Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Keistas tavo mąstymas... Pirmiausia, tai Vilnius per mažas miestas, kad į oro uostą kursuotų traukinys kas 30 min. Gal vėliau taip bus, tačiau iš pradžių tikrai būtų nuostolinga. Kitas dalykas - tam ir yra tvarkaraštis, kas pagal jį derintųsi žmogus. Jei netinka - važiuok kitu transportu, jei labai skubi - sėsk į taksi. Viskas paprasta. Gal Vakaruose ir įprasta dažnai važinėti viešajam transportui, bet dėl to, kad ten didelis keleivių srautas. Man sunku įsivaizduoti kas 30 min. kursuojančius traukinius ir jau minėjau kodėl.
    Kodel gi, esme ne tiek vilniaus miesto dydyje kiek aerouosto keleiviu sraute. Anot statistikos, 2007 skrido mazdaug 1,7mln zmoniu arba ~4.6 tukst per diena. Dabar tingiu studijuot VNO tvarkarasti, bet speju skraidoma kokiu 16 val per diena, t.y. per valanda turime apie 300 keleiviu (puse atskrenda, puse isskrenda).
    Net jei dalis is ju vistiek vaziuos masina, manau bent jau piko laikais traukini pilnai galima butu paleist kas pusvalandi.

    Didesne problema as matau kitur: atvaziavus i gelezinkelio stoti is esmes visiskai neaisku "kas toliau". Tie kas vaziuoja i kitus miestus dar aisku, gali persest i traukini ar autobusa. O vat vilnieciams noretusi linijos pratesimo mazdaug laisves prospekto viduriu iki pat pasilaiciu ar net toliau

    Comment


      #62
      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Keistas tavo mąstymas... Pirmiausia, tai Vilnius per mažas miestas, kad į oro uostą kursuotų traukinys kas 30 min. Gal vėliau taip bus, tačiau iš pradžių tikrai būtų nuostolinga. Kitas dalykas - tam ir yra tvarkaraštis, kas pagal jį derintųsi žmogus. Jei netinka - važiuok kitu transportu, jei labai skubi - sėsk į taksi. Viskas paprasta. Gal Vakaruose ir įprasta dažnai važinėti viešajam transportui, bet dėl to, kad ten didelis keleivių srautas. Man sunku įsivaizduoti kas 30 min. kursuojančius traukinius ir jau minėjau kodėl.
      Na o pvz prailgintam autobusui kursuoti kas 10 ar maziau minuciu nepermazas net ir Kaunas? Abejociau kad 2 ar 3 vagonu traukinio(tiksliau automotrises kurias LG neseniai isigijo)
      kursavimas n kartu brangesnis

      Comment


        #63
        Parašė John
        O traukiniai gali buti nedideli, kad ir automatrises.
        Ir vilniu galima bus pasveikinti su pirmaja "tramvajaus" linija

        Comment


          #64
          Parašė a_p Rodyti pranešimą
          Ir vilniu galima bus pasveikinti su pirmaja "tramvajaus" linija
          nu tai dar galima būtų matrise pagal dizainą parinkti, kad į tramvajų panašiau būtų, va toks tiktų:

          http://www.polier.ch/page/bahnen/tes...ieb/05/004.htm
          kaip?

          Comment


            #65
            Na, gal ir itikinot.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              #66
              Parašė a_p Rodyti pranešimą
              Ir vilniu galima bus pasveikinti su pirmaja "tramvajaus" linija
              Dyzelinis tramvajus Vilniuje buvo pries 100 metu...

              Comment


                #67
                Kai dėl traukinio dažnumo, tai galima pafantazuoti: 1 traukinys, tarkim, važiuoja 12 min., 10 min. stovi/praleidinėja kitus traukinius, atgal tas pats, tai išeina maždaug kas 45 min. Jeigu paleis du traukinius, tai išeitų kas 25 min. Jau visai neblogai. Tik nežinau, kiek ten yra dvigubų bėgių, kad tilptų 2 traukiniai.

                Comment


                  #68
                  Parašė John
                  Jei traukiniai vaikscios reciau, nei kas 30min., buciau linkes abejoti tokio marsruto perspektyvomis. Nemanau, kad zmones bus linke laukti valanda, kol atvaziuos traukinys. Tas psichologinis momentas, kad "traukinys visvien bus po keliu minuciu" yra labai svarbus. Jeigu keleivis galvos, kad "traukinys bus tik po valandos", ko gero, net nesivargins tikrinti tvarkarascio, kada tas traukinys bus is tiesu ir tiesiog ses i taksi, autobusa ar mikriuka.
                  Va Vienoje tai kas 30 minučių važinėja traukiniai. Tačiau ten taksi gerokai brangiau (iki miesto centro 30-40EUR), o traukinys iki oro uosto - vos 1,7EUR. Nors kelionė traukiniu trunka apie 25 minutes.

                  Tačiau keleivis žino, kad vėliausiai per 50 minučių nuo atvykimo į traukinių stotį bus oro uoste.

                  Comment


                    #69
                    Viska labai paprastai galima suderinti - tik reikia paskaiciuoti prognozuojamus keleiviu srautus - kur ir kada jie vaziuoja. Jei traukinys vaziuoja i gelezinkelio stoti, tai logiska, kad ji rinksis tie, kurie is jos ir toliau kazkui vaziuoja (greiciausiai - i Kauna). Taigi butu logiska suderinti tvarkarasti taip, kad atvyktu kelios minutes pries traukiniui isvykstant i Kauna, o jei sis veluoja - Kauno traukinys palauktu (bent jau Vokietijoj taip daroma). Jei dar paprasciau - tiesiog paleisti traukini Kaunas - Vilnius - Oro uostas (nes labai smarkiai abejoju ar i N. Vilnia vaziuotu daugiau zmoniu nei i Oro uosta. Tiesa nezinau ar ta linija yra elektrifikuota.

                    Kitas mastymo budas - kada labiausiai verta vaziuoti traukiniu i stoti? Piko valandomis ir kai atvyksta/isvyksta daug lektuvu. Irgi galima optimizuoti siuos srautus. Tiesiog tik galvoti reikia, o ne daryti penkmecio planus kaip Lietuvos Gelezinkeliai linke daryti.

                    Comment


                      #70
                      Linija link oro uosto nėra elektrifikuota.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #71
                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                        ... Jei dar paprasciau - tiesiog paleisti traukini Kaunas - Vilnius - Oro uostas (nes labai smarkiai abejoju ar i N. Vilnia vaziuotu daugiau zmoniu nei i Oro uosta. Tiesa nezinau ar ta linija yra elektrifikuota.
                        ir vėl automobiliniai argumentai arba komentaras dėl komentaro.
                        nėra tiesioginės linijos iš Kauno į Vilniaus oro uostą. kad taip važiuotų yra du būdai:
                        - Vilniaus stotį keisti mašinisto kabiną, bet čia yra tam tikros procedūros užimančio laiką, todėl dėl kelių km to daryti neverta. tiesiog greičiaus gausis persėsti į kitą traukinį ir nuvažiuoti iki oro uosto.
                        - ir antras būdas prieš Panerius sukti link Vaidotų ir per ten atvažiuoti prie Oro uosto. t.y. papildomai kokia 20-30km.
                        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                        Comment


                          #72
                          Greitai bus pradėta statyti geležinkelio stotelė prie Vilniaus oro uosto

                          Artimiausiu metu prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto bus pradėta statyti geležinkelio stotelė, kurioje stos tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto važiuosiantys keleiviniai traukiniai. Parengiamuosius naujo maršruto darbus Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė vakar aptarė su ministerijos, „Lietuvos geležinkelių“, Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir Vilniaus miesto savivaldybės atstovais.

                          Geležinkelio stotelę prie oro uosto įrengs „Lietuvos geležinkelių“ skelbtą konkursą laimėjusi „Vilmestos statyba“. Naujoje stotelėje bus įrengtas peronas su stogine keleiviams, prie perono nusileisti reikalingi laiptai ir 15 žmonių talpinantis liftas, keleivių informavimo sistema, apšvietimas, vaizdo stebėjimo kameros. Stotelė bus įrengiama atsižvelgiant į keleivių su negalia bei ribotos judėsenos žmonių poreikius.

                          Geležinkelio stotelę su oro uosto terminalu jungs pėsčiųjų takas ir dengta galerija. Šiems darbams atlikti artimiausiu metu taip pat bus skelbiamas konkursas.

                          Posėdyje aptarti atliekami parengiamieji darbai bei Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto prieigų sutvarkymas, siekiant sudaryti kuo patogesnes sąlygas keleiviams.

                          Planuojama, kad naujuoju maršrutu traukiniai pradės važiuoti jau šį rudenį. Preliminariais skaičiavimais, kelionė traukiniu tarp oro uosto ir geležinkelio stoties truks iki 12 minučių.

                          Susisiekimo ministerijos sekretorė L. Zumerienė atkreipė dėmesį, kad patogus susisiekimas bus itin aktualus 2009-aisiais, kai Vilnius taps Europos kultūros sostine ir sulauks daugiau iš įvairių šalių atvykstančių žmonių. Jos teigimu, svarbu, Vilniaus miesto vartai – tarptautinis oro uostas būtų tinkamai sutvarkytas, patogiai pasiekiamas, nes tai turės įtakos ir Vilniaus miesto, ir Lietuvos įvaizdžiui.
                          http://www.alfa.lt/straipsnis/c75927
                          Vilnius yra nuostabus!

                          Comment


                            #73
                            Parašė aesde Rodyti pranešimą
                            ir vėl automobiliniai argumentai arba komentaras dėl komentaro.
                            nėra tiesioginės linijos iš Kauno į Vilniaus oro uostą. kad taip važiuotų yra du būdai:
                            - Vilniaus stotį keisti mašinisto kabiną, bet čia yra tam tikros procedūros užimančio laiką, todėl dėl kelių km to daryti neverta. tiesiog greičiaus gausis persėsti į kitą traukinį ir nuvažiuoti iki oro uosto.
                            - ir antras būdas prieš Panerius sukti link Vaidotų ir per ten atvažiuoti prie Oro uosto. t.y. papildomai kokia 20-30km.
                            Big deal. Miunchene is centro vaziuoja du traukiniai sukabinti (per viduri antras lokomotyvas), vienoje tarpiniu stociu ateina masinistas, atkabina traukini, ilipa i lokomotyva ir vaziuoja su ta traukinio dalim i oro uosta), o likes traukinys - kitu marsrutu. Uztektu tik dyzelini lokomotyva privaryti Vilniuje prie paskutinio vagono atvaziavusio Kaunas-Vilnius ir po 3 minuciu galima testi kelione i gelezinkelio stoti su vienu vagonu. Net elektrifikuoti linijos nereiketu.

                            Ir visiskai nesupratau prie ko cia automobiliai.

                            Comment


                              #74
                              Parašė sauls Rodyti pranešimą
                              Big deal. Miunchene is centro vaziuoja du traukiniai sukabinti (per viduri antras lokomotyvas), vienoje tarpiniu stociu ateina masinistas, atkabina traukini, ilipa i lokomotyva ir vaziuoja su ta traukinio dalim i oro uosta), o likes traukinys - kitu marsrutu. Uztektu tik dyzelini lokomotyva privaryti Vilniuje prie paskutinio vagono atvaziavusio Kaunas-Vilnius ir po 3 minuciu galima testi kelione i gelezinkelio stoti su vienu vagonu. Net elektrifikuoti linijos nereiketu.
                              taip ir įsivaizduoju, kaip prie električkos privažiuoja siemens, prisikabina ir su paskutiniu vagonu nuvažiuoja į oro uostą
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                #75
                                mane tai toks nerimas kamuoja, kad i oro uosta kursuos (tiksliau toje stoteleje sustos) tie patys traukiniai kurie ir dabar vaziuoja pro ten, t.y. tranzitiniai i varena ar dar kazkur... ir vaziuos ne ka dazniau nei dabar vaziuoja... bet cia tik pesimistine prognoze, kuri, atsizvelgiant i oro uosto, gelezinkeliu ir ministerijos vadu lankstuma ir ismone, savaime lenda i galva..

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                  ir vėl automobiliniai argumentai arba komentaras dėl komentaro.
                                  nėra tiesioginės linijos iš Kauno į Vilniaus oro uostą. kad taip važiuotų yra du būdai:
                                  - Vilniaus stotį keisti mašinisto kabiną, bet čia yra tam tikros procedūros užimančio laiką, todėl dėl kelių km to daryti neverta. tiesiog greičiaus gausis persėsti į kitą traukinį ir nuvažiuoti iki oro uosto.
                                  - ir antras būdas prieš Panerius sukti link Vaidotų ir per ten atvažiuoti prie Oro uosto. t.y. papildomai kokia 20-30km.
                                  Geležinkelio linija Vilnius-Kirtimai neelektrifikuota, Paneriai-Pušynas-Vaidotai-Juodšiliai-Kirtimai - taip pat ne, tai tas pats elektrinis traukinys savo eiga nenuvažiuotų.
                                  Dyzelinio traukinio mašinistui Vilniaus stotyje į kitą kabiną pereiti truktų ne ką ilgiau (o gal ir ne ilgiau) negu keleiviams reikėtų persėsti į kitą traukinį. Verta pagal http://www.litrail.lt pasižiūrėti, kiek laiko persėdimui skiriama Šeštokuose. Taip pat ne tiek daug užtruktų prie nelektrinio traukinio prikabinti pagalbinį lokomotyvą, kuris temptų iki Kirtimų. Nes keleivius kaip kokius rusų armijos kareivėlius iš vieno traukinio kį kitą muštru nepervarysi: pasitaiko neįgalių, pasitaiko su dideliais labgaminais...

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Geležinkelio linija Vilnius-Kirtimai neelektrifikuota, Paneriai-Pušynas-Vaidotai-Juodšiliai-Kirtimai - taip pat ne, tai tas pats elektrinis traukinys savo eiga nenuvažiuotų.
                                    Dyzelinio traukinio mašinistui Vilniaus stotyje į kitą kabiną pereiti truktų ne ką ilgiau (o gal ir ne ilgiau) negu keleiviams reikėtų persėsti į kitą traukinį. Verta pagal http://www.litrail.lt pasižiūrėti, kiek laiko persėdimui skiriama Šeštokuose. Taip pat ne tiek daug užtruktų prie nelektrinio traukinio prikabinti pagalbinį lokomotyvą, kuris temptų iki Kirtimų. Nes keleivius kaip kokius rusų armijos kareivėlius iš vieno traukinio kį kitą muštru nepervarysi: pasitaiko neįgalių, pasitaiko su dideliais labgaminais...
                                    Visam pasaulyje keleiviai įpratę keliauti su persėdimais ir niekur tai nėra problema. Kodėl tai turėtų būti problema pas mus?

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė baltic Rodyti pranešimą
                                      Greitai bus pradėta statyti geležinkelio stotelė prie Vilniaus oro uosto

                                      Artimiausiu metu prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto bus pradėta statyti geležinkelio stotelė, kurioje stos tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto važiuosiantys keleiviniai traukiniai. Parengiamuosius naujo maršruto darbus Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė vakar aptarė su ministerijos, „Lietuvos geležinkelių“, Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir Vilniaus miesto savivaldybės atstovais.

                                      Geležinkelio stotelę prie oro uosto įrengs „Lietuvos geležinkelių“ skelbtą konkursą laimėjusi „Vilmestos statyba“. http://www.alfa.lt/straipsnis/c75927
                                      Pasirodo, net jau konkursas įvyko? Ir, reikia manyti, prieš paskelbiant konkursą buvo atliktas visas reikiamas popierizmas (projektai, apskaičiavimai, suderinimai, ir ko ten dar reikia)?

                                      Jeigu taip, tai džiaugiuosi, kad darbas vyksta netikėtai sparčiai Aš maniau, kad vien tik pliurpalams - reikia ar nereikia, gal užtenka autobuso, o gal tiesti tramvajų, o gal oro gondolas - prireiks mažiausiai 2 metų.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                        Visam pasaulyje keleiviai įpratę keliauti su persėdimais ir niekur tai nėra problema. Kodėl tai turėtų būti problema pas mus?
                                        Kai kuriose pasaulio salyse keleiviai iprate keliauti ant traukinio stogo (pvz. Indijoj). Kodel tai turetu buti problema pas mus? Ir Kaunas-Vilnius tada vieno vagono pakaktu

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                          Kai kuriose pasaulio salyse keleiviai iprate keliauti ant traukinio stogo (pvz. Indijoj). Kodel tai turetu buti problema pas mus? Ir Kaunas-Vilnius tada vieno vagono pakaktu
                                          Indijoje geležinkeliai neelektrifikuoti. Kuo elektrifikuotame geležinkelyje baigtųsi važiavimas ant vagono stogo, aiškinti nereikia.
                                          Tekę girdėti pasakojimų, sovietinės armijos ešelonuose kelias paras karščio nualinti kareivėliai žūdavo vagono stoge susiradę liuką ir sumanę išlįsti atsigaivinti vėju.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.12, 19:19.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X