Stotis jau statoma kitoje tilto per gelezinkeli puseje, nei pavaizduota GoogleEarth nuotraukoje linija nuo oro uosto. Atstumas - apie 250 metru, nes ne tiesia linija bus galima nueiti, o su pavingiavimais, aplenkiant parkavimo aiksteles.
Jei traukiniai vazines 30 kartu per diena, tai vis delto mazai. Nuo 7 ryto iki 22 vakaro - gaunasi tik po 2 reisus per valanda.
Vakar praleidau pusdieni salia oro uosto. Stebejau keleiviu, atvykstanciu autobusais ir marsrutiniais taksi srautus. Nors buvo nedarbo diena, bet ir darbo diena vaizdelis turetu buti panasus. Nes zmones skrenda nepriklausomai nuo to, iseigine ar ne. Galbut autobusu ir mikroautobusus keleiviu galejo buti siek tiek maziau, nes nedirbo kai kurios oro uoste ar salia esancios tarnybos, istaigos, imones.
Keleiviu srautai tokie:
Kiekvienu autobusu atvyksta vidutiniskai apie 15 zmoniu. Isvyksta apie 10-15 zmoniu. Mikroautobusu atvyksta ir isvyksta apie 4-7 zmones. Korekcija del nedarbo dienos, kokie 20 proc. Tai gaunasi, kad darbo diena autobusu atvykti turetu 18 zmoniu, isvykti 12-18, mikroautobusu - 5-8 zmones.
Taigi, jei traukiniu vaziuos vidutiniskai bent 10 zmoniu, bus gerai. Didesnis keleiviu kiekis butu pamainu keitimosi oro uosto tarnybose metu, kai kuriu imoniu salia oro uosto darbo pradzios ir pabaigos metu. Tegul bent dvigubai - 20 keleiviu.
Kadangi tiketis, jog i traukini perses dalis automobiliu vaziuojanciu zmoniu yra nerealu (na tegul, gal 10 proc. perses, optimistiskas variantas), todel prognozuoju, kad po metu traukinys i oro uosta "uzsirauks" kaip nepasiteisines projektas...
Jei traukiniai vazines 30 kartu per diena, tai vis delto mazai. Nuo 7 ryto iki 22 vakaro - gaunasi tik po 2 reisus per valanda.
Vakar praleidau pusdieni salia oro uosto. Stebejau keleiviu, atvykstanciu autobusais ir marsrutiniais taksi srautus. Nors buvo nedarbo diena, bet ir darbo diena vaizdelis turetu buti panasus. Nes zmones skrenda nepriklausomai nuo to, iseigine ar ne. Galbut autobusu ir mikroautobusus keleiviu galejo buti siek tiek maziau, nes nedirbo kai kurios oro uoste ar salia esancios tarnybos, istaigos, imones.
Keleiviu srautai tokie:
Kiekvienu autobusu atvyksta vidutiniskai apie 15 zmoniu. Isvyksta apie 10-15 zmoniu. Mikroautobusu atvyksta ir isvyksta apie 4-7 zmones. Korekcija del nedarbo dienos, kokie 20 proc. Tai gaunasi, kad darbo diena autobusu atvykti turetu 18 zmoniu, isvykti 12-18, mikroautobusu - 5-8 zmones.
Taigi, jei traukiniu vaziuos vidutiniskai bent 10 zmoniu, bus gerai. Didesnis keleiviu kiekis butu pamainu keitimosi oro uosto tarnybose metu, kai kuriu imoniu salia oro uosto darbo pradzios ir pabaigos metu. Tegul bent dvigubai - 20 keleiviu.
Kadangi tiketis, jog i traukini perses dalis automobiliu vaziuojanciu zmoniu yra nerealu (na tegul, gal 10 proc. perses, optimistiskas variantas), todel prognozuoju, kad po metu traukinys i oro uosta "uzsirauks" kaip nepasiteisines projektas...
Comment