Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pamenu laukiau traukinio iš Truskaveco, o vietoj jo 2M atslinko http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=106463&LNG=RU,
    mat nepastebėjau, kad grafikas pakeistas. Tiesą pasakius Truskaveco traukinys nuo kalno link stoties lėkdavo greitai (taip bent jau atrodė) ir įspūdingai, ir aš labai mėgdavau jį fotografuoti

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Jau mėnesį iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal kursuojantis traukinukas kasdien perveža maždaug po 400 keleivių. Apytiksliais paskaičiavimais šiuo traukinuku jau pervežta apie 12 tūkst. keleivių.
      vidutiniškai 7,4 žmonės viename reise
      Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.11.07, 12:44.

      Comment


        Kiek reikia, kad atsipirktu? Puse vietu kad butu uzpildyta? Ka cia bepridursi... Kazin kiek keleiviu vaziuotu marsrutu Vilnius - taboras?
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
          vidutiniškai 7,4 žmonės viename reise
          Deja, gaunasi mazdaug 14 keleiviu viename reise.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            27 reisai pirmyn ir 27 atgal, tai kad ir bus - 7,4.

            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Populiarėja tarp geležinkelio stoties ir oro uosto kursuojantis traukinukas
              2008-11-07


              http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87925
              xexe 150K keleivių reiškia 300K litų pajamų. vien peronui, kad atsipirktu reikia 10 m. (3mln)m, plius traukinukas, plius aptarnaujantis personalas, plius kuras, plius remontas (perono ar traukinuko po kokių 15metų), na gal po kokių 30-40 metų ir atsipirks projektas.
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                Nemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.
                Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.
                I Siaulius automotrises neleis, nors ir mazai keleiviu vaziuoja. Sio marsruto paskirtis kita- pervaryti suremontuotus D1 traukinius i Radviliski, o is Radviliskio i Vilniu remontui ir apziurai.

                I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                  Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.
                  Galėtų panaikint tvarkaraštyje į oro uostą esančius tuos kelis tarpus virš valandos paleisdami antrą motrisę bent kelis kartus per dieną į oro uostą šalia važinėjimo kitais maršrutais.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    I Siaulius automotrises neleis, nors ir mazai keleiviu vaziuoja. Sio marsruto paskirtis kita- pervaryti suremontuotus D1 traukinius i Radviliski, o is Radviliskio i Vilniu remontui ir apziurai.

                    I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                    Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.
                    Ar Radviliškiui pavaldžioje geležinkelių dalyje eksploatuojami DR1A? Dėl RA2, tai jie ten tikrai važinėja - pats mačiau.

                    Pirmadienį iš Senųjų Trakų grįžau Marcinkonių traukiniu. Trijų vagonų DR1A buvo pilnutėlis.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Ar Radviliškiui pavaldžioje geležinkelių dalyje eksploatuojami DR1A? Dėl RA2, tai jie ten tikrai važinėja - pats mačiau.
                      Labai retai, Šiauliuose prieš pusmetį užfiksuotas buvo. Klaipėdoje turbūt kelis metus nebuvo.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Antroji automotrise PESA 620M-010 Oro uosto stoteleje. Vakar.

                        Comment


                          O tokį vaizdelį ne kasdien pamatysi... Reikia žinovo komentaro:


                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            O tokį vaizdelį ne kasdien pamatysi... Reikia žinovo komentaro:
                            Atvaizdas


                            Atvaizdas
                            Jei cia siandien fotkinta, tai vyko bandomieji vaziavimai.

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Jei cia siandien fotkinta, tai vyko bandomieji vaziavimai.
                              Šiandien. O bandomieji kokie? Ar jas abi sukabintas sinchronizuot iš vienos kabinos? Nes maršrute antroji jau važinėjo, tai gal bandomieji jai atskirai atlikti jau buvo?

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Šiandien. O bandomieji kokie? Ar jas abi sukabintas sinchronizuot iš vienos kabinos? Nes maršrute antroji jau važinėjo, tai gal bandomieji jai atskirai atlikti jau buvo?
                                Tiksliai nezinau ka jie ten bande, bet vazinejo bandymams ne i Oro uosta.

                                Comment


                                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                  Deja, gaunasi mazdaug 14 keleiviu viename reise.
                                  tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas

                                  Comment


                                    Parašė ED99 Rodyti pranešimą
                                    tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas
                                    Palaukim, neskubėkim nuteisti. Projektas dar naujas, o metinis skrydžių pikas - nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio. Tada ir skaičiuosim viščiukus.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė ED99 Rodyti pranešimą
                                      tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas
                                      Siaip jau viesasis transportas turetu buti dotuojamas, o kaina tokia, kad butu patraukli keleiviui, o ne padengtu visas islaidas ir dar pelno duotu. Kai pas mus valdzia ir visuomene isisamonins, kad visuomeninis transportas yra ne verslas, o socialine paslauga, tai viskas turetu is esmes pasikeisti, manau i geraja puse.

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Palaukim, neskubėkim nuteisti. Projektas dar naujas, o metinis skrydžių pikas - nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio. Tada ir skaičiuosim viščiukus.
                                        Ar išvis verta juos skaičiuoti kol tie viščiukai nebus pradėti vežiot 2 kartus dažniau.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Palaukim, neskubėkim nuteisti. Projektas dar naujas, o metinis skrydžių pikas - nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio. Tada ir skaičiuosim viščiukus.
                                          as ir nesmerkiu tik nematau ko bent db jau dziaugtis. Nes bent db labai mazai vaziuojanciu, 12000 tai mazokai kad bent normalus butu minusas bet cia manau lb didelis ir reiks lb dideliu dotaciju, o kad kaleiviu vezimas nuostolingas tai cia aishku. Tik as bent asmeniskai jau db tikejaus didesnio srauto zmoniu

                                          seip reisas manau pagirtinas ir lb reikalingas
                                          seip sis straipsnis taip pat yra ir reklama ir dar kart informavimas visuomenes apie nauja ir patogu reisa.
                                          Paskutinis taisė ED99; 2008.11.14, 01:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X