Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stotis jau statoma kitoje tilto per gelezinkeli puseje, nei pavaizduota GoogleEarth nuotraukoje linija nuo oro uosto. Atstumas - apie 250 metru, nes ne tiesia linija bus galima nueiti, o su pavingiavimais, aplenkiant parkavimo aiksteles.
    Jei traukiniai vazines 30 kartu per diena, tai vis delto mazai. Nuo 7 ryto iki 22 vakaro - gaunasi tik po 2 reisus per valanda.
    Vakar praleidau pusdieni salia oro uosto. Stebejau keleiviu, atvykstanciu autobusais ir marsrutiniais taksi srautus. Nors buvo nedarbo diena, bet ir darbo diena vaizdelis turetu buti panasus. Nes zmones skrenda nepriklausomai nuo to, iseigine ar ne. Galbut autobusu ir mikroautobusus keleiviu galejo buti siek tiek maziau, nes nedirbo kai kurios oro uoste ar salia esancios tarnybos, istaigos, imones.
    Keleiviu srautai tokie:
    Kiekvienu autobusu atvyksta vidutiniskai apie 15 zmoniu. Isvyksta apie 10-15 zmoniu. Mikroautobusu atvyksta ir isvyksta apie 4-7 zmones. Korekcija del nedarbo dienos, kokie 20 proc. Tai gaunasi, kad darbo diena autobusu atvykti turetu 18 zmoniu, isvykti 12-18, mikroautobusu - 5-8 zmones.
    Taigi, jei traukiniu vaziuos vidutiniskai bent 10 zmoniu, bus gerai. Didesnis keleiviu kiekis butu pamainu keitimosi oro uosto tarnybose metu, kai kuriu imoniu salia oro uosto darbo pradzios ir pabaigos metu. Tegul bent dvigubai - 20 keleiviu.

    Kadangi tiketis, jog i traukini perses dalis automobiliu vaziuojanciu zmoniu yra nerealu (na tegul, gal 10 proc. perses, optimistiskas variantas), todel prognozuoju, kad po metu traukinys i oro uosta "uzsirauks" kaip nepasiteisines projektas...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Kadangi tiketis, jog i traukini perses dalis automobiliu vaziuojanciu zmoniu yra nerealu (na tegul, gal 10 proc. perses, optimistiskas variantas), todel prognozuoju, kad po metu traukinys i oro uosta "uzsirauks" kaip nepasiteisines projektas...
      O i tavo paskaiciavimus itrauktos augancios degalu kainos? Ir kuom pasireiks "nepasiteisines" projektas? Zinia visas keleivinis gelezinkeliu transportas dirba su milziniskais nuostoliais
      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Stotis jau statoma kitoje tilto per gelezinkeli puseje, nei pavaizduota GoogleEarth nuotraukoje linija nuo oro uosto. Atstumas - apie 250 metru, nes ne tiesia linija bus galima nueiti, o su pavingiavimais, aplenkiant parkavimo aiksteles.
        Geležinkelio stotelę su oro uosto terminalu jungs pėsčiųjų takas ir dengta galerija. Šiems darbams atlikti artimiausiu metu taip pat bus skelbiamas konkursas.
        Dengtos galerijos "pavingiavimai":


        Anksčiau rašei, kad tavo matavimais atstumas 250-300m. O dar anksčiau, kad 300m. Tačiau 300 m varianto nepaišysiu. Šiaip didinti atstumus mėgsta taksistai (profesinė savybė ), o skeptiškiausiai į šį projektą turėtų žiūrėti Martono taksi atstovai, neaišku kokiais būdais laimėję konkursą kelis kartus didesnėmis kainomis nei įprasta teikti paslaugas oro uosto keleiviams.

        Tarkim nueiti iki stoties reiks visų 5 minučių (kas yra visa amžinybė ir didžiausia kankynė, ar ne? )

        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Jei traukiniai vazines 30 kartu per diena, tai vis delto mazai. Nuo 7 ryto iki 22 vakaro - gaunasi tik po 2 reisus per valanda.
        Tai yra kas pusvalandį. Tačiau nepamirškim atmesti pertraukų skrydžių grafike (kadangi traukinio tvarkaraštis bus suderintas) ir gausim geresnius rezultatus. Taip pat prie progos, kad linksmiau būtų prisiminkim tamstos ankstesnį komentarą: "geriausiu atveju kas 35-40 min. kursuoti galėtų kokie 2 traukiniai (automotrisės)".
        Beje, "Lietuvos geležinkeliai" neatsisako keleivių vežimo maršrutais, kurie beveik visi Lietuvoje yra nuostolingi. Ir dar - tas pats yra daugumoje Europos šalių.

        Ir vistiek viskas bus blogai, kam važiuoti traukiniu, jei galima rinktis taksi? Ir kam išvis kažkur važiuoti?

        Comment


          Keleiviu pervezimai gelezinkeliamas nuostolingai. Bet Vakaruose jau senokai suprasta, kad visuomeninis transportas yra reikalingas ir niekas ten nevertina - nuostolinga, taigi nereikalinga. Yra dotacijos. Pas mus to nera. Samoningumas sioje srityje atsilieka. Visokie Laisvos rinkos institutai kala ir kala, kad valstybe neturi remti, neturi dotuoti, lengvatas mazinti ar naikinti reikia, aukstasis moksas tik mokamas turi buti...
          Iki ko nusiritome. Tarybiniais laikais miesto autobusai kursavo visuose rajonu centruose (44 rajonu centrai + dar keli miestai, tokie kaip Druskininkai, Klaipeda ir kt.). Dabar Lietuvoje tik apie desimtyje miestu, kuriuose islikes normalesnis miesto transportas.
          Kol pas mus bus daeita iki tokio samoningumo lygio sis traukinio marsrutas tikrai neissilaikys.
          Kuras brangsta, bet mieste nesimato, kad maziau vazinetu zmones. Gal siek tiek, bet tik del to, kad atostogu metas.

          Na gerai, del atstumo nesigincysiu. Vis delto, yra virs 200 metru.
          Be to dengta galerija fiziskai negali buti irengta nuo pat oro uosto. Na, uzteks galerijos gal ir puseje to kelio iki stoties...

          Taciau tikrai niekas netyre keleiviu srautu, kurie atvyskta autobusais ir mikroautobusais. O tik dalis siu zmoniu (juk ne visiems reikia i stoti, be to mikroautobusai ir 2 autobusas vaziuoja i miegamuosius rajonus), dar dalis vaziuojanciu taksi bus potencialus traukinio keleiviai.
          Dar karta kartoju, kad tiketis didesnio ratuotuju persedimo i traukini (ka cia traukini, aplamai i visuomenini transporta) artimiausiu metu naivu tiketis, net ir augant kuro kainoms.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            <...>
            Kol pas mus bus daeita iki tokio samoningumo lygio sis traukinio marsrutas tikrai neissilaikys.
            Kuras brangsta, bet mieste nesimato, kad maziau vazinetu zmones. Gal siek tiek, bet tik del to, kad atostogu metas.

            <...>
            Taciau tikrai niekas netyre keleiviu srautu, kurie atvyskta autobusais ir mikroautobusais. O tik dalis siu zmoniu (juk ne visiems reikia i stoti, be to mikroautobusai ir 2 autobusas vaziuoja i miegamuosius rajonus), dar dalis vaziuojanciu taksi bus potencialus traukinio keleiviai.
            Dar karta kartoju, kad tiketis didesnio ratuotuju persedimo i traukini (ka cia traukini, aplamai i visuomenini transporta) artimiausiu metu naivu tiketis, net ir augant kuro kainoms.
            Norėčiau pasiteirauti, negi teko dirbti prie šio projekto? Tuomet būtų išties įdomu sužinoti, kodėl yra daroma tai, jei nebuvo tirti žmonių srautai?

            O aš tai norėčiau pasidžiaugti, kad Vilniaus tarptautinis oro uostas pirmas iš Baltijos šalių ir net visame regione aplink (Helsinkis, Minskas...) turės sujungimą su miestu geležinkeliu - skirtingo lygio nei likęs transportas - transporto priemone. Net nereikia minėti, kaip tai patogu bus žmonėms, keliaujantiems iš Šiaulių, Kauno, Klaipėdos, Radviliškio ir kitų miestų.

            Nerimaujantiems dėl laiko noriu pasakyti, jog airBaltic su Reval Rygoje paleido shuttle tipo autobusą, jungiantį viešbutį su oro uostu, ir jis važiuoja kas pusvalandį... Net mikroautobusai važiuoja toli gražu ne kas kelias minutes. Jau esu minėjęs, net tokiame kitokios skalės mieste kaip Viena traukiniai važiuoja kas pusvalandį. Niekam dėl to problemų nekyla nei pasivaikščioti (beje, kažkada teko tarp Heathrow terminalų pasivaikščioti, tie 200 metrų atrodo taip niekingai!), nei palaukti 20 minučių traukinio. After all, daugeliui skrydis nėra kasdien po dukart atliekama procedūra. Pridursiu, jog iš stoties nesunku pėščiomis nueiti iki centro (iki Rotušės apie 15 minučių), o ir metro linija (kuri tik laiko klausimas) prasidės būtent traukinių stotyje.

            Bet man be galo šlykštu klausytis visų tų verkšlenimų, kaip čia viskas blogai, koks blogas mūsų oro uostas ir kodėl nereikia net stengtis daryti geriau. Išties ką reikia daryti, tai tą stoties projektą padaryti gerai, nes nujaučiu, kad kaip ir viskas Lietuvoje, bus nepragalvotos kelios smulkmenos (kaip pvz. pasidėjimo lagaminams vieta traukiniuose, anglų kalbos nebuvimas ar nepalikta galimybė nusipirkti bilietus mokant kortele, to name few...), dėl ko tas traukinukas nebus tiek patogus kiek galėtų būti.

            Comment


              Parašė Meier Rodyti pranešimą
              Nerimaujantiems dėl laiko noriu pasakyti, jog airBaltic su Reval Rygoje paleido shuttle tipo autobusą, jungiantį viešbutį su oro uostu, ir jis važiuoja kas pusvalandį... Net mikroautobusai važiuoja toli gražu ne kas kelias minutes. Jau esu minėjęs, net tokiame kitokios skalės mieste kaip Viena traukiniai važiuoja kas pusvalandį. Niekam dėl to problemų nekyla nei pasivaikščioti (beje, kažkada teko tarp Heathrow terminalų pasivaikščioti, tie 200 metrų atrodo taip niekingai!), nei palaukti 20 minučių traukinio.
              Vazineja kas pusvalandi todel, kad iki miesto yra apie dvidesimt penkis kilometrus, o ne keli, taigi vien kelione virs dvidesimt minuciu uztrunka. Vilniuje ne tas atvejis. Aisku, jei lyginsim su blogais pavyzdziais, tai turbut reiketu is viso dziaugtis, kad i Vilniu lektuvai skraido.

              Comment


                Parašė Meier Rodyti pranešimą
                Norėčiau pasiteirauti, negi teko dirbti prie šio projekto? Tuomet būtų išties įdomu sužinoti, kodėl yra daroma tai, jei nebuvo tirti žmonių srautai?

                O aš tai norėčiau pasidžiaugti, kad Vilniaus tarptautinis oro uostas pirmas iš Baltijos šalių ir net visame regione aplink (Helsinkis, Minskas...) turės sujungimą su miestu geležinkeliu - skirtingo lygio nei likęs transportas - transporto priemone. Net nereikia minėti, kaip tai patogu bus žmonėms, keliaujantiems iš Šiaulių, Kauno, Klaipėdos, Radviliškio ir kitų miestų.

                Nerimaujantiems dėl laiko noriu pasakyti, jog airBaltic su Reval Rygoje paleido shuttle tipo autobusą, jungiantį viešbutį su oro uostu, ir jis važiuoja kas pusvalandį... Net mikroautobusai važiuoja toli gražu ne kas kelias minutes. Jau esu minėjęs, net tokiame kitokios skalės mieste kaip Viena traukiniai važiuoja kas pusvalandį. Niekam dėl to problemų nekyla nei pasivaikščioti (beje, kažkada teko tarp Heathrow terminalų pasivaikščioti, tie 200 metrų atrodo taip niekingai!), nei palaukti 20 minučių traukinio. After all, daugeliui skrydis nėra kasdien po dukart atliekama procedūra. Pridursiu, jog iš stoties nesunku pėščiomis nueiti iki centro (iki Rotušės apie 15 minučių), o ir metro linija (kuri tik laiko klausimas) prasidės būtent traukinių stotyje.

                Bet man be galo šlykštu klausytis visų tų verkšlenimų, kaip čia viskas blogai, koks blogas mūsų oro uostas ir kodėl nereikia net stengtis daryti geriau. Išties ką reikia daryti, tai tą stoties projektą padaryti gerai, nes nujaučiu, kad kaip ir viskas Lietuvoje, bus nepragalvotos kelios smulkmenos (kaip pvz. pasidėjimo lagaminams vieta traukiniuose, anglų kalbos nebuvimas ar nepalikta galimybė nusipirkti bilietus mokant kortele, to name few...), dėl ko tas traukinukas nebus tiek patogus kiek galėtų būti.

                Dirbti neteko. Bet žmonių srautai atvykstantys i oro uosta visuomeniniu transportu nebuvo tirti. Ta zinau is patikimu saltiniu. Yra tik apskaitomi skrendanciu keleiviu srautai. Bet ne visi jie (ir ne tik jie) vyksta visuomeniniu transportu.
                Dėl anglų kalbos - gal ir bus. Bet dėl bilietų... Juk LG ir dabar bilietai tik už grynuosius. Apie automatus neteko girdeti, jie isnyko su TSRS zlugimu. Ir tikrai LG del oro uosto neprades irengineti automatu. Tai atskiras ir sudetingas projektas. Paziurekime, kiek e-bilieto idiegimas trunka Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos visuomeniame transporte. Galbut bus kasa, o galbut pas kontrolieriu traukinyje teks isigyti bilieta vykstant is oro uosto.

                Del traukiniu daznumo. Jei oro usotas yra uz 10 ar daugiau kilometru nuo miesto, tai traukiniu kursavimas kas pusvalandi yra normalu. Bet Vilniuje jis yra mieste. Ir vien del nedidelio atstumo kursavimo daznis privalo buti didesnis. Nes su kitu rusiu transportu nuvyksi per tiek pat ar greiciau, neuztruksi laukdamas pusvalandi traukinio.
                Pavyzdziu as daug turiu. Vienas. is ju. Vilniuje kai kurie autobusai kursuoja 1, 2 kartus per valanda. Dideliame mieste tai gal ir pakankama, jei marsrutas nepasizymi dideliais keleiviu srautais. Bet as pats gyvenau Alytuje, kuriame 1998-1999 sanduroje zlugo pelningai dirbes visas miesto autobusu transportas (per puse metu) vien del to, kad buvo padidintas intervalas iki 1-2 autobusu per valanda, nors pries tai buvo 3-5 autobusai per valanda. Miestas palyginti nedidelis, ir vietoj to, kad 30-40 min. laukes autobuso (kuris galrjo ir neatvaziuoti, ne sugedo) buvo galima pesciomis nueiti ten, kur reikia.
                Kaip tik tuo metu dar eme kaip grybai dygti mikoautobusai, kurie galutinai nukonkuravo autobusu parko autobusus. Ir dabar mieste nera miesto autobusu
                Paradoksas, bet piko metu tuomet is Alytaus i Vilniu autobusai vaziuodavo 2-3 kartus per valanda.



                Ir siaip visas ta stoteles irengimas labai jau keistai ir per greitai pradėta igyvendinti. Vos tik paskelbe ziniasklaidoje, ir pradejo darbus. Butu gerai, jei visi projektai Lietuvoje sparciai vyktu...

                Todel visa tai ne verklenimas. As tik postuluoju tai, kad nuo to kaip tinkamai bus irengta stotele, koks bus keleiviu informavimas ir aptarnavimas bei, svarbiausia, traukiniu vaziavimo intervalas, priklausys, ar traukinio marsrutas isliks, ar greitu laiku "nunyks"...

                Comment


                  O užtektų savivaldybei pakelt mikriukams mokęsčius ir jų keleiviai persėstų į traukinuką. Mikriukai išvis bjaurus transportas, trukdantys eismui su savo sustojimais kur papuola.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė sauls Rodyti pranešimą
                    Vazineja kas pusvalandi todel, kad iki miesto yra apie dvidesimt penkis kilometrus, o ne keli, taigi vien kelione virs dvidesimt minuciu uztrunka. Vilniuje ne tas atvejis. Aisku, jei lyginsim su blogais pavyzdziais, tai turbut reiketu is viso dziaugtis, kad i Vilniu lektuvai skraido.
                    Apie dvidešimt penkis, ar ne?
                    Google Maps sako, jog nuo oro uosto Rygoje iki centrinės traukinių stoties yra lygiai 10 km. Vilniuje, beje, 4 km. Vilniuje ir tuos 4 km galima važiuoti kur kas ilgiau nei 20 minučių...

                    Aj, bet ką aš čia...

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      <...>

                      Todel visa tai ne verklenimas. As tik postuluoju tai, kad nuo to kaip tinkamai bus irengta stotele, koks bus keleiviu informavimas ir aptarnavimas bei, svarbiausia, traukiniu vaziavimo intervalas, priklausys, ar traukinio marsrutas isliks, ar greitu laiku "nunyks"...
                      Negaliu nesutikti.

                      Tačiau prisimenant flyLAL kovą dėl Rygos (4 skrydžiai per dieną išsilaikė vos kelis mėnesius), panašu, jog ne vien reisų dažnumas lemia sėkmę.

                      Comment


                        Parašė Meier Rodyti pranešimą
                        Apie dvidešimt penkis, ar ne?
                        Google Maps sako, jog nuo oro uosto Rygoje iki centrinės traukinių stoties yra lygiai 10 km. Vilniuje, beje, 4 km. Vilniuje ir tuos 4 km galima važiuoti kur kas ilgiau nei 20 minučių...

                        Aj, bet ką aš čia...
                        Na Rygoje kiek teko susidurt, tai iki centro piko metu vaziuot tenka kurkas ilgiau nei Vilniuje

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Na Rygoje kiek teko susidurt, tai iki centro piko metu vaziuot tenka kurkas ilgiau nei Vilniuje
                          Tuo blogiau jiems. Bet tiek Vilniuje, tiek Rygoje, tiek ir turbūt Dušanbėje piko metu važiuot traukiniu būtų greičiau nei automobiliu ar autobusu.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            ..tiek ir turbūt Dušanbėje piko metu važiuot traukiniu būtų greičiau nei automobiliu ar autobusu.
                            Tas ir yra beginio transporto privalumas, nes jo keliu autotrantsportas nevaziuoja ir kelio neuzkimsa... del to Vilniuje ir planavo paleisti tramvaju...

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              Tas ir yra beginio transporto privalumas, nes jo keliu autotrantsportas nevaziuoja ir kelio neuzkimsa... del to Vilniuje ir planavo paleisti tramvaju...
                              Tramvajaus begius nutiesus gatvemis (laisvos vietos taigi ner) sito privalumo nebus.

                              Comment


                                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                Tramvajaus begius nutiesus gatvemis (laisvos vietos taigi ner) sito privalumo nebus.
                                Proektuojant tramvajaus (ar kito beginio transporto) linija, galima numatyti kur leisti autotransportui vaziuoti per begius, o kur ne. Kaip taisykle, beginis transportas turi savo, atskira kelia... autotransportui leidziama vaziuoti jo keliu tik labai siaurose vietose, pvz. senamiestyje...

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  O užtektų savivaldybei pakelt mikriukams mokęsčius ir jų keleiviai persėstų į traukinuką. Mikriukai išvis bjaurus transportas, trukdantys eismui su savo sustojimais kur papuola.
                                  As irgi pritariu. Su mikrobais reikia baigti viena karta ir visam laikui. Tai tikras sovietinis isradimas. Taksi ir autobuso hibridas - marsrutinis taksi. Autobusai, troleibusai, tramvajai perpildyti, taksi pagauti buvo neimanoma.
                                  Tie mikroabai pasirode labai gajus ir po TSRS zlugimo gakna greitai uzpludo visu posovietiniu saliu visuomeninio transporto erdve...

                                  Comment


                                    nekenciu mikrobu... senai dezinfekcija reikalinga... nemaciau ju Europoje niekur... tik exUSSR ju pilna...

                                    Comment


                                      Jo, reikia naikinti tuos mikrobus be gailesčio, gal tik kur nors į visiškus priemiesčius palikti vieną kitą maršrutą, nors jie baisiai išrankūs; kur ne taip pelninga ar kada ne taip pelninga - iš viso nenori važinėti. Autobusas ar troleibusas važiuoja ir vėlyvą naktį, o jūs pabandykit pasigauti mikrobą tada - tikrai nepavyks, nors grafikas ir sudarytas vėlyvam laikui. Apie vairavimo kultūrą, tvarką juose - atskira kalba. Manau, didmiesčiuose reikėtų dar kiek pagerinti viešąjį transportą ir tada kilti į rimtą kovą su mikrobais.

                                      Comment


                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        Proektuojant tramvajaus (ar kito beginio transporto) linija, galima numatyti kur leisti autotransportui vaziuoti per begius, o kur ne. Kaip taisykle, beginis transportas turi savo, atskira kelia... autotransportui leidziama vaziuoti jo keliu tik labai siaurose vietose, pvz. senamiestyje...
                                        Vilniaus beda tame, kad problematiskiausiose vietose (t.y. ten kur kemsasi) jis jau suprojektuotas. Todel tramvajaus tiesiog ner kur kist, nebent po zeme (=metro). Na arba daryt skytrain'a kaip kokiam bankoke, bet senamiestyje ner sansu.

                                        Comment


                                          Parašė Meier Rodyti pranešimą
                                          Apie dvidešimt penkis, ar ne?
                                          Google Maps sako, jog nuo oro uosto Rygoje iki centrinės traukinių stoties yra lygiai 10 km. Vilniuje, beje, 4 km. Vilniuje ir tuos 4 km galima važiuoti kur kas ilgiau nei 20 minučių...

                                          Aj, bet ką aš čia...
                                          Na tai pasitikrink apie ka citata buvo.. prie ko cia Ryga jei apie Vienos oro uosta buvo kalbama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X