man tai visai geras greitis. svarbiausia, kad galima laika planuoti. atsimenu vasario menesi turejau skrydi i FCO 8:30. Is namu isvaziavau taxu 6:50. oro uoste buvau 7:55 ir tai todel, kad paprasiau taxisto truputeli pries eisma pavaziuot, nes streso buvo pilnos kelnes.
dabar vaziuociau 1 troleibusu iki stoties (kamscio tikimybe tik Jasinskio g. - bet jis dazniausiai nedidelis). o toliau sesciau i traukini. trukme ta pati, bet uztat ramiai jautiesi, nes zinai kad neveluosi.
pvz.: troleibusas nr. 1 isvaziuoja is zveryno st. 6:57, atvaziuoja į stotį 7:23, stotyje tarkim palaukiu traukinio 15 min. ir 12 minuciu vaziuoju iki oro uosto. atvykstu 7:50.
laiko sanaudos tos pacios, pinigine prasme - praktiskai nemokamai.
Taksistas tave pro Naują Vilnią vežė ar pro Trakus?
Pavyzdžiui, Barselonoje į traukinius veda irgi ilgas dengtas tunelis...
Paryziaus CDG oro uoste traukinys (RER) irgi gan toli nuo 1 terminalo, bet tarp terminalu ten kursuoja toks automatinis traukinukas-shuttle, CDGVAL vadinasi... http://en.wikipedia.org/wiki/CDGVAL
Taksistas tave pro Naują Vilnią vežė ar pro Trakus?
jei teko kada vaziuoti dariaus ir gireno gatve, manau, gali suprasti koks ten judejimas.
viskas tvarkoj iki svitrigailos g.-kauno g. sankryzos, o nuo ten iki pat sankryzos su eisiskiu plentu kamstis. kirtimų rajone yra daug imoniu ir gamyklu, kurios darba pradeda labai anksti, o plius dar furos ir pan. tad situacija katastrofiska ne tik ryte bet ir visa diena. reikia tiketis, kad aplinkelis pagelbes.
jei teko kada vaziuoti dariaus ir gireno gatve, manau, gali suprasti koks ten judejimas.
viskas tvarkoj iki svitrigailos g.-kauno g. sankryzos, o nuo ten iki pat sankryzos su eisiskiu plentu kamstis. kirtimų rajone yra daug imoniu ir gamyklu, kurios darba pradeda labai anksti, o plius dar furos ir pan. tad situacija katastrofiska ne tik ryte bet ir visa diena. reikia tiketis, kad aplinkelis pagelbes.
Jei teko kada važiuoti?
Išvažiavus 6:50 Oro uostą turėtum pasiekt per 20 min. Rytais ten nevažinėju, bet žinau kas važinėja kasdien panašiu laiku. Jeigu išvažiuotum 7:30 tada valandą tikriausiai ir važiuotum
Jei teko kada važiuoti?
Išvažiavus 6:50 Oro uostą turėtum pasiekt per 20 min. Rytais ten nevažinėju, bet žinau kas važinėja kasdien panašiu laiku. Jeigu išvažiuotum 7:30 tada valandą tikriausiai ir važiuotum
manau neverta gincytis "pats nevaziuoju, bet pasakojo".
as pats nedaznai ten tokiu laiku vaziuoju, tad ta karta atsitiko taip ir man visai nesvarbu tu tiki ar ne.
as jau zinau savo pasirinkima ir jis man tikrai atrodo patogus - vaziuodamas traukiniu i oro uosta, as esu garantuotas 90 proc. kad neveluosiu, taip pat sutaupysiu pinigu, kuriuos galiu skirti alaus bolalui, nusileidęs svečioje šalyje.
super!
manau neverta gincytis "pats nevaziuoju, bet pasakojo".
as pats nedaznai ten tokiu laiku vaziuoju, tad ta karta atsitiko taip ir man visai nesvarbu tu tiki ar ne.
as jau zinau savo pasirinkima ir jis man tikrai atrodo patogus - vaziuodamas traukiniu i oro uosta, as esu garantuotas 90 proc. kad neveluosiu, taip pat sutaupysiu pinigu, kuriuos galiu skirti alaus bolalui, nusileidęs svečioje šalyje.
super!
Pilnai tikiu, kad užtrukai valandą važiuodamas į oro uostą, o žinant kad buvo rekonstruojamas DirG viadukas per geležinkelį tas visiškai nestebina.
Įprastinis kelionės laikas į oro uostą galėtų būti tarpe tarp 20 - 30 min. Niekur nerašiau, kad apie tai man kažkas pasakojo, bet rašiau, kad žinau žmogų. Tai reikštų, kad aš matau jį kas rytą išvažiuojant, bei žinau kada jis būna jau darbe, TAIGI tavo palyginimas yra NETEISINGAS, kadangi įprastai tokiu laiku automobiliu į oro uostą atvažiuosi dvigubai greičiau.
dabar vaziuociau 1 troleibusu iki stoties (kamscio tikimybe tik Jasinskio g. - bet jis dazniausiai nedidelis). o toliau sesciau i traukini. trukme ta pati, bet uztat ramiai jautiesi, nes zinai kad neveluosi.
pvz.: troleibusas nr. 1 isvaziuoja is zveryno st. 6:57, atvaziuoja į stotį 7:23, stotyje tarkim palaukiu traukinio 15 min. ir 12 minuciu vaziuoju iki oro uosto. atvykstu 7:50.
laiko sanaudos tos pacios, pinigine prasme - praktiskai nemokamai.
Vienas iš traukinio esminių privalumų yra "GARANTIJA".
Dažnai tenka būti Osle. Ten iš miesto centrinės stoties į "Gardemon" oro uostą kursuoja specialus traukinys. Kelionė juo užtrunka 19 minučių. Traukinys kursuoja kas 10 minučių. Dėl to žinau visada, kad maksimaliai kelionei sugaišiu 30 minučių. Vieną kartą vėlavo ~10 min., tai buvo daug "sorry for inconvinience", gavau paskui žinutę emailu (esu registruotas jų klientas), kad praėjusių metų jų nevėlavimo rodiklis yra 99,6%. Po savaitęs pastebėjau, kad už tą kelionę grįžo pinigai į kortelę (kelionė į vieną pusę kainuoja apie 70 LTL).
Kelionė taksi trunka nuo ~20 minučių naktį iki galimai dviejų valandų, jei papulsi į kamščius ir kainuoja apie 400 litų.
Kadangi Osle būnu komandiruočių tikslais, tai už keliones moka darbdavys ir kaina man nelabai rūpi. Bet - visada renkuosi traukinį todėl, kad esu garantuotas, kad spėsiu. Jeigu tenka būti toliau nuo traukinio stoties, tai imu taksą, važiuoju iki stoties, o tada iš stoties traukiniu iki Gardemono.
Vienas iš traukinio esminių privalumų yra "GARANTIJA".
Dažnai tenka būti Osle. Ten iš miesto centrinės stoties į "Gardemon" oro uostą kursuoja specialus traukinys. Kelionė juo užtrunka 19 minučių. Traukinys kursuoja kas 10 minučių. Dėl to žinau visada, kad maksimaliai kelionei sugaišiu 30 minučių. Vieną kartą vėlavo ~10 min., tai buvo daug "sorry for inconvinience", gavau paskui žinutę emailu (esu registruotas jų klientas), kad praėjusių metų jų nevėlavimo rodiklis yra 99,6%. Po savaitęs pastebėjau, kad už tą kelionę grįžo pinigai į kortelę (kelionė į vieną pusę kainuoja apie 70 LTL).
Kelionė taksi trunka nuo ~20 minučių naktį iki galimai dviejų valandų, jei papulsi į kamščius ir kainuoja apie 400 litų.
Kadangi Osle būnu komandiruočių tikslais, tai už keliones moka darbdavys ir kaina man nelabai rūpi. Bet - visada renkuosi traukinį todėl, kad esu garantuotas, kad spėsiu. Jeigu tenka būti toliau nuo traukinio stoties, tai imu taksą, važiuoju iki stoties, o tada iš stoties traukiniu iki Gardemono.
Vat jei keliauti už savo pinigus, važiuoti galima iš Oslo oro uosto ne specialiu traukiniu, o paprastais pravažiuojančiais, kurie važiuoja ~22 minutes ir kainuoja dvigubai mažiau (tiesa važiuoja tik 2-4 kartus per valandą).
Pripainiojo matyt, kaip visada. Jei DR1A ar D1 per 8 min. nuvaziuoja, tai ir automotrise nuvaziuos ta atstuma per ta pati laka, neziurint ikalnes ir nemazu kelio vingiu. Bet ir 12 min. nera taip blogai. Visa kelione uztruks maksimum pusvaladi, iskaitant bilieto nusipirkima, isejima i perona, laukima.
Aciu uz nuotrauka, smagu kad darbai juda i prieki, ir stai naujiena siokia tokia:
Šį rudenį keleiviai Vilniaus oro uostą galės pasiekti traukiniu
Jau šį rudenį tarp Tarptautinio Vilniaus oro uosto ir Vilniaus geležinkelio stoties pradės kursuoti keleiviniai traukiniai. Liepos 30 d. Susisiekimo ministerija kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto atstovais aptarė parengiamuosius naujo maršruto darbus.
Geležinkelio stotelę ir visą reikalingą infrastruktūrą prie oro uosto įrengs AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Tarptautinis oro uostas savo lėšomis. Naujoje stotelėje bus įrengtas peronas su stogine keleiviams, prie perono nusileisti reikalingi laiptai ir 15 žmonių talpinantis liftas, taip pat keleivių informavimo sistema, apšvietimo sistema, vaizdo stebėjimo kameros. Stotelė bus įrengiama atsižvelgiant į keleivių su negalia bei ribotos judėsenos žmonių poreikius. Geležinkelio stotelę su oro uosto terminalu jungs pėsčiųjų takas ir dengta galerija.
Šiuo metu parengtas techninis projektas, nupirkti riedmenys.
Susisiekimas su Vilniaus oro uostu geležinkeliu bus labai patogus visiems keleiviams, nes padės išvengti spūsčių Vilniaus gatvėse.
kelias.net
Liftas aišku gerai, bet galėjo nepataupyti ir įrengti eskalatorių - bent tiems, kas kyla į viršų.
Eskalatoriu ekploatacija velniskai brangi, del to kur nera jam tinkamo pesciuju srauto, jo naudojimas neracionalus. Be to nemaciau eskalatoriu pastatu isoreje... kur gali buti lietus/sniegas/purvas ir kiti musu oru meteoreiskiniai...
Comment