Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paieškojau ir radau, TOKS į oro uostą užsuka nuo 2011 m. balanžio 1.
    kaip?

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ne visi turi ar nori turėti/vairuoti automobilį ir ne visi kauniečiai gali sau leisti kaskart skrisdami kur nors iš Vilniaus dar papildomai mokėti už degalus važiuojant savo automobilu iš Kauno į Vilnių ir atgal bei už ilgalaikį automobilio stovėjimą (analogiškai - vilniečiai, skraidantys iš Kauno). Tokiems turi būti pasiūlyta lygiavertė alternatyva viešuoju transportu, užuot toliau skatinant automobilizaciją. Aišku, alternatyva yra ir dabar, bet tobulint, sutikit, tikrai dar yra ką.
      Visiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.

      Comment


        Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
        Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
        Paskutinis taisė Al1; 2016.11.18, 10:52.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
          Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
          Apie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.
          Paskutinis taisė Emigraves; 2016.11.18, 11:07.

          Comment


            Visiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Visiems būtent į stotį iš oro uosto ar tik iš stoties į oro uostą reikia? Savivaldybė moka daug mažiau nei kad kainuotų traukinio išlaikymas. Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba. Dabar to nėra. Vienintelė išeitis pagerinti oro uosto susisiekimą su stotimi yra paleisti 1 autobusą ne kas valandą, o kas 15 min.
              Gal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Dar kartą kartoju, kad su esant oro uostui mieste, traukinys nereikalingas. Jei geležinkelis eitų pro šalį ir juo važinėtų Vilniaus - Kauno traukiniai, tai būtų kita kalba.
                Vilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:
                • Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
                • Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.

                Comment


                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                  Visiška tiesa. Atkreipkim dėmesį dar ir į tai, kad turime ~1 mil tautiečių gyvenančių užsienyje, tai jiems tie važiavimai automobiliu į uostą tikras vargas.
                  Su savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Su savo užsienietiškais atlyginimais jie gali nesunkiai paimti taksus.
                    Galbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.

                    Comment


                      Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                      Galbūt. Dar nuomot automobilius ar prašyt giminių. Bet visas tas skruzdėlynas daro VNO panašų į trečiojo pasaulio oro uostą ir atgraso žmones atvykt. Tai yra nepatogu.
                      Bet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.

                      Comment


                        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                        Gal galima konkrečiau? Kaip atrodytų vieno automotrisės ir vieno ilgo autobuso reiso kaštai tai pačiai VNO - Stotis atkarpai?
                        Tokie duomenys neskelbiami. Bet Vilniaus savivaldybė dotacijoms visam viešajam transportui per metus išleidžia nedaug. VT išsilaiko pats, skendi skolose, transporto priemonės prastos, bet savivaldybė praktiškai nieko neinvestuoja... LG už dyką neveš. Jei sudarys sutartį su savivaldybe, tai reikalaus mokėti. Priešingu atveju nėra jokios prasmės sutarčiai.

                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Vilniaus miesto gyventojams nereikia tokio reiso. Bet yra regionas aplink. Tad:
                        • Turmanto/Ignalinos dyzelius, kurie atvyksta 6.05, 18;35, galima jau dabar pratęsti iki VNO. Ateityje reikėtų pailginti iki Daugpilio.
                        • Elektrifikavus iki VNO, galima dalį Kauno reisų pasiųsti per Vilniaus g.s. iki VNO pagal lėktuvų išskridimo piką.
                        Kiek iš Ignalinos ar Turmanto į oro uostą važiuoja? Kiek iš Kauno į VNO važiuos? Dėl to niekas nekiš milijonų į elektrifikaciją ir oro vežiojimą. Jei Vilniuje būtų daroma kažkas panašaus į S-Bahną, tai kita kalba. Priešingu atveju keli reisai per dieną nieko neišspręs. Štai dabar automotrisė važinėja kas valandą. Ar labai daug kas ja naudojasi? Ką duos tie keli traukinių reisai į VNO? Nieko. Kam reikia, tas suranda kaip nuvažiuoti į oro uostą.

                        Comment


                          Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                          Apie tiesioginius maršrutus aš nekalbu. Oro uosto maršrutas yra tai, ko pilnai pakanka iš geležinkelių pusės. Pereini stoty į kitą kelią ir važiuok tolioau kur nori. Kas yra nesuvokiama, tai kad tas traukinukas a) važiuoja kartą į valandą b) velkasi 10 min. Negalima tikėtis, kad esant alternatyvom žmogus lauks daugiau nei 15 min vien dėl to, kad ten bus traukinys. O jei traukinukas važiuotų kas 10 min - būtų galima apskritai viso kito VT oro uoste atsisakyti. Kažink kiek savivaldybei kainuoja visi autobusiniai maršrutai iki VNO? Gal būtų geriau šnekėti su LG ir mokėti jiems už šiuolaikišką, patikimą ir kokybišką paslaugą.
                          Na, oro uosto maršrutai skirti ne tik lėktuvų keleivams, o, pavyzdžiui, ir aplink oro uostą bei Kirtimų rajone dirbantiems žmonėms. Ir ne visiems jiems reikia būtent į geležinkelio stotį. Netgi stotį ir oro uostą jungiantys 1 ir 2 autobusai juk taip pat aptarnauja ir tokius rajonus kaip Liepkalnis ir Naujininkai, važiuoja į IKEA/Nordiką prekybos centrus. Taigi, manau, kalbėti apie viso VT pakeitimą traukiniais neverta, nes traukinys neužtikrins visų į oro uosto pusę važiuojančių vilniečių poreikių.

                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Bet keleivių srautai VNO auga, reiškia vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi jo paslaugomis.
                          Jeigu keleivių srautai ir toliau augs tokiais tempais, tai anksčiau ar vėliau esama infrastruktūra nebesusitvarkys su srautais ir ją tikrai reikės kažkaip tobulinti.

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai tebul važiuoja VT. Kas draudžia? Taip, daugeliui teks nakvoti Vilniuje, bet kito pasirinkimo net ir turtingesnėse šalyse iš provincijų skrendant lėktuvu niekas nesudaros.
                          Jeigu Lietuvoje būtų populiarus susisiekimas geležinkeliais ir aplamai VT, tai naktinis traukinys Klaipėda - Kaunas - VNO- Vilnius būtų pats tas. Ir priešinga kryptimi taip pat, su išvykimu iš Vilniaus apie 23.30. Užvažiavimas į VNO leistų ištempti grafiką ir į Kalipėdą būtų atvykstama ryte po 5 val., o ne 3-4 val.
                          Kalbėdami apie minimą problemą (kad kitų miestų gyventojai, norintys išskristi ankstyvais reisais iš Vilniaus ar parskristi į Vilnių vėlyvais reisais, turi nakvoti sostinėje prieš važiuodami namo), mes pamirštame apie kitą problemą, kuri, sakyčiau, yra rimtesnė ir lengviau išsprendžiama. Juk ir patys vilniečiai, atskridę vėlyvais reisais arba norintys išskristi pirmaisiais reisais ryte, oro uostą gali pasiekti tik išsikvietę taksi arba paprašę pavežti draugo/giminaičio. Net ir savaitgalį (kai atskrendančių turėtų būti daugiausia) naktinis autobusas važiuoja tik iki Naujininkų, nors galėtų važiuoti iki Oro uosto, bet jau iki 2 val. nakties. Ir visa šia situacija puikiai naudojasi taksistai, nevengiantys išplėšti didžiulių pinigų iš turistų.

                          Rygos ir Talino oro uostuose situacija yra tokia pati. Visgi paskutinis autobusas iš Rygos oro uosto išvyksta apie valandą vėliau nei iš VNO (00:10 val.).

                          Nors, teisybės dėlei, iš tų miestų, kuriuose man teko būti, naktinis transportas iš/į oro uostą yra tik Kopenhagoje (metro), Budapešte (naktinis autobusas į oro uostą) ir... Bratislavoje (taip, nors to miesto oro uostas ir yra mažytis, bet naktinį autobusą turi). Tuo tarpu, net ir į kur kas didesnius už mūsiškį Varšuvos, Prahos, Vienos, Rygos oro uostus viešasis transportas pradeda ir baigia kursuoti panašiu laiku kaip ir Vilniuje.
                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.11.18, 16:35.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Varšuvoje yra naktinis autobusas (vienas maršrutas iš virš keturiasdešimties naktinių mieste) kuris važiuoja visą naktį kas pusvalandį. Prahoje irgi visą naktį kas pusvalandį.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.11.18, 17:59.

                            Comment


                              Į Varšuvos oro uostą važiuoja N32 maršruto naktinis autobusas, važiuoja kas pusvalandį. Į Prahos oro uosta irgi važiuoja naktinis 510 maršruto autobusas.
                              Paskutinis taisė lietus; 2016.11.18, 17:54.

                              Comment


                                Suklydau. Vadinasi, Vilniaus atvejis yra labiau išimtis nei taisyklė. Netgi Vilniaus dydžio Bratislava (kurios oro uostas yra kur kas mažiau intensyvus nei VNO) turi naktinį maršrutą į oro uostą.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Lenkijoje turbūt visi miestai turi naktinį autobusą į oro uostus, bent jau Gdanskas tikrai turi. O štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.

                                  Comment


                                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                    O štai Vienoje tikrai naktinio transporto į oro uostą neradau.
                                    Silpnai ieškojai, yra pora autobusų http://www.viennaairport.com/jart/pr...1185_de_en.pdf

                                    Comment


                                      Iš jūsų pasakymų galima suprasti, kad traukinuku beveik niekas nevažiuoja, kas nėra tiesa. Reisai į oro uostą visada būna tikrai neblogai užpildyti. Beje, kiek teko važiuoti iš Kauno traukiniu, visada buvo patogu laiko atžvilgiu persėsti į oro uosto traukinį. Kas kita - grįžtant. Tenka laukti ilgai ir oro uosto traukinio, ir traukinio į Kauną, todėl dažniausiai grįžtu autobusais. Kiek važiavau su motrise, žmonių buvo nedaug reisuose atgal. Taip kad reikia tik padidinti reisų skaičių.

                                      Comment


                                        Jei elektrifikuotų linją, tai galėtų iš Kauno ne į N.Vilnią, bet į oro uostą pratęsti. Kažkaip labai abejoju ar kauniečiams aktualu N.Vilnia.

                                        Comment


                                          Vilniuje nėra problemos persėsti, dažniausiai tam yra apie 10 minučių. Yra kitos dvi problemos ryte su traukiniu nepakliūsi į Oro uostą, o vakare neišvažiuosi.



                                          O į N. Vilnią važiuojama ne tiek dėl N. Vilnios, kiek į depą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X