Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neįrengęs eskalatoriaus srauto nepadidinsi. Nereikia tikėtis stebuklo - atsipirkimo per kelis mėnesius. Nes kvepia darymu, bet ne iki galo. Manau, verta Lietuvos geležinkeliams investuoti, kad ir dantis sukandus, į šitą stotelę, įrengti PATOGIUS eskalatorius, dengtą taką. Nes vien mintis, kad "ten nėra eskalatoriaus" didelę dalį atkalbės nuo pasinaudojimo traukiniu.
    Paskutinis taisė LBP; 2008.08.13, 15:50.
    N N N

    Comment


      Parašė x21 Rodyti pranešimą
      Eskalatoriu ekploatacija velniskai brangi, del to kur nera jam tinkamo pesciuju srauto, jo naudojimas neracionalus. Be to nemaciau eskalatoriu pastatu isoreje... kur gali buti lietus/sniegas/purvas ir kiti musu oru meteoreiskiniai...
      Daugybėje miestų, tokių kaip Berlynas, Miunchenas, Barcelona metro eskalatoriai išlenda į paviršių...

      Comment


        Puikiai juda i prieki, graziai atrodo
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
          Daugybėje miestų, tokių kaip Berlynas, Miunchenas, Barcelona metro eskalatoriai išlenda į paviršių...
          Paryziuje irgi... bet as ne apie tai... ten klimatas ne toks... ir kultura...

          Comment


            Na, Vilnius juk tuoj taps Europos kultūros sostine Tad, manau, pats laikas veikti
            N N N

            Comment


              As buciau tik uz... bet nematau racionalumo... nemanau kad ten bus tiek keleiviu, kad neuztektu lifto...

              Comment


                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                Eskalatoriu ekploatacija velniskai brangi, del to kur nera jam tinkamo pesciuju srauto, jo naudojimas neracionalus. Be to nemaciau eskalatoriu pastatu isoreje... kur gali buti lietus/sniegas/purvas ir kiti musu oru meteoreiskiniai...
                Kas toje eksploatacijoje brangaus? Elektra juk nesinaudoja kai nera pesciuju srauto. Jei butu jie tokie brangus, tai tikrai neirenginetu Maximose ir pan. vietose.

                Comment


                  Visu pirma, PC zmoniu srautai visai kiti.
                  Cia gi jei 20 keleiviu vaziuos traukiniu - tai labai gerai. Be to nereikia lyginti su metro. Metro tuneliai dazniausiai yra gerokai giliau, nei gelezinkelis salia oro uosto.

                  Comment


                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                    Neįrengęs eskalatoriaus srauto nepadidinsi. Nereikia tikėtis stebuklo - atsipirkimo per kelis mėnesius. Nes kvepia darymu, bet ne iki galo. Manau, verta Lietuvos geležinkeliams investuoti, kad ir dantis sukandus, į šitą stotelę, įrengti PATOGIUS eskalatorius, dengtą taką. Nes vien mintis, kad "ten nėra eskalatoriaus" didelę dalį atkalbės nuo pasinaudojimo traukiniu.
                    Net ir įrengus eskalatorių, liftas vistiek būtinas - neįgaliesiems bei mamoms su vaikais vežimėliuose. Būtų idealu, jeigu iki stotelės būtų galima savo lagaminus atsivežti vežimėliu (kokie yra oro uosto pastate)

                    Comment


                      Sutinku, kad geležinkelio stotelėje TVOU reikia ir lifto, ir eskalatoriaus, ir normalaus stogo nuo saulės bei lietaus, patogios platformos, patogaus eismo grafiko ir t.t., tik norėčiau pridurti dar vieną "smulkmeną" - oro uosto patalpoje maždaug ties atvykimo sale galėtų būti švieslentė, kurioje būtų stotelės TVOU autobusų ir traukinių grafikai, ir šalia skydas, kuriame nubraižytas nesudėtingas planelis kaip nusigauti iki geležinkelio stotelės (būtų išvis idealu, jeigu atvykstantieji matytų kiek laiko užtruks, tarkim, nuvažiuoti traukiniu nuo oro uosto iki stoties). Tie, kurie esate skraidę, ypač prisiminkite pirmą skrydį, suprasite, kaip nėra paprasta greitai susigaudyti naujoje vietoje, todėl reikalinga elementariai paprasta informacija. Be abejo, visa informacija pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis. Dar geriau, jeigu tokios švieslentės būtų dvi - oro uoste ir pačioje stotelėje.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                        Sutinku, kad geležinkelio stotelėje TVOU reikia ir lifto, ir eskalatoriaus, ir normalaus stogo nuo saulės bei lietaus, patogios platformos, patogaus eismo grafiko ir t.t., tik norėčiau pridurti dar vieną "smulkmeną" - oro uosto patalpoje maždaug ties atvykimo sale galėtų būti švieslentė, kurioje būtų stotelės TVOU autobusų ir traukinių grafikai, ir šalia skydas, kuriame nubraižytas nesudėtingas planelis kaip nusigauti iki geležinkelio stotelės (būtų išvis idealu, jeigu atvykstantieji matytų kiek laiko užtruks, tarkim, nuvažiuoti traukiniu nuo oro uosto iki stoties). Tie, kurie esate skraidę, ypač prisiminkite pirmą skrydį, suprasite, kaip nėra paprasta greitai susigaudyti naujoje vietoje, todėl reikalinga elementariai paprasta informacija. Be abejo, visa informacija pateikiama lietuvių ir anglų kalbomis. Dar geriau, jeigu tokios švieslentės būtų dvi - oro uoste ir pačioje stotelėje.

                        Autobusu grafiku pateikineti svielenteje tikrai nereikia. Autobusai itin daznai atsilieka nuo grafiko. Be to, ju stotele yra pakeliui link busimosios gelezinkelio stoteles ir tik keli zingsniai nuo isejimo is oro uosto.

                        Comment


                          jei atsilieka, tai reikia rodyt, kad atsilieka ir kiek atsilieka, va tik bėda jei paskuba

                          Comment


                            Parašė romasg Rodyti pranešimą
                            jei atsilieka, tai reikia rodyt, kad atsilieka ir kiek atsilieka, va tik bėda jei paskuba
                            Miesto autobusai 1, 1A, 2. Bendrai paemus vaziuoja bent 3-5 kartus per valanda. Autobusai veluoja daugiausiai del kamsciu. Jokia informacine sistemos ir GPS nera naudojami miesto transporte. Kaip techniskai realizuoti ta ju isvykimo rodyma svieslenteje? Kol kas tai neimanoma.

                            Priesingai, gelezinkeliuose veikia informacine sistema ir ten yra griezta kontrole. Todel tik traukiniu grafikus galima rodyti be didesniu techniniu problemu ir keleiviu klaidinimo

                            Comment


                              nukrypima nuo teorinio laiko galima skaičiuoti, butu vis nauda, nes matytum ar jau nuvažiavo ar dar neatvažiavo tavo autobusas.. bet tiek nereik nieko sudetingo ...

                              Comment


                                Parašė romasg Rodyti pranešimą
                                nukrypima nuo teorinio laiko galima skaičiuoti, butu vis nauda, nes matytum ar jau nuvažiavo ar dar neatvažiavo tavo autobusas.. bet tiek nereik nieko sudetingo ...


                                Jei autobusai (Nr. 2) vaziuoja kas 20 min. ir veluoja tai ka cia teoriskai priskaiciuosi. Tik zmones klaidinsi. Kartais atvaziuoja ir vienas po kito.
                                Yra tvarkarasti ir lauk. Ne tas, tai kitas atvaziuos.

                                Reikia ne teorijos, o praktikos. Kol kas praktiskai to realizuoti neimanoma. Tik tada, kai Vilniuje miesto transoporte bus idiegta GPS ir centralizuoto valdymo sistema, tada galima bus kazkokias informacines lentas irengineti ir ne tik oro uoste, bet ir kiotose stambiose stotelese.

                                Comment


                                  Persiprašau už nekokybę:

                                  gera gyventi gerai

                                  Comment


                                    Aciu uz naujiena. Idomu ar patogu bus vaziuti is N. Vilnios gelezinkelio stoties.
                                    Gal kas zinote ar galima bus bilieta nusipirkti internetu?
                                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                    Comment


                                      vat ir puiki naujiena bus įdomu

                                      Comment


                                        Jau pradėta montuoti ir dengta pėsčiūjų galerija virš šaligatvio link oro uosto, o peronas prie geležinkelio grįsti betono trinkelėmis, berods raudonom.
                                        Gaila, kad pamiršau net telefoną pasiimti, tad foto kolkas nebus.

                                        Comment


                                          Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                                          Jau pradėta montuoti ir dengta pėsčiūjų galerija virš šaligatvio link oro uosto, o peronas prie geležinkelio grįsti betono trinkelėmis, berods raudonom.
                                          Gaila, kad pamiršau net telefoną pasiimti, tad foto kolkas nebus.
                                          o kaip tas šaligatvis dengtas bus. tik stogas, o gal ir sienelė nuo vėjo bus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X