Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ką bekalbėti. Kai net klaipėdiečiai ar kauniečiai, nors autobusų ar traukinių dienos metu pakankamai daug, į oro uostą rytiniam skrydžiui atvykti nėra kuo. Klaipėdiečiams autobusu atvykti tą pačia dieną į skrydį anksčiau 8 val. nelabai išeina, nes naktinis autobusas atvažiuoja 5.40. į oro uostą geriausiu atveju nusigauti pavyks su VT maždaug 6.15. Vėlgi, atvykus vakariniais skrydžiais net 17-18 val. jau į daugelį miestų nėra kuo (su VT) nuvažiuoti.
      Jei tikėsime autobusubilietai.Lt informacija, naktinis autobusas Palanga-Vilnius užsuka į Vilniaus oro uostą. Ten jis būna 5:40h ryto (autobusų stotyje - 5:50h). Iš Vilniaus į Palangą 23:00 val išvažiuodamas, į Oro uostą taip pat užvažiuoja - tą kelis kartus įsitikinau pats asmeniškai juo vėlai grįždamas į Kauną.

      Comment


        Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
        Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
        1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
        2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
        3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
        4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
        Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.

        Comment


          Tai kad vakare nėra prasmės. Visi lėktuvai jau būna išskridę. Grįžtantys vakarais irgi labiau linkę važiuoti taksi, netgi nelaukia autobusų. Su autobusais irgi ne kas, nes lėktuvui nusileidus apie 23 val. jau praktiškai galimybės važiuoti į miestą autobusu nėra, nes kol ateisi iki stotelės, visi autobusai bus išvažiavę. Reiks laukti 88N, iš kurio naudos mažai, nes debiliška trasa naktį per visokias IKEA ir Žirnių gatves, kai turėtų važiuoti naktinis pro Naujininkus ir stotį. Be to ir rida trumpesnė gautųsi, kas vėlgi į naudą.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
            Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
            1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
            2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
            3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
            4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
            Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
            Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.

            Comment


              Kai dirbu oro uoste ir važinėju tuo traukiniu beveik kasdien, matau, iš kur srautai eina. Taip kad nėra didžiausi srautai, bet nuo traukinio bent 10 keleivių tikrai yra. Jei jų LG nereikia, tai tegul Nors pagrindine baltarusai važiuoja. O pastabos teisingos šiaip dėl nesuderinamumo.

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą
                Nuo kovo panaikinti 3 reisai į oro uostą ir atgal (8:20, 21:05 ir 22:15).
                Nenuostabu, nes suderinamumas su Klaipėda-Vilnius, generuojančiu vieną didžiausių srautų į oro uostą traukiniais labai prastas. Pavyzdžiui:
                1. 780as iš Klaipėdos atvyksta 15:23. Traukinys į oro uostą 15:30 arba 16:30. 7 min. persėdimas, kai traukiniai linkę kelias minutes vėluoti, su dideliu bagažu, labai rizikingas. Tenka laukti valandą iki kito traukinio.
                2. 18as iš Klaipėdos atvyksta 16:28. Traukinys į oro uostą 16:30 arba 17:38. Per 2 min. nepersėsi. Laukti virš valandos.
                3. 782as iš Klaipėdos - 20:59. Traukiniai buvo 21:05 arba 22:15. Vėlgi, persėdimas labai rizikingas, reikėtų laukti virš valandos.
                4. 20as atvyksta 22:31. Jokio priderinto traukinio.
                Kyla klausimas, kam tada išvis maršrutas reikalingas, jei net išvykimo laikų suderinti sugebama.
                Marsrutas reikalingas ,,pakazuchai', oro veziojimui ( juk trasa- Oro uostas)

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą

                  Tikrai toli gražu Klaipėda-Vilnius nėra vienas iš didžiausius keleivių srautus į oro uostą generuojančių maršrutų.
                  Pagrinde kaunieciai vaziuoja i oro uosta, todel grafikai labiau priderinti i Kauna vaziuojantiems.

                  Comment


                    Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
                      tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        tas maršrutas kažkoks pasityčiojimas išvis. Prie nieko jis patogiai nepriderintas, plius važiuoja kartą į valandą. Iš esmės maršrutas tobulas - atvažiavai kuo tik nori iki stoties ir per kelias minutes nusigauni į oro uostą. Jei tik važinėtų padoriai kas 15min tai gal ir populiarumo būtų. Dabar kai važiuoja kartą į valandą, plius nei prie traukinių nei prie skrydžių nepriderintas - tai ir yra kažkoks našlaitis.
                        Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                          Nuo Vilniaus iki Kirtimų bėgiai vieni, tai du traukiniai tarpstotyje neprasilenks, ir kas 15 minučių šiam traukiniui kursuoti nerealu....
                          Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Kažin ar verta Oro uosto maršruto traukinus derinti prie traukinių Klaipėda-Vilnius, jei šie dažnai vėluoja pusvalandžiais
                            Tikrai neverta, reikia dažninti maršrutą bent tris kartus per valandą, na bent jau kiek įmanoma su vienu traukiniu. Ir dar reikėtų padaryti, kad bilietas nusipirktas į orouostą galiotų ne tam tikro laiko maršrutui, o kelionei tą dieną tarkim.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Nieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.

                              Comment


                                ta marsruta dar suprasciau, jei jis stotu ties ikea, arba butu bent 2 i valanda

                                Comment


                                  Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                                  Nieko neverta. Eiti iki to perono toli ir nepatogu, iejimas i traukini siauras ir su staciais laiptais. Traukinys visu pirma ne elektrinis kad galima butu tiesiog imt ir kursuot taip daznai kaip tik imanoma. Ta stotele yra aplamai nesusipratimas ir tipinis resursu svaistymas. Jau geriau ivestu shuttle autobusa kursuojanti non-stop tarp stoties ir VNO kas kokiu 10 min.
                                  Jeigu jūs turite omenyje traukinio stotelę orouoste, tai mano nuomone ji nėra toli, 2-3 min kelio juokai palyginus, kiek tenka eiti kituose užsienio orouostuose. Bet sutinku, kad pats traukinys galėtų būti elektrinis, autonominis ir be laiptų.
                                  Paskutinis taisė booraz; 2020.03.05, 10:12.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Baisiausia - laiptai. Bet kai reklamuoja traukinį, kuris važiuos 7 minutes, nutylėdami, kad dar pastovi po 20 minučių, tai irgi brrr.
                                    ПТН ПНХ
                                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                    Comment


                                      Elektrifikacija numatoma.
                                      Praeitų metų straipsnis
                                      https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=80733291

                                      BNS paaiškino, kad elektrifikavimas vyks 3 etapais: pirmuoju numatytas Vilniaus geležinkelio mazgo elektrifikavimas (ruožai Kyviškės-Vaidotai-Valčiūnai-Paneriai ir ruožas Vilnius-Kirtimai-Valčiūnai) – bendras kelių ilgis siekia 112

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Man tai keista, kad jis kursuoja kas valandą. Kiek atsimenu, tai į vieną pusę užtrunka kelionė 7 minutes, tai kas 20 min būtų realu su vienu traukiniu. Kažkoks pinigų švaistymas, kai visą valandą traukinys stovi ir laukia. Jau geriau kursuotų, tai vis keletas keleivių būtų papildomų.
                                        Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
                                        Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2020.03.06, 12:34.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                          Man nekeista. Iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą traukinys nuvažiuoja per 7 minutes, paskutinėje stotelėje jam pastovėti reikia apie 10 minučių (visgi mašinistą iš kabinos į kabiną per saloną neversi bėgti !, grįžti į stotį vėl reikia 7 minučių (jau 24 minutės), joje pastovėti - vėl mažiausiai 10 minučių. Taigi, reisai galimi mažiausiai kas 34 minutės (jei ne dar ilgesniais intervalais). O dar - stotyje papyginti intensyvus kitų traukinių eismas, dar koks prekinis pravažiuoja, koks šilumvežis arba keleivinis traukinys prieš reisą iš depo ar po reiso į jį pamanevruoja, tai Oro uosto traukinuką bet kada nepriimsi ir neišleisi... Pagaliau ir mašinistui kažkiek pailsėti reikia. Ir likviduoti netikėtai įvykusį pavėlavimą.
                                          Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad traukinio tvarkaraštį reikia tobulinti. Prie kitų traukinių taikyti reikia. Tai nėra perdaug sudėtinga, nes Vilniaus-Kirtimų linija prekiniai traukiniai nevažinėja.
                                          Kas 30 min realu padaryti, prastovint abiejuose galuose po 8 minutes.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X