Man kazkaip neduoda ramybes tas dengtas pesciuju takas, ne toj vietoj jis irengtas, kur butu patogiau ir saugiau keleiviams. Jo susikirtimai su automobilinias keliais/takais 3-ose vietose - gal but ir pigus, bet keistas sprendimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Pesa Automatrisės
Pridedu keleta nuotrauko su busimomis automatrisemis, daugiau apie jas: www.pesa.pl ir http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
Comment
-
Parašė Klaisijus Rodyti pranešimąPridedu keleta nuotrauko su busimomis automatrisemis, daugiau apie jas: www.pesa.pl ir http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
Comment
-
Parašė Klaisijus Rodyti pranešimąPridedu keleta nuotrauko su busimomis automatrisemis, daugiau apie jas: www.pesa.pl ir http://www.railfaneurope.net/list_frameset.html
Comment
-
Parašė Klaisijus Rodyti pranešimąPridedu keleta nuotrauko su busimomis automatrisemis, daugiau apie jas: www.pesa.pl ir http://www.railfaneurope.net/list_frameset.htmlDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąo iš kur žinai, kad būtent tokios bus?
Pagrindinis prielaidos šaltinis, kad bus tokios iš RailfanEurope tinklapio:
LG ordered locomotives and trainsets
Čekiški dviaukščiai el. traukiniai tarp Viniaus ir Kauno:
575 EMU-3 2 2008 2000 160 E 25 kV 50 Hz 23 287
New double deck EMUs for Vilnius-Kaunas from Skoda(CZ), similar to CD(CZ) class 471
Ir automotrisės iš Lenkų traukinių ir tramvajų gamintojo "Pesa"
620 DMU-1 2 2008 500 120 DH Diesel 0 91
Diesel railbusses "Partner" (type 620M) from PESA(PL)
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąSauniai atrodo, o vazines tik vienas lokomotyvas, ar ir visus vagonus tempsis?
Apie sia automotrise is gamintojo tinklapio
Railbus 620M for the Ukrainian Railways
The possibilities of constructing and building passenger rail buses by PESA Bydgoszcz SA are perfectly illustrated by the example of rail bus series 620M – designed and built within the order placed by the Ukrainian Railways.
This modern vehicle, equipped with advanced monitoring systems, air conditioning, automatic driving systems, is a response to the needs in the scope of regional and municipal public transport. The design of this rail bus anticipated its operation under specific conditions, proper to the character of transport in the Ukraine. High quality and durability of these products make that it will be used failure-free for decades, continuing to remain a modern vehicle.
Track gauge 1520 mm
Axle arrangement Bo´2´
Dimensions of the rail-bus:
overall length 26400 mm
vehicle width 3000 mm
vehicle height (from rail head) 4220 mm
Kerb weight
50 t
Maximum axle load 160 kN
Design speed 120 km/h
Maximum acceleration up to 30 km/h 0,8 m/s2
Clearance gauge 1-T GOST 9238-83
Maximum distance traveled with full fuel tank 1000 km
Drive: PowerPack MTU engine, VOITH transmission, compressor, generator
exhaust emissions EURO II or EURO III
power 315 kW
transmission hydrodynamic
Comment
-
Pasvarstymai apie WiFi ir bilietų pardavimą internetu perkelti čia:
LG bilietų pardavimas internetu ir kitos paslaugos
Comment
-
Kažkada buvo kalbų apie geležinkelio linijos panaudojimo keleiviams į oro uostą. Kaži ar dar tebekalba ar jau kas nors pasistūmėjo? Iš esmės, jei ten eina geležinkelio linija, tai užtektų vagoną ant bėgių pastatyt ir važinėt.
Bet ne - pas mus turi būti daromas grand projektas metų metais, kol kiekvienas šūdbiurokratis apsvarstys...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKažkada buvo kalbų apie geležinkelio linijos panaudojimo keleiviams į oro uostą. Kaži ar dar tebekalba ar jau kas nors pasistūmėjo? Iš esmės, jei ten eina geležinkelio linija, tai užtektų vagoną ant bėgių pastatyt ir važinėt.
Bet ne - pas mus turi būti daromas grand projektas metų metais, kol kiekvienas šūdbiurokratis apsvarstys...
Apie tai kalbama net šiame forume. Jeigu ką, pirmasis traukinys (tiksliau - motrisė) šiame ruože pajudės po savaitės.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKažkada buvo kalbų apie geležinkelio linijos panaudojimo keleiviams į oro uostą. Kaži ar dar tebekalba ar jau kas nors pasistūmėjo? Iš esmės, jei ten eina geležinkelio linija, tai užtektų vagoną ant bėgių pastatyt ir važinėt.
Bet ne - pas mus turi būti daromas grand projektas metų metais, kol kiekvienas šūdbiurokratis apsvarstys...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKažkada buvo kalbų apie geležinkelio linijos panaudojimo keleiviams į oro uostą. Kaži ar dar tebekalba ar jau kas nors pasistūmėjo? Iš esmės, jei ten eina geležinkelio linija, tai užtektų vagoną ant bėgių pastatyt ir važinėt.
Bet ne - pas mus turi būti daromas grand projektas metų metais, kol kiekvienas šūdbiurokratis apsvarstys...
Comment
-
PASKUTINĖS NAUJIENOS
- rugsėjo 15 d. planuojama stoties statybų darbų pabaiga;
- spalio 2 d. planuojamas stoties "Oro uostas" atidarymas;
- spalio 3 d. 5 val. iš Vilniaus centrinės st. turi išvažiuoti pirmas traukinys šiuo maršrutu;
- per diena numatoma 30 - 31 resai;
- paskutinis traukinys iš VNO turi išvažiuoti apie 1 val. nakties;
- šiuo maršrutu važinės naujos lenkiškos automotrisės, kurios jau yra nupirktos;
- bilietų kaina dar nepatvirtinta, bet planuojama apie 2 Lt;
- bilietus bus galima įsigyti pas konduktorių be antkainio;
šaltinis: AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija
Tel.: +370-5-269-2092
Comment
-
čia nei kritika nei pastaba
bet dabar jau įsivaizduoju savo dažnus kolegų iš Norvegijos vizitus į Vilnių.
įtariu, jeigu kolegos kartais nuspręs vietoj taksi važiuoti traukiniu, tai diskusijų "prie kavos" tema taps "Už traukinio bilietą iš oro uosto sumokėjau 0,58 EUR!".
Tuo tarpu iš Oslo centro į Gardemon oro uostą bilietas kainuoja 140 LTL arba 40,5 EUR
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąčia nei kritika nei pastaba
bet dabar jau įsivaizduoju savo dažnus kolegų iš Norvegijos vizitus į Vilnių.
įtariu, jeigu kolegos kartais nuspręs vietoj taksi važiuoti traukiniu, tai diskusijų "prie kavos" tema taps "Už traukinio bilietą iš oro uosto sumokėjau 0,58 EUR!".
Tuo tarpu iš Oslo centro į Gardemon oro uostą bilietas kainuoja 140 LTL arba 40,5 EUR
Aišku ir 2 Lt prieš ~40 Lt yra skirtumas, bet Osle ir atstumas ~10 kartų didesnisPaskutinis taisė alm; 2008.09.10, 13:19.kaip?
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąPASKUTINĖS NAUJIENOS
- rugsėjo 15 d. planuojama stoties statybų darbų pabaiga;
- spalio 2 d. planuojamas stoties "Oro uostas" atidarymas;
- spalio 3 d. 5 val. iš Vilniaus centrinės st. turi išvažiuoti pirmas traukinys šiuo maršrutu;
- per diena numatoma 30 - 31 resai;
- paskutinis traukinys iš VNO turi išvažiuoti apie 1 val. nakties;
- šiuo maršrutu važinės naujos lenkiškos automotrisės, kurios jau yra nupirktos;
- bilietų kaina dar nepatvirtinta, bet planuojama apie 2 Lt;
- bilietus bus galima įsigyti pas konduktorių be antkainio;
šaltinis: AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcija
Tel.: +370-5-269-2092
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąReikia traukt aparatą ir eit "medžiot" PESA.
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTai beveik galima sakyti, kad Vilniuje gimsta tramvajus ? Ir visai be 0,6 mlrd. Lt investicijos. Tik reikia truputį valdininkėliams pasukti smegenėles. Be to dar neaišku ar liaudžiai tai patiks.., bus matyt.
Tai ne tramvajus. Ir ne metro, jeigu kam kyla asociacijos. Tai paprastas traukinys. Tik pas mus Lietuvoje neisnaudojami gelezinkeliai didziuju miestu ribose ir neintegruojami i bendraja viejojo transporto sistema. Rygoje nuo rugsejo jau kursuoja miesto elektinis traukinys. Artimiausiu metu zadama idiegti vieninga miesto bilietu sistema ir gelezinkelyje Rygos ribose.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.10, 15:15.
Comment
Comment