Šiaip jau spalio pradžioj atvykimo salėj B (ta iš kairės, kur atskridus "kukuruzniku" atveža autobusas) kabojo stendas su traukiniu ir jo kelionės laikais.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Kažkaip užknietėjo pasikabinėt, na profilaktiškai taip... pvz kodėl International iš didžiosios o airport jau iš mažosios (anglų kalboj pavadinimuose berods iš vis visi žodžiai didžiosiomis pradedami)
Toliau prie telefono nr. yra angliškai "information", tai galima tikėtis, kad paskambinus bus galima susikalbėt angliškai - mažai tikėtina, bet koks angalkalbis gal kadanors ir paskambins (iš savo užsienietiško mobilaus) Aišku jam niekas nesigauna bo nežino +370 - man panaši situacija buvo pernai vieną vėlų Rugpjūčio vakarą nusileidus Milane, nors buvau šventai isitikinęs, kad renku numerį jau su itališku tarptautiniu kodu, ot buvo strioko
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
mažai tikėtina, bet koks angalkalbis gal kadanors ir paskambins (iš savo užsienietiško mobilaus) Aišku jam niekas nesigauna bo nežino +370 - man panaši situacija buvo pernai vieną vėlų Rugpjūčio vakarą nusileidus Milane, nors buvau šventai isitikinęs, kad renku numerį jau su itališku tarptautiniu kodu, ot buvo strioko
O kodel tu toks isitikines, kad nesigaus? Juk is Lietuvos skambins, taigi ir visi 8-5... galios kaip ir bet kuriam kitam bites/omni/tele2 abonentui.
Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas
Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.
Taaaip. stendas laaaaabai informatyvus. 5 minutes ziurejau kol supratau ka reiskia tie skaiciai per bruksneli:-)))0 normalus zmones butu uzrase : isvyksta is - atvyksta i . o dabar suprask kaip nori ka reiskia tie skaiciukai. o jei zmogus po keliones pavarges,tai ilgai nesuks sau galvos ,o nueis tiesiai i autobusu stotele.
Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas
Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.
Galiu pasakyti, kad ši nesamonė tikrai ne LG išmislas. Šią nesamonę nuleido gerbiama susisiekimo ministerija, norėdama pasireklamuoti prieš eurobiurokratus.
Kadangi LG yra valstybės valdoma, beliko tik vykdyti.
Bjauri tiesa apie „Lietuvos geležinkelius“: absurdiški pirkiniai už fantastines kainas
Vienas iš naujesnių ir labiausiai nenusisekusių bendrovės “Lietuvos geležinkeliai” sprendimų – greitasis traukinys „Stotis–Oro uostas“. Ar skaičiavote, kiek keleivių šiuo traukiniu vyksta iš stoties ar grįžta į ją iš oro uosto? Man ne kartą teko stebėti, todėl su ironiška šypsena veide galiu atsakyti: be bilietų kontrolierės ir traukinio mašinisto, vidutiniškai 1–4 keleiviai į vieną pusę. Tiesa, taip buvo, kol iš tarptautinio Vilniaus oro uosto dar vyko skrydžiai. Dabar šiuo beveik 4 km maršrutu, trunkančiu apie 7 minutes, vėžinasi, duok, Dieve, vienas keleivis.
Straipsnelyje daug emocijų ("absurdiški", "fantastinės"), ir nei vieno argumento, pagrindžiančio autoriaus teiginius.
Absurdiška būtų manyti, kad kai kuriems šį projektą rengusiems ir sprendimo teisę turėjusiems valdininkams tai nebuvo pelninga.
Vertimas į lietuvių kalbą - "aš taip manau, bet patingėjau sugalvoti pagrindimą"
Nepigiai darbų sąmatoje atrodo ir tiltų bei tunelių aukštinimas, pritaikymas.
so what? o jeigu dar paskaičiuotume, kiek už vienos motrisės kainą Radviliškio turguje galima nupirkti "nedaužtų" "gerų metų" OOOO - tikrai kad nepigiai atrodo!
Daugiau absurdo toli ieškoti nereikia, pakanka įsigilinti į viešuosius pirkimus ir jų konkursinių principų skaidrumą. Paprastas klausimas: kiek parduotuvėje kainuoja šratinukas? Manau, pritarsite man, kad vidutinė kaina – maždaug 1 Lt. Tačiau žvelkime patyrusių nežinomos AB „X“ pirkėjų akimis. Skelbiame konkursą. Dalyvauja trys įmonės, kurių viena vieno šratinuko kainą pasiūlo 40 ct, antroji – 35 ct, o trečioji – 3,8 Lt. Spėkite, kuri įmonė laimėtų konkursą? Labai paprasta: 30 ct – šratinuko kaina, 50 ct – konkurso dalyviui-nugalėtojui, o 3 Lt – konkurso organizatoriams, t.y. AB „X“.
Iš šito paragrafo lieka neaišku - autorius kalba apie realiai LG įvykusį konkursą, ar pats sugalvojo tokį hipotetinį pavyzdį?
Išvada - tokių straipsniūkščių studentas per dieną gali iškepti 5. O motrisė ir dviaukštis traukinys - geri projektai, tik ne iki galo įgyvendinti (arba įgyvendinti kreivokai).
Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...
Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...
na kad LG vadovybė, švelniai tariant, galėtų būti ir geresnė - tai akivaizdu ir be tokių nekokybiškų straipsniūkščių.
Netikiu, kad tas straipsnis užsakytas. jeigu būtų užsakytas, tai būtų ir kokybiškai parašytas.
Sprendziant is LG vadybos ir marketingo metodu, ju vadovybe tikrai riektu keisti. Kazi, nuo kokiu laiku ten uzsilike jie sedi?
Idealiai net privataus kapitalo įmonės nedirba... Mano asmenine nuomone iki šiol LG laikėsi išties neblogai: daug investuojama į infrastruktūros ir riedmenų parko atnaujinimą. Aišku keleivių vežimas LG niekada nebuvo prioritetas, kuri gi kompanija sutiktų tai daryti iš savo lėšų.
Faktas tas, kad būdama valstybinė įmonė LG sugebėjo generuoti neblogus pelnus (už 2006 m. 111 mln. Lt gryno pelno, už 2007 m. - 133 mln. Lt gryno pelno), kuriuos sėkmingai investuoja į įmonės modernizaciją, taip darant įmone konkurencingesne. O tai, savo ruožtu, reiškia, kad keliama įmonės vertė. Na ir kur jūs matote prastą vadybą?
na kad LG vadovybė, švelniai tariant, galėtų būti ir geresnė - tai akivaizdu ir be tokių nekokybiškų straipsniūkščių.
Netikiu, kad tas straipsnis užsakytas. jeigu būtų užsakytas, tai būtų ir kokybiškai parašytas.
Šiandien jau nereikia užsakinėti straipsnių. Užtenka pasitelkti "populiarią" retorikaką ir "skandalingo" turinio informaciją, kad spauda susidomėtų. Tačiau nepaneigsite fakto, kad keistai identiško turinio straipsniai šią savaitę pasirodė eilėje LT dienraščių. Sutapimas tai ar ne, jau jums vertinti.
Kad šis straipsnis yra Masiulio siekis diskrediduoti LG vadovybę tai faktas. Šiandien vz.lt yra įdėtas ir pačio Masiulio komentaras, kuris ir atskleidžia tikruosius susisiekimo ministro tikslus - pakeisti LG vadovybę sau priimtina...
Tad geležinkelininkai laukite pokyčių...
Jei taip is tikro yra, tai tik labai sveikintina iniciatyva.
Šiandien jau nereikia užsakinėti straipsnių. Užtenka pasitelkti "populiarią" retorikaką ir "skandalingo" turinio informaciją, kad spauda susidomėtų. Tačiau nepaneigsite fakto, kad keistai identiško turinio straipsniai šią savaitę pasirodė eilėje LT dienraščių. Sutapimas tai ar ne, jau jums vertinti.
įvertinu ir visiškai sutinku. bet kaip jau minėjau anksčiau, tai tik pradžia ne tiek senosios vadovybės išvalymo, kiek artėjančios privatizacijos... na tokia mano nuomonė
reikia gi užvaldyti spaudą, kad nors tokiu būdu būtų legitimuotas ateities sprendimas, neva tautos balsas. Būtų įdomu susižinoti, kaip padaromos tokios "žinios" iš nieko, bet reikėtų pastudijuoti žurnalistiką, ir gal kitą kartą
Sprendziant is LG vadybos ir marketingo metodu, ju vadovybe tikrai riektu keisti. Kazi, nuo kokiu laiku ten uzsilike jie sedi?
nepatikėsi, bet manau, kad nedaugiau kaip trečdalis aukščiausių LG vadovybės asmenų yra išdirbusių geležinkelyje daugiau kaip 10m. r vargu ar jie yra labai jau įtakingi priimant sprendimus.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Manau, geriausia būtų palikti esamą tvarkaraštį, bet su sąlyga, kad traukinys nevažiuos, nesant keleivių.
Tokiu atveju bus reikalingos abi motrisės, laukiančios abiejuose maršruto galuose.
Tai nebus "taksi" - nevažiuos keleiviui paprašius. Važinės nustatytu tvarkaraščiu, bet tik tada, kai keleivių bus.
Stotyse problemų lyg ir nekyla. Vilniuje galima rezervuoti vieną kelią, kaip dabar ir yra daroma, o Oro uoste eismas nedidelis, tad motrisė gali stovėti toje pačioje stotelėje, o kai reikės pravažiuoti kitam traukiniui - pasitraukti į Kirtimus.
Comment