Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJeigu paskelbs konkursą keleivių privežimui nuo Šalčininkų AS prie Tartoko stoties (perspektyvinės), norinčių vežti atsirastų. Žinoma, nebus daug važiuojančių grynai tarp Šalčininkų ir Vilniaus stoties (autobusu juk galima tiesiogiai nuvažiuoti), tačiau traukinys pririnks žmonių važiuojančių iš Šalčininkų į darbą Kirtimuose, į oro uostą, į IKEA/Nordiką (jei pastatys stotelę). O jau visose stotyse tarp Stasylų ir Salininkų (irgi reikia stoties) be keleivių, važiuojančių į aukščiau išvardintas vietas (IKEA, Kirtimai, VNO) į traukinį lips ir visi tie, kas važiuoja į Vilnių. Nes taip bus kur kas greičiau nei priemiestiniu autobusu. Taip, toks maršrutas supykdytų priemiestinius vežėjus autobusais, nes dalis jų maršrutų tikrai būtų nustekenti, bet keleiviams būtų patogu. Taigi, mano nuomone, maršrutas Naujoji Vilnia-Vilnius-VNO-Stasylos-Šalčininkai (Tartokas) tikrai turėtų perspektyvos.
O laikas, kai VNO bus uždarytas, Ollexui tikrai bus auksinis laikotarpis. Manau, iš Vilniaus į KUN jie vežios dideliais autobusais ir atliks daugiau reisų.
Kai VNO bus uždarytas, tai garantuoju, kad ne "Ollex" veš, o visų pirma "Kautra" ir TOKS. Be jokio užsukimo į Kauną. Ne, žinoma, niekas Ollexui neuždraus. Ir tikriausiai ne tik tarp Vilniaus ir KUN, bet ir tarp Kauno ir KUN bus paleistas kur kas geresnis susisiekimas. Gal atsiras ir tiesioginiai reisai iš Šiaulių ir Klaipėdos į KUN.
Parašė alm Rodyti pranešimąEuropoj paprastai važiuoti greituoju traukiniu atstumą kaip iš Rygos į Kauną ar Vilnių per valandą kainuoja daugiau negu skristi.
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet kokiu atveju geležinkelio atšaka į Rygos oro uostą yra projektuojama. Ir, kiek žinau, jau yra atlikti paruošiamieji darbai. Aišku, ten yra aktualu vežti keleivius iš pačios Rygos, nes oro uostas tolėliau nuo miesto nei VNO.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDeja nesuprantate geležinkelis->oro uostas esmės. Į prekybos centrą, universitetą, polikliniką galima vėluoti.
Į lėktuvą reikia atvykti laiku. Autobusų transportas reiškia, kad reikia užsimesti laiko atsargas. Ypač visokiems persėdimams. Su mašina irgi reikia užsimesti, nes reikia laiko parkavimui (kuo tuoliau aikštelė, tuo pigesnė), o reikia atsargos dėl kamščių, avarijų, kelio darbų.
Traukiniui "kamščiai negalioja".
Comment
-
На проект станции Rail Baltica в Рижском аэропорту будет истрачено 2,2 млн евро
http://rus.db.lv/ekonomika/transport...mln-evro-75937
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąRygoje 22 autobusas Stotis-Oro uostas važiuoja piko metu 13 kartų per valandą (kas ~5 minutes), visada būna ilgas ir - kiek teko važiuoti - pilnas. Kaip tik sąlygos ką nors gero padaryti su traukiniu. Nors manau tramvajus ne blogiau tiktų - tik turbūt į esamą tinklą integruot bei ES pinigų įsisavint sunkiau.
Tramvajaus linija į oruo uostą šiuo metu tiesiama Taline. Įdomu, kaip ten seksis su keleivių srautais.
Kai VNO bus uždarytas, tai garantuoju, kad ne "Ollex" veš, o visų pirma "Kautra" ir TOKS. Be jokio užsukimo į Kauną. Ne, žinoma, niekas Ollexui neuždraus. Ir tikriausiai ne tik tarp Vilniaus ir KUN, bet ir tarp Kauno ir KUN bus paleistas kur kas geresnis susisiekimas. Gal atsiras ir tiesioginiai reisai iš Šiaulių ir Klaipėdos į KUN.
Tad aš visgi manau, kad keleivių privežimu iš Vilniaus ir Klaipėdos į KUN pagrinde užsiims Ollex (maršrutus tiek iš Vilniaus, tiek iš Klaipėdos jie turi ir dabar). Jiems tai bus auksinis laikotarpis, tad, spėju, bus ir daugiau reisų, ir dideli autobusai tuose maršrutuose. TOKS ir Kautra, manau, nebent vieną kitą reisą nukreips ten, bet tai tebus lašas jūroje.
O kas liečia susisiekimą tarp paties Kauno ir Karmėlavos oro uosto, tai, manau, tiesiog 29 autobusas važiuos kas 10-15 min.
Šalčininkai. Tik savivaldybė turi teisę skelbti vietinių maršrutų konkursus. Ji to nedarys. Dar LG galėtų tokį maršrutą be jokio konkurso organizuoti, bet LG irgi to nedarys.
P.S. jau nukrypime nuo temos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.17, 20:30.
Comment
-
Paskelbtas konkursas Rygos oro uosto GS projektavimui.
http://www.baltic-course.com/rus/goo...ss/?doc=125420
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kodėl ne Ollex? Kautra ar TOKS savo maršrutų Vilnius-Kaunas tikrai nenukreipinės į VNO, nes tai reikštų didelius nepatogumus važiuojantiems į patį Kauną. Steigti naujus maršrutus į iš Vilniaus į KUN jiems neužteks autobusų - vasarą autobusų ir taip trūksta, nes dauguma maršrutų sutankinami, be to, dalis autobusų yra užsakomi privatiems pervežimams, kas tikrai yra pelningesnė veikla nei keleivių vežimas į oro uostą. Naujų autobusų dėl vieno mėnesio laikotarpio niekas nepirks. Nejaugi nuomosis?
Tad aš visgi manau, kad keleivių privežimu iš Vilniaus ir Klaipėdos į KUN pagrinde užsiims Ollex (maršrutus tiek iš Vilniaus, tiek iš Klaipėdos jie turi ir dabar). Jiems tai bus auksinis laikotarpis, tad, spėju, bus ir daugiau reisų, ir dideli autobusai tuose maršrutuose. TOKS ir Kautra, manau, nebent vieną kitą reisą nukreips ten, bet tai tebus lašas jūroje.
O kas liečia susisiekimą tarp paties Kauno ir Karmėlavos oro uosto, tai, manau, tiesiog 29 autobusas važiuos kas 10-15 min.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš nesakau, kad Ollex neveš. Tačiau kodėl TOKS ir "Kautra" neturėtų? Nusipirkti 3-4 naujus ar beveik naujus autobusus abiems įmonėms ne problema. Tuo pačiu ir atnaujins turimą parką. Ollex taip pat neturi pakankamai autobusų. Mikrobų jau nepakaks, nes srautas bus didelis. Aišku, kad į AS Kaune užsukinėti neapsimoka laiko požiūriu, o Vilniuje, aišku, kad veš iš AS. Kas dėl Kauno, tai taip, sutankins 29. Galbūt paleis visišką ekspresą su pora sustojimų Savanorių pr. ir AS. Čia jau "Kautra" labiau taikysis į šitą nišą ir tikriausiai su savo mikrobais...
P.S. reikėtų šią diskusiją perkelti į kokią nors temą VT srityje (pavyzdžiui, Tarpmiestinis susisiekimas autobusais).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtšaka yra planuojama kaip RB dalis, kurios tikriausiai nebus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas yra ta "pirminė saugumo patikra"?
Tai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.
Vilniuje didelių kamščių nebūna prie Aviacinio saugumo patikros, bet užsienyje gali pralaukti iki valandos.
Vienkartinė sms'u VNO kainuoja 5 eur, bet LG su dideliu kiekiu turbūt nusiderėtų iki kokių 2 eur.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTai paslauga, kuri leidžia į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną pakliūti greičiau. Jei skrendi be bagažo, o įlaipinimo kortelę pasidarai internetu, tai iš esmės iš karto eini į Aviacinio saugumo kontroliuojamą zoną.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai yra ne pirminė, o normali saugumo patikra.
Patikros procedūra vienoda, skiriasi eilės ilgis.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTraukiniai irgi vėluoja. Bet kokiu atveju į oro uostą reikia atvykti anksčiau. Tada nebus problemų.
Bet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet Lietuvoje yra tūkstančiai žmonių, kurie skrenda 4 kartus per mėnesį. Jiems "atvykite iš anksto" yra prarastas laikas. Traukiniai leistų atvykti laiku.
Kalbi apie problemą kurios nėra.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNa aš kartais skrendu tuos 4 kartus per mėnesį. Realiai iki lemputės tada tie traukiniai ir visi kiti išsidirbinėjimai. Su mašina iš namų Kaune išvažiuoju 2 val. iki skrydžio Vilniuje ir visada spėju.
Kalbi apie problemą kurios nėra.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 10:25.
Comment
-
Tie, kas skraido 4 kartus per mėnesį tai daro ne savo lėšomis ir firma apmoka net ir kelionę automobiliu bei parkavimą. Nu nėra jokios problemos pasiekti Vilniaus oro uostą miesto transportu, jei ką. Daugumoje kitų Europos miestų oro uostai yra toli už miesto. Kodėl tik kauniečiams turi būti reikalingas tiesioginis susisiekimas? O kiti?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
Daugumai išskrendančių neįdomu sutaupyt paskutinius 5 eurus kelionei, tiek retai, tiek dažniai skrendant - dėl to ir problemos bei visuomeninio transporto keleivių nėra.
Visuomeninis transportas aktualesnis atskrendantiems - bet jiems iš Vilniaus oro uosto į Kauną nereikia, jiems reikia kad vežtų į senamiestį ar ofisus Vilniuje.kaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPro oro uostą naktinis TOKS autobusas važiuoja ne 10 metų, o visai neseniai.kaip?
Comment
Comment