Šiandien Vilniaus geležinkelio stotyje kalėdinis traukinukas į oro uostą
Gražiai atrodo šitas traukinys naktį, kai nušvinta ta balta juosta per visą perimetrą.
Važiavau ir visgi supratau, kad turint sunkų didelį lagaminą geriau šito traukinio vengti. LG sukišo daug pinigų į geležinkelio stotį, bet į traukinius vis tiek reikia įkopti, o ne įlipti.
Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
Vilniuje oro uosto maršrutui nėra priskirtos konkečios 620 (t.y. ryte važiuoja į Keną, popiet į oro uostą, rytoj į Marcinkonis). Kijevo oro uosto maršrute važinėja priskirtos (ir atitinkamai pritaikytos) mašinos.
o kas pas mus trukdo priskirti ir padaryti normalų saloną, bent jau su vietomis bagažui?
Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
Kokios smegenys? Tas maršrutas Vilniuje iš viso nereikalingas. Autobusai irgi ne pilni važinėja. Reikėtų geresnio susisiekimo su stotimi. Nes 1 ir 2 su tokiu dažniu, koks dabar, yra per mažai, todėl TOKS'o mikrobas penisi. Vilniuje keleivių mažai ir bagažą galima pastatyti šalia savęs tarp sėdynių. Kijeve visai kas kita. Borispolis toli, todėl traukinys turi potencialą, jei važiuos pakankamai dažnai (kol kas kas maždaug kas valandą, norint dažniau, UZ reikėtų pirkti naujas Pesas). Autobusai važiuoja kas 20 min. Plius mikrobai dar.
Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
Kiek keleivių keliauja tuo traukiniu? Kiek autobusu? Kiek taksi? Kiek iš viso jokiu VT nesinaudoja ir važiuoja mašina? Galiu pasakyti, kad VT važiuoja mažiau keleivių nei taksi ar automobiliu. Jau nekalbant apie traukinį.
Oro uostas aptarnauja vos ne 5mln. kasmet ir vis dar auga o tu teigi kad traukinio jungtis išvis nereikalinga.?
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Ne tik ta priežastis, nors pagrindinė turbūt. Pirmiausia įlipimas į traukinį tragikomiškas. Antra nusigavimas iš oro uosto iki traukinio st. belekoks kažkoks nekažikoks (būtų pėsčiųjų tunelis tiesiai iš oro uosto pastato nelendant į lauką ), vilniečio kortelė - trečia. Pasisakau labiau už vystymą to maršruto o ne likvidavimą.
Visame Vilniaus VT turėtų galioti Vilniečio kortelė. O tai reiškia, kad traukinių bei priemiestiniu autobusų sistema turi būti integruota į miesto VT. Jau labai daug kur taip padaryta arba yra daroma.
O aš paklausiu kitaip nei Al1 - atvažiavus traukiniu iš oro uosto į stotį, su kuo ten galima "susijungti"? Su Vilnius-Kaunas traukiniu nebent.
Visos kitos jungtys maždaug priemiestinio autobuso Vilnius-Prūdiškės lygio. Tai nieko nuostabaus kad iš tų beveik 5 milijonų traukiniu važiuoja vienetai.
Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
Tai čia ne tik traukinio problema. Traukinys atveža į stotį, šalia ir autobusų stotis. Esmė tame, kad daugumai nevilniečių atvykti į oro uostą VT nėra galimybių. Į rytinius skrydžius net iš Kauno reikia važiuoti iš vakaro.
Vilniečiams nėra tikslo važiuoti į stotį, kad toliau persėsti į miesto VT. Į miesto VT galima įsėsti tiesiai prie oro uosto (į 3G, pavyzdžiui). Daugumai krypčių Vilniaus mieste, važiuoti per stotį nei tiesiausia, nei greičiausia, nei patogiausia.
O nevilniečiams - jeigu autobusas/traukinys reikia kryptimi važiuoja vos kelis kartus per dieną - tai irgi akivaizdu, kad tokia jungtis neturi jokių šansų konkuruoti su automobiliu (nebent atsitiktinai sutaptų skrydžio, traukinio ir autobuso laikai).
Comment