Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Pažiūrėjau į traukinio Kaunas-Bialystokas SA133 tvarkaraštį, pamačiau jo kelis 9 minučių stovėjimus važiavimo krypties keitimo stotyje Suvalkuose. Kažkada lyg ir esu matęs 8 minučių stovėjimą. Ar tikslinga "per galvą verstis" Vilniaus Oro uosto maršrute, nežinau.
Intervalai tarp išvykimo laikų ... 8:55; 9:30; 10:05; 10:40;11:15; 11:50; 12:25; 13:00; 13:35; 14:10; 14:40 yra po 35 minutes, t.y.- visai arti minėto pusvalandžio...
Verta būtų sutikti, kad retokai traukinukas į Oro uostą važiuoja antroje dienos pusėje: iš Vilniaus išskrendančių lėktuvų gal ir mažai, bet gal yra parskrendančių? Skrydžių tvarkaraštį nepanagrinėjau (internete nagrinėjimas nuvargina, o nuo mėginimo vietoje patėmyti realiai atbaido matymas, kaip esi apsauginių ir kitokių oro uosto darbuotojų sekamas...).
Taigi, traukinių į Oro uostą maršruto tvarkaraštis nėra toks blogas kaip kažkas atsiliepia... Bet nesakau, kad nereikia jį tobulinti.
Išvykimo laikai 5:00; 6:00; 6:30; 7:00; 7:30; 8:00; 8:30 ir t.t. atrodytų gražiai... LG tokio tvarkaraščio linkme kažką bandyti galėtų...
Mašinisto galimą "nuovargį" turiu minty ne fizinį.Paskutinis taisė Vitas; 2020.03.06, 14:11.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątą patį pasiūlymą kas pusvalandinį grafiką rašiau ir facebook grupėje Geležinkelių Entuziastai: 7:30, 8:00, 8:30 ir t.t. Smagu, kad yra ir daugiau taip manančių, gal kažkada taip sumanys ir LG
Gaila, kad Lietuvoje niekas nesuinteresuotas daryti priemiestinių traukinių maršrutų. Būtų pvz. Vilnius - Juodšiliai, su dviem naujom stotelėm ties Salininkais, ir kursuotų visą dieną kas valandą. Tik čia jau reikia iniciatyvos, miesto ir rajono valdžios prisidėjimo. Reikėtų ir prekės ženklą priemiestiniams traukiniams sugalvoti, ir traukinio žemagrindžio, ir bilietus suderinti. Miesto autobusus „pririšti“ prie traukinių stotelių. Aš čia įžiūrėčiau privalumų – autobusų maršrutai trumpėtų, būtų efektyvesni. Gyventojai gautų greitą susisiekimą su stotimi ir senamiesčiu. Gal atsirastų postūmis priemiesčiams intensyviau vystytis šalia geležinkelio, atidarinėti parduotuves, gal suintensyvinti užstatymą, o ne vien padrikai trobas laukuose barstyt.
Bet čia reikia strateginio mąstymo, integruoti galbūt ir N. Vilnią, Lentvarį. Net ir Grigiškėse teoriškai galima geležinkelį 500 m pratęsti iki magistralės, ir būtų laisvai galima turėti ir tenai priemiestinio traukinio stotelę. Tik čia aišku reiktų išpirkti sklypą ir išbetonuoti peroną (kažkodėl XXI amžiuje tai misija neįmanoma, neskaitant „iš Europos nuleistos“ RailBalticos).
Ką čia parašiau, gal skamba per gražiai, bet kažkodėl kitose šalyse vis atsiranda S-Bahnai: Lenkijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir kitur. Planuojama daug kur, net Lenkijoje daug planų yra. Tik Lietuvoje neįsivaizduojama, kad galima turėti kažką daugiau, negu 7 minučių traukinuką. Turbūt tai politinė problema ir VT vystymo tradicijų nebuvimas.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai be abejonės turėtų būt pusvalandinis kursavimas. Kur yra išvystytas VT, ten miestuose, priemiestinių traukinių sistemose ir net tarpmiestiniuose traukiniuose visada siekiama maksimaliai reguliaraus kursavimo, t.y. taktinio tvarkaraščio, apie kurį jau forume rašiau. Užtikrintas kursavimas ir yra esminis privalumas – žinai, kad yra išvykimai :00 ir :30, ir nesuki galvos. Plius tai ir marketingui pasitarnautų – lengva reklamuoti, kurti šūkius, galima vienu sakiniu visą tvarkaraštį apibūdinti. Pvz., nuo ... iki ... valandos išvykimas iš Stoties :00 ir :30 minutę, iš oro uosto – :15 ir :45.
Gaila, kad Lietuvoje niekas nesuinteresuotas daryti priemiestinių traukinių maršrutų. Būtų pvz. Vilnius - Juodšiliai, su dviem naujom stotelėm ties Salininkais, ir kursuotų visą dieną kas valandą. Tik čia jau reikia iniciatyvos, miesto ir rajono valdžios prisidėjimo. Reikėtų ir prekės ženklą priemiestiniams traukiniams sugalvoti, ir traukinio žemagrindžio, ir bilietus suderinti. Miesto autobusus „pririšti“ prie traukinių stotelių. Aš čia įžiūrėčiau privalumų – autobusų maršrutai trumpėtų, būtų efektyvesni. Gyventojai gautų greitą susisiekimą su stotimi ir senamiesčiu. Gal atsirastų postūmis priemiesčiams intensyviau vystytis šalia geležinkelio, atidarinėti parduotuves, gal suintensyvinti užstatymą, o ne vien padrikai trobas laukuose barstyt.
Bet čia reikia strateginio mąstymo, integruoti galbūt ir N. Vilnią, Lentvarį. Net ir Grigiškėse teoriškai galima geležinkelį 500 m pratęsti iki magistralės, ir būtų laisvai galima turėti ir tenai priemiestinio traukinio stotelę. Tik čia aišku reiktų išpirkti sklypą ir išbetonuoti peroną (kažkodėl XXI amžiuje tai misija neįmanoma, neskaitant „iš Europos nuleistos“ RailBalticos).
Ką čia parašiau, gal skamba per gražiai, bet kažkodėl kitose šalyse vis atsiranda S-Bahnai: Lenkijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Čekijoje ir kitur. Planuojama daug kur, net Lenkijoje daug planų yra. Tik Lietuvoje neįsivaizduojama, kad galima turėti kažką daugiau, negu 7 minučių traukinuką. Turbūt tai politinė problema ir VT vystymo tradicijų nebuvimas.
Comment
-
Turiu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.
Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 4 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTuriu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.
Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąIki pandemijos kursavo kas pusvalandį, jei ne dažniau.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTuriu pasiūlymą LTG, nežinau ar fiziškai įmanoma tai padaryti, bet turėtų būti tobulinamas traukinuko maršrutas Vilnius - Vilniaus Oro Uostas - Vilnius. Norėjau pasinaudoti šią savaitę, bet išsigandau pamatęs, kad maršrutas ne mažiau kaip kas valandą:
Teko apsilankyti Bergen'e ir pasinaudoti Light train tarp Bergeno orouosto ir Bergeno (40 min kelio traukinuku). Kursuoja berods kas 7-12 minučių.
Mes turime labai mažo atstumo 4.20 km atkarpą, tačiau LG traukinukas 80 ar net 90 % laiko stovi ir "laukia klientų".
Tai mano pasiūlymas būtų toks su vienu traukiniu ir keliais vairuotojais, vienas ciklas būtų apie 26 min.
Tada būtų galima pavadinti, kad turime susisiekimą tarp Orouosto ir Vilniaus geležinkelio stoties.
Reikia, kad kas nors prastumptų šitą idėją LG atsakingiems už keleivių vežimą.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Net svajonese tokie variantai yra ne tik kad neigyvendinami, bet ir nerealus. Nebutu tiek keleiviu pirma. Didizioji dalis vaziuoja lengvomis, taksi, viesuoju ir maziausia keleiviu lieka traukinukui. ne visi zino, ne visiems i gel. stoti reikia. optimaliausias variantas, kiap iki pandemijos kad 45 min laike, kai yra lektuvu atskridimo- iskridimo pikai.
Kitas dalykas, kurį reikia gerinti, tai VNO geležinkelio stotelės accessibility. Ji turėtų būti kažkur arčiau oro uosto pastato arba turėtų būti kažkoks labiau integruotas ir civilizuotas būdas iki jos nusigauti. Pavyzdžiui, travelatorius ar kažkoks tunelis ar dar kažkas, kas aiškiai rodytų, kad va ten yra traukinys. Plius reikalingas civilizuotas ženklinimas, kurio Lietuvoje dar neįvaldėme.
Tl;Dr
- Reikia tvarkaraščio griežtai kas 30 minučių arba dažniau
- Reikia geresnio VNO stotelės integravimo ir ženklinimo
- Apie keleivių demand kalbėti ne vertinant vakar dienos skaičius, o skaičius, kurie bus sukūrus normalią infrastruktūrą
- 11 patinka
Comment
-
LTG link švelnai tariant nelabai patogus informacijos išdėstymas tvarkaraščiuose. kam kelis kartus kartoti per dvi eilutes "Vilnius- Vilniaus oro uostas
Gal labiau prityrę žino kokią varnelę paspausti kad būtų rodoma normaliai
Aukščiau kalbama apie reisius kas pusvalandį, kai sekmadienį iš viso yra tik 4 reisai į oro uostą
Darbo dienomis reisų yra daugiau (10), nes žmonės važiuoja į darbus
https://bilietas.ltglink.lt/journeys...ate=2022-12-05
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Net svajonese tokie variantai yra ne tik kad neigyvendinami, bet ir nerealus. Nebutu tiek keleiviu pirma. Didizioji dalis vaziuoja lengvomis, taksi, viesuoju ir maziausia keleiviu lieka traukinukui. ne visi zino, ne visiems i gel. stoti reikia. optimaliausias variantas, kiap iki pandemijos kad 45 min laike, kai yra lektuvu atskridimo- iskridimo pikai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Trečiadienį tarkim, eilinę dieną, 37 išskrendantys lėktuvai, 40 atskrendančių lėktuvų. Tai 24 val dalini 77 skrydžių (in/out) gaunasi kas 18 minučių lėktuvas pasirodo arba išskrenda VNO. Tai piko valandos realiai gaunasi nuo 5:00 ryto iki 1:00 nakties (kitos dienos), nes tarp 1:00 nakties ir 5:00 ryto tik pora lėktuvų.
Comment
Comment