Parašė sauls
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJo, reikia naikinti tuos mikrobus be gailesčio, gal tik kur nors į visiškus priemiesčius palikti vieną kitą maršrutą, nors jie baisiai išrankūs; kur ne taip pelninga ar kada ne taip pelninga - iš viso nenori važinėti. Autobusas ar troleibusas važiuoja ir vėlyvą naktį, o jūs pabandykit pasigauti mikrobą tada - tikrai nepavyks, nors grafikas ir sudarytas vėlyvam laikui. Apie vairavimo kultūrą, tvarką juose - atskira kalba. Manau, didmiesčiuose reikėtų dar kiek pagerinti viešąjį transportą ir tada kilti į rimtą kovą su mikrobais.
Lėktuvu į Vilnių atskridę keleiviai tolesnį keliavimo būdą tegul renkasi patys. Kam geriau "mikrobas", lai važiuoja juo, o ką spėjo "užknisti" didmiesčio gatvių kamščiai ir jų regėti nenori, tas mielai pasinaudos traukiniu.
Comment
-
mane tai erzina informacijos nebuvimas. jeigu nori, kad paslauga butu populiari, reikia ja reklamuoti. pastoviai skelbti info spaudoje, internete, nuosavose svetainese (pvz. vilnius.lt vno.lt litrail.lt vilniustransport.lt), apie statybu eiga, atliktus darbus, planuojama tvarkarasti, planuojamus traukinius ir pan. Jei nemoka to daryti, gali paimti pavyzdi is flylalo : jie paskelbia info savo interniatiniame tinklapyje ir visi delfiai tai perspausdina.
Kuo daugiau zmoniu apie tai zinos (ir kuo dazniau apie tai bus priminta) tuo projektas bus sekmingesnis.
Aisku, didelis efektas butu, jei LG sudarytu kokia sutartis airBalticu ar FlyLAL ir pradetu traukinio bilietus pardavinet lektuvui besileidziant. Taip daro Ryanair su Stanstedexpress bilietais
Comment
-
Čia idėja pačio flyLAL pamąstymams: Teztour jau pasiūlė paslaugą pasiimti klientą iš jo miesto į Vilnių ir tada nuskraidinti į atostogų tašką (destination tiktų geriau ). Taip patogu Klaipėdos, Kauno (kas skrenda ne iš Kauno), Šiaulių, kitų miestų gyventojams, jie juk irgi keliauja, o Vilniuje gyvena turbūt tik penktadalis visos Lietuvos gyventojų. Kodėl flyLAL kartu su LG nepasiūlyti ko nors panašaus? Beje, airBaltic panašų dalyką siūlo su Eurolines, tad dar pamiegojus...
Comment
-
Neplanuotai buvau šalia statybų, tad teko pasinaudoti mobiliojo telefono fotoaparatu, tad ir kokybė suprantama nekokia.
Darbai gan sparčiai juda pirmyn, matosi jau išbetonuoti pamatų poliai. Panašu kad toje išraustoje vietoje gal koks liftas bus įrengiamas? kaip manot?
Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.07.11, 01:31.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąNeplanuotai buvau šalia statybų, tad teko pasinaudoti mobiliojo telefono fotoaparatu, tad ir kokybė suprantama nekokia.
Darbai gan sparčiai juda pirmyn, matosi jau išbetonuoti pamatų poliai. Panašu kad toje išraustoje vietoje gal koks liftas bus įrengiamas? kaip manot?
beje, norejau paprasyti, gal kas netingi ir turi noro ir gali pakoreguoti kuriama straipsni wikipedijoj apie oro uosto stoti anglu kalba (nelabai rastingas esu)
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimągal yra nuotraukų naujų? juk progresuoja ten tos statybos
Šiuo metu būsimos stotelės vietoje vykdomi parengiamieji darbai, o galutinis projektas dar nėra patvirtintas ir suderintas.
Atsižvelgiant į aukščiau minėtą, į daugumą jūsų pateiktų klausimų tikslių atsakymų nėra. Galimi tik preliminarus atsakymai:
1. Įgyvendinti projektą numatoma iki 2008 m. lapkričio mėn.
2. Pirmuosius traukinius planuojame paleisti iš karto, kai tik bus galutinai įvykdyti sustojimo vietos ir perono įrengimo darbai.
3. Keleivių vežimui planuojama panaudoti automotrises.
4. Šiuo maršrutu planuojamas reisų skaičius - apie30 iš Vilniaus ir apie 31 iš Kirtimų.
5. Bilieto kainą nustatysime, kai galutinai baigsime vertinti potencialių keleivių srautus.
6. Bilietų platinimo priemones ir būdus šiuo metu deriname su Vilniaus miesto savivaldybės, Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir aviakompanijų specialistais.
Comment
-
Traukinį į Vilniaus oro uostą planuojama paleisti rudenį
Rugsėjo pabaigoje-spalio pradžioje planuojama paleisti traukinį maršrutu Stotis-Kirtimai, kuriuo keleiviai galės pasiekti Tarptautinį Vilniaus oro uostą (TVOU). Skaičiuojama, kad keleivius vieno vagono automatrisė (modernus į autobusą ant bėgių panašus traukinys – DELFI) šį beveik 5 km maršrutą turėtų įveikti 3-4 kartus per valandą ir kainuoti pigiau nei maršrutinis autobusas.
Šioje automatrisėje bus 98 sėdimos vietos.
Reklama
Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė DELFI tikėjosi, kad šis traukinys padės sumažinti automobilių spūstis.
Skaičiuojama, kad į miesto visuomeninį transportą įsiliesiančiam traukiniui atstumui tarp Stoties ir TVOU įveikti pakaks 7-8 minučių, o jo bilietas nebus brangesnis nei 3 Lt.
Tikimasi, kad paleidus keleivinį traukinį tarp Vilniaus ir Kirtimų geležinkelio stočių pro oro uostą dažnai kursuojantys keleiviniai traukiniai būtų patogūs ne tik oro uosto keleiviams, bet ir jo darbuotojams, taip pat Kirtimų gyventojams, netoliese esančių sodų šeimininkams.
Bendrovės „flyLAL Group" komunikacijos vadovė Gintarė Rimkuvienė DELFI sakė, kad oro uosto infrastruktūra „seniai prašėsi sprendimo, nes situacija buvo nepatenkinama".
„Šiuo metu tariamės su „Lietuvos geležinkeliais", kaip geriau panaudoti ir suplanuoti šią traukinio liniją. Svarstome galimybę pasiūlyti vieną jungtinį bilietą, pavyzdžiui, Kaišiadorys-Paryžius, kur keleivis iš Kaišiadorių važiuotų geležinkeliu, Vilniaus geležinkelio stotyje persėstų į traukinį iki oro uosto, paskui į lėktuvą", - sakė ji.
Delfi.lt
Comment
-
Parašė cacao Rodyti pranešimągal yra nuotraukų naujų? juk progresuoja ten tos statybos
[/URL][/IMG]
progresas
Comment
-
Nuo š.m. rudens pradės kursuoti AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniai naujuoju “Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas” maršrutu...
2008 07 31
Nuo š.m. rudens pradės kursuoti AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniai naujuoju “Vilniaus geležinkelio stotis – Tarptautinis Vilniaus oro uostas” maršrutu, kurį sostinės gyventojai bei miesto svečiai galės įveikti per 12 minučių.
Keleivių patogumui įrenginėjama nauja moderni bei saugi traukinių stotelė „Oro uostas“, kurioje bus talpus liftas, todėl bus atsižvelgta ne tik į neįgaliųjų, bet ir keleivių su sunkiais bagažais poreikius. Lifte bus įranga, skirta iškviesti personalą suteiksiantį pagalbą neįgaliesiems. Taip pat numatoma uždengti visą kelią pastoge nuo stotelės iki oro uosto pastato, taip keleiviai jausis saugūs bei apsaugoti nuo nepalankių klimatinių poveikių.
Ši nauja jungtis tarp geležinkelio stototies ir oro uosto ne tik taps svarbia Vilniaus miesto viešojo transporto grandinės dalimi padėsiančia išvengti autotransporto spūsčių bet ir pagerins sostinės įvaizdį!
Daugiau informacijos:
AB Lietuvos geležinkeliai "Keleivių vežimo direkcija", tel.: +370-5-269-2092
bus smagu isbandytiDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą5 km per 12 min... = 25 km/h... super!!!
Ten lygtais net prekiniu traukiniu eismas uzdraustas.
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąApgailetinas projektas. Tragiskas greitis. Be to, traukinio stotele turi buti integruota i oro uosta, o ne turi buti "pastoge dengtas kelias nuo stoteles..."
Pvz. Maskvoje galima pasiekti bet kuri Oro uosta net nuo pvz. "Baltarusijos stoties", nekalbant apie "AeroEkspres" traukinius:
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąApgailetinas projektas. Tragiskas greitis. Be to, traukinio stotele turi buti integruota i oro uosta, o ne turi buti "pastoge dengtas kelias nuo stoteles..."
Pvz. Maskvoje galima pasiekti bet kuri Oro uosta net nuo pvz. "Baltarusijos stoties", nekalbant apie "AeroEkspres" traukinius:
dabar vaziuociau 1 troleibusu iki stoties (kamscio tikimybe tik Jasinskio g. - bet jis dazniausiai nedidelis). o toliau sesciau i traukini. trukme ta pati, bet uztat ramiai jautiesi, nes zinai kad neveluosi.
pvz.: troleibusas nr. 1 isvaziuoja is zveryno st. 6:57, atvaziuoja į stotį 7:23, stotyje tarkim palaukiu traukinio 15 min. ir 12 minuciu vaziuoju iki oro uosto. atvykstu 7:50.
laiko sanaudos tos pacios, pinigine prasme - praktiskai nemokamai.
Comment
Comment