Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirmą kartą mačiau dvigubą PESA (017 ir ?) į Oro uostą. Ar keleivių padaugėjo?

    Comment


      Gal tik koks sutapimas. Gal tiesiog atvyko iš Varėnos, kur kartais važiuoja dvi sukabintos ir išleido keleivius.

      Comment


        Ne, prieš kelias mintes atvyko iš Oro uosto ir jau tuoj atgal.

        Comment


          Aš mačiau kaip į Oro uostą dvi sukabintos išvažiavo.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Pirmą kartą mačiau dvigubą PESA (017 ir ?) į Oro uostą. Ar keleivių padaugėjo?

            Atvaizdas
            Kiek dienų ta dviguba PESA į Oro uostą važinėjo? O gal važinėja nuolat?

            Comment


              Šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą

              Comment


                Dar prieš Kalėdas.

                Comment


                  Parašė marius_ Rodyti pranešimą
                  Šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą
                  Gražiai atrodo šitas traukinys naktį, kai nušvinta ta balta juosta per visą perimetrą.

                  Važiavau ir visgi supratau, kad turint sunkų didelį lagaminą geriau šito traukinio vengti. LG sukišo daug pinigų į geležinkelio stotį, bet į traukinius vis tiek reikia įkopti, o ne įlipti.

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    kitas reikalas, nei kad pas mus
                    Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
                      o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?
                        Smegenys. Tiksliau jų nebuvimas kai daroma per užpakalį.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
                            Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?

                            Comment


                              Kiek keleivių keliauja tuo traukiniu? Kiek autobusu? Kiek taksi? Kiek iš viso jokiu VT nesinaudoja ir važiuoja mašina? Galiu pasakyti, kad VT važiuoja mažiau keleivių nei taksi ar automobiliu. Jau nekalbant apie traukinį.

                              Comment


                                Parašė evvt Rodyti pranešimą

                                Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
                                O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

                                Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.

                                Comment


                                  Jeigu šitame maršrute galiotų "Vilniečio kortelė", keleivių tikrai būtų daugiau.

                                  Comment


                                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                    O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

                                    Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
                                    Ne tik ta priežastis, nors pagrindinė turbūt. Pirmiausia įlipimas į traukinį tragikomiškas. Antra nusigavimas iš oro uosto iki traukinio st. belekoks kažkoks nekažikoks (būtų pėsčiųjų tunelis tiesiai iš oro uosto pastato nelendant į lauką ), vilniečio kortelė - trečia. Pasisakau labiau už vystymą to maršruto o ne likvidavimą.

                                    Comment


                                      Visame Vilniaus VT turėtų galioti Vilniečio kortelė. O tai reiškia, kad traukinių bei priemiestiniu autobusų sistema turi būti integruota į miesto VT. Jau labai daug kur taip padaryta arba yra daroma.

                                      Comment


                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                        O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.

                                        Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
                                        Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
                                          Vilniečiams nėra tikslo važiuoti į stotį, kad toliau persėsti į miesto VT. Į miesto VT galima įsėsti tiesiai prie oro uosto (į 3G, pavyzdžiui). Daugumai krypčių Vilniaus mieste, važiuoti per stotį nei tiesiausia, nei greičiausia, nei patogiausia.

                                          O nevilniečiams - jeigu autobusas/traukinys reikia kryptimi važiuoja vos kelis kartus per dieną - tai irgi akivaizdu, kad tokia jungtis neturi jokių šansų konkuruoti su automobiliu (nebent atsitiktinai sutaptų skrydžio, traukinio ir autobuso laikai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X