Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    bandei su kuprine ir dviem didelem tasem uzsikabarot? Pabandyk tada pakeisi nuomone
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Nu ne bet manau butu galima pagalbos gal paprasyti?

      Comment


        nu tada aisku Nu motrisos tai durys placios dar nieko o i DR1A tai jau keblu Bet apibendrinant reik peronu kaip estijoje
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          Jo, mums visiems siųloma ir toliau su "zaporožiečiais" važiuoti, tiksliau sakant įlipti...
          Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.11.23, 17:06.

          Comment


            Šiandien 620-009 laiptukai sustreikavo. Tai stebėjom, kaip mašinistas su koja bando į vidų juos suspirt, o nepavykus, mechaniškai su kažkokiu raktu įtraukė. Pesos šaltukų prisibijo

            Comment


              Parašė X3dO Rodyti pranešimą
              Taip maciau,ir koks cia per nepatogumas?As nesuprantu jau ant kiek yra ismandreje visi,kad netgi pyksta kad per aukstai laipteliai
              Aš tai nesuprantu tokio kvailo lietuviško požiūrio - maždaug, kam mum čia reikia visokių kapitalistinių išmislų - pagalvokit, įlipti žmonės negali, na ir kas?

              Aš manau, kad jei daryt, tai daryt gerai ir iki galo. Klientui neturi likti jokių nepatogumų, viskas turi būti padaryta nuo A iki Z. O dabar darė, nepadarė iki galo ir paskui aiškina, kad žmonės išmandrėję.

              Jei tokio požiūrio Lietuvoj nebūtų likę tai, manau, gyventi žymiai patogiau visiems būtų.
              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

              Comment


                Parašė adju Rodyti pranešimą
                Šiandien 620-009 laiptukai sustreikavo. Tai stebėjom, kaip mašinistas su koja bando į vidų juos suspirt, o nepavykus, mechaniškai su kažkokiu raktu įtraukė. Pesos šaltukų prisibijo
                Va va, prasideda. Lenda vis daugiau lenkų klaidų...

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Va va, prasideda. Lenda vis daugiau lenkų klaidų...
                  Čia ne lenku, čia lietuviu klaida... pirkti kas pigiau... o ne kas geriau...
                  Čia musu nacionalinis bruožas, mesti pinigus i bala, dėl to taip ir gyvename...

                  Comment


                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Čia ne lenku, čia lietuviu klaida... pirkti kas pigiau... o ne kas geriau...
                    Čia musu nacionalinis bruožas, mesti pinigus i bala, dėl to taip ir gyvename...
                    Tai kas, tamstos manymu, būtų geriau pirkti?

                    Comment


                      Parašė adju Rodyti pranešimą
                      Šiandien 620-009 laiptukai sustreikavo. Tai stebėjom, kaip mašinistas su koja bando į vidų juos suspirt, o nepavykus, mechaniškai su kažkokiu raktu įtraukė. Pesos šaltukų prisibijo
                      Na jeigu visu automotrisiu laiptukai prades streikuoti tai tada ir keleiviai prisides,o tada tai bus...

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Tai kas, tamstos manymu, būtų geriau pirkti?
                        Cia kad ir ka beuzsakytum, musu lietuveles liaudziai vis tiek kas nors nepatiks

                        Comment


                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Tai kas, tamstos manymu, būtų geriau pirkti?
                          Visada reikia pirkti preke/paslauga kuria reikalinga... ir pilnai atitinka reikalavimu...
                          Pas mus priimta pirkti pigiau, nesvarbu kad neatitinka reikalavimu... ir nevisai reikalinga... tokiu budu svaistomi pinigai... del ko mes ir be prekiu/paslaugu, ir be pinigu...
                          Busime turtingi, kai pradesime galvoti galva... o ne kita vieta...

                          Comment


                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Cia kad ir ka beuzsakytum, musu lietuveles liaudziai vis tiek kas nors nepatiks
                            Kada pirkejai prades galvoti apie liaudi... patiks ir liaudziai...

                            Comment


                              Parašė x21 Rodyti pranešimą
                              Visada reikia pirkti preke/paslauga kuria reikalinga... ir pilnai atitinka reikalavimu...
                              Pas mus priimta pirkti pigiau, nesvarbu kad neatitinka reikalavimu... ir nevisai reikalinga... tokiu budu svaistomi pinigai... del ko mes ir be prekiu/paslaugu, ir be pinigu...
                              Busime turtingi, kai pradesime galvoti galva... o ne kita vieta...
                              Kažkaip abstrakčiai kalbi. Nepamiršk, kad geležinkeliai ir jų technika yra specifinė, tad čia nėra tas pats, kas nueiti į Maximą ir iš plačiai siūlomo asortimento pasirinkti tavo reikalavimus/poreikius atitinkančią prekę. Tuo labiau, nemanau, kad geležinkelių sektoriuje yra didelė pasiūla riedmenų, kurie bent kiek tenkintų techninius LG reikalavimus.

                              Comment


                                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                Kažkaip abstrakčiai kalbi. Nepamiršk, kad geležinkeliai ir jų technika yra specifinė, tad čia nėra tas pats, kas nueiti į Maximą...
                                Kalbu abstrakciai kad zmones suprastu. O jei konkreciai, tai visu pirma pries perkant preke/paslauga turi buti poreikis, po to padaroma studija, kuria turi parodyti kokiu pajegumu reikia poreikiui patenkinti, po to rasomi operaciniai reikalavimai, kurie nustato prekes/paslaugos naudojimo/vartojimo salygos, po to aprasoma pirkinio technine specifikacija, kuriai turi atitikti preke/paslauga, po to skelbiamas viesas konkuras, kuriame bus svarstomi dalyviu pasiulymai, po to skelbiamas konkurso nugaletojas, kuris turi pristatyti/pateikti/pastatyti/atlikti/ir_t.t. iki nustatytos datos... po to priemimas... po to eksloatacija... garantijos ir t.t.
                                Gan ilgas procesas...
                                O cia sove i galva, davai paleisime vagona i oro uosta... iki rinkimu... o ten ziuresime kas iseis... isejo kaip visada...
                                Paskutinis taisė x21; 2008.11.24, 13:03.

                                Comment


                                  Parašė kaktusas
                                  Yra labai šaunus problemos panaikininimo būdas - tai panaikinti pačią problemą. Kitaip sakant - atšaukti maršrutą į oro uostą
                                  Bet taip ir gali atitikti... kadangi motrise nepatogi, norinciu ja vaziuoti bus vis maziau... LG konstatuos, kad linija niekam nereikalinga... ir ja uzdarys, kaip nerentabili...

                                  Comment


                                    Panaši situacija buvo, kai LG paleido multimodalinį traukinį "Vikingas" (Odesa- Klaipėda): važiuodavo pustuštis, rampos buvo nepritaikytos autovilkikam, uostininkai verkšleno, kad bereikalo atidaryta linija ir ilgai ji negyvuos. Praėjo 4 metai ir uosto pristatymuose ši linija įvardijama kaip vienas iš uosto privalumų.
                                    Geležinkelio stotis- oro uostas atidaryta prieš 1 mėnesį jai dar reikia laiko patvirtinti savo naudą. Aišku linija atidaryta "Kultūros sostinės 2009" proga ir jeigu per ateinančius metus nepasitvirtins taip matyt ji ir užges.

                                    Comment


                                      Pusė šios temos rašytojų apie traukinuko važiavimą į Oro uostą stengiasi kiek įmanydami apie jį prirašyti trūkumų
                                      Ir nė matyti viso to, kas padaryta gero.
                                      Nemato (ir tikriausiai matyti nenori), koike "klederskspresai" D1 tik po du kartus per dieną abiem kryptimis važiuoja iš Šiaulių į Rokiškį, kad tik vienas vienintelis keleivinis traukinys abiem kryptimis per dieną važiuoja per Lietuvos-Lenkijos sieną, kad nėra keleivinio susisiekimo iš Vilniaus į Rygą (praktiškai iš Lietuvos į Latviją), iš Rygos į Taliną ...
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.24, 15:37.

                                      Comment


                                        Beje, gal kas nors iš žinančiųjų gali pasakyti, kiek laiko apskritai dar planuojama eksploatuoti D1 traukinius? Kaip jau čia minėta, jų modernizuoti nesiruošiama. Kartais jų (ar bent dalies iš jų) eksploatavimo laikas nepasibaigęs?
                                        Beje, kur važinėja RA2? Teko girdėti, į Kauną bei Marijampolę, kitas pastoviai važiuoja į Mažeikius. Jų turėti būti keturi. Ar čia du ir važinėja Šiaulių regione ir du Kaune?

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          ...
                                          Beje, kur važinėja RA2? Teko girdėti, į Kauną bei Marijampolę, kitas pastoviai važiuoja į Mažeikius. Jų turėti būti keturi. Ar čia du ir važinėja Šiaulių regione ir du Kaune?
                                          Vienas dviejų vagonų RA2 pastoviai važinėja rytiniu ir vakariniu reisais iš Kauno į Marijampolę ir atgal (jais anksčiau važinėjo dabar Vilniuje esanti ir kartais maršrutu į Oro uostą išvažiuojanti automotrisa AR2). Dieną nuo ~9h iki ~15:45h jis būna depe Šančiuose. Kitas trijų vagonų RA2 iš Kauno pakaitomis važinėja kitais reisais iš Kauno į Šeštokus, Kybartus, dieniniu Marijampolę.
                                          Galimas atvejis, kad dar apžiūrai, techniniam aptarnavimui ankstyvu rytiniu reisu jie nuvažiuoja į Vilnių ir paskutiniu reisu iš ten grįžta.
                                          Maršrutu Vilnius-Šeštokai-Vilnius važiuojančio RA2 dar nemačiau, nors važinėju dažnai ir birželio 16 d. šių traukinių pristatyme Vilniuje buvo skelbtas jų būsimas važinėjimas į Šeštokus ir Turmantą. Pirmas traukinys tą dieną 15:00h išvažiavo į Kauną, dabar šiuo reisu važinėja elektriniai.
                                          Apie važinėjimus Šiaulių regione dabar nežinau nieko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X