Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AnD Rodyti pranešimą
    Jeigu į tokį peroną atvažiuotų LG D1, keleiviams atidarius duris būtų duobė prieš nosį (laiptukai). Taigi taip išeina, kad visuose maršruto stotelėse vienu metu turėtų būti atidaryti aukšti peronai. Automatiškai pro tuos peronus negalėtų važiuoti kroviniai sąstatai.
    Vargo daug, bet aš už patogumą. LG pasirinko lengvesnį kelią.
    Duobė nebūtinai būtų. Net ir rusiški vagonai pritaikyti aukštiems ir žemiems peronams. Prie vagono durų yra toks laiptelis, kurį nuleidus iš žemo perono į vagoną neįlipsi, bet iš aukšto įlipsi be jokios duobės.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Tai tame ruoze visiskai nera prekiniu traukiniu judejimo? Gal tik silumveziai be vagonu pravaziuoja?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai tame ruoze visiskai nera prekiniu traukiniu judejimo? Gal tik silumveziai be vagonu pravaziuoja?
        Taip, tarpstotyje Vilnius - Kirtimai vazineja tik keleiviniai traukiniai ir lokomotyvai be vagonu.

        Comment


          Parašė robertas
          Siame videoreportaze girdimas ratu dzergimas - taip yra kreivese, nes traukinio ratai - vienas metalo gabalas - kiek desinysis parieda, tiek pat ir kairysis. O kreiveje isoriniu begiu riedanciam ratui reikia daugiau pravaziuoti negu kairiajam, riedanciam vidiniu kreives begiu.. Todel tie ratai praslysta ant begiu, sukeldami toki garsa.. Tai ne tik garsas, bet ir gana nemazas pasipriesinimas judejimui..

          Comment


            Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
            Peronas mums artimoje šalyje

            ]
            aha o čia pavasariniai įvykiai tame pačiame perone:




            šiaip sako, kad tas BMW priklauso GO Rail bosui
            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

            Comment


              o tai kas ten is tikro nutiko?
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                nieko įpatingo, mašinistas pamiršo, kad tempia prailgintą traukinį su nepajungta stabdžiu magistrale ir per vėlai pradėjo stabdyti
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  graziai nudazytas traukinukas bet masina grazesne
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    O kuo tai susiję su aukštais peronais?

                    Comment


                      Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                      O kuo tai susiję su aukštais peronais?
                      niekuo... šiaip sutapimas, kad tuo pačiu metu žiūrėjau tas nuotraukas ir trilobitas imetė pavyzdį

                      nors

                      net ir aukštas peronas traukinio nesustabdė, geriausi stabdžiai pasirodo yra BMW
                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                      Comment


                        Tai TEP70-0236. Jam visa fotogalerija yra skirta, tik nebepamenu adreso. Ar tik ne jį po to pardavė baltarusiams?

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Žinau jį, bet ten toloka eiti. Seniems žmonėms, tėvams su vaiko vežimėliais ir keleiviams su didžiuliais lagaminais bus nepatogumų. Ko gero, realiausias variantas yra aukštinti pirmojo perono rampą.
                          Reikia aukštint tiek pirmą, tiek antrą peroną nes pagyvenusiems žmonėms ar žmonėms su negalia tikrai nėra juokas įlipti netik į automotrisę. jau nekalbu kai reikia įsikelti sunkesnius lagaminus.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Tai TEP70-0236. Jam visa fotogalerija yra skirta, tik nebepamenu adreso. Ar tik ne jį po to pardavė baltarusiams?
                            Nepardavė. Pas baltarusius TEP70-0326, irgi pirktas iš estų, tik seniau.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Vat kodel LG "prigijo" zemi peronai, reiketu klausti senesniu inzinieriu. O kaip sakiau, ir kazkuriame pranesime rasiau, Lietuvoje irgi galimi auksti peronai, yra net tikslus matmenys. Kodel jie nestatomi buvo, nezinau. Taciau techniskai juos statyti nera problemu, taisykles ir standartai tai leidzia.
                              Taigi techninės galimybės iš principo yra. O kad atsirastų noras tomis techninėmis galimybėmis pasinaudoti, labai padėtų kažkieno jau minėtas "užpakalių išspardymas" (perkeltine prasme, žinoma).

                              Comment


                                Šiandien į reisą išvažiavo nauja motrisė 620M-010.



                                Comment


                                  Tai gal pagaliau sutankins grafiką?
                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                    Tai gal pagaliau sutankins grafiką?
                                    Nemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.
                                    Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.

                                    Comment


                                      Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                      ... kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų....
                                      Padaryti motrise patogesne uz juos... visu pirma paaukstinti peronus iki grindu lygio ir padidinti reisu skaiciu minimum iki 3 per valanda... kitaip tas projektas pasmerktas....

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Nemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.
                                        Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.
                                        Na, bent savaitgaliais Vilnius - Varėna važiuoja tikrai nemažai žmonių. Gal labiau reiktų skaidyt maršrutą Vilnius - Marcinkonys į du: Vilnius - Varėna ir Varėna - Marcinkonys. Pastarasis maršrutas pritraukia tikrai mažai keleivių.

                                        Comment


                                          Populiarėja tarp geležinkelio stoties ir oro uosto kursuojantis traukinukas
                                          2008-11-07
                                          Jau mėnesį iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal kursuojantis traukinukas kasdien perveža maždaug po 400 keleivių. Apytiksliais paskaičiavimais šiuo traukinuku jau pervežta apie 12 tūkst. keleivių.
                                          „Džiaugiuosi, kad vilniečiams patiko naujasis transportas ir jie aktyviai juo naudojasi. Aš ir pats artimiausią savaitgalį rengiuosi anūkus pavėžinti šiuo traukinuku – nuvešiu į oro uostą pažiūrėti lėktuvų“, - sako Vilniaus meras Juozas Imbrasas.

                                          Šiuo metu traukinys kursuoja kasdien – po 27 reisus per dieną. Nuvažiuoti iš miesto centro į oro uostą vilniečiai bei sostinės svečiai turi galimybę tik už du litus ir vos per aštuonias minutes, išvengdami spūsčių, gaišaties ar didesnių išlaidų taksi paslaugoms pirkti. Traukinuku aktyviai naudojasi ir netoliese veikiančių organizacijų darbuotojai bei sodininkai, Kirtimų gyventojai. Be to, mažasis traukinukas tapo savaitgaline pramoga vilniečių šeimoms – kelionę traukinuku labai pamėgo vaikai. Specialus nedidelis traukinukas – automotrisė – kursuoja kas 40 minučių. Atsižvelgiant į didžiausius keleivių srautus reisų skaičius ateityje bus koreguojamas. Planuojama, kad per metus traukinuko paslaugomis pasinaudos apie 150 tūkst. keleivių.

                                          Šis projektas įgyvendintas ypač greitai – projektuoti ir statyti modernią geležinkelio stotelę „Oro uostas“ pradėta tik šių metų birželį. Pasak specialistų, nebrangi ir patogi, visame pasaulyje populiari transporto rūšis buvo itin sėkmingai pritaikyta Vilniuje.
                                          http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87925

                                          Comment

                                          Working...
                                          X