Paieškojau ir radau, TOKS į oro uostą užsuka nuo 2011 m. balanžio 1.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNe visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
Comment
-
Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.18, 10:52.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.Paskutinis taisė Emigraves; 2016.11.18, 11:07.
Comment
-
Visiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba.- Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
- Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąVisiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSu savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGalbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:- Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
- Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąApie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
Rygos ir Talino oro uostuose situacija yra tokia pati. Visgi paskutinis autobusas iš Rygos oro uosto išvyksta apie valandą vėliau nei iš VNO (00:10 val.).
Nors, teisybės dėlei, iš tų miestų, kuriuose man teko būti, naktinis transportas iš/į oro uostą yra tik Kopenhagoje (metro), Budapešte (naktinis autobusas į oro uostą) ir... Bratislavoje (taip, nors to miesto oro uostas ir yra mažytis, bet naktinį autobusą turi). Tuo tarpu, net ir į kur kas didesnius už mūsiškį Varšuvos, Prahos, Vienos, Rygos oro uostus viešasis transportas pradeda ir baigia kursuoti panašiu laiku kaip ir Vilniuje.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 16:35.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.
Comment
-
Iš jūsų pasakymų galima suprasti, kad traukinuku beveik niekas nevažiuoja, kas nėra tiesa. Reisai į oro uostą visada būna tikrai neblogai užpildyti. Beje, kiek teko važiuoti iš Kauno traukiniu, visada buvo patogu laiko atžvilgiu persėsti į oro uosto traukinį. Kas kita - grįžtant. Tenka laukti ilgai ir oro uosto traukinio, ir traukinio į Kauną, todėl dažniausiai grįžtu autobusais. Kiek važiavau su motrise, žmonių buvo nedaug reisuose atgal. Taip kad reikia tik padidinti reisų skaičių.
Comment
Comment