iš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad labai mažai žmonių žino apie tokį reikškninį kaip automatrisės maršrutas Gel. stotis- Oro uostas. Nežinau ar buvo kokia nors platesnė reklamos kampanija, bet šiam maršrutui reikia laiko.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąiš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad labai mažai žmonių žino apie tokį reikškninį kaip automatrisės maršrutas Gel. stotis- Oro uostas. Nežinau ar buvo kokia nors platesnė reklamos kampanija, bet šiam maršrutui reikia laiko.
Comment
-
/\ Informacija skelbiama geležinkelio stotyje ir pačiame oro uoste (reklaminis ekranas ir informacijos skyriuje). Nemanau, kad to gana. Norint pravesti tikrai sėkmingą reklaminę kampaniją, reikia televizijos ir ne kitaip. Bent savaitė po tris - keturias reklamas vakarais per nacionalinę televiziją ir keleivių kaip mat žymiai padaugės. Žinoma, reklama neturi būti eilinis informacinis pranešimas, bet aiški, vaizdinga, šmaikšti ir tuo pačiu informatyvi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
šiaip Vilniuje gruodį gan stipriai brangsta bilietai, todėl yra tokia tikimybė, kad važiuojančių ir taip padaugės.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Šiandien laukiau traukinio į Kauną ir kadangi dar buvo laiko, pasidairiau. Pirmame kelyje stovėjo PESA 620M. Daug girdėjęs apie laiptelių nepatogumą, tyčia pabandžiau jais užlipti, nulipti ir taip kelis kartus. Turiu pasakyti, kad patogu.
O po to, kaip tyčia, palyginimui buvo ER9M laipteliai. Nagi ten, jau reikia gerai įsitverti į turėklus ir kone daryti fizinį pratimą. AR2 laipteliai, manau, panašūs į elektrinio, nors išbandyti neteko.
Man asmeniškai PESA 620M laipteliai yra daug patogesni, nei kitų traukinių. Nesupratau, kuo remiantis reikia taip peikti juos, na nebent dėl išstūmimo. Bet, kiek teko girdėti, jau sutvarkė tą.
Įdomu, kaip publikai patiks žemagrindžiai EJ575.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą...Daug girdėjęs apie laiptelių nepatogumą, tyčia pabandžiau jais užlipti, nulipti ir taip kelis kartus. Turiu pasakyti, kad patogu...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą... gal but patogu jaunam vaikinui, bet sitas marsrutas skirtas ir merginoms, vaikams, senjorams... ir dar tiems kas negali kojom, o turi tik ratus... kodel apie juos niekas negalvoja?...
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kodėl modernizuojant kitus traukinius nebuvo pagalvota apie laiptelius...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTodel kad pas mus apie zmones niekas negalvoja... pas mus galvoja tik apie otkatus... mums dar iki Europos keleta desimtmeciu...
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąDar kartą pasikartosiu - nepradėkime lygiuotis su nuo mūsų atsiliekančiais
Comment
-
I automotrise ilipti nepatogiau (nors ir nera auksciau Vilniaus stotyje), nes tureklu rankomis stovint perone neimanoma pasiekti. Ypac seniems zmonems. O i dyz. ar elektr. traukinius, nors ir aukstai, seniems patogiau ilipti, nes stovint perone galima isikibti i tureklus ir tuomet lipti. Deja, seniems zmonems lipant net ir zemesniais laipteliais tiesiog butina isikibti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąI automotrise ilipti nepatogiau (nors ir nera auksciau Vilniaus stotyje), nes tureklu rankomis stovint perone neimanoma pasiekti. Ypac seniems zmonems. O i dyz. ar elektr. traukinius, nors ir aukstai, seniems patogiau ilipti, nes stovint perone galima isikibti i tureklus ir tuomet lipti. Deja, seniems zmonems lipant net ir zemesniais laipteliais tiesiog butina isikibti.
Comment
Comment