjus į lauką yra ženklas, rodantis kryptį į stotelę, tačiau nežinodamas kad jis yra, jo paprasčiausiai nepamatysi. Dar vienas dalykas - pačiame oro uoste nepateikiami traukinio išvykimo tvarkaraščiai, o stotelėje jie yra tik atspausdinti ant popieriaus, o monitorius nerodo nieko (tik laiką).
Iš oro uosto grįžau antro maršruto autobusu, kuriame sutikau du užsieniečius, norinčius nusigauti iki geležinkelio stoties.
Žodžiu, apsileidimas kraupus... Reikia rašyti laišką į LG...
daug neadaryta sitam marsrute:
1. Truksta inforrmacijos
2. Kodel nepaleidus Motrises pvz iki Valciunu st - grafikas tai leidzia
3. Kazkaip isspresti perono auksti, nes nepatogu ilipti/islipti
Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.
Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.
Pagaliau. Tereikia geros informacijos keleivių srautui nukreipti iš oro uosto.
Šiandien vėl važiavau šiuo maršrutu, paėmiau grafikų lapiuką, o ten žiūriu labai daug reisų šio maršruto, paskaičiavau, o tų reisų yra 35 per diena. Kaina 2.5 lt, važiuoja kas 25min.
Šio traukinuko grafikas pasikeitė sausio 15 d. Internete http://www.litrail.lt jis sudėtas.
Savaitės pradžioje apie tai norėjau šioje temoje parašyti žinutė, bet kažkaip neparašiau... Ir niekas kitas neparašė. Tik ant šio traukinuko "burnoti" mėgstančių netrūksta.
Reikia tikėtis, kad artimiausią mėnesį ar pan labai nesumažės keleivių šiam maršrute dėl flyLAL dingimo... Labai liūdna būtų, jei po kiek laiko praretintų vėl tvarkaraštį.
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Kai man teko nuvažiuoti tai važiavome mes dviese (su švogeriu) ir du vaikai maži, be mūsų dar trys keleiviai. Gryžtant tik mes vieni važiavome, bet čia jau su sekančiu reisu prabuvus oro uoste gerą pusvalandį..
1 autobusu važiuoja gal ir nemažai, bet nuo stoties iki oro uosto nemanau, kad labai daug važiuotų.
Smarkiai sumažėjus skrydžių skaičiui, nuostolingo traukinio maršruto iš oro uosto į stotį gali tekti atsisakyti ir geležinkelininkams.
Oro bendrovei „flyLAL“ nutraukus veiklą ir smarkiai sumažėjus skrydžių iš Vilniaus skaičiui, traukinys iš geležinkelio stoties į oro uostą važinėja pustuštis.
Tik pernai spalį atidarę maršrutą iš geležinkelio stoties į oro uostą, geležinkelininkai jau galvoja apie jo panaikinimą. Mat nupirkti du nauji traukiniai, vadinami automotrisėmis, šiuo maršrutu kursuoja pustuščiai.
„Analizuojame duomenis, pajamas iš šio maršruto, išlaidas, sprendžiame, ką daryti.
Visiškai atsisakyti maršruto būtų negražu, tačiau negaliu neigti, kad jis yra labai nuostolingas“, – kalbėjo bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus pirmasis pavaduotojas Gintaras Gelumbickas.
Susidomėjimas šiuo maršrutu buvo jaučiamas tik pirmosiomis dienomis. Žmonės į oro uostą traukiniu keliavo ne tik ketindami skristi, bet ir norėdami susipažinti su nauju maršrutu.
Jeigu maršrutas iš geležinkelio stoties į oro uostą būtų panaikintas, du jam skirti traukiniai būtų naudojami kitur.
Geležinkelio stotelė ties oro uostu buvo įrengta pernai, projektavimo ir statybos darbams išleista daugiau nei 2 milijonai litų. Taip pat buvo sumontuota plastiku dengta galerija, vedanti oro uosto link, liftas neįgaliesiems ir sunkų bagažą nešantiems keleiviams.
Du 91 sėdimosios vietos traukiniai „Lietuvos geležinkeliams“ kainavo apie 12 milijonų litų.
Toks scenarijus buvo prognozuojamas temos pradžioje.
Kiek realiai važinėja keleivių 1 ir 2 maršrutų autobusais?
kiek teko važiuot vakarais 2 autobusas jau buna puspilnis (t.y. visos sėdimos vietos užimtos ir nemažai žmonių tenka stovėt) jau oro uoste. Matyt apie jį daugiau informacijos visokiuose "Vilnius in your pocket" ir pan.
Nemažai specifinio kontingento sulipa sekančiose dviejoses stotelėse, bet toli nevažiuoja - Naujininkuose ir išsiskirsto...
Jei nukreipti keleivių srautą iš autobuso nr.1 į traukinį, būtų visiems naudinga. Galbūt net panaikinti 1 autobusų maršrutą. Bet...
Nepamirškim, kad autobusų ir troleibusų eismą organizuoja Vilniaus savivaldybės viešojo transporto skyrius. O traukinio eismą organizuoja "Lietuvos geležinkeliai". Jau nekalbant, kad VAP ir LG tikrai nesusikalbėtų, dar reikia nepamiršti ir to, kad nuo oro uosto ne visi važiuoja iki stoties, kiti išlipa ir arčiau, kur traukinys nepriveža. Taigi tavo mintis impulsyvi ir neapgalvota.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Prieš porą savaičių teko nemažai keliauti. Kadangi esu kaunietis, sumasčiau pabūti civilizuotas žmogus ir vietoj to, kad laikyti mašiną visą savaitę aikštelėje prie oro uosto, pasinaudoti visuomeniniu transportu.
Atsidarau LG puslapį ir pradedu planuoti kelionę:
1. Iš oro uosto išskrendu 7:30 (kas tikrai jau nėra vėlu). Ieškau tinkamų traukinių, kad nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių ir dar persėsti i traukinuką į oro uostą.
2. Paaiškėja, kad norint būti +- laiku oro uoste, iš Kauno 1 stotelės reikia išvažiuoti pačiu pirmuoju rytiniu traukiniu - 4:14. Kelionės trukmė 1:56.
Net i kalendorių pažiūrėjau - nu bet tikrai dabar 2009-ji, o ne 1932-ji....
3. Net jei būčiau pasirinkes kelionę šiuo traukiniu, atvyksta jis į Vilnių kaip tik tuo metu, kai į oro uostą traukinukas jau būna išvažiavęs. Tenka vėl laukti sekančio.
4. Po savaitės turėjau nusileisti VNO 22:45. Iškau traukinio atgal į Kauną. LG puslapis rodo, kad paskutinis traukinys į Kauną iš Vilniaus išvažiuoja ~20:30 ar pan.
Išvados: Spėkit kokia tranporto priemone važiavau į/iš oro uosto?
100km važiuoti 2 val. gali tik traukinių entuziastai. Žmonės, kuriems tai turėtų būti tik kuo greitesnis taško B pasiekimas iš taško A, tuom tikrai nesinaudos.
Va jum ir atsakymas, kodėl LG galvoja apie maršruto Vilniaus geležinkelio stotis-oro uostas, uždarymą. Nėra keleivių, nes yra daromas viskas, kad jų nebūtų.
Nepamirškim, kad autobusų ir troleibusų eismą organizuoja Vilniaus savivaldybės viešojo transporto skyrius. O traukinio eismą organizuoja "Lietuvos geležinkeliai". Jau nekalbant, kad VAP ir LG tikrai nesusikalbėtų, dar reikia nepamiršti ir to, kad nuo oro uosto ne visi važiuoja iki stoties, kiti išlipa ir arčiau, kur traukinys nepriveža. Taigi tavo mintis impulsyvi ir neapgalvota.
Tą "arčiau" aptarnautų antrojo maršruto autobusai.
Comment