Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nepamirškim, kad autobusų ir troleibusų eismą organizuoja Vilniaus savivaldybės viešojo transporto skyrius. O traukinio eismą organizuoja "Lietuvos geležinkeliai". Jau nekalbant, kad VAP ir LG tikrai nesusikalbėtų, dar reikia nepamiršti ir to, kad nuo oro uosto ne visi važiuoja iki stoties, kiti išlipa ir arčiau, kur traukinys nepriveža. Taigi tavo mintis impulsyvi ir neapgalvota.
    Tą "arčiau" aptarnautų antrojo maršruto autobusai.

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      Prieš porą savaičių teko nemažai keliauti. Kadangi esu kaunietis, sumasčiau pabūti civilizuotas žmogus ir vietoj to, kad laikyti mašiną visą savaitę aikštelėje prie oro uosto, pasinaudoti visuomeniniu transportu.

      Atsidarau LG puslapį ir pradedu planuoti kelionę:

      1. Iš oro uosto išskrendu 7:30 (kas tikrai jau nėra vėlu). Ieškau tinkamų traukinių, kad nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių ir dar persėsti i traukinuką į oro uostą.
      2. Paaiškėja, kad norint būti +- laiku oro uoste, iš Kauno 1 stotelės reikia išvažiuoti pačiu pirmuoju rytiniu traukiniu - 4:14. Kelionės trukmė 1:56.
      Net i kalendorių pažiūrėjau - nu bet tikrai dabar 2009-ji, o ne 1932-ji....
      3. Net jei būčiau pasirinkes kelionę šiuo traukiniu, atvyksta jis į Vilnių kaip tik tuo metu, kai į oro uostą traukinukas jau būna išvažiavęs. Tenka vėl laukti sekančio.
      4. Po savaitės turėjau nusileisti VNO 22:45. Iškau traukinio atgal į Kauną. LG puslapis rodo, kad paskutinis traukinys į Kauną iš Vilniaus išvažiuoja ~20:30 ar pan.

      Išvados: Spėkit kokia tranporto priemone važiavau į/iš oro uosto?

      100km važiuoti 2 val. gali tik traukinių entuziastai. Žmonės, kuriems tai turėtų būti tik kuo greitesnis taško B pasiekimas iš taško A, tuom tikrai nesinaudos.

      Va jum ir atsakymas, kodėl LG galvoja apie maršruto Vilniaus geležinkelio stotis-oro uostas, uždarymą. Nėra keleivių, nes yra daromas viskas, kad jų nebūtų.
      Priešingas komentaras:
      Skrydis 8:05 ryte.
      Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
      Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
      Traukiniu visiškai patenkintas

      P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Priešingas komentaras:
        Skrydis 8:05 ryte.
        Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
        Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
        Traukiniu visiškai patenkintas

        P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
        Nors parašiau temoje apie maršrutą Geležinkelio stotis-Oro uostas, bet mano pasisakymo esmė buvo apie LG sistemą kaip vientisą darinį, galbūt netgi suderinta su skrydžiais iš VNO. Nes jei traukiniai važinės sau, autobusai sau, o lėktuvai sau (kas iš esmės ir yra dabar) , tai naudos iš tokios visuomeninio transporto sistemos NEBUS jokios.
        Mano blogas

        Comment


          Parašė alm Rodyti pranešimą
          Priešingas komentaras:
          Skrydis 8:05 ryte.
          Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
          Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
          Traukiniu visiškai patenkintas

          P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
          Sakyčiau rizikavai su tokiu važiavimu. Jei autobusas būtų į Vilnių atvykęs laiku, apie 7:10 val., tai būtum keliavęs jau turbūt kitu traukiniu, nes į šį nespėtum. Tai būtum velavęs ir į oro uostą. Ar ne? Kiek laiko prieš išskridimą reikia būti Vilniaus oro uoste? Pvz., Dublino oro uoste likus kažkur valandai iki skrydžio, registracija baigiama. Žinoma, ten gal 20-30 kartų didesnis oro uostas

          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
          Nors parašiau temoje apie maršrutą Geležinkelio stotis-Oro uostas, bet mano pasisakymo esmė buvo apie LG sistemą kaip vientisą darinį, galbūt netgi suderinta su skrydžiais iš VNO. Nes jei traukiniai važinės sau, autobusai sau, o lėktuvai sau (kas iš esmės ir yra dabar) , tai naudos iš tokios visuomeninio transporto sistemos NEBUS jokios.
          Aš tau visiškai pritariu. Neseniai reikėjo pasižiūrėti į šio traukinuko tvarkaraštį, tai beveik visi traukiniai iš Vilniaus į oro uostą pajuda keliomis minutėmis anksčiau arba panašiai tuo laiku, kai atvyksta traukinys iš Kauno. Taigi beveik visada tenka laukti kito Atrodo lyg tai būtų specialiai taip padaryta

          Iš tikrųjų tai galima viską labai lengvai padaryti: ir suderinti traukinių grafikus, ir pateikti daugiau informacijos oro uoste apie šį maršrutą - bet visiems dzin, niekas nenori lįst iš savo kabinetų ir padaryt taip, kaip turi būti.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 20:21.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Parašė Arūnas DUMALAKAS
            Traukinys į oro uostą – nereikalingas
            Toks scenarijus buvo prognozuojamas temos pradžioje.
            Taip. Apie tai jau buvo sakyta... ir ne karta...:
            http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=837

            Comment


              Gėda LG... Tiesa, žurnalistai galėtų išsamiau pasidomėti, ar viskas padaryta, kad reisai sulauktų keleivių, o ne vien žodis žodin atspindėti aptingusių klerkų mintis...

              Comment


                Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                Gėda LG... Tiesa, žurnalistai galėtų išsamiau pasidomėti, ar viskas padaryta, kad reisai sulauktų keleivių, o ne vien žodis žodin atspindėti aptingusių klerkų mintis...
                "Flylal" bankrotas - puiki atmazkė panaikinti reisą.

                Tai kur kas lengviau nei reisą suderinti su lėktuvų grafiku, miesto viešojo transporto grafiku ir su kitų traukinių grafiku (Vilniaus stotyje)

                Comment


                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                  "Flylal" bankrotas - puiki atmazkė panaikinti reisą.)
                  Bet TVOU gi nebakrutavo...
                  Atmazkiu iesko tas kuris nenori kazka daryti... tie kas nori - iesko priemoniu...

                  Comment


                    Cia tik pradzia. Krize atiena ir i LG. Pavasari galima tiketis ir daugiau kitu marsrutu panaikinimo. Kad ir i Silute, Mazeikius, Rokiski.

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Sakyčiau rizikavai su tokiu važiavimu. Jei autobusas būtų į Vilnių atvykęs laiku, apie 7:10 val., tai būtum keliavęs jau turbūt kitu traukiniu, nes į šį nespėtum. Tai būtum velavęs ir į oro uostą. Ar ne? Kiek laiko prieš išskridimą reikia būti Vilniaus oro uoste? Pvz., Dublino oro uoste likus kažkur valandai iki skrydžio, registracija baigiama. Žinoma, ten gal 20-30 kartų didesnis oro uostas
                      Nelabai rizikavau Yra gi tokie dalykai kaip registracija internetu ir taksi jei vėluoji.

                      O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).

                      Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.

                      O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?
                      kaip?

                      Comment


                        Perkėlus ribas, ir važinėja viena motrisė.
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Cia tik pradzia. Krize atiena ir i LG. Pavasari galima tiketis ir daugiau kitu marsrutu panaikinimo. Kad ir i Silute, Mazeikius, Rokiski.
                          Juk LG keleivių vežimas buvo nuostolingas nuo pat nepriklausomtbės, nuostolius kompensuoja pelnas iš krovinių transportavimo.

                          Comment


                            Straipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negeras tas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos nepateikia. Pabandyk pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
                            Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
                            Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?
                            Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.24, 11:25. Priežastis: Buvo pavargusios akys, buvau pridaręs rašybos klaidų...

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Nelabai rizikavau Yra gi tokie dalykai kaip registracija internetu ir taksi jei vėluoji.

                              O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).

                              Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.

                              O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?
                              Kad po registracijos vien iki Ryanair vartų reikia eiti bent 5 min., nes jie dabar toliau. Nežinau, dabar gal Dublino oro uostas susitvarko su dideliu keleivių srautu, bet prieš 2-3 metus buvo sunkoka ir tekdavo į registraciją atvykti anksčiau. Na, bet gal man tik taip papuldavo...
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Straipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negera sdtas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos netapaikia. Pabandys pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
                                Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
                                Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?
                                Vitai, pirmieji išspausdino 15 min, o kita diena L.Rytas. skirtumas tik tame, kad 15 min parašė, kad į oro uostą elektriniai traukiniai daugiau nebevažiuos. tačiau nuo to esėm nepasikeitė
                                Paskutinis taisė aesde; 2009.01.24, 11:21. Priežastis: pridejau 15 min linka
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Jeigu ten isties tokia situacija tai sakyciau susiko visa reikala netikusi realizacija - nepatogus auksti laiptai , marsrutas nesitesia iki kirtimu, salininku, valciunu. I kita puse galetu kursuoti iki naujosios vilnios, truksta informacijos ir jei issamiau gilintis tai gal dar ir daugiau broko galima butu rasti.
                                  Arba projektuotojai - kvailiai arba cia buvo isplauti $ .

                                  Comment


                                    Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                    Juk LG keleivių vežimas buvo nuostolingas nuo pat nepriklausomtbės, nuostolius kompensuoja pelnas iš krovinių transportavimo.
                                    Per ta laika buvo uzdaryta daug marsrutu. Pelnas kompensuoja, bet krizes metu ir kroviniu pervezimai gali sumazeti, ir, atitinkamai, pelnas. Todel vel gali pradeti uzdarineti kai kuriuos keleivinius marsrutus.

                                    Comment


                                      Na, kad maršrutas buvo mažai reklamuojamas tai nesutikčiau. Labai dažnai matau pravažiuojančią matrisę iš stoties į oro uostą (arba atgal), maždaug 70% visų tų kartų ji važiavo beveik tuščia... Kaip pasakė vienas LG dirbantis "su ta matrise jau tiek oro pervežėm"...

                                      Comment


                                        Sekmadienį bandžiau naująjį dviaukštį traukinį. Vidurinio vagono antrame aukšte buvau vienintelis keleivis. O su motrise į oro uostą važiuojant tuos kelis kartus kai važiavau būdavom bent keli keleiviai.
                                        Tai jei žiūrėt kur oras vežiojamas, tai nemažą dalį Lietuvos geležinkelių keleivinių reisų tektų uždaryt.
                                        Noriu pasakyt, kad man maršrutas į oro uostą oro vežiojimo požiūriu neatrodo labai išsiskiriantis.

                                        Dar vienas dalykas, kad su jos paleidimu Vilniaus geležinkelio stotyje keleivinių traukinių eismas (ne keleiviais, o išvykimais atvykimais skaičiuojant) turbūt padvigubėjo, turėjo atitinkamai nemažam skaičiui darbuotojų ir darbo padaugėt. Tada natūralu bumbėt.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          sekmadieni su daugeliu pabandem pavaziuot situo traukinuku kol dar neuzdare tai i oro uosta su mumis vaziavo dar 4 zmones, atgal dar 3, o kai islipinejom stotyje ilipo 5. idomu kokia reiso savikaina kurui ir algom masinistu ir konduktoriui neskaiciuojant visu nusidevejimu ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X