Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebus ten jokios stotelės, nes už kilometro Oro uosto stotelė. Traukinys nespės nei įsibėgėti, o jau reikės stabdyti. Ir taip tą maršrutą į oro uostą reikėjo seniai užraukti, ypač kai atsirado greitieji autobusai. Vežioja orą. Tos lėšos, kurios iššvaistomos oro uosto maršrutui, galėjo būti panaudotos kur kas reikalingesniam maršrutui į Stasylas išlaikyti... Taip pat už tuos pinigus galėjo būti paleistas papildomas traukinys iki Valčiūnų, įrengta stotelė Salininkuose...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Vilnius - Kirtimai - Juodšiniai ne aplinkkelis ir elektrifikacijos ten nebus.
      Nieko galutinai nėra suplanuota - gali elektrifikuoti, gali neelektrifikuoti.

      Comment


        O koks poreikis ten elektrifikuoti? Nelabai matau tokio.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          O koks poreikis ten elektrifikuoti? Nelabai matau tokio.
          Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.

          Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.

            Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
            Kaip ir tiesiai iš Minsko.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.
              Laido kelis metus ten vis tiek nebus.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Oro uosto kryptis LG turėtų kitą vertę, jei galėtum atvykti į oro uostą iš toliau. Tarkime, Kauno. Tam trūksta laidų.

                Kryptis KUN<-Vilnius irgi perspektyvi.
                Kad paleisti traukinį iš Kauno į Vilniaus oro uostą, visai nebūtina, kad jis būtų elektrinis
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Turime elektrifikuotą liniją, kuri tam ir elektrifikuota, kad keleivius vežti, ir paimti paleisti dyzelinius traukinius. Visų pirma, tai jei norima važiuoti į oro uostą iš Kauno, reikia naujos linijos, nes esama visiškai netinkama. Tarkim, elektrifikuoja nuo Vilniaus iki Juodšilių. Jei važiuoti iš Kauno pro Vaidotus, Juodšilius, tai papildomi 12 km. Be to per Vaidotų kelyną ir ne tik. Norint normaliai apvažiuoti šitą lanką, reikia naujos linijos aplenkti Vaidotus. Nei važiuoti iš Kauno į Vilnių, o paskui į Oro uostą, tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius.
                  Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
                    Dauguma daznai skraidanciu puikiai supranta VT privalumus. Problema ta, kad nera patogaus VT is VNO i miesto centra (su viena, max 2 stotelem). Pasiula gimdo paklausa, ne atvirksciai.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      ... tai Vilniuje teks keisti važiavimo kryptį. Ir vežioti į oro uostą kelis keleivius. Nereikia išsigalvoti. Vilniuje oro uostas yra mieste ir galima greitai nuvykti autobusu. Geležinkelis, toks, koks yra, neturi perspektyvos, ką įrodė oro uosto maršrutas. Problema tame, kad dauguma skraidančių lėktuvais iš viso nesinaudoja VT. Ir ne dėl to, kad nėra traukinio tarp Vilniaus ir Kauno. O todėl, kad per daug gerai gyvena ir gali sau leisti atvykti automobiliu, kuris marinuosis mokamoje aikštelėj. Ar atvykti taksi.
                      Palyginkime.
                      Lėktuvas 9 val. Skrendama be bagažo. Užtenka būti 8 val. Traukinys iš Kauno tarkime 7.50.
                      Kas nutinka vykstant automobiliu? Reikia "užsidėti" laiko atsargą dėl remontų, kamščių (kas dėsis ant Lazdynų tilto po VAIII) ir pan.

                      Persėdimai nesuteikia komforto.

                      Comment


                        Parašė jpou Rodyti pranešimą
                        Dauguma daznai skraidanciu puikiai supranta VT privalumus. Problema ta, kad nera patogaus VT is VNO i miesto centra (su viena, max 2 stotelem). Pasiula gimdo paklausa, ne atvirksciai.
                        Labai dažnai kursuoja 3G, kuris iki centro nuveža per 15-20 min. Jeigu kam reikia į Senamiestį - yra 88. Į Stotį taip pat du maršrutai + TOKS ekspresas į autobusų stotį už 1eur. Tai kokio čia dar reikėtų maršruto? Manau, tinklas pakankamai gerai išvystytas.

                        Kas dėl susisiekimo Kaunas - VNO, tai, manau, užtektų esamą automotrisę kokius 4-5 kartus per dieną, priderinus prie populiariausių skrydžių, pratęsti iki Kauno (aišku, tuomet reikės antro traukinio). Važiavimo krypties keitimas nemanau, kad sudaro kokių didelių nepatogumų.

                        O ir esamas Vilnius-VNO maršrutas nemanau, kad visiškai neturi perspektyvos. Jeigu pratęsti jį, pavyzdžiui, iki Valčiūnų, papildomai įrengiant stoteles prie IKEA ir Salininkuose, manau, keleivių tikrai būtų daugiau.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Jokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis? O jei lėktuvas atskristi vėluos? Ką tai duos? Ką duoda tie kas valandą kursuojantys traukiniai, jei autobusu galima nuvažiuoti per trumpesnį laiką net ir su persėdimais. Vilniaus oro uostas yra mieste ir todėl jokie užsienio oro uostų, esančių gerokai toliau nuo miesto, pavyzdžiai netinka. Jei geležinkelis eitų šalia oro uosto ir nebūtų stotelės, tai būtų kita kalba. Dabar gi reikia tiesti naują geležinkelio liniją, kad traukiniais Vilnius - Kaunas galėtų pravažiuoti pro oro uostą ir sustoti oro uosto stotyje (stotelėje). Bet juk puikiai suprantame, kad to nebus.
                          Kuo greičiau šis oro uosto orą vežiojantis maršrutas bus užrauktas, tuo bus geriau. LG užmušė visą Stasylų priemiestinę kryptį, o šį politiškai angažuotą niekam nereikalingą oro uosto maršrutą išlaiko...
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 16:35.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jokių automotrisių kelis kartus per dieną iki Kauno nėra ir nebus. Prie ko derintis?
                            550-630 išskrenda 6.
                            7-730 išskrenda 6.
                            1035-1150 7.
                            1635-1725 7.

                            Prie tokių bangų jau verta derintis. Į pavienį 5.10 reisą gal ir neverta vežti. O skrenda ne tik vilniečiai. Kiekvienas persėdimas reikalauja "užmesti laiko" nes gali pavėluoti, neatvykti transporto priemonė, būti avarija, kamštis, reidas.

                            Dabartinis traukinys - tik pajuoka, čia Al1 pritariu. Bet tokiam supriešinimui "geriau Stasylos nei oro uostas" nepritariu. Išeitų - nuimkite 04 valandos reisus į niekur dėl nieko ir bus ridos ir oro uostui ir Stasyloms.

                            Comment


                              Tai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.? Lietuvoje naktinių traukinių nėra. Nebus jokio tiesioginio reiso, pamirškite tai. Jei tai būtų komerciškai pelninga, autobusai važinėtų. Kodėl LG turi dėl kelių keleivių važinėti naktį?
                              Stasylos geriau, nes tie reisai buvo pakankamai užpildomi. Ir rajono gyventojams kitos alternatyvos atvykti į Vilnių ar iš Vilniaus nebuvo. Dabar su autobusu gaunasi dar ilgiau. Tiek, kiek automotrisė privežioja oro tarp stoties ir oro uosto, pilnai padengtų 2-3 reisus į Stasylas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tai kada traukinys iš Kauno turi išvažiuoti? 3 val.?
                                Jei lėktuvas 5.50, o traukinys važiuoja vokiškai užtenka būti 4.50. Tai išvykimas būtų 3.50. Priedo VNO galėtų įteikti "greitos patikros" nemokamą leidimą jei traukinio atvykimas ir skrydis skiriasi mažiau 70 min.
                                Bet čia prasideda "kam to reikia", "negi mašinos nėturi", "bet tai aviacija tvarkaraštį keičia dukart metuose, o LG tik kartą", "nėra laidų" ir pan.

                                LG krovinius gerai veža, o visa kita...
                                Kam sukti galvą, jei ir taip gerai.

                                Comment


                                  O aš kitokį klausimą užduosiu. Kodėl lėktuvai išskrenda nepatogiu laiku? Netgi vilniečiams nelieka nieko kito, kaip atvykti taksi ar savo transportu?

                                  Comment


                                    Todėl, kad VNO pigu ir patogu orlaiviams "nakvoti".

                                    Comment


                                      Tai gali išskristi vėliau, 7 ryto o ne po 5 val. Bet ir 7 ryto Vilnius daugumai Lietuvos žmonių ir rajonų yra nepasiekiamas VT.

                                      Comment


                                        Tai čia detalės. Esmė, kad VNO galėtų atsivežti keleivių iš Gardino, Daugpilio, Kauno, Šiaulių.

                                        RIX savu laiku tą labai sėkmingai darė autobusais. Bet tam reikia pakeisti mastymą - ne tik močiutes iš Marcinkonių vežti (kurių mažėja) į polikliniką "ant dešimtos", o plačiau pagalvoti.

                                        Daug pinigų nereikia - kai reikėjo Minsko traukiniui greitesnės patikros, tai ir patalpos atsirado, ir personalas papildomas. Tikrai galima rasti ir laidams iki oro uosto, ir būdelei ties Marcinkonimis.

                                        Ir visa tai kaip Al1 sako "valstybinės VT politikos nebuvimas".

                                        Comment


                                          O tai ko trūksta iš esamo maršruto persėdant iš bet ko stoty?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X