Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Populiarėja tarp geležinkelio stoties ir oro uosto kursuojantis traukinukas
    2008-11-07
    Jau mėnesį iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal kursuojantis traukinukas kasdien perveža maždaug po 400 keleivių. Apytiksliais paskaičiavimais šiuo traukinuku jau pervežta apie 12 tūkst. keleivių.
    „Džiaugiuosi, kad vilniečiams patiko naujasis transportas ir jie aktyviai juo naudojasi. Aš ir pats artimiausią savaitgalį rengiuosi anūkus pavėžinti šiuo traukinuku – nuvešiu į oro uostą pažiūrėti lėktuvų“, - sako Vilniaus meras Juozas Imbrasas.

    Šiuo metu traukinys kursuoja kasdien – po 27 reisus per dieną. Nuvažiuoti iš miesto centro į oro uostą vilniečiai bei sostinės svečiai turi galimybę tik už du litus ir vos per aštuonias minutes, išvengdami spūsčių, gaišaties ar didesnių išlaidų taksi paslaugoms pirkti. Traukinuku aktyviai naudojasi ir netoliese veikiančių organizacijų darbuotojai bei sodininkai, Kirtimų gyventojai. Be to, mažasis traukinukas tapo savaitgaline pramoga vilniečių šeimoms – kelionę traukinuku labai pamėgo vaikai. Specialus nedidelis traukinukas – automotrisė – kursuoja kas 40 minučių. Atsižvelgiant į didžiausius keleivių srautus reisų skaičius ateityje bus koreguojamas. Planuojama, kad per metus traukinuko paslaugomis pasinaudos apie 150 tūkst. keleivių.

    Šis projektas įgyvendintas ypač greitai – projektuoti ir statyti modernią geležinkelio stotelę „Oro uostas“ pradėta tik šių metų birželį. Pasak specialistų, nebrangi ir patogi, visame pasaulyje populiari transporto rūšis buvo itin sėkmingai pritaikyta Vilniuje.
    http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87925

    Comment


      Pamenu laukiau traukinio iš Truskaveco, o vietoj jo 2M atslinko http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=106463&LNG=RU,
      mat nepastebėjau, kad grafikas pakeistas. Tiesą pasakius Truskaveco traukinys nuo kalno link stoties lėkdavo greitai (taip bent jau atrodė) ir įspūdingai, ir aš labai mėgdavau jį fotografuoti

      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Jau mėnesį iš Vilniaus geležinkelio stoties į Tarptautinį Vilniaus oro uostą ir atgal kursuojantis traukinukas kasdien perveža maždaug po 400 keleivių. Apytiksliais paskaičiavimais šiuo traukinuku jau pervežta apie 12 tūkst. keleivių.
        vidutiniškai 7,4 žmonės viename reise
        Paskutinis taisė gruobuonis; 2008.11.07, 12:44.

        Comment


          Kiek reikia, kad atsipirktu? Puse vietu kad butu uzpildyta? Ka cia bepridursi... Kazin kiek keleiviu vaziuotu marsrutu Vilnius - taboras?
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
            vidutiniškai 7,4 žmonės viename reise
            Deja, gaunasi mazdaug 14 keleiviu viename reise.
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              27 reisai pirmyn ir 27 atgal, tai kad ir bus - 7,4.

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Populiarėja tarp geležinkelio stoties ir oro uosto kursuojantis traukinukas
                2008-11-07


                http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=87925
                xexe 150K keleivių reiškia 300K litų pajamų. vien peronui, kad atsipirktu reikia 10 m. (3mln)m, plius traukinukas, plius aptarnaujantis personalas, plius kuras, plius remontas (perono ar traukinuko po kokių 15metų), na gal po kokių 30-40 metų ir atsipirks projektas.
                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                Comment


                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                  Nemanau, kad esant dabartiniam keleivių srautui traukiniais ir lėktuvais, tai yra reikalinga. Reikia galvoti, kaip tobulinti jau esamus reisus (reklama, marketingas), kaip pritraukti keleivius iš mašinų bei autobusų.
                  Manau daug logiškiau būtų, kad naujoji motrisė pradėtų važinėti kitais maršrutais Vilniaus regione, kuriais važiuoja mažai keleivių: ypač Vilnius - Varėna - Marcinkonys, Vilnius - Stasylos, Vilnius - Kena, reisu Vilnius- Kaunas - Šiauliai.
                  I Siaulius automotrises neleis, nors ir mazai keleiviu vaziuoja. Sio marsruto paskirtis kita- pervaryti suremontuotus D1 traukinius i Radviliski, o is Radviliskio i Vilniu remontui ir apziurai.

                  I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                  Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                    Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.
                    Galėtų panaikint tvarkaraštyje į oro uostą esančius tuos kelis tarpus virš valandos paleisdami antrą motrisę bent kelis kartus per dieną į oro uostą šalia važinėjimo kitais maršrutais.
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      I Siaulius automotrises neleis, nors ir mazai keleiviu vaziuoja. Sio marsruto paskirtis kita- pervaryti suremontuotus D1 traukinius i Radviliski, o is Radviliskio i Vilniu remontui ir apziurai.

                      I Kena greiciausiai leis, gal dar i Stasylas. I Marcinkonis traukinys vaziuoja per Varena, o iki Varenos gani nemazai keleiviu buna.
                      Siaip tai LG puslapyje yra informacinis pranesimas, kad antroji automotrise bus bandoma kuri laika. O is nuotraukos matyti, kad jau isbande ir isleido i marsruta. Taip pat LG puslapyje raso, kad ji bus skirta pavaduoti sugedusiai automotrise i oro uosta, taip pat vaziuos ir kitais marsrutais.
                      Ar Radviliškiui pavaldžioje geležinkelių dalyje eksploatuojami DR1A? Dėl RA2, tai jie ten tikrai važinėja - pats mačiau.

                      Pirmadienį iš Senųjų Trakų grįžau Marcinkonių traukiniu. Trijų vagonų DR1A buvo pilnutėlis.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Ar Radviliškiui pavaldžioje geležinkelių dalyje eksploatuojami DR1A? Dėl RA2, tai jie ten tikrai važinėja - pats mačiau.
                        Labai retai, Šiauliuose prieš pusmetį užfiksuotas buvo. Klaipėdoje turbūt kelis metus nebuvo.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Antroji automotrise PESA 620M-010 Oro uosto stoteleje. Vakar.

                          Comment


                            O tokį vaizdelį ne kasdien pamatysi... Reikia žinovo komentaro:


                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              O tokį vaizdelį ne kasdien pamatysi... Reikia žinovo komentaro:
                              Atvaizdas


                              Atvaizdas
                              Jei cia siandien fotkinta, tai vyko bandomieji vaziavimai.

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Jei cia siandien fotkinta, tai vyko bandomieji vaziavimai.
                                Šiandien. O bandomieji kokie? Ar jas abi sukabintas sinchronizuot iš vienos kabinos? Nes maršrute antroji jau važinėjo, tai gal bandomieji jai atskirai atlikti jau buvo?

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Šiandien. O bandomieji kokie? Ar jas abi sukabintas sinchronizuot iš vienos kabinos? Nes maršrute antroji jau važinėjo, tai gal bandomieji jai atskirai atlikti jau buvo?
                                  Tiksliai nezinau ka jie ten bande, bet vazinejo bandymams ne i Oro uosta.

                                  Comment


                                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                    Deja, gaunasi mazdaug 14 keleiviu viename reise.
                                    tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas

                                    Comment


                                      Parašė ED99 Rodyti pranešimą
                                      tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas
                                      Palaukim, neskubėkim nuteisti. Projektas dar naujas, o metinis skrydžių pikas - nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio. Tada ir skaičiuosim viščiukus.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė ED99 Rodyti pranešimą
                                        tai va as ir snd ta perskaiciau ir nustebau ko jie cia dziugauja...? apgailetina ar 7 ar 15 zmoniu tik vaziuojanciu vienu metu traukini...pajamos 30lt uz reisa kazin koks minusas
                                        Siaip jau viesasis transportas turetu buti dotuojamas, o kaina tokia, kad butu patraukli keleiviui, o ne padengtu visas islaidas ir dar pelno duotu. Kai pas mus valdzia ir visuomene isisamonins, kad visuomeninis transportas yra ne verslas, o socialine paslauga, tai viskas turetu is esmes pasikeisti, manau i geraja puse.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Palaukim, neskubėkim nuteisti. Projektas dar naujas, o metinis skrydžių pikas - nuo gruodžio vidurio iki sausio vidurio. Tada ir skaičiuosim viščiukus.
                                          Ar išvis verta juos skaičiuoti kol tie viščiukai nebus pradėti vežiot 2 kartus dažniau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X