Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
    mane tai toks nerimas kamuoja, kad i oro uosta kursuos (tiksliau toje stoteleje sustos) tie patys traukiniai kurie ir dabar vaziuoja pro ten, t.y. tranzitiniai i varena ar dar kazkur... ..
    Argi traukiniai į Varėną ir Marcinkonis važiuoja per Kirtimus ???????????

    Comment


      #82
      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Argi traukiniai į Varėną ir Marcinkonis važiuoja per Kirtimus ???????????
      Pakeliui i Varėną užsuka dar i Kauna ir Turmantą

      Comment


        #83
        Pamenu vaikystej man mociute rodydavo viaduka kazkur virs gelezinkelio Kaunas - Marijampole kur pries daug metu nemazai stogo keleiviu "galvas palikdavo"
        Kas link persedimu - Europoj tai labai normalus ir daznas reiskinys. Pvz UK laukiant eilej prie kasu tenka isgirst "stai jusu bilietas, beje reiks persest ten, ten ir ten" t.y. du ar net daugiau kartu.
        Aisku tai turi buti suderinta kad traukinys i aerouosta nevaziuotu 2 min pries atvykstant traukiniui is Klaipedos ar Kauno, jam veluojant palauktu iki 5-10 min, idealiu atveju net stovetu toj pacioj platformoje
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          #84
          Parašė John
          Is Gatwick'o ar kai kuriu kitu oro uostu koks nors traukinys link Londono centro eina kas 5-10 min. Kitais svarbesniais marsrutais - taip pat. Taigi problemu del persedimo ir nekyla, nes visviena nereiks laukti daugiau kaip 10-15 min., net jei vaziuoji i koki "uzkampi".

          Klausimas, ar LG pasiruose leisti traukini i oro uosta bent pora kartu per valanda. Kitu atveju toks marsrutas iskart bus pasmerktas zlugimui ir geriau apskritai nebutu paleistas.
          Vilniaus oro uostas pagal lėktuvų kilimo - tūpimo dažnį tikriausiai labai toli iki Gatwick'o. Todėl jei visą pusdienį joks nekyla ir nesileidžia, tai ir traukinio kas 15-30 minučių nereikia. Kitas reikalas, kai lėktuvų "pikas". Žinoma, dėl oro sąlygų kartais lėktuvai kyla ir leidžiasi ne pagal tvarkaraštį (vėluoja).

          Comment


            #85
            Dar vienas problema - dabar daug lėktuvų leidžiasi po 23 val. Paskutinis 2 autobusas išvažiuoja 23.57 darbo dienomis ir 23.17 savaitgaliais. Taip kad jei lėktuvas vėluoja, kol sulauki bagažo gali jau kviesti taksi... Ir net jei tokiu metu traukiniu nuvažiuosi iki stoties, o iš ten niekas nebeveš tai galėsi tik Panoramos viešbutyj kambario ieškotis....

            Comment


              #86
              ŠIANDIENOS VNO TVARKARAŠTIS (be rytinių skrydžių)

              Atvykimo tvarkaraštis
              2008-06-13 08:45 09:33 09:35 Estija (EE) Talinas OV 651 Estonian Air Nusileido
              2008-06-13 10:00 Estija (EE) Talinas TE 119 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 10:20 10:23 Estija (EE) Talinas BT 332 Air Baltic Laukiama
              2008-06-13 10:25 Rusija (RU) Maskva TE 221 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 10:40 10:52 Suomija (FI) Helsinkis BT 322 Air Baltic Laukiama
              2008-06-13 10:45 10:55 Vokietija (DE) Berlynas BT 216 Air Baltic Laukiama
              2008-06-13 10:45 10:57 Suomija (FI) Helsinkis AY 131 Finnair Laukiama
              2008-06-13 10:55 Ukraina (UA) Kijevas TE 339 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 11:15 Norvegija (NO) Oslas BT 158 Air Baltic
              2008-06-13 11:45 Švedija (SE) Stokholmas BT 112 Air Baltic
              2008-06-13 12:05 Danija (DK) Kopenhaga BT 162 Air Baltic
              2008-06-13 12:10 12:09 Turkija (TR) Antalija LSK602 Laukiama
              2008-06-13 12:30 Jungtinė Karalystė (GB) Londonas TE 459 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 13:25 Olandija (NL) Amsterdamas TE 461 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 13:50 Austrija (AT) Viena OS 833 Austrian Airlines
              2008-06-13 14:05 Italija (IT) Milanas TE 491 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 14:10 Lenkija (PL) Varšuva LO 771 LOT - Polskie Linie
              2008-06-13 14:10 Čekija (CZ) Praha OK 872 Czech Airlines J.S.C.
              2008-06-13 14:15 Latvija (LV) Ryga BT 346 Air Baltic
              2008-06-13 14:15 Vokietija (DE) Frankfurtas LH 3252 Lufthansa
              2008-06-13 14:30 Italija (IT) Roma TE 475 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 15:00 Latvija (LV) Ryga TE 705 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 15:05 Airija (IE) Dublinas BT 668 Air Baltic
              2008-06-13 15:20 Egiptas (EG) Hurgada LIL3206
              2008-06-13 15:20 Italija (IT) Riminis LSK686
              2008-06-13 15:35 Latvija (LV) Ryga TE 705 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 16:30 Vokietija (DE) Miunchenas BT 224 Air Baltic
              2008-06-13 16:40 Ukraina (UA) Simferopolis BT 455 Air Baltic
              2008-06-13 17:00 Ukraina (UA) Odesa BT 405 Air Baltic
              2008-06-13 17:25 Vokietija (DE) Frankfurtas TE 421 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 17:30 Suomija (FI) Helsinkis AY 133 Finnair
              2008-06-13 17:35 Danija (DK) Kopenhaga BT 164 Air Baltic
              2008-06-13 17:55 Vokietija (DE) Hamburgas BT 256 Air Baltic
              2008-06-13 17:55 Prancūzija (FR) Paryžius TE 471 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 18:00 Estija (EE) Talinas BT 334 Air Baltic
              2008-06-13 19:20 Estija (EE) Talinas OV 655 Estonian Air
              2008-06-13 19:30 Latvija (LV) Ryga BT 343 Air Baltic
              2008-06-13 19:50 Latvija (LV) Ryga BT 343 Air Baltic
              2008-06-13 20:55 Latvija (LV) Ryga TE 707 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:00 Ispanija (ES) Barselona TE 571 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:05 Jungtinė Karalystė (GB) Londonas TE 453 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:15 Turkija (TR) Stambulas TE 353 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:30 Turkija (TR) Antalija LIL357
              2008-06-13 21:40 Estija (EE) Talinas TE 123 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:40 Belgija (BE) Briuselis TE 481 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 21:50 Estija (EE) Talinas BT 336 Air Baltic
              2008-06-13 21:55 Jungtinė Karalystė (GB) Londonas BT 656 Air Baltic
              2008-06-13 22:00 Rusija (RU) Maskva UTA703
              2008-06-13 22:00 Belgija (BE) Briuselis TE 481 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 22:05 Ukraina (UA) Kijevas TE 341 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 22:10 Rusija (RU) Maskva TE 229 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 22:10 Ukraina (UA) Kijevas TE 341 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 22:20 Lenkija (PL) Varšuva LO 773 LOT - Polskie Linie
              2008-06-13 22:25 Suomija (FI) Helsinkis BT 324 Air Baltic
              2008-06-13 22:35 Belgija (BE) Briuselis BT 606 Air Baltic
              2008-06-13 22:35 Tunisas (TN) Monastyris LSK688
              2008-06-13 22:40 Čekija (CZ) Praha OK 870 Czech Airlines J.S.C.
              2008-06-13 22:45 Švedija (SE) Stokholmas BT 114 Air Baltic
              2008-06-13 23:00 Olandija (NL) Amsterdamas TE 465 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 23:00 Danija (DK) Kopenhaga BT 166 Air Baltic
              2008-06-13 23:10 Olandija (NL) Amsterdamas TE 465 Lithuanian Airlines
              2008-06-13 23:15 Prancūzija (FR) Paryžius BT 694 Air Baltic
              2008-06-13 23:30 Latvija (LV) Ryga BT 347 Air Baltic
              Išvykimo tvarkaraštis
              2008 06 13 09:10 09:50 Estija (EE) Talinas OV 652 Estonian Air Laipinimas
              2008 06 13 11:10 Ukraina (UA) Odesa BT 404 Air Baltic Registracija
              2008 06 13 11:30 Suomija (FI) Helsinkis AY 132 Finnair Registracija
              2008 06 13 11:30 Ukraina (UA) Simferopolis BT 454 Air Baltic Registracija
              2008 06 13 11:35 Prancūzija (FR) Paryžius TE 470 Lithuanian Airlines Registracija
              2008 06 13 11:45 Vokietija (DE) Miunchenas BT 223 Air Baltic Registracija
              2008 06 13 11:45 Vokietija (DE) Frankfurtas TE 420 Lithuanian Airlines Registracija
              2008 06 13 12:00 Latvija (LV) Ryga BT 345 Air Baltic Registracija
              2008 06 13 12:20 Vokietija (DE) Hamburgas BT 255 Air Baltic
              2008 06 13 12:45 Latvija (LV) Ryga TE 704 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 12:55 Danija (DK) Kopenhaga BT 163 Air Baltic
              2008 06 13 13:10 Tunisas (TN) Monastyris LSK.685
              2008 06 13 13:10 Italija (IT) Riminis LSK685
              2008 06 13 13:15 Ispanija (ES) Barselona TE 570 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 13:55 Turkija (TR) Stambulas TE 352 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 14:25 Jungtinė Karalystė (GB) Londonas TE 452 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 14:40 Estija (EE) Talinas BT 333 Air Baltic
              2008 06 13 14:50 Lenkija (PL) Varšuva LO 772 LOT - Polskie Linie
              2008 06 13 14:55 Vokietija (DE) Frankfurtas LH 3253 Lufthansa
              2008 06 13 14:55 Čekija (CZ) Praha OK 873 Czech Airlines J.S.C.
              2008 06 13 15:15 Austrija (AT) Viena OS 834 Austrian Airlines
              2008 06 13 15:35 Jungtinė Karalystė (GB) Londonas BT 655 Air Baltic
              2008 06 13 16:00 Belgija (BE) Briuselis TE 480 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 17:00 Belgija (BE) Briuselis BT 605 Air Baltic
              2008 06 13 17:10 Prancūzija (FR) Paryžius BT 693 Air Baltic
              2008 06 13 17:25 Olandija (NL) Amsterdamas TE 464 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 18:05 Suomija (FI) Helsinkis AY 134 Finnair
              2008 06 13 18:10 Rusija (RU) Maskva TE 228 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 18:15 Švedija (SE) Stokholmas BT 113 Air Baltic
              2008 06 13 18:20 Danija (DK) Kopenhaga BT 165 Air Baltic
              2008 06 13 18:30 Suomija (FI) Helsinkis BT 323 Air Baltic
              2008 06 13 18:30 Estija (EE) Talinas BT 335 Air Baltic Registracija
              2008 06 13 18:35 Ukraina (UA) Kijevas TE 340 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 18:40 Estija (EE) Talinas TE 122 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 19:50 Estija (EE) Talinas OV 656 Estonian Air
              2008 06 13 19:55 Latvija (LV) Ryga BT 344 Air Baltic
              2008 06 13 22:20 Airija (IE) Dublinas TE 664 Lithuanian Airlines
              2008 06 13 23:00 Latvija (LV) Ryga TE 708 Lithuanian Airlines
              Pertrauka atvykimo tvarkaraštyje
              1h nuo 9 iki 10
              1h nuo 12:30 iki 13:30
              1h nuo 15:30 iki 16:30

              Pertrauka išvykimo tvarkaraštyje
              2h nuo 9 iki 11
              1h nuo 16 iki 17
              2h nuo 20 iki 22

              Didesnių pertraukų lyg ir nėra, o ir esančias išvykimo pertraukas perdengia atvykimo ir atvirkščiai. Ateity skrydžių tik daugės. Įrenginėti keleivių laipinimo platformą bei paleidinėti traukinį manant, kad jis važiuos rečiau nei kas pusvalandį, geriau jau tada išvis nieko nedaryti.
              Paskutinis taisė deep'as; 2008.06.13, 10:46.

              Comment


                #87
                kelionė traukiniu tarp oro uosto ir geležinkelio stoties truks iki 12 minučių
                Spėjų, kad dviejų sąstatų niekas nepaleidinės, tai turbūt realus grafikas - kas pusvalandį. Tai iš principo nėra blogai. Svarbu, kad būtų aiškus nekintantis grafikas leidžiantis drąsiai planuoti laiką.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #88
                  Dažniau kaip kas 30 minučių tikrai nevažiuos, nes neprasilenks.

                  Comment


                    #89
                    jei irengtu koki tarpini sustojima, tai prasilenktu (bet tokio nebus)
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      #90
                      Parašė sauls Rodyti pranešimą
                      Big deal. Miunchene is centro vaziuoja du traukiniai sukabinti (per viduri antras lokomotyvas), vienoje tarpiniu stociu ateina masinistas, atkabina traukini, ilipa i lokomotyva ir vaziuoja su ta traukinio dalim i oro uosta), o likes traukinys - kitu marsrutu. ...
                      Nebūtina pavyzdžių ieškoti toli Vokietijoje. Jų daug buvo Lietuvoje su mūsų jau niekinamais medinukais D1.
                      Kol dar nebuvo elektrinių traukinių, iš Vilniaus į Kauną neretai išvažiuodavo du sujungti D1. Kaune juos išskirdavo. Vienas važiuodavo į Alytų ar Marijampolę, kitas - į Jonavą arba atgal į Vilnių. Ir kiek žioplų keleivių taip įlipdavo ne į tą, paskui ant tilto ar tunelyje bėgdavo pas mašinistą arba spausdavo stop-kraną...
                      Būdavę atvejų, kai du D1 šitaip išsiskirdavo Kazlų Rūdoje, Marijampolėje, Šeštokuose, Jonavoje, Šiauliuose, Varėnoje, Pabradėje.
                      Pastarojoje stotyje „linksmų prisiminimų“ palikdavo kažkieno „apsižioplinimai“‘, kai čia išsiskirdavo nuo Vilniaus kartu mažiavę traukiniai į Daugpilį ir Didžiasalį.
                      Dar nekaip seniai prisimenu, kaip Joniškėlio geležinkelio stotyje susijungdavo iš Biržų ir Panevėžio atvažiuodavę ir toliau į Panevėžį kartu važiuodavo du siaurukai. Abu TU2 šilumvažiai būdavo priekyje. Panevėžyje vieną varydavo į depą, kitas prisikabindavo prekinį ir važiuodavo link Anykščių.
                      Berods 1994 ar 1995 metais nagrinėdamas tvarkaraščius, nustebau: traukiniai Šeštokai-Varšuva ir tuomet dar per Gardiną važinėjęs Vilnius-Varšuva į Varšuvos stotis atvyksta tuo pačiu laiku. Pasirodo, jie susijungdavo Sokulkoje. Iš Varšuvos atgal jie lyg važiuodavo atskirai. Vienu metu iš Vilniaus į Kauną kartu išvažiuodavo keleiviniai traukiniai Vilnius-Šeštokai ir Maskva-Kaunas. Priešinga kryptimi tokio susijungimo nebuvo. Bet prieimenu dviejų D1 susijungimą važiuoti iš Šeštokų į Kauną: vienas atvažiuodavo iš Alytaus, kitas – iš Kauno.
                      Dabar Lietuvoje dviejų dyzelinių traukinių susijungimai ir išsiskyrimai nepraktikuojami. Nes skirtingus (D1, DR1A ir dar gauti RA2) sukabintus iš vienos kabinos valdyti tikriausiai negalima.

                      Comment


                        #91
                        Parašė John
                        Vilniuje lektuvai leidziasi pakankamai daznai. tiesiog keleiviu srautas mazesnis, nes nei 747 nei kiti milzinai cia nesileidzia. Taigi butu logiska, jei traukinys irgi butu mazesnis (tarkim 2-3 vagonu), o ne 8 ar 12, kaip Gatwick'e . Na ir traukinys galetu vaziuoti ne kas 5-10 minuciu, o kas 20.
                        Taip, tvarkaraštis nustebino.
                        Todėl reikėtų baigti užtarinėti visokius "dušmanus" ir "mikrobus" ir nekurti autobusų (ilgųjų "Ikarus" ir "Karosa" Lietuvos miestuose ilgainiui neliks) monopolį. Kai lėktuvų daug (nors jie ir nedideli), susisiekimą irš Vilniaus oro uosto į miestą gerinti reikia visokeriopai, tai traukinys praverstų. Stotelę įrengti didelių problemų nekiltų.

                        P.S.: vakar Karmėlavos oro uoste gerą valandą pastypsojau stebimas apsaugininkų (lyg būčiau sovietinio karinio aerodromo prieigose). Per tą laiką joks avialaineris nepakilo ir nenusileido...
                        Toks netolygus per 100 km nutolusių oro uostų apkrovimas nustebino.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Spėjų, kad dviejų sąstatų niekas nepaleidinės, tai turbūt realus grafikas - kas pusvalandį. Tai iš principo nėra blogai. Svarbu, kad būtų aiškus nekintantis grafikas leidžiantis drąsiai planuoti laiką.
                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Dažniau kaip kas 30 minučių tikrai nevažiuos, nes neprasilenks.

                          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                          jei irengtu koki tarpini sustojima, tai prasilenktu (bet tokio nebus)
                          Spėju, kad visi jūs darot tą pačią klaidą - galvojat, kad traukinys važiuos tik iki oro uosto ir atgal. Tačiau turbūt, kad ne: "tarp Vilniaus ir Kirtimų geležinkelio stočių pro oro uostą dažnai kursuojantys keleiviniai traukiniai bus patogūs ne tik oro uosto keleiviams, bet ir oro uosto bei aplinkinių įmonių darbuotojams, Kirtimų gyventojams, į mokyklą važiuojantiems vaikams, netoliese esančių sodų šeimininkams."

                          Comment


                            #93
                            Logiška. Nuo aerouosto iki Kirtimų geležinkelio stoties iki aerouosto manau yra 1 km. Todėl spėju, kad maršrutas bus Geležinkelio stotis, aerouostas, kirtimai. Kirtimuose bus galutinė stotelė, ten traukinys palaus, o prie aerouosto bus koks 1-2 min stovėjimas

                            Comment


                              #94
                              ir kartu reiškia, kad planuoja 2 traukinius leist? Nes dabar iki kirtimų traukinys važiuoja 8 minutes, o čia dar su papildomu sustojimu.... nors gali tas "nuo 15min" padidėti iki kokiu 20 min
                              Parašė John
                              gavau stai toki atsakyma



                              taigi panasu, kad viskas bus neblogai.

                              Comment


                                #95
                                Na, jeigu taip ir bus, tai tikrai neblogai

                                Comment


                                  #96
                                  "Iki metų pabaigos pradės dirbti ir dvi naujosios automotrisos, daugiausia skirtos susisiekimui trumpais atstumais, pvz., tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir oro uosto. Įrengus keleivių peronus, pastarąjį maršrutą planuojama atidaryti šį rudenį."

                                  DELFI straipsnis 2008.06.16

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Logiška. Nuo aerouosto iki Kirtimų geležinkelio stoties iki aerouosto manau yra 1 km. Todėl spėju, kad maršrutas bus Geležinkelio stotis, aerouostas, kirtimai. Kirtimuose bus galutinė stotelė, ten traukinys palaus, o prie aerouosto bus koks 1-2 min stovėjimas
                                    Puikus būdas sukelti stresą oro uosto keleiviams (ypač užsieniečiams).

                                    Atvykstantiems - galimybė įsėsti ne į tą traukinį ir nuvažiuoti ne į miestą, o į taborą (anksčiau tas pats fokusas buvo su 1 autobusu, dabar, laimei, tas maršrutas padalintas į du)

                                    Išvykstantiems - galimybė pražiopsoti tą "1-2 min sustojimą" ir vėlgi nuvažiuoti į Kirtimus.

                                    Būtų žymiai geriau, jeigu "oro uostas" būtų paskutinė ir vienintelė stotelė.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                      Puikus būdas sukelti stresą oro uosto keleiviams (ypač užsieniečiams).

                                      Atvykstantiems - galimybė įsėsti ne į tą traukinį ir nuvažiuoti ne į miestą, o į taborą (anksčiau tas pats fokusas buvo su 1 autobusu, dabar, laimei, tas maršrutas padalintas į du)

                                      Išvykstantiems - galimybė pražiopsoti tą "1-2 min sustojimą" ir vėlgi nuvažiuoti į Kirtimus.

                                      Būtų žymiai geriau, jeigu "oro uostas" būtų paskutinė ir vienintelė stotelė.
                                      Ale ir ismastei cia - greiciausiai ir ant traukinio priekinio lango bus svieslente kur vaziuoja ir stotelej nurodytos kryptis "Kirtimai(ar kazkur toliau) <---> Vilnius"
                                      Viduj irgi tas pats - pranesimai - next stop Vilnius International Airport + gal pavaizduota marsruto schema
                                      Nelabai isivaizduoju tokio zioplumo zmogaus kad sumaisyti traukinio kryptis, paprastai tokie ko gero vazineja taksi visur
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        Puikus būdas sukelti stresą oro uosto keleiviams (ypač užsieniečiams).

                                        ...
                                        Būtų žymiai geriau, jeigu "oro uostas" būtų paskutinė ir vienintelė stotelė.
                                        Kauniečiams gal būtų žymiai geriau, kad greitieji elektriniai traukiniai važinėtų ne iki Naujosios Vilnios, kad jų maršrutas baigtųsi 10-čia km arčiau esančiuoje Vilniaus (sostinės) stotyje
                                        Bet yra kaip yra: nereikia važiuoti į N.Vilnią, ir lipi Vilniuje, o Vilnių pramiegoti dar neteko B) Ir ne visi Kaunas-Vilnius-Naujoji Vilnia elektriniai traukiniai yra greitieji, nors gegužės 25 d. važinėja dviem tokiais daugiau.
                                        Taip kad nepulkime su šakėmis prieš traukinį ir leiskime jiems važinėti iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį oro uostą.

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Ale ir ismastei cia - greiciausiai ir ant traukinio priekinio lango bus svieslente kur vaziuoja ir stotelej nurodytos kryptis "Kirtimai(ar kazkur toliau) <---> Vilnius"
                                          Tačiau su tom švieslentėm gali irgi pasitaikyt įdomybių Pvz. šiandien iš Vilniaus į Valčiūnus važiavusio naujojo RA2 priekyje švietė užrašas "Valčiūnai", tačiau likus porai minučių iki išvykimo mašinistas sugavojo jog Valčiūnai jam nepatinka ir pakeitė užrašą į Turmantas. Tai taip traukinys su užrašu Turmantas ir išvyko link Valčiūnų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X