Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Traukinys į oro uostą reikalingas, bet, siekiant padidinti jo rentabilumą ir patrauklumą, jis neturėtų kursuoti vien tik atkarpoje Vilniaus GS - VNO.
    Būtent.

    Traukiniai reikalingi vežti didelį srautą žmonių, kai jie nebetelpa į autobusus. O ne vežiot orą į minusą, kai nėra net pakankamai poreikio autobusui (jei tik būtų - verslas tuoj pat vietoj tų kelių mikroautobusų per dieną daugiau paleistų). O čia "entuziastai" siūlo tokius traukinių maršrutus kur pigiau būtų kiekvieną potencialų keleivį su taksi nemokamai vežti.
    Deja nesuprantate geležinkelis->oro uostas esmės. Į prekybos centrą, universitetą, polikliniką galima vėluoti.

    Į lėktuvą reikia atvykti laiku. Autobusų transportas reiškia, kad reikia užsimesti laiko atsargas. Ypač visokiems persėdimams. Su mašina irgi reikia užsimesti, nes reikia laiko parkavimui (kuo tuoliau aikštelė, tuo pigesnė), o reikia atsargos dėl kamščių, avarijų, kelio darbų.

    Traukiniui "kamščiai negalioja".

    Kaip LG veža "į Rykantus su dviračiu", taip galėtų vežti į "KUN/VNO su draudimu ir pirmine aviacijos saugumo patikra".

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Kaip LG veža "į Rykantus su dviračiu", taip galėtų vežti į "KUN/VNO su draudimu ir pirmine aviacijos saugumo patikra".
      Kas yra ta "pirminė saugumo patikra"?

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Jeigu paskelbs konkursą keleivių privežimui nuo Šalčininkų AS prie Tartoko stoties (perspektyvinės), norinčių vežti atsirastų. Žinoma, nebus daug važiuojančių grynai tarp Šalčininkų ir Vilniaus stoties (autobusu juk galima tiesiogiai nuvažiuoti), tačiau traukinys pririnks žmonių važiuojančių iš Šalčininkų į darbą Kirtimuose, į oro uostą, į IKEA/Nordiką (jei pastatys stotelę). O jau visose stotyse tarp Stasylų ir Salininkų (irgi reikia stoties) be keleivių, važiuojančių į aukščiau išvardintas vietas (IKEA, Kirtimai, VNO) į traukinį lips ir visi tie, kas važiuoja į Vilnių. Nes taip bus kur kas greičiau nei priemiestiniu autobusu. Taip, toks maršrutas supykdytų priemiestinius vežėjus autobusais, nes dalis jų maršrutų tikrai būtų nustekenti, bet keleiviams būtų patogu. Taigi, mano nuomone, maršrutas Naujoji Vilnia-Vilnius-VNO-Stasylos-Šalčininkai (Tartokas) tikrai turėtų perspektyvos.

        O laikas, kai VNO bus uždarytas, Ollexui tikrai bus auksinis laikotarpis. Manau, iš Vilniaus į KUN jie vežios dideliais autobusais ir atliks daugiau reisų.
        Šalčininkai. Tik savivaldybė turi teisę skelbti vietinių maršrutų konkursus. Ji to nedarys. Dar LG galėtų tokį maršrutą be jokio konkurso organizuoti, bet LG irgi to nedarys.

        Kai VNO bus uždarytas, tai garantuoju, kad ne "Ollex" veš, o visų pirma "Kautra" ir TOKS. Be jokio užsukimo į Kauną. Ne, žinoma, niekas Ollexui neuždraus. Ir tikriausiai ne tik tarp Vilniaus ir KUN, bet ir tarp Kauno ir KUN bus paleistas kur kas geresnis susisiekimas. Gal atsiras ir tiesioginiai reisai iš Šiaulių ir Klaipėdos į KUN.

        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Europoj paprastai važiuoti greituoju traukiniu atstumą kaip iš Rygos į Kauną ar Vilnių per valandą kainuoja daugiau negu skristi.
        Užtat lėktuvu ilgiau, nes reikia vykti į oro uostą ir bent valandą prieš skrydį ten būti. O geležinkelio stotis paprastai mieste.

        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Bet kokiu atveju geležinkelio atšaka į Rygos oro uostą yra projektuojama. Ir, kiek žinau, jau yra atlikti paruošiamieji darbai. Aišku, ten yra aktualu vežti keleivius iš pačios Rygos, nes oro uostas tolėliau nuo miesto nei VNO.
        Atšaka yra planuojama kaip RB dalis, kurios tikriausiai nebus.

        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Deja nesuprantate geležinkelis->oro uostas esmės. Į prekybos centrą, universitetą, polikliniką galima vėluoti.

        Į lėktuvą reikia atvykti laiku. Autobusų transportas reiškia, kad reikia užsimesti laiko atsargas. Ypač visokiems persėdimams. Su mašina irgi reikia užsimesti, nes reikia laiko parkavimui (kuo tuoliau aikštelė, tuo pigesnė), o reikia atsargos dėl kamščių, avarijų, kelio darbų.

        Traukiniui "kamščiai negalioja".
        Traukiniai irgi vėluoja. Bet kokiu atveju į oro uostą reikia atvykti anksčiau. Tada nebus problemų.

        Comment


          На проект станции Rail Baltica в Рижском аэропорту будет истрачено 2,2 млн евро
          http://rus.db.lv/ekonomika/transport...mln-evro-75937

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Rygoje 22 autobusas Stotis-Oro uostas važiuoja piko metu 13 kartų per valandą (kas ~5 minutes), visada būna ilgas ir - kiek teko važiuoti - pilnas. Kaip tik sąlygos ką nors gero padaryti su traukiniu. Nors manau tramvajus ne blogiau tiktų - tik turbūt į esamą tinklą integruot bei ES pinigų įsisavint sunkiau.
            Na, Rygos oro uostas yra pernelyg nutolęs nuo miesto centro ir nuo tramvajų linijų, kad ten apsimokėtų tiesti tramvajaus liniją. Traukinys būtų pats tas.

            Tramvajaus linija į oruo uostą šiuo metu tiesiama Taline. Įdomu, kaip ten seksis su keleivių srautais.

            Kai VNO bus uždarytas, tai garantuoju, kad ne "Ollex" veš, o visų pirma "Kautra" ir TOKS. Be jokio užsukimo į Kauną. Ne, žinoma, niekas Ollexui neuždraus. Ir tikriausiai ne tik tarp Vilniaus ir KUN, bet ir tarp Kauno ir KUN bus paleistas kur kas geresnis susisiekimas. Gal atsiras ir tiesioginiai reisai iš Šiaulių ir Klaipėdos į KUN.
            O kodėl ne Ollex? Kautra ar TOKS savo maršrutų Vilnius-Kaunas tikrai nenukreipinės į VNO, nes tai reikštų didelius nepatogumus važiuojantiems į patį Kauną. Steigti naujus maršrutus į iš Vilniaus į KUN jiems neužteks autobusų - vasarą autobusų ir taip trūksta, nes dauguma maršrutų sutankinami, be to, dalis autobusų yra užsakomi privatiems pervežimams, kas tikrai yra pelningesnė veikla nei keleivių vežimas į oro uostą. Naujų autobusų dėl vieno mėnesio laikotarpio niekas nepirks. Nejaugi nuomosis?

            Tad aš visgi manau, kad keleivių privežimu iš Vilniaus ir Klaipėdos į KUN pagrinde užsiims Ollex (maršrutus tiek iš Vilniaus, tiek iš Klaipėdos jie turi ir dabar). Jiems tai bus auksinis laikotarpis, tad, spėju, bus ir daugiau reisų, ir dideli autobusai tuose maršrutuose. TOKS ir Kautra, manau, nebent vieną kitą reisą nukreips ten, bet tai tebus lašas jūroje.

            O kas liečia susisiekimą tarp paties Kauno ir Karmėlavos oro uosto, tai, manau, tiesiog 29 autobusas važiuos kas 10-15 min.

            Šalčininkai. Tik savivaldybė turi teisę skelbti vietinių maršrutų konkursus. Ji to nedarys. Dar LG galėtų tokį maršrutą be jokio konkurso organizuoti, bet LG irgi to nedarys.
            O galėtų LG padaryti savo privežamą maršrutą, nes traukinio maršrutas tikrai būtų perspektyvus.

            P.S. jau nukrypime nuo temos.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.17, 20:30.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Paskelbtas konkursas Rygos oro uosto GS projektavimui.
              http://www.baltic-course.com/rus/goo...ss/?doc=125420

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                O kodėl ne Ollex? Kautra ar TOKS savo maršrutų Vilnius-Kaunas tikrai nenukreipinės į VNO, nes tai reikštų didelius nepatogumus važiuojantiems į patį Kauną. Steigti naujus maršrutus į iš Vilniaus į KUN jiems neužteks autobusų - vasarą autobusų ir taip trūksta, nes dauguma maršrutų sutankinami, be to, dalis autobusų yra užsakomi privatiems pervežimams, kas tikrai yra pelningesnė veikla nei keleivių vežimas į oro uostą. Naujų autobusų dėl vieno mėnesio laikotarpio niekas nepirks. Nejaugi nuomosis?

                Tad aš visgi manau, kad keleivių privežimu iš Vilniaus ir Klaipėdos į KUN pagrinde užsiims Ollex (maršrutus tiek iš Vilniaus, tiek iš Klaipėdos jie turi ir dabar). Jiems tai bus auksinis laikotarpis, tad, spėju, bus ir daugiau reisų, ir dideli autobusai tuose maršrutuose. TOKS ir Kautra, manau, nebent vieną kitą reisą nukreips ten, bet tai tebus lašas jūroje.

                O kas liečia susisiekimą tarp paties Kauno ir Karmėlavos oro uosto, tai, manau, tiesiog 29 autobusas važiuos kas 10-15 min.
                Aš nesakau, kad Ollex neveš. Tačiau kodėl TOKS ir "Kautra" neturėtų? Nusipirkti 3-4 naujus ar beveik naujus autobusus abiems įmonėms ne problema. Tuo pačiu ir atnaujins turimą parką. Ollex taip pat neturi pakankamai autobusų. Mikrobų jau nepakaks, nes srautas bus didelis. Aišku, kad į AS Kaune užsukinėti neapsimoka laiko požiūriu, o Vilniuje, aišku, kad veš iš AS. Kas dėl Kauno, tai taip, sutankins 29. Galbūt paleis visišką ekspresą su pora sustojimų Savanorių pr. ir AS. Čia jau "Kautra" labiau taikysis į šitą nišą ir tikriausiai su savo mikrobais...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Aš nesakau, kad Ollex neveš. Tačiau kodėl TOKS ir "Kautra" neturėtų? Nusipirkti 3-4 naujus ar beveik naujus autobusus abiems įmonėms ne problema. Tuo pačiu ir atnaujins turimą parką. Ollex taip pat neturi pakankamai autobusų. Mikrobų jau nepakaks, nes srautas bus didelis. Aišku, kad į AS Kaune užsukinėti neapsimoka laiko požiūriu, o Vilniuje, aišku, kad veš iš AS. Kas dėl Kauno, tai taip, sutankins 29. Galbūt paleis visišką ekspresą su pora sustojimų Savanorių pr. ir AS. Čia jau "Kautra" labiau taikysis į šitą nišą ir tikriausiai su savo mikrobais...
                  Na, nemanau, kad pirks naują techniką dėl vieno mėnesio. Žinoma, jei matys, kad gali išsiversti su esamu autobusu skaičiumi, tai gal ir paleis bendrą maršrutą Vilnius- KUN. Bet nemanau, kad tas maršrutas galės reisų skaičiumi prilygti Ollex`ui. Pastarieji įsigijo nemažai naujų autobusų pastaraisiais metais, tai, spėju, turės ką į maršrutus pastatyti.

                  P.S. reikėtų šią diskusiją perkelti į kokią nors temą VT srityje (pavyzdžiui, Tarpmiestinis susisiekimas autobusais).
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Aš tai įtariu, kad pati oro uosto valdžia organizuos tą maršrutą. Tikriausiai skelbs konkursą ir kas laimės, tas ir veš.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Atšaka yra planuojama kaip RB dalis, kurios tikriausiai nebus.
                      Šiaip tai buvo planuojama ir net pradėta rengti vieta keliui ir stočiai prieš gerus 6 metus, kai dar RB buvo visai miglose. T.y. nesusieta su RB. Bent jau pačio Rygos oro uosto vadovai apie jokią RB tuomet net neužsiminė.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kas yra ta "pirminė saugumo patikra"?
                        http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/fast-track/

                        Tai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.

                        Vilniuje didelių kamščių nebūna prie Aviacinio saugumo patikros, bet užsienyje gali pralaukti iki valandos.

                        Vienkartinė sms'u VNO kainuoja 5 eur, bet LG su dideliu kiekiu turbūt nusiderėtų iki kokių 2 eur.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Tai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.
                          Tai yra ne pirminė, o normali saugumo patikra.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Tai yra ne pirminė, o normali saugumo patikra.
                            Jei visai tiksliai, tai "patikrinimas nelaukiant bendroje eilėje". "Greitoji aviacinio saugumo keleivių patikra" yra nevykęs vertimas iš "fast track".

                            Patikros procedūra vienoda, skiriasi eilės ilgis.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Traukiniai irgi vėluoja. Bet kokiu atveju į oro uostą reikia atvykti anksčiau. Tada nebus problemų.
                              Jei skrendate kartą metuose, tai galima atvykti prieš 3 valandas "dėl maža kas nutiks" ir švęsti skrydį kavinėje.

                              Bet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                Bet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.
                                Na aš kartais skrendu tuos 4 kartus per mėnesį. Realiai iki lemputės tada tie traukiniai ir visi kiti išsidirbinėjimai. Su mašina iš namų Kaune išvažiuoju 2 val. iki skrydžio Vilniuje ir visada spėju.

                                Kalbi apie problemą kurios nėra.
                                kaip?

                                Comment


                                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                                  Na aš kartais skrendu tuos 4 kartus per mėnesį. Realiai iki lemputės tada tie traukiniai ir visi kiti išsidirbinėjimai. Su mašina iš namų Kaune išvažiuoju 2 val. iki skrydžio Vilniuje ir visada spėju.

                                  Kalbi apie problemą kurios nėra.
                                  Ne visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.

                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Iš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...
                                  Tai kad Ollex maršrute Klaipėda-Šiauliai-Ryga yra reisas, kuris į Rygos oro uostą atvyksta labai anksti ryte (4:20 val.). Išvykimas iš Klaipėdos 00:05 val., iš Šiaulių 02:20 val. Apskritai Ollex turi 10 reisų tuo maršrutu kasdien, tai, sakyčiau, šiauliečiai gali skristi beveik visomis RIX siūlomomis kryptimis.
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 10:25.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Tie, kas skraido 4 kartus per mėnesį tai daro ne savo lėšomis ir firma apmoka net ir kelionę automobiliu bei parkavimą. Nu nėra jokios problemos pasiekti Vilniaus oro uostą miesto transportu, jei ką. Daugumoje kitų Europos miestų oro uostai yra toli už miesto. Kodėl tik kauniečiams turi būti reikalingas tiesioginis susisiekimas? O kiti?

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Ne visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
                                      Tai alternatyvos ir dabar yra, tiesiog norinčių jomis naudotis mažai. Tarkim TOKS naktinis autobusas kuris tiesiai Klaipėdos, Kauno atveža į Vilniaus oro uostą 5:35 - labai patogiai į daugelį rytinių skrydžių. Esu juo važiavęs per pastaruosius 10 metų (ar kiek ten jis oro uostan užsuka) kokius 5 kartus, tai gal net porą kartų buvau ne vienintelis keleivis išlipęs oro uoste. Bet ir tai buvo keli žmonės. Atgal vėlai vakare analogiškai. Ollex mikroautobusas į oro uostą irgi tėra bendras iš Klaipėdos ir Kauno. O jie mat tiesioginio traukinio nori.

                                      Daugumai išskrendančių neįdomu sutaupyt paskutinius 5 eurus kelionei, tiek retai, tiek dažniai skrendant - dėl to ir problemos bei visuomeninio transporto keleivių nėra.
                                      Visuomeninis transportas aktualesnis atskrendantiems - bet jiems iš Vilniaus oro uosto į Kauną nereikia, jiems reikia kad vežtų į senamiestį ar ofisus Vilniuje.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Pro oro uostą naktinis TOKS autobusas važiuoja ne 10 metų, o visai neseniai.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pro oro uostą naktinis TOKS autobusas važiuoja ne 10 metų, o visai neseniai.
                                          Sunkiai atsimenu, bet tikrai nemažiau 5.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X