Parašė amiko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPrieš porą savaičių teko nemažai keliauti. Kadangi esu kaunietis, sumasčiau pabūti civilizuotas žmogus ir vietoj to, kad laikyti mašiną visą savaitę aikštelėje prie oro uosto, pasinaudoti visuomeniniu transportu.
Atsidarau LG puslapį ir pradedu planuoti kelionę:
1. Iš oro uosto išskrendu 7:30 (kas tikrai jau nėra vėlu). Ieškau tinkamų traukinių, kad nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių ir dar persėsti i traukinuką į oro uostą.
2. Paaiškėja, kad norint būti +- laiku oro uoste, iš Kauno 1 stotelės reikia išvažiuoti pačiu pirmuoju rytiniu traukiniu - 4:14. Kelionės trukmė 1:56.
Net i kalendorių pažiūrėjau - nu bet tikrai dabar 2009-ji, o ne 1932-ji....
3. Net jei būčiau pasirinkes kelionę šiuo traukiniu, atvyksta jis į Vilnių kaip tik tuo metu, kai į oro uostą traukinukas jau būna išvažiavęs. Tenka vėl laukti sekančio.
4. Po savaitės turėjau nusileisti VNO 22:45. Iškau traukinio atgal į Kauną. LG puslapis rodo, kad paskutinis traukinys į Kauną iš Vilniaus išvažiuoja ~20:30 ar pan.
Išvados: Spėkit kokia tranporto priemone važiavau į/iš oro uosto?
100km važiuoti 2 val. gali tik traukinių entuziastai. Žmonės, kuriems tai turėtų būti tik kuo greitesnis taško B pasiekimas iš taško A, tuom tikrai nesinaudos.
Va jum ir atsakymas, kodėl LG galvoja apie maršruto Vilniaus geležinkelio stotis-oro uostas, uždarymą. Nėra keleivių, nes yra daromas viskas, kad jų nebūtų.
Skrydis 8:05 ryte.
Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
Traukiniu visiškai patenkintas
P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPriešingas komentaras:
Skrydis 8:05 ryte.
Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
Traukiniu visiškai patenkintas
P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPriešingas komentaras:
Skrydis 8:05 ryte.
Palikęs automobilį prie Kauno autobusų stoties, sėdu į autobusą 5:15 (pravažiuojantis Šilutė-Vilnius, galima rasti www.autobusublietai.lt). Turi būti Vilniuje lygiai 7, tačiau kadangi nedarbo diena atvažiuoja geras 10 min anksčiau.
Neskubėdamas nueinu į geležinkelio stotį, kur jau laukia 7:05 traukinys į oro uostą. Sėkmingai pasiekiu oro uostą laiku.
Traukiniu visiškai patenkintas
P.S. nors iš tikrųjų tai ne - blogai padarė kad ankstyvus ir vėlyvus išvykimus nuėmė. Sekanti kartą skrisiu 5:55 ir traukinukas man tikrai nepadės.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąNors parašiau temoje apie maršrutą Geležinkelio stotis-Oro uostas, bet mano pasisakymo esmė buvo apie LG sistemą kaip vientisą darinį, galbūt netgi suderinta su skrydžiais iš VNO. Nes jei traukiniai važinės sau, autobusai sau, o lėktuvai sau (kas iš esmės ir yra dabar) , tai naudos iš tokios visuomeninio transporto sistemos NEBUS jokios.
Iš tikrųjų tai galima viską labai lengvai padaryti: ir suderinti traukinių grafikus, ir pateikti daugiau informacijos oro uoste apie šį maršrutą - bet visiems dzin, niekas nenori lįst iš savo kabinetų ir padaryt taip, kaip turi būti.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 20:21.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąParašė Arūnas DUMALAKASTraukinys į oro uostą – nereikalingas
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=837
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąGėda LG... Tiesa, žurnalistai galėtų išsamiau pasidomėti, ar viskas padaryta, kad reisai sulauktų keleivių, o ne vien žodis žodin atspindėti aptingusių klerkų mintis...
Tai kur kas lengviau nei reisą suderinti su lėktuvų grafiku, miesto viešojo transporto grafiku ir su kitų traukinių grafiku (Vilniaus stotyje)
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą"Flylal" bankrotas - puiki atmazkė panaikinti reisą.)
Atmazkiu iesko tas kuris nenori kazka daryti... tie kas nori - iesko priemoniu...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąSakyčiau rizikavai su tokiu važiavimu. Jei autobusas būtų į Vilnių atvykęs laiku, apie 7:10 val., tai būtum keliavęs jau turbūt kitu traukiniu, nes į šį nespėtum. Tai būtum velavęs ir į oro uostą. Ar ne? Kiek laiko prieš išskridimą reikia būti Vilniaus oro uoste? Pvz., Dublino oro uoste likus kažkur valandai iki skrydžio, registracija baigiama. Žinoma, ten gal 20-30 kartų didesnis oro uostas
O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).
Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.
O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?kaip?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąCia tik pradzia. Krize atiena ir i LG. Pavasari galima tiketis ir daugiau kitu marsrutu panaikinimo. Kad ir i Silute, Mazeikius, Rokiski.
Comment
-
Straipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negeras tas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos nepateikia. Pabandyk pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?Paskutinis taisė Vitas; 2009.01.24, 11:25. Priežastis: Buvo pavargusios akys, buvau pridaręs rašybos klaidų...
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNelabai rizikavau Yra gi tokie dalykai kaip registracija internetu ir taksi jei vėluoji.
O jei jau reikia normaliai oro uoste registruotis, tai net pas Ryanair ji baigias 40 min iki skrydžio. Dažniausiai 30 min prieš. Priklausomai nuo aviakompanijos ir šalies, gali būti ir trumpesnis tas laikas arba visai nereikėti registruotis (kaip pvz. Norwegian vidiniuose skrydžiuose jei neturi bagažo).
Ir Dublinas ne išimtis. Ten tik reikia kokias 10 minučių paeiti iki Ryanair naudojamų vartų.
O grįžtant prie traukinio į oro uostą. Dabar tas tvarkaraščio sutankinimas pasiektas vien perkėlus Kirtimų stoties ribą ar pradėjo šiuo maršrutu važinėti abi automotrisės?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąStraipsnis "Lietuvos ryte" akivaizdžiai yra užsakytas. Negeras, oi koks negera sdtas laikraštis "Lietuvos rytas": rašinėja straipsnius, kurstančius nesantaiką, platina gandus, o skaitytojams reikalingos, išsamios ir nuoseklios medžiagos netapaikia. Pabandys pats parašyti straipsnį, nespausdins niekaip, o savo redakcijos darbuotojų broką spausdina.
Kažkam tas traukinuko važinėjimas gal užkliuvo, tai tie ir užsakinėja tokius traipsnius.
Kam gi iš forume rašančių žmonių tas iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą važinėjantis traukinukas padarė žalos?Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Jeigu ten isties tokia situacija tai sakyciau susiko visa reikala netikusi realizacija - nepatogus auksti laiptai , marsrutas nesitesia iki kirtimu, salininku, valciunu. I kita puse galetu kursuoti iki naujosios vilnios, truksta informacijos ir jei issamiau gilintis tai gal dar ir daugiau broko galima butu rasti.
Arba projektuotojai - kvailiai arba cia buvo isplauti $ .
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąJuk LG keleivių vežimas buvo nuostolingas nuo pat nepriklausomtbės, nuostolius kompensuoja pelnas iš krovinių transportavimo.
Comment
-
Sekmadienį bandžiau naująjį dviaukštį traukinį. Vidurinio vagono antrame aukšte buvau vienintelis keleivis. O su motrise į oro uostą važiuojant tuos kelis kartus kai važiavau būdavom bent keli keleiviai.
Tai jei žiūrėt kur oras vežiojamas, tai nemažą dalį Lietuvos geležinkelių keleivinių reisų tektų uždaryt.
Noriu pasakyt, kad man maršrutas į oro uostą oro vežiojimo požiūriu neatrodo labai išsiskiriantis.
Dar vienas dalykas, kad su jos paleidimu Vilniaus geležinkelio stotyje keleivinių traukinių eismas (ne keleiviais, o išvykimais atvykimais skaičiuojant) turbūt padvigubėjo, turėjo atitinkamai nemažam skaičiui darbuotojų ir darbo padaugėt. Tada natūralu bumbėt.kaip?
Comment
Comment