bandei su kuprine ir dviem didelem tasem uzsikabarot? Pabandyk tada pakeisi nuomone
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
nu tada aisku Nu motrisos tai durys placios dar nieko o i DR1A tai jau keblu Bet apibendrinant reik peronu kaip estijoje- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Jo, mums visiems siųloma ir toliau su "zaporožiečiais" važiuoti, tiksliau sakant įlipti...Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.11.23, 17:06.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąTaip maciau,ir koks cia per nepatogumas?As nesuprantu jau ant kiek yra ismandreje visi,kad netgi pyksta kad per aukstai laipteliai
Aš manau, kad jei daryt, tai daryt gerai ir iki galo. Klientui neturi likti jokių nepatogumų, viskas turi būti padaryta nuo A iki Z. O dabar darė, nepadarė iki galo ir paskui aiškina, kad žmonės išmandrėję.
Jei tokio požiūrio Lietuvoj nebūtų likę tai, manau, gyventi žymiai patogiau visiems būtų.
Comment
-
Parašė adju Rodyti pranešimąŠiandien 620-009 laiptukai sustreikavo. Tai stebėjom, kaip mašinistas su koja bando į vidų juos suspirt, o nepavykus, mechaniškai su kažkokiu raktu įtraukė. Pesos šaltukų prisibijo
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVa va, prasideda. Lenda vis daugiau lenkų klaidų...
Čia musu nacionalinis bruožas, mesti pinigus i bala, dėl to taip ir gyvename...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąČia ne lenku, čia lietuviu klaida... pirkti kas pigiau... o ne kas geriau...
Čia musu nacionalinis bruožas, mesti pinigus i bala, dėl to taip ir gyvename...
Comment
-
Parašė adju Rodyti pranešimąŠiandien 620-009 laiptukai sustreikavo. Tai stebėjom, kaip mašinistas su koja bando į vidų juos suspirt, o nepavykus, mechaniškai su kažkokiu raktu įtraukė. Pesos šaltukų prisibijo
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTai kas, tamstos manymu, būtų geriau pirkti?
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTai kas, tamstos manymu, būtų geriau pirkti?
Pas mus priimta pirkti pigiau, nesvarbu kad neatitinka reikalavimu... ir nevisai reikalinga... tokiu budu svaistomi pinigai... del ko mes ir be prekiu/paslaugu, ir be pinigu...
Busime turtingi, kai pradesime galvoti galva... o ne kita vieta...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąCia kad ir ka beuzsakytum, musu lietuveles liaudziai vis tiek kas nors nepatiks
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąVisada reikia pirkti preke/paslauga kuria reikalinga... ir pilnai atitinka reikalavimu...
Pas mus priimta pirkti pigiau, nesvarbu kad neatitinka reikalavimu... ir nevisai reikalinga... tokiu budu svaistomi pinigai... del ko mes ir be prekiu/paslaugu, ir be pinigu...
Busime turtingi, kai pradesime galvoti galva... o ne kita vieta...
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąKažkaip abstrakčiai kalbi. Nepamiršk, kad geležinkeliai ir jų technika yra specifinė, tad čia nėra tas pats, kas nueiti į Maximą...
Gan ilgas procesas...
O cia sove i galva, davai paleisime vagona i oro uosta... iki rinkimu... o ten ziuresime kas iseis... isejo kaip visada...Paskutinis taisė x21; 2008.11.24, 13:03.
Comment
-
Parašė kaktusasYra labai šaunus problemos panaikininimo būdas - tai panaikinti pačią problemą. Kitaip sakant - atšaukti maršrutą į oro uostą
Comment
-
Panaši situacija buvo, kai LG paleido multimodalinį traukinį "Vikingas" (Odesa- Klaipėda): važiuodavo pustuštis, rampos buvo nepritaikytos autovilkikam, uostininkai verkšleno, kad bereikalo atidaryta linija ir ilgai ji negyvuos. Praėjo 4 metai ir uosto pristatymuose ši linija įvardijama kaip vienas iš uosto privalumų.
Geležinkelio stotis- oro uostas atidaryta prieš 1 mėnesį jai dar reikia laiko patvirtinti savo naudą. Aišku linija atidaryta "Kultūros sostinės 2009" proga ir jeigu per ateinančius metus nepasitvirtins taip matyt ji ir užges.
Comment
-
Pusė šios temos rašytojų apie traukinuko važiavimą į Oro uostą stengiasi kiek įmanydami apie jį prirašyti trūkumų
Ir nė matyti viso to, kas padaryta gero.
Nemato (ir tikriausiai matyti nenori), koike "klederskspresai" D1 tik po du kartus per dieną abiem kryptimis važiuoja iš Šiaulių į Rokiškį, kad tik vienas vienintelis keleivinis traukinys abiem kryptimis per dieną važiuoja per Lietuvos-Lenkijos sieną, kad nėra keleivinio susisiekimo iš Vilniaus į Rygą (praktiškai iš Lietuvos į Latviją), iš Rygos į Taliną ...Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.24, 15:37.
Comment
-
Beje, gal kas nors iš žinančiųjų gali pasakyti, kiek laiko apskritai dar planuojama eksploatuoti D1 traukinius? Kaip jau čia minėta, jų modernizuoti nesiruošiama. Kartais jų (ar bent dalies iš jų) eksploatavimo laikas nepasibaigęs?
Beje, kur važinėja RA2? Teko girdėti, į Kauną bei Marijampolę, kitas pastoviai važiuoja į Mažeikius. Jų turėti būti keturi. Ar čia du ir važinėja Šiaulių regione ir du Kaune?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimą...
Beje, kur važinėja RA2? Teko girdėti, į Kauną bei Marijampolę, kitas pastoviai važiuoja į Mažeikius. Jų turėti būti keturi. Ar čia du ir važinėja Šiaulių regione ir du Kaune?
Galimas atvejis, kad dar apžiūrai, techniniam aptarnavimui ankstyvu rytiniu reisu jie nuvažiuoja į Vilnių ir paskutiniu reisu iš ten grįžta.
Maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiuojančio RA2 dar nemačiau, nors važinėju dažnai ir birželio 16 d. šių traukinių pristatyme Vilniuje buvo skelbtas jų būsimas važinėjimas į Šeštokus ir Turmantą. Pirmas traukinys tą dieną 15:00h išvažiavo į Kauną, dabar šiuo reisu važinėja elektriniai.
Apie važinėjimus Šiaulių regione dabar nežinau nieko.
Comment
Comment