Pirmą kartą mačiau dvigubą PESA (017 ir ?) į Oro uostą. Ar keleivių padaugėjo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė marius_ Rodyti pranešimąŠiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą
Važiavau ir visgi supratau, kad turint sunkų didelį lagaminą geriau šito traukinio vengti. LG sukišo daug pinigų į geležinkelio stotį, bet į traukinius vis tiek reikia įkopti, o ne įlipti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkitas reikalas, nei kad pas mus
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
O nevilniečiams - jeigu autobusas/traukinys reikia kryptimi važiuoja vos kelis kartus per dieną - tai irgi akivaizdu, kad tokia jungtis neturi jokių šansų konkuruoti su automobiliu (nebent atsitiktinai sutaptų skrydžio, traukinio ir autobuso laikai).
Comment
Comment