Iš Kauno ir taip atvažiuoja. Vat šiauliečiams arčiau Ryga. Bet ten nukakti anksti ryte irgi nėra įmanoma su Ollex mikrobais. Gardinui arčiau Varšuva, kur dar didesnis pasirinkimas skristi...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąJei lėktuvas 5.50, o traukinys važiuoja vokiškai užtenka būti 4.50. Tai išvykimas būtų 3.50.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.
Comment
-
Parašė liutassnejuokink
Na, nesakau, kad traukinys Kaunas- Vilniaus oro uostas yra būtinas ar atneštų daug pelno, bet kad jis yra įmanomas, tai faktas.
O maršrutą Vilnius - VNO tikrai įmanoma padaryti pelningesniu. Reikia iš vienos pusės jį pratęsti iki Naujosios Vilnios, o iš kitos - iki Stasylų (įrengiant stotelę Salininkuose, na ir prie IKEA/Nordikos/būsime verslo parko). Dar geriau būtų įrengti stotelę Šalčininkų pakraštyje (Tartoke) ir traukinį leisti iki ten (nuo Šalčininkų AS užtikrinti privežimą prie traukinio autobusais).
Gautųsi tikrai galingas maršrutas, smarkiai pagerinsiantis susisiekimą tiek su oro uostu, tiek su Vilniaus miestu labai dideliam kiekiui žmonių. Žinoma, tuomet nemažai priemiestinių maršrutų būtų nustekenti.
Comment
-
Pirma, elektrifikacijos nėra. Antra, Į N. Vilnią traukiniai varinėjami faktiškai tušti. Štai buvo visą vasarą ir rudenį nutrauktas elektrinių eismas dėl elektrifikacijos. Ir niekas jų nepasigedo, jokios kompensuojančios automotrisės tarp Vilniaus ir N. Vilnios nebuvo. Dabar gi remontuoja liniją S. Trakai - Trakai ir paleido pakaitinius autobusus tame ruože... Nors ten keleivių taip pat mažai...
Šalčininkų AP neprivežinės iki traukinio, nes traukinys jų tiesioginis konkurentas. Autobuso maršrutas į Vilnių pakankamai pelningas. VT dirba ne keleivio naudai, o pirmiausia savo. Ir visai nesvarbu, kad abi įmonės ne privačios, bet pirmiausia joms keliamas reikalavimas - būti nenuostolingomis (rentabiliomis), o ne keleivių aptarnavimo gerinimas. Tai "laisvos rinkos", kokurencijos grimasos, kurios keleiviams visiškai nenaudingos. Bet tai faktas ir realybė nuo to nepasikeis, nepasikeitus VT politikai Lietuvoje.
Kaunas - VNO maršrutas nerealus. Pirma, linija iki oro uosto neeliktrifikuota. Taigi, elektriniai važiuoti negali. Leisti tarp Vilniaus ir Kauno dyzelinius traukinius? Tai kam tada elektrifikuota linija?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTas, kas neturi automobilio ar nenori mokėti už ilgalaikį parkavimą. Tad sąlygos pasiekti oro uostą viešuoju transportu turi būti sudarytos. Kol kas pagrinde susisiekimu su Vilniaus ir Kauno oro uostais užsiima Ollex.
Comment
-
Tas mikrobas ne prie ko. Jis veža iš Kauno oro uostą į Vilniaus. Kas iš viso tokiais maršrutais važinėja? Kauniečiui greičiau nuvažiuoti į Vilnių autobusu ar traukiniu, o ne grūstis į Karmėlavą ir važiuoti... ir dar tie mikrobai tik kelis kartus per dieną važiuoja, o autobusai ir traukiniai iš viso apie 90 reisų, jei ne daugiau per dieną tarp Vilniaus ir Kauno.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirma, elektrifikacijos nėra. Antra, Į N. Vilnią traukiniai varinėjami faktiškai tušti. Štai buvo visą vasarą ir rudenį nutrauktas elektrinių eismas dėl elektrifikacijos. Ir niekas jų nepasigedo, jokios kompensuojančios automotrisės tarp Vilniaus ir N. Vilnios nebuvo. Dabar gi remontuoja liniją S. Trakai - Trakai ir paleido pakaitinius autobusus tame ruože... Nors ten keleivių taip pat mažai...
Šalčininkų AP neprivežinės iki traukinio, nes traukinys jų tiesioginis konkurentas. Autobuso maršrutas į Vilnių pakankamai pelningas. VT dirba ne keleivio naudai, o pirmiausia savo. Ir visai nesvarbu, kad abi įmonės ne privačios, bet pirmiausia joms keliamas reikalavimas - būti nenuostolingomis (rentabiliomis), o ne keleivių aptarnavimo gerinimas. Tai "laisvos rinkos", kokurencijos grimasos, kurios keleiviams visiškai nenaudingos. Bet tai faktas ir realybė nuo to nepasikeis, nepasikeitus VT politikai Lietuvoje.
Kaunas - VNO maršrutas nerealus. Pirma, linija iki oro uosto neeliktrifikuota. Taigi, elektriniai važiuoti negali. Leisti tarp Vilniaus ir Kauno dyzelinius traukinius? Tai kam tada elektrifikuota linija?
Nėra elektros į oro uostą, tai siekime, kad LG padarytų.
Į Trakus niekas nevažiuoja su LG. Kodėl autobuso maršrutas 25 min., o traukinio 40 min.? Autobusas dar pastovi ant sankryžų. Traukinys turi 28 km. Kodėl nėra traukinių "į darbą"? Kur dviratį palikti Trakuose?
Tęsiame. N. Vilnia? Gamykla "Neris" 3000 žmonių, "Žalgiris" 2000 žmonių. Gal jos iš Kauno specialistus veždavosi. Bet dabar jų nebėra. Bet LG veža vienodai kaip "anais laikais". Gal reikia vežti iš Pabradės į Panerius? Tyrimai, bendravimas su įmonėmis galėtų atsakyti.
O kauniečiams dabar reikia į VNO, o ne N. Vilnią. Skristi nebėra šventė, kai kam tai nuobodi pareiga kas dvi savaites skristi dviem dienom į motininę įmonę.
Jei SM formuotų tą "geležinkelių politiką", tai būtų traukinys į KUN iki uždarant remontui VNO. Čia yra baisus apsileidimas. Dabar kai "geležinkelių politika" formuojama LG, tai nieko ir nėra.
PS dar galima kelti versiją, kad Ollex moka LG kad nestatytų stočių KUN, kad vežtų kvailais laikais... Krovinių srityje, eina kalbos, greitesnis prajudėjimas apmokamas. Įdomu kaip iš tikrųjų.
Comment
-
Pasiūlymas turi turėti pagrindą. Į Trakus autobusas važiuoja įvairiai, 30 min tik nesant spūsčių ir tarpmiestinis. Priemiestinis ilgiau 10-15 min. Traukinys, tikėkimės, pradės važinėti greičiau, nes ruožas nuo S. Trakų iki Trakų bus suremontuotas. Traukiniai į darbą yra. O prie AS Trakuose yra kur dviratį palikti? Nėra.
Tarybiniais laikais darbo laiko pradžia ir pabaiga buvo reguliuojama valstybės ir nei viena įmonė negalėjo pradėti anksčiau ar baigti vėliau, nesuderinus su valdžia. Taip buvo sprendžiama transporto problema. O dabar, kai kiekviena įmonė pradeda ir pabaigia kada nori, kai dirbama po darbo ir nereguliariai, tai kaip tai sureguliuoti? Jei valstybė nusišalino, tai, deja, transportas irgi nepajėgus atsižvelgti į kiekvienos įmonės poreikius. Tuo labiau, kad jose jau nebedirba tūkstančiai žmonių, o geriausiu atveju kelios dešimtys ar 100-200 (kas labai daug.).
Tai aš ir sakau, kad transporto politikos nėra. Valstybė nusišalinusi, ji reikalauja tik efektyvios veiklos. Na jei jau toks pelnas nusimatytų maršrute į Vilniaus oro uostą, tai kodėl autobusai, važiuojantys iš Kauno ir į Kauną, nesuka pro oro uostą. Atsakymas paprastas - tai užtruktų apie 20-30 min, o pagrindinis keleivių srautas yra į stotį. Karmėlava kas kita. Ten užvažiavimas užtrunka 3 minutes.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.17, 11:01.
Comment
-
Al1 gražinate dėl autobuso ir meluojate dėl traukinio.
1. Kautra turi M-610 autobusą su wi-fi 25 min/27 km
2. Žmogus dirba ~20 min nuo stoties. Jei pradeda 7 (arba 8, arba 9) val darbą jam traukinių nėra.
3. Jei žmogus baigia 16 ar 17 ar 18 val. Jam vienintelis traukinys 18.15.
Šaltinis 2015-16 tarnybinis tvarkaraštis.
Comment
-
Vienas reisas nieko nereiškia. Kiti važiuoja 30 min. O jei dirba ne 20 min nuo stoties, tai pats tas. Taip, aš sutinku, kad geležinkelio potencialas į (iš) Trakus neišnaudotas. Vietoj kišimo pinigų į asfaltą naujam 4 juostų keliui (esamo atnaujinimui) į Trakus, valstybė galėtų investuoti į geležinkelį ir Trakų miesto maršrutus(normalius, 2 gerai apgalvotų su 5-6 autobusais pilnai pakaktų). Deja, vėl ta pati frazė - nėra VT politikos, ir aplamai, transporto politika yra ydinga.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.17, 11:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirma, elektrifikacijos nėra. Antra, Į N. Vilnią traukiniai varinėjami faktiškai tušti. Štai buvo visą vasarą ir rudenį nutrauktas elektrinių eismas dėl elektrifikacijos. Ir niekas jų nepasigedo, jokios kompensuojančios automotrisės tarp Vilniaus ir N. Vilnios nebuvo. Dabar gi remontuoja liniją S. Trakai - Trakai ir paleido pakaitinius autobusus tame ruože... Nors ten keleivių taip pat mažai...
Šalčininkų AP neprivežinės iki traukinio, nes traukinys jų tiesioginis konkurentas. Autobuso maršrutas į Vilnių pakankamai pelningas. VT dirba ne keleivio naudai, o pirmiausia savo. Ir visai nesvarbu, kad abi įmonės ne privačios, bet pirmiausia joms keliamas reikalavimas - būti nenuostolingomis (rentabiliomis), o ne keleivių aptarnavimo gerinimas. Tai "laisvos rinkos", kokurencijos grimasos, kurios keleiviams visiškai nenaudingos. Bet tai faktas ir realybė nuo to nepasikeis, nepasikeitus VT politikai Lietuvoje.
Žinoma, dar viena būtina sąlyga (dėl kurios padidėtų keleivių srautai ir atkarpoje N.Vilnia-Pavilnys-Vilnius-VNO-Salininkai) - tai galų gale leisti traukiniais miesto teritorijoje važiuoti su Vilniečio kortelę, o važiuojantiems į artimą priemiestį (pvz: Juodšiliai, Valčiūnai) - taip pat leisti važiuoti su Vilniečio kortele. Na, toliau važiuojantiems jau būtų taikomi kitokie tarifai.
Šis reikalas šią savaitę jau pajudėjo iš mirties taško, tai, tikėkimės, galų gale Susisiekimo paslaugos ir LG susitars kažkaip.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTas mikrobas ne prie ko. Jis veža iš Kauno oro uostą į Vilniaus. Kas iš viso tokiais maršrutais važinėja? Kauniečiui greičiau nuvažiuoti į Vilnių autobusu ar traukiniu, o ne grūstis į Karmėlavą ir važiuoti... ir dar tie mikrobai tik kelis kartus per dieną važiuoja, o autobusai ir traukiniai iš viso apie 90 reisų, jei ne daugiau per dieną tarp Vilniaus ir Kauno.
Ollex turi du atskirus maršrutus Klaipėda-Kaunas-KUN-VNO (Klaipėdoje išvyksta nuo Akropolio, Kaune nuo degalinės netoli Kalniečių poliklinikos) ir Vilnius-KUN (Vilniuje išvyksta nuo Stoties, šalia Panoramos viešbučio).
Bet, žinoma, jie turi neperdaugiausia reisų ir toli gražu ne prie visų skrydžių priveža (tik prie populiariausių), bet kauniečiai, skrendantys iš Vilniaus, taip pat gali važiuoti į Vilnių tarpmiestiniu autobusu ar traukiniu, o jau Vilniuje iki oro uosto nusigauti miesto VT, TOKS mikrobu ar traukiniu. Pasirinkimas didelis. Na, o savarankiškas važiavimas iš Vilniaus į KUN jau yra keblesnis (atvykus į Kauną reikia dar apie 40 minučių važiuoti į oro uostą), na bet iš KUN nėra tiek daug skrydžių.
O laikas, kai VNO bus uždarytas, Ollexui tikrai bus auksinis laikotarpis. Manau, iš Vilniaus į KUN jie vežios dideliais autobusais ir atliks daugiau reisų.
Vienas reisas nieko nereiškia. Kiti važiuoja 30 min. O jei dirba ne 20 min nuo stoties, tai pats tas. Taip, aš sutinku, kad geležinkelio potencialas į (iš) Trakus neišnaudotas. Vietoj kišimo pinigų į asfaltą naujam 4 juostų keliui (esamo atnaujinimui) į Trakus, valstybė galėtų investuoti į geležinkelį ir Trakų miesto maršrutus(normalius, 2 gerai apgalvotų su 5-6 autobusais pilnai pakaktų). Deja, vėl ta pati frazė - nėra VT politikos, ir aplamai, transporto politika yra ydinga.
O kas liečia traukinio į Kauno oro uostą, tai geležinkelio linija per daug nutolusi nuo oro uosto pastato, kad ten būtų kokia nors perspektyva.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.17, 13:15.
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąŽinot, Ryga į savo oro uostą Rail Baltica nuties, o mes čia diskutuojam ar reikia į VNO bent jau traukinuko ! Ar suvokiat ką reiškia Rail Baltic Rygos oro uoste ? O gi tai, kad už valandos atskridęs į RIX aš atsidursiu Kaune ar Vilniuj, ar Taline ! Vat ir visa kalba !
Traukiniai reikalingi vežti didelį srautą žmonių, kai jie nebetelpa į autobusus. O ne vežiot orą į minusą, kai nėra net pakankamai poreikio autobusui (jei tik būtų - verslas tuoj pat vietoj tų kelių mikroautobusų per dieną daugiau paleistų). O čia "entuziastai" siūlo tokius traukinių maršrutus kur pigiau būtų kiekvieną potencialų keleivį su taksi nemokamai vežti.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąEuropoj paprastai važiuoti greituoju traukiniu atstumą kaip iš Rygos į Kauną ar Vilnių per valandą kainuoja daugiau negu skristi.
Traukiniai reikalingi vežti didelį srautą žmonių, kai jie nebetelpa į autobusus. O ne vežiot orą į minusą, kai nėra net pakankamai poreikio autobusui (jei tik būtų - verslas tuoj pat vietoj tų kelių mikroautobusų per dieną daugiau paleistų). O čia "entuziastai" siūlo tokius traukinių maršrutus kur pigiau būtų kiekvieną potencialų keleivį su taksi nemokamai vežti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBet kokiu atveju geležinkelio atšaka į Rygos oro uostą yra projektuojama. Ir, kiek žinau, jau yra atlikti paruošiamieji darbai. Aišku, ten yra aktualu vežti keleivius iš pačios Rygos, nes oro uostas tolėliau nuo miesto nei VNO.kaip?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTraukinys į oro uostą reikalingas, bet, siekiant padidinti jo rentabilumą ir patrauklumą, jis neturėtų kursuoti vien tik atkarpoje Vilniaus GS - VNO.
Traukiniai reikalingi vežti didelį srautą žmonių, kai jie nebetelpa į autobusus. O ne vežiot orą į minusą, kai nėra net pakankamai poreikio autobusui (jei tik būtų - verslas tuoj pat vietoj tų kelių mikroautobusų per dieną daugiau paleistų). O čia "entuziastai" siūlo tokius traukinių maršrutus kur pigiau būtų kiekvieną potencialų keleivį su taksi nemokamai vežti.
Į lėktuvą reikia atvykti laiku. Autobusų transportas reiškia, kad reikia užsimesti laiko atsargas. Ypač visokiems persėdimams. Su mašina irgi reikia užsimesti, nes reikia laiko parkavimui (kuo tuoliau aikštelė, tuo pigesnė), o reikia atsargos dėl kamščių, avarijų, kelio darbų.
Traukiniui "kamščiai negalioja".
Kaip LG veža "į Rykantus su dviračiu", taip galėtų vežti į "KUN/VNO su draudimu ir pirmine aviacijos saugumo patikra".
Comment
Comment