Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Aš tai būčiau visom kojom ir ranom už šį maršrutą. Jei Ryga planuoja statyti naują geležinkelio liniją į aerouostą (!) , tai kodėl mes negalime pasinaudoti esama infrastruktūra? Pvz, autobusų grafikas tai tikrai "kibirinis", važiuoja gal 1 autobusas per valandą. Tai jei iš kito miesto, tai kaip į tą aerouosta???
    Tada tikrai įdomu, kodėl šį traukinio (sorry- automotrisės) maršrutą kai kas prilygina prie "debilizmo"???
    Aš abi rankas kelčiau už visuomeninį transportą, kuris yra nepriklkausimas nuo "kamščių" miesto gatvėse.

    Comment


      #22
      Parašė Meier Rodyti pranešimą
      Tik jei daryti, daryti normaliai: su "moving walkway", normalia prieiga iki pačio oro uosto, ir aišku, kad traukiniai važinėtų arba suderinus su skrydžiais, arba ne rečiau kaip kas 30 minučių. Nešneku apie tai, kad viskas turėtų būti po stogu :-)
      Nu iš pradžių gal nebūtinai, o tai žinant kas Vilniaus oro uostui vadovauja, gali ir 10 metų užtrukt.
      Berlyno Schoenefeldo oro uoste dar gal dvigubai toliau lauku iki traukinio eiti nei Vilniuje būtų, ir nieko, nueina žmonės
      Tiesa įtariu kai ten tą oro uostą perstatys į naująjį Branderburgo, viską jau padarys po stogu ir su takeliais.
      kaip?

      Comment


        #23
        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Aš tai būčiau visom kojom ir ranom už šį maršrutą. Jei Ryga planuoja statyti naują geležinkelio liniją į aerouostą (!) , tai kodėl mes negalime pasinaudoti esama infrastruktūra? Pvz, autobusų grafikas tai tikrai "kibirinis", važiuoja gal 1 autobusas per valandą. Tai jei iš kito miesto, tai kaip į tą aerouosta???
        Bet man įdomiausia, kiek kainuotų kažką naujo suprojektuoti ir pastatyti? Ir kaip tai padaryti?

        Kadangi ten eina vienkelis geležinkelis, o iš abiejų pusių aukštas pylimas, tai reikėtų nemažų darbų (žemės darbai, platformos įrengimas ir panašiai).

        Comment


          #24
          Truputis vaizdų diskusijoms pasodrinti, nes ko gero ne visi yra matę tą geležinkelį. Nuotraukas dariau nuo daugiaaukštės automobilių aikštelės "stogo" kampo.

          Vaizdas į šiaurės pusę:



          Vaizdas į pietų pusę:



          Vaizdas link lėktuvų:

          Comment


            #25
            Parašė Himleris Rodyti pranešimą
            Oro uostas yra už 3 km (be to, kiek pamenu, labai dažnai kursuoja autobusas Stotis - Oro Uostas).
            Važiuoja tai važiuoja. Bet bent jau seniau (nežinau ar kas pasikeitė) juo važiuot reikdavo gan stiprių nervų. Esmė ta, kad tas pats autobusas dar važiuoja (ar bent važiuodavo) ir į čigonų taborą, tai ten publikos tokios gali prisižiūrėt, kad oi oi oi...
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              #26
              Šiemet planuojamas traukinys – Stotis-Vilniaus oro uostas

              Planuojama, kad šiemet vilniečiai ir sostinės svečiai galės naudotis nauju traukinio maršrutu – Stotis-Kirtimai, vešiančiu keleivius ir į Tarptautinį Vilniaus oro uostą (TVOU). Skaičiuojama, kad į miesto visuomeninį transportą įsiliesiančiam traukiniui atstumui tarp Stoties ir TVOU įveikti pakaks 7-8 minučių, o jo bilietas nebus brangesnis nei 3 Lt.

              „Mes labai stengsimės tai padaryti šiemet. (...) Dar šiais metais traukinukas turėtų pajudėti", – DELFI paklausta apie maršruto pradžią sakė Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė, penktadienį surengusi pasitarimą šiuo klausimu.

              Jos teigimu, norint pradėti vežti keleivius reikia įrengti specialią keleiviams reikalingą infrastruktūrą, nes geležinkelio bėgiai šiuo metu jau ir taip jungia Geležinkelio stotį ir TVOU.

              „Pati linija yra, ja jau ir dabar važiuoja traukiniai, tačiau reikia padaryti keleivių peroną, stoginę, bilietų automatą ir praėjimą nuo traukinio iki oro uosto", – po pasitarimo sakė L. Zumerienė.

              Tikimasi, kad paleidus keleivinį traukinį tarp Vilniaus ir Kirtimų geležinkelio stočių pro oro uostą dažnai kursuojantys keleiviniai traukiniai būtų patogūs ne tik oro uosto keleiviams, bet ir jo darbuotojams, taip pat Kirtimų gyventojams, netoliese esančių sodų šeimininkams.

              http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17051009
              gera gyventi gerai

              Comment


                #27
                Klausimas tik toks: kas greičiau, ar važiuoti tiesiai į oro uostą, ar pirma į stotį, paskui su traukiniu į oro uostą?

                Comment


                  #28
                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Klausimas tik toks: kas greičiau, ar važiuoti tiesiai į oro uostą, ar pirma į stotį, paskui su traukiniu į oro uostą?
                  Ne iš visur gaunasi nuvažiuosi tiesiai į orouostą. Na nebent su savo mašiniuku
                  gera gyventi gerai

                  Comment


                    #29
                    Parašė Kema Rodyti pranešimą
                    Ne iš visur gaunasi nuvažiuosi tiesiai į orouostą. Na nebent su savo mašiniuku
                    tai, jei su savo transportu. Man atrodo, kad bus greičiau nuvažiuoti tiesiai, negu per geležinkelio stotį (jau vien tai kelia pasibaisėjimą) ir traukiniu.

                    Comment


                      #30
                      Manau, kad šis maršrutas tik į naudą. Gal nuo asfalto nusiims bent keletas mašinų, kai kuriems bus patogiau naudotis traukiniu nei autobusais, ypač turistams. Tuo pačiu tai turėtų kažkiek padidinti oro uosto konkurencingumą.
                      Vilnius yra nuostabus!

                      Comment


                        #31
                        Parašė baltic Rodyti pranešimą
                        Manau, kad šis maršrutas tik į naudą. Gal nuo asfalto nusiims bent keletas mašinų, kai kuriems bus patogiau naudotis traukiniu nei autobusais, ypač turistams. Tuo pačiu tai turėtų kažkiek padidinti oro uosto konkurencingumą.
                        nieko nėra patogiau už nuosavą transportą.

                        Comment


                          #32
                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          nieko nėra patogiau už nuosavą transportą.
                          Aš apie nuosavą transporto priemonę net nekalbu. Asmeniškai man šis projektėlis naudingas tuo, kad kaip jau rašiau sumažės keletas mašinų gatvėse.
                          O patogiau tai turistams, ypač tiems kas atskrenda į Vilnių ir važiuoja į stotį, nes nori nudardėti į kokia Palūšę, Klaipėdą, Šiaulius ir t.t. Ir atvirkščiai, tai patogiau žmonėms, kurie iš tų miestų atvažiuoja traukiniu ir po to keičia į autobusą ir tada vėl į oro uostą.
                          Ir šiaip, tai paįvairins infrastruktūrą, gal padidins naudojimąsi traukiniais. Kadangi aš labiau palaikau traukinius, nei autobusus, tai man šis projektėlis visai nieko. Šiaip man pačiam mieliau traukiniu važiuot nei autobusu, nors pats į VNO lekiu taksu arba kas paveža.
                          O dar kalbant apie patogumą, tai esu važiavęs tokiais traukiniais, kad joks automobilis su tuo konkuruot negalėtų. Bet apie tai aš nekalbu.
                          Vilnius yra nuostabus!

                          Comment


                            #33
                            Parašė baltic Rodyti pranešimą
                            O patogiau tai turistams, ypač tiems kas atskrenda į Vilnių ir važiuoja į stotį, nes nori nudardėti į kokia Palūšę, Klaipėdą, Šiaulius ir t.t.
                            Yra ir tokių turistų?

                            Comment


                              #34
                              Nebūtinai vien turistam patogiau. Kad ir tūlam kauniečiui: sėdo į traukinį Kaune, Vilniuje vienas persėdimas ir tu oro uoste. Jokių kamščių, bereikalingų nervų ir pan. Juolab, kad bėginis transportas pasižymi labai tiksliu grafiku, tad galima net minutės tikslumu žinoti kada būsi vietoje.
                              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                              Comment


                                #35
                                Visgi iš 2 mln. keleivių, manau tikrai atsiras nemažai, kurie pasinaudos šiuo transportu, o ir kiti galės automobiliu lengviau švilpti su vėjeliu per "žalią bangą"
                                gera gyventi gerai

                                Comment


                                  #36
                                  Galbūt. Asmeniškai aš niekada nevažiuosiu traukiniu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    nieko nėra patogiau už nuosavą transportą.
                                    Nebūk skeptikas. Žiūrint kur ir kada reikia važiuoti. Jei reikia nusigauti iki autobusų stoties ir geležinkelio stoties ar senamiesčio, tai su dabar eančiais viešojo transporto maršrutais tai padaryti yra sudėtingiau, nei būtu su traukiniu, pvz.: 1 autobusas važiuoja iš stoties kas valandą, o 2 maršruto autobusas kerta tik Gedimino prospektą ties Lukiškėmis. Tad optimaliausiai yra važiuoti traukinuku į geležinkelio stotį, o iš tenai jau galima pėsčiomis pasiekti senamiestį arba persėsti į miesto autobusą ar troleibusą. Dar kitas atvejis yra žmonės, negyvenantys Vilniuje, kurie skrenda iš Vilniaus orouosto. Jei jie važiuoja į Vilnių autobusu ar traukiniu, tai iš stoties į orouostą susisiekimas yra ganėtinai komplikuotas: arba žinai kaip važiuoti su persėdimu, arba lauki valandą 1-mo maršruto autobuso, arba moki dušmanui 20-30 Lt.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Nebūk skeptikas. Žiūrint kur ir kada reikia važiuoti. Jei reikia nusigauti iki autobusų stoties ir geležinkelio stoties ar senamiesčio, tai su dabar eančiais viešojo transporto maršrutais tai padaryti yra sudėtingiau, nei būtu su traukiniu, pvz.: 1 autobusas važiuoja iš stoties kas valandą, o 2 maršruto autobusas kerta tik Gedimino prospektą ties Lukiškėmis. Tad optimaliausiai yra važiuoti traukinuku į geležinkelio stotį, o iš tenai jau galima pėsčiomis pasiekti senamiestį arba persėsti į miesto autobusą ar troleibusą. Dar kitas atvejis yra žmonės, negyvenantys Vilniuje, kurie skrenda iš Vilniaus orouosto. Jei jie važiuoja į Vilnių autobusu ar traukiniu, tai iš stoties į orouostą susisiekimas yra ganėtinai komplikuotas: arba žinai kaip važiuoti su persėdimu, arba lauki valandą 1-mo maršruto autobuso, arba moki dušmanui 20-30 Lt.
                                      Kaip ne vilnietis, sunkiai supratau, bet kaip kaunietis pasakysiu, kad į oro uostą nuvažiuoti iš Kauno su nuosavu automobiliu yra patogiau ir greičiau, negu su traukiniais. Įskaitant bagažo vežimą ir pan.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Kaip ne vilnietis, sunkiai supratau, bet kaip kaunietis pasakysiu, kad į oro uostą nuvažiuoti iš Kauno su nuosavu automobiliu yra patogiau ir greičiau, negu su traukiniais. Įskaitant bagažo vežimą ir pan.
                                        Tik problema su automobio palikimu. Visgi jei išskrendi savaitei/dviem, tai turėtų nemažai prikapsėti $$$.
                                        gera gyventi gerai

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                          Tik problema su automobio palikimu. Visgi jei išskrendi savaitei/dviem, tai turėtų nemažai prikapsėti $$$.
                                          nėra brangu. Kitą vertus, jei išskrendi 2 mėn., tai nuveža draugai/giminės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X