Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    O krovininiams ir visiems kitiems traukiniams nekliudytų, jei būtų paaukštintas peronas?
    jei pagaliau pradeti galvoti galva, o ne subine... nekliudys...

    Comment


      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
      Vilniaus stotyje nereiketu visu peronu aukstint - kiek tos motrisos ilgio? ..
      Net gi ne ilgio, o dar trumpiau... nes atstumas tarp durų vos 7 metrai...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Del poros automotrisiu peronus perstatineti. Nelogiska...
        Nelogiska buvo statyti zema perona Oro uoste... iskart buvo aisku kad si stotele aptarnaus tik viena marsruta... tik viena motrise...
        Dabar laikas pradeti galvoti apie padarytas klaidas.... arba mirs tas projektas... negimes...

        Comment


          kas nors galit paaiškinti iš kur toks idiotiškas tarpas grafike 15:58-17:28 važiuojant iš oro uosto? Teko ropštis į mikriuką su visu lagaminu ir dardėti per visus kamščius. Sprendžiant iš to kiek žmonių laukė autobuso ir kiek lipo mikriukuosna, tai bent vieną reisą drąsiai galėtų leisti.
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            Parašė vytauc Rodyti pranešimą
            kas nors galit paaiškinti iš kur toks idiotiškas tarpas grafike 15:58-17:28 važiuojant iš oro uosto? Teko ropštis į mikriuką su visu lagaminu ir dardėti per visus kamščius. Sprendžiant iš to kiek žmonių laukė autobuso ir kiek lipo mikriukuosna, tai bent vieną reisą drąsiai galėtų leisti.
            Gal jį kažkiek lemia iš Kirtimų 16:27h. išvykstantis ir į Vilnių 16:36h atvykstantis dyzelinis traukinys?
            Gal dar laiko "langas" manevriniams lokomotyvams į Vaidotus nuvaryti arba iš ten parvaryti? Nes iš Vilniaus į Kirtimus bėgiai vieni.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Gal jį kažkiek lemia iš Kirtimų 16:27h. išvykstantis ir į Vilnių 16:36h atvykstantis dyzelinis traukinys?
              Gal dar laiko "langas" manevriniams lokomotyvams į Vaidotus nuvaryti arba iš ten parvaryti? Nes iš Vilniaus į Kirtimus bėgiai vieni.
              Bet nebūtų labai sunku kirtimuose prasilenkti, juk ten yra daugiau nei vienas kelias.
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                kas nors galit paaiškinti iš kur toks idiotiškas tarpas grafike 15:58-17:28 važiuojant iš oro uosto? Teko ropštis į mikriuką su visu lagaminu ir dardėti per visus kamščius. Sprendžiant iš to kiek žmonių laukė autobuso ir kiek lipo mikriukuosna, tai bent vieną reisą drąsiai galėtų leisti.
                Šeštadienį būdamas Vilniuje pastebėjau, kad atvažiavęs iš Oro uosto, už 5-10 min. traukinukas išvažiuoja į kitą reisą. Intervalai tarp išvykimo laikų iš Vilniaus geležinkelio stoties gaunasi 35-40 min.
                Ilgesnius pastebėjau tris: nuo 9:50 iki 11:05, nuo 15:35 iki 17:05, nuo 20:20 iki 21:35. Gal būt, čia yra kažkas panašaus į pietų pertraukas traukinuką aptarnaujančiam personalui.

                Comment


                  Šiandien pagaliau prisiruošėm pramoginei kelionei automotrise 620 M, maršrutu Stotis - VNO -Stotis. Išvykom 11:45, grįžom 12:48. Keleivių buvo mažai. Buvo smagu. Pasiiėmėm ir dukrą su savimi. Na, kad trimečiui vaikui pirmas laiptelis yra ties bamba ir kad ją teko įkelti, na tiek to. Bet kai pamačiau, kaip viena elegantiška ponia lipa į automotrisę, tai tarsi netyčia nusisukau, kad ponia nekompleksuotų... Manau, kad ji daugiau nesinaudos LG paslaugom... Ir dar, atvykus į VNO, pradėjau rengti dukrą ir t.t., o konduktorė ėmė raginti paskubėti, nes sustojimas labai trumpas. O paskui, kaip žinia traukinukas be reikalo važiuoja ir be reikalo stovi Kirtimuose. Absurdeska

                  Comment


                    Siandien antra karta nuvaziavau traukiniu i oro uosta.
                    Pagaliau laipteliu isstumimas sutvarkytas, o duris atidaro masinistas.
                    Vilniaus stotyje tiek is 1, tiek is 4 perono (7 kelias), is kuriu isvyksta automotrise, ilipimas nera toks jau tragiskas. Apatinis laiptelis lipant is siu peronu yra normaliame aukstyje - tikrai ne auksciau, nei dyz. traukiniuose ar elektriniuose traukiniuose.

                    Oro uosto stoteleje peronas yra irengtas kreiveje. Todel vienas begis yra zemiau, kitas auksciau. Peronas yra auksciau esancio begio puseje. Automotrise sustoja ir yra pasvirusi i priesinga nei peronas puse. Todel ir islindes apatinis laiptelis yra auksciau. Vis delto statant perona formaliai islaikytas reikiamas perono aukstis. Taciau neivertinta tai, kad traukiniui sustojus, jis bus pasvires.
                    Todel is tiesu reiketu perstatyti perona ir ji paaukstinti.
                    Kazkaip pirmos keliones metu i tai neatkreipiau demesio.

                    Comment


                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      ... atvykus į VNO, pradėjau rengti dukrą ir t.t., o konduktorė ėmė raginti paskubėti, nes sustojimas labai trumpas. O paskui, kaip žinia traukinukas be reikalo važiuoja ir be reikalo stovi Kirtimuose. Absurdeska
                      Atvaizdas
                      Įdomu, ar tikrai būtini tie važiavimai tuščiomis iš Oro uosto į Kirtimus ir atgal? Ar sunku jų išvengti?
                      Čia forume kelių žmonių nuolat aprašomas D1 Šiauliai-Rokiškis kažkada važinėjo toliau - net iki Šapelių. Šapeliai - ne stotis, o tik stotelė Latvijos pasienyje, tačiau buvo keleivinio traukinio maršruto galiniu punktu.
                      Kas nuvažiuos į Marijampolę, tegul atkreipia dėmesį, kad geležinkelio atšaka į Cukraus fabriką nuo atsiskiria ne stotyje. Bėgių išsišakojimas stoties įvaizdį sudaro, bet iš tikrųjų - stoties ten nėra, tik nutolęs Marijampolės geležinkelio stoties iešmas už stoties ribų. Prekiniai traukiniai su runkeliais į Cukraus fabriką važinėja (tiksliau - stotyje esantis TEM2 nustumia vagonus, kondukltorius atsirakina iešmą, jį perstato į atšaką, šilumvežis nustumia avgonus į CF teritoriją, atkabina ir grįžta, stabteli pervažiavęs iešmą, konduktorius jį perstato į normalia vadinamą padėtį ir lokomotyvas važuiuoja atgal į stotį; stotis jį priima leidžiamu šviesoforo signalu).
                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.30, 19:40.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        ..Vilniaus stotyje tiek is 1, tiek is 4 perono (7 kelias), is kuriu isvyksta automotrise, ilipimas nera toks jau tragiskas. Apatinis laiptelis lipant is siu peronu yra normaliame aukstyje - tikrai ne auksciau, nei dyz. traukiniuose ar elektriniuose traukiniuose...
                        Stotyje viskas - norma; mano pastebėjimai iš Oro uosto stotelės...

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Įdomu, ar tikrai būtini tie važiavimai tuščiomis iš Oro uosto į Kirtimus ir atgal? Ar sunku jų išvengti?
                          Čia forume kelių žmonių nuolat aprašomas D1 Šiauliai-Rokiškis kažkada važinėjo toliau - net iki Šapelių. Šapeliai - ne stotis, o tik stotelė Latvijos pasienyje, tačiau buvo keleivinio traukinio maršruto galiniu punktu.
                          Kas nuvažiuos į Marijampolę, tegul atkreipia dėmesį, kad geležinkelio atšaka į Cukraus fabriką nuo atsiskiria ne stotyje. Bėgių išsišakojimas stoties įvaizdį sudaro, bet iš tikrųjų - stoties ten nėra, tik nutolęs Marijampolės geležinkelio stoties iešmas už stoties ribų. Prekiniai traukiniai su runkeliais į Cukraus fabriką važinėja (tiksliau - stotyje esantis TEM2 nustumia vagonus, kondukltorius atsirakina iešmą, jį perstato į atšaką, šilumvežis nustumia avgonus į CF teritoriją, atkabina ir grįžta, stabteli pervažiavęs iešmą, konduktorius jį perstato į normalia vadinamą padėtį ir lokomotyvas važuiuoja atgal į stotį; stotis jį priima leidžiamu šviesoforo signalu).
                          Kažkada Cukraus fabrikas turėjo TGM23 (o gal ir dabar turi, bet jau seniai nemačiau), bet jis į pagrindinį kelią neišlysdavo. O tas iešmas tai užrakintas specialiu raktu, kad chuliganai kokio traukinio į fabriką nenukreiptų.

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Įdomu, ar tikrai būtini tie važiavimai tuščiomis iš Oro uosto į Kirtimus ir atgal? Ar sunku jų išvengti?
                            Kol kas išvengti negalima dėl šios priežasties:
                            Tarpstotyje Vilnius-Kirtimai (kaip ir visoje linijoje iki Stasylų) yra įrengta dvipusė autoblokiruotė. Tai reiškia, kad viename tarpstotyje vienu metu gali būti keli traukiniai (priklauso nuo blok-tarpų skaičiaus), bet su viena sąlyga - visi jie turi važiuoti į vieną pusę. Norint leisti traukinius į priešinga pusę, reikia atlaisvinti tarpstotį. Tai motrisę gali padaryti tik išvažiavus iš tarpstočio. Mūsų atvėju - nuvažiavus iki Kirtimų. Šituo momentu šviesoforai į Kirtimų pusę užgesta ir įsijungia šviesoforai į Vuilniaus pusę.
                            Trumpai sakant, norint išvengti važiavimo iki Kirtimų, reikia arba pertvarkyti signalizacija tarpstotyje Vilnius-Kirtimai taip, kad Oro uostas būti visavertę stotimi (eismo organizavimo požiūrių) ir vietoje vieno tarpstočio atsirastų du: Vilnius-Oro uostas ir Oro uostas-Kirtimai, arba pakeisti šio tarpstočio visą techninį reglamentą, pertvarkant jį į taip vadinamąjį "vieno traukinio tarpstotį".

                            Comment


                              gaila
                              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                              - Rusija su Amerika kariauja.
                              - Ir ką, kaip ten reikalai?
                              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                              - O amerikiečiai?
                              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                              Comment


                                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                Kažkada Cukraus fabrikas turėjo TGM23 (o gal ir dabar turi, bet jau seniai nemačiau), bet jis į pagrindinį kelią neišlysdavo. O tas iešmas tai užrakintas specialiu raktu, kad chuliganai kokio traukinio į fabriką nenukreiptų.
                                Marijampolės Cukraus fabrikas daabr yra "Arvi". Kitas "Arvi" padaliny yra prie "Marijampolės pieno konservų". Ten tas TGM23 ir dirba. Esant reikalui, gali būti pervaromas į Cukraus fabriką (pvz., rudeninio runkelių vežimo metu), bet ne savo eiga: jį perstumia Marijampolės stotyje esantis LG TEM2.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Siandien antra karta nuvaziavau traukiniu i oro uosta.
                                  Pagaliau laipteliu isstumimas sutvarkytas, o duris atidaro masinistas.
                                  Vilniaus stotyje tiek is 1, tiek is 4 perono (7 kelias), is kuriu isvyksta automotrise, ilipimas nera toks jau tragiskas. Apatinis laiptelis lipant is siu peronu yra normaliame aukstyje - tikrai ne auksciau, nei dyz. traukiniuose ar elektriniuose traukiniuose.

                                  Oro uosto stoteleje peronas yra irengtas kreiveje. Todel vienas begis yra zemiau, kitas auksciau. Peronas yra auksciau esancio begio puseje. Automotrise sustoja ir yra pasvirusi i priesinga nei peronas puse. Todel ir islindes apatinis laiptelis yra auksciau. Vis delto statant perona formaliai islaikytas reikiamas perono aukstis. Taciau neivertinta tai, kad traukiniui sustojus, jis bus pasvires.
                                  Todel is tiesu reiketu perstatyti perona ir ji paaukstinti.
                                  Kazkaip pirmos keliones metu i tai neatkreipiau demesio.
                                  Nemanau, kad kas nors perstatines pagal standartus irengtus peronus. Peronu aukstis yra grieztai reglamentuotas Techninio gelezinkelio naudojimo nuostatuose:

                                  Citata
                                  7.3. Mišriuose keleivinių ir prekinių traukinių eismo ruožuose peronų aukščio ir atstumo nuo kelio ašies normos tiesėse tokios:
                                  aukštas peronas
                                  a) 1100 mm virš bėgio galvutės,
                                  b) 1920 mm nuo kelio ašies;
                                  žemas peronas
                                  c) 200 mm virš bėgio galvutės,
                                  d) 1745 mm nuo kelio ašies.
                                  Kreivėse šie atstumai nustatomi pagal statinių artumo gabarito instrukciją.
                                  Leistini tokie nurodytų matmenų pakitimai:
                                  aukštis — didinamas iki 20 mm,
                                  mažinamas iki 50 mm;
                                  atstumas nuo kelio ašies — didinamas iki 30 mm,
                                  mažinamas iki 25 mm.
                                  Remontuojant kelius ir peronus, draudžiama keisti nustatytus atstumus.

                                  Siuo atveju traukinys sustoja ir pasvyra (laiptelis nuo perono nutolsta i virsu), o kitu atveju, kai traukinys vaziuoja nestodamas, ji inercijos jega vers i kita puse (laiptelis priarteja prie perono), tad jokiu kalbu apie perstatymus negali buti - viskas atlikta pagal galiojancius reikalavimus (pats nematavau, bet tikrai esu isitikines, kad statybu metu buvo laikomasi galiojanciu standartu )

                                  Isorinis begis kreivese gali buti iki 15 cm (kartais ir daugiau) aukstesnis uz vidini kreives begi, tad sustojes tokioje vietoje traukinys aisku pasvyra.
                                  Paskutinis taisė LT-1; 2008.10.30, 20:22.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Marijampolės Cukraus fabrikas daabr yra "Arvi". Kitas "Arvi" padaliny yra prie "Marijampolės pieno konservų". Ten tas TGM23 ir dirba. Esant reikalui, gali būti pervaromas į Cukraus fabriką (pvz., rudeninio runkelių vežimo metu), bet ne savo eiga: jį perstumia Marijampolės stotyje esantis LG TEM2.
                                    Matyt "Arvi" TGM'o mašinistas neturi teisės važinėti LG bėgiais

                                    Comment


                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Nemanau, kad kas nors perstatines pagal standartus irengtus peronus. Peronu aukstis yra grieztai reglamentuotas Techninio gelezinkelio naudojimo nuostatuose:

                                      Citata
                                      7.3. Mišriuose keleivinių ir prekinių traukinių eismo ruožuose peronų aukščio ir atstumo nuo kelio ašies normos tiesėse tokios:
                                      aukštas peronas
                                      a) 1100 mm virš bėgio galvutės,
                                      b) 1920 mm nuo kelio ašies;
                                      žemas peronas
                                      c) 200 mm virš bėgio galvutės,
                                      d) 1745 mm nuo kelio ašies.
                                      Kreivėse šie atstumai nustatomi pagal statinių artumo gabarito instrukciją.
                                      Leistini tokie nurodytų matmenų pakitimai:
                                      aukštis — didinamas iki 20 mm,
                                      mažinamas iki 50 mm;
                                      atstumas nuo kelio ašies — didinamas iki 30 mm,
                                      mažinamas iki 25 mm.
                                      Remontuojant kelius ir peronus, draudžiama keisti nustatytus atstumus.

                                      Siuo atveju traukinys sustoja ir pasvyra (laiptelis nuo perono nutolsta i virsu), o kitu atveju, kai traukinys vaziuoja nestodamas, ji inercijos jega vers i kita puse (laiptelis priarteja prie perono), tad jokiu kalbu apie perstatymus negali buti - viskas atlikta pagal galiojancius reikalavimus (pats nematavau, bet tikrai esu isitikines, kad statybu metu buvo laikomasi galiojanciu standartu )

                                      Isorinis begis kreivese gali buti iki 15 cm (kartais ir daugiau) aukstesnis uz vidini kreives begi, tad sustojes tokioje vietoje traukinys aisku pasvyra.
                                      Tai tuomet reikia perkloti begius, kad abu begiai butu vienodame aukstyje ir sumazinti leidziam greiti siame ruoze.

                                      Comment


                                        klausykit o tarkim kazkoks verslininkas ikure gelezinkeliu firma isigijo kelis traukinukus ar jis gali leisti tuos traukinius begiais ar tie begiai skaitomi LG ar valstybes nuosavybe?
                                        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                        - Rusija su Amerika kariauja.
                                        - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                        - O amerikiečiai?
                                        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                        Comment


                                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                          Matyt "Arvi" TGM'o mašinistas neturi teisės važinėti LG bėgiais
                                          Turbūt ne tik maišinistas, bet ir pats silumvezis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X