Parašė gruobuonis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąPavyzdžiui, Barselonoje į traukinius veda irgi ilgas dengtas tunelis...
http://en.wikipedia.org/wiki/CDGVAL
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTaksistas tave pro Naują Vilnią vežė ar pro Trakus?
viskas tvarkoj iki svitrigailos g.-kauno g. sankryzos, o nuo ten iki pat sankryzos su eisiskiu plentu kamstis. kirtimų rajone yra daug imoniu ir gamyklu, kurios darba pradeda labai anksti, o plius dar furos ir pan. tad situacija katastrofiska ne tik ryte bet ir visa diena. reikia tiketis, kad aplinkelis pagelbes.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTaksistas tave pro Naują Vilnią vežė ar pro Trakus?
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąjei teko kada vaziuoti dariaus ir gireno gatve, manau, gali suprasti koks ten judejimas.
viskas tvarkoj iki svitrigailos g.-kauno g. sankryzos, o nuo ten iki pat sankryzos su eisiskiu plentu kamstis. kirtimų rajone yra daug imoniu ir gamyklu, kurios darba pradeda labai anksti, o plius dar furos ir pan. tad situacija katastrofiska ne tik ryte bet ir visa diena. reikia tiketis, kad aplinkelis pagelbes.
Išvažiavus 6:50 Oro uostą turėtum pasiekt per 20 min. Rytais ten nevažinėju, bet žinau kas važinėja kasdien panašiu laiku. Jeigu išvažiuotum 7:30 tada valandą tikriausiai ir važiuotum
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąJei teko kada važiuoti?
Išvažiavus 6:50 Oro uostą turėtum pasiekt per 20 min. Rytais ten nevažinėju, bet žinau kas važinėja kasdien panašiu laiku. Jeigu išvažiuotum 7:30 tada valandą tikriausiai ir važiuotum
as pats nedaznai ten tokiu laiku vaziuoju, tad ta karta atsitiko taip ir man visai nesvarbu tu tiki ar ne.
as jau zinau savo pasirinkima ir jis man tikrai atrodo patogus - vaziuodamas traukiniu i oro uosta, as esu garantuotas 90 proc. kad neveluosiu, taip pat sutaupysiu pinigu, kuriuos galiu skirti alaus bolalui, nusileidęs svečioje šalyje.
super!
Comment
-
Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąmanau neverta gincytis "pats nevaziuoju, bet pasakojo".
as pats nedaznai ten tokiu laiku vaziuoju, tad ta karta atsitiko taip ir man visai nesvarbu tu tiki ar ne.
as jau zinau savo pasirinkima ir jis man tikrai atrodo patogus - vaziuodamas traukiniu i oro uosta, as esu garantuotas 90 proc. kad neveluosiu, taip pat sutaupysiu pinigu, kuriuos galiu skirti alaus bolalui, nusileidęs svečioje šalyje.
super!
Įprastinis kelionės laikas į oro uostą galėtų būti tarpe tarp 20 - 30 min. Niekur nerašiau, kad apie tai man kažkas pasakojo, bet rašiau, kad žinau žmogų. Tai reikštų, kad aš matau jį kas rytą išvažiuojant, bei žinau kada jis būna jau darbe, TAIGI tavo palyginimas yra NETEISINGAS, kadangi įprastai tokiu laiku automobiliu į oro uostą atvažiuosi dvigubai greičiau.
dabar vaziuociau 1 troleibusu iki stoties (kamscio tikimybe tik Jasinskio g. - bet jis dazniausiai nedidelis). o toliau sesciau i traukini. trukme ta pati, bet uztat ramiai jautiesi, nes zinai kad neveluosi.
pvz.: troleibusas nr. 1 isvaziuoja is zveryno st. 6:57, atvaziuoja į stotį 7:23, stotyje tarkim palaukiu traukinio 15 min. ir 12 minuciu vaziuoju iki oro uosto. atvykstu 7:50.
laiko sanaudos tos pacios, pinigine prasme - praktiskai nemokamai.
Comment
-
Vienas iš traukinio esminių privalumų yra "GARANTIJA".
Dažnai tenka būti Osle. Ten iš miesto centrinės stoties į "Gardemon" oro uostą kursuoja specialus traukinys. Kelionė juo užtrunka 19 minučių. Traukinys kursuoja kas 10 minučių. Dėl to žinau visada, kad maksimaliai kelionei sugaišiu 30 minučių. Vieną kartą vėlavo ~10 min., tai buvo daug "sorry for inconvinience", gavau paskui žinutę emailu (esu registruotas jų klientas), kad praėjusių metų jų nevėlavimo rodiklis yra 99,6%. Po savaitęs pastebėjau, kad už tą kelionę grįžo pinigai į kortelę (kelionė į vieną pusę kainuoja apie 70 LTL).
Kelionė taksi trunka nuo ~20 minučių naktį iki galimai dviejų valandų, jei papulsi į kamščius ir kainuoja apie 400 litų.
Kadangi Osle būnu komandiruočių tikslais, tai už keliones moka darbdavys ir kaina man nelabai rūpi. Bet - visada renkuosi traukinį todėl, kad esu garantuotas, kad spėsiu. Jeigu tenka būti toliau nuo traukinio stoties, tai imu taksą, važiuoju iki stoties, o tada iš stoties traukiniu iki Gardemono.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąVienas iš traukinio esminių privalumų yra "GARANTIJA".
Dažnai tenka būti Osle. Ten iš miesto centrinės stoties į "Gardemon" oro uostą kursuoja specialus traukinys. Kelionė juo užtrunka 19 minučių. Traukinys kursuoja kas 10 minučių. Dėl to žinau visada, kad maksimaliai kelionei sugaišiu 30 minučių. Vieną kartą vėlavo ~10 min., tai buvo daug "sorry for inconvinience", gavau paskui žinutę emailu (esu registruotas jų klientas), kad praėjusių metų jų nevėlavimo rodiklis yra 99,6%. Po savaitęs pastebėjau, kad už tą kelionę grįžo pinigai į kortelę (kelionė į vieną pusę kainuoja apie 70 LTL).
Kelionė taksi trunka nuo ~20 minučių naktį iki galimai dviejų valandų, jei papulsi į kamščius ir kainuoja apie 400 litų.
Kadangi Osle būnu komandiruočių tikslais, tai už keliones moka darbdavys ir kaina man nelabai rūpi. Bet - visada renkuosi traukinį todėl, kad esu garantuotas, kad spėsiu. Jeigu tenka būti toliau nuo traukinio stoties, tai imu taksą, važiuoju iki stoties, o tada iš stoties traukiniu iki Gardemono.kaip?
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą5 km per 12 min... = 25 km/h... super!!!
Comment
-
Aciu uz nuotrauka, smagu kad darbai juda i prieki, ir stai naujiena siokia tokia:
Šį rudenį keleiviai Vilniaus oro uostą galės pasiekti traukiniu
Jau šį rudenį tarp Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir Vilniaus geležinkelio stoties pradės kursuoti keleiviniai traukiniai. Liepos 30 d. Susisiekimo ministerija kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovais aptarė parengiamuosius naujo maršruto darbus.
Geležinkelio stotelę ir visą reikalingą infrastruktūrą prie oro uosto įrengs AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Tarptautinis oro uostas savo lėšomis. Naujoje stotelėje bus įrengtas peronas su stogine keleiviams, prie perono nusileisti reikalingi laiptai ir 15 žmonių talpinantis liftas, taip pat keleivių informavimo sistema, apšvietimo sistema, vaizdo stebėjimo kameros. Stotelė bus įrengiama atsižvelgiant į keleivių su negalia bei ribotos judėsenos žmonių poreikius. Geležinkelio stotelę su oro uosto terminalu jungs pėsčiųjų takas ir dengta galerija.
Šiuo metu parengtas techninis projektas, nupirkti riedmenys.
Susisiekimas su Vilniaus oro uostu geležinkeliu bus labai patogus visiems keleiviams, nes padės išvengti spūsčių Vilniaus gatvėse.
kelias.netDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
http://www.fotokronika.lt/fotografij...earch/Vilniaus
O štai ir nuotraukų radau Fotokronikoje, gerai nufotografuotaDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Vakar fotografavau. Pirmojoje nuotraukoje viaduko statyba nuo viaduko į TVOU pusės; antrojoje - nuo stotelės KIRTIMAI pusės.
http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai004.jpg
http://i523.photobucket.com/albums/w...iadukai005.jpgI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąLiftas aišku gerai, bet galėjo nepataupyti ir įrengti eskalatorių - bent tiems, kas kyla į viršų.
Comment
Comment