Nezinau kaip galvoja kiti ,bet as mastyciau sitaip atvaziaves i gelezinkelio stoti: 100 metru iki autobuso stoteles ,palauki 1 marsruto ,gal nepatogu ir sunku ikelti cemodana i autobusa ,bet prives prie pat aerouosto duru. O del traukinio: ieskok informacijos is kurio kelio ir kada jis isvaziuoja,temk ta savo cemodana pozeminio perejimo laipteliais is pradziu zemyn,po to temk i virsu.bilietas brangesnis nei autobuso (nedaug bet is principo), nuvaziavus i aerouosta vel tempk savo lagamina kelis simtus metru. sakyciau,kad autobusu patogiau.
gal ir patogiau taciau tarkim atvazuoji traukiniu is kauno kazkur apie 13-14 valanda arba 17-18h kas darosi gatvese ? kamsciai autikas vazuos su kartus ilgiau o traukinys per 7 min.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Šiandien apie pusę devynių vakaro Vilniaus Geležinkelio stoty matau pirmam perone stovintį AR2, galvoju, kas čia vyksta, kur jis važiuos, prieinu, ogi į Oro Uostą išrieda. Įdomu, kur PESA pasidėjo, kitur išvažiavo po Lietuvą pasiridinėt ar dar ką...
Nors pastarasis traukinukas nėra naujas, tačiau matosi, jog atnaujintas, perdažytas ir atrodo gana įspųdingai, na man bent taip apsirodė. Beje, palyginus įlipimą, tai jis gal net geresnis.
Štai vaizdai Daryti tik mobiliuoju, kokybe nespindi.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Oro uostas yra už 3 km (be to, kiek pamenu, labai dažnai kursuoja autobusas Stotis - Oro Uostas)...Jei jau taip nori kažkas reiso i Oro Uostą tai tegul paleidžia kursuoti AR2.
Šiandien apie pusę devynių vakaro Vilniaus Geležinkelio stoty matau pirmam perone stovintį AR2, galvoju, kas čia vyksta, kur jis važiuos, prieinu, ogi į Oro Uostą išrieda. Įdomu, kur PESA pasidėjo ...
PESA keleivius pavežiojo porą savaičių, atėjo laikas apžiūrėjimui depe, techniniam aptarnavimui, pastebėtų gedimų likvidavimui...
Technika lieka technika. Ir nuosavą automobilį kartais tenka nuvaryti į servisą, o norint kad jis važinėtų patikimai, - to "kartais" gali būti mažai...
šiandien vėl važiavau į oro uosta ir atgal. 11:05 ir atgal - 11:28.
Nuvažiuojant buvo apie 30 keleivių (gal ir daugiau, net sunku buvo suskaičiuoti), dauguma su lagaminais. Keli žmonės net paklausė ar tikrai šis traukinys važiuoja į Vilniaus oro uostą. :d
Gryžtant buvo jau tik dešimt keleivių. Oro uoste buvo švieslentė kuri rodo reklamas ir kas kiektai laiko parodo traukinio grafikus. Mano manymu galetu vien grafikus ištisai rodyti.
Traukinys važiuvo tiksliai pagal grafiką minučių tikslumu.
kazin, ar nebus AR2 geresnis variantas uz PESA?
bent jau del pagyvenusiu zmoniu saugumo...
jei duris valdo ne masinistas, tai gali visokiu nesamoniu atsitikt...
Paskutinis taisė dariuks; 2008.10.18, 06:39.
Priežastis: papildymas
PESA keleivius pavežiojo porą savaičių, atėjo laikas apžiūrėjimui depe, techniniam aptarnavimui, pastebėtų gedimų likvidavimui...
Technika lieka technika. Ir nuosavą automobilį kartais tenka nuvaryti į servisą, o norint kad jis važinėtų patikimai, - to "kartais" gali būti mažai...
OK, viskas suprantama. Gal tada kas nors žino, kiek apytiksliai laiko truks šis apžiūrėjimas, techninis aptarnavimas ir gedimų šalinimas? Matot, po savaitės laukiu atskrendant svečių, tai būtų geriau naujesne motrise vežti...
OK, viskas suprantama. Gal tada kas nors žino, kiek apytiksliai laiko truks šis apžiūrėjimas, techninis aptarnavimas ir gedimų šalinimas? Matot, po savaitės laukiu atskrendant svečių, tai būtų geriau naujesne motrise vežti...
Vakar važiavau, tai važiavo nauja monotrisė. Tai turbut tie techniniai tikrinimai neilgai trunka. Gal kokia viena diena ir viskas....
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
kai kazkada kaune buvo tai kaip senas ikarus autikas bet tai buvo senai gal 1999
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
OK, viskas suprantama. Gal tada kas nors žino, kiek apytiksliai laiko truks šis apžiūrėjimas, techninis aptarnavimas ir gedimų šalinimas? Matot, po savaitės laukiu atskrendant svečių, tai būtų geriau naujesne motrise vežti...
Naujas maršrutas tarp geležinkelio stoties ir oro uosto
Spalio 2-ąją žiniasklaidos atstovams pristatytas naujas geležinkelio maršrutas, besidriekiantis nuo Vilniaus miesto geležinkelio stoties iki Vilniaus oro uosto. Į naujosios transporto priemonės pristatymą atvyko susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, Vilniaus meras Petras Imbrasas, kiti Susisiekimo ministerijos, miesto valdžios atstovai.
Remiantis Lietuvos transporto strategija, iki 2025 m. šalyje turi būti sukurta moderni ir subalansuota multimodalinė transporto sistema, techniniais parametrais bei paslaugų kokybe prilygstanti ES senbuvių transporto sistemai. Ji turi užtikrinti galimybę patogiai ir greitai susisiekti su svarbiausiais kultūros, turizmo ir komercijos centrais. Susisiekimo ministerija pasiūlė prisidėti prie miesto visuomeninio transporto tinklo optimizavimo, atidarant geležinkelio susisiekimą tarp Vilniaus geležinkelio stoties ir Tarptautinio Vilniaus oro uosto, panaudojant esamą Vilnius–Kirtimai geležinkelio liniją.
Vilniečiams bei miesto svečiams maršrutas tapo prieinamas nuo spalio 3-iosios. Specialus vieno vagono traukinys, įsigytas iš AB „PESA Bydgoszcz Spolka Akcyjna Holding“ ir vadinamas automatrise, keturis kilometrus nuo geležinkelio stoties iki Vilniaus tarptautinio oro uosto važiuoja septynias minutes. Vagone yra 93 sėdimos vietos, dar tiek pat keleivių galės važiuoti stovėdami. Keleiviams įlipti įrengti išstumiami laipteliai, įrengtas ekologinis vakuuminis tualetas, oro kondicionavimo sistema, sumontuoti dvigubi langų stiklo paketai, įdiegta keleivių salono ir išorės vaizdo stebėjimo sistema, sukurtas jaukus šiuolaikiškas interjeras. Nuvažiuoti nuo oro uosto iki geležinkelio stoties ar atgal kainuoja du litus. Planuojama, kad kol kas automatrisė maršrutu tarp geležinkelio stoties ir oro uosto važinės kas 40 min., tačiau jei keleivių bus daug, maršrutus ketinama tankinti.
Sutvarkyta infrastruktūra: prie Tarptautinio Vilniaus oro uosto įrengta geležinkelio stotelė, liftas keleiviams, apšvietimas. Stotelė įrengta atsižvelgiant į keleivių su negale bei ribotos judėsenos žmonių poreikius. Keleivių saugumui – vaizdo stebėjimo sistema, į oro uosto terminalą vedantis pėsčiųjų takas su dengta galerija. Geležinkelio stotyje ir oro uoste numatoma įrengti bilietų pardavimo automatus, tačiau užtrukus jų įrengimui, laikinai bilietus bus galima įsigyti traukinyje iš konduktoriaus.
Tikimasi, kad naujasis traukinių maršrutas bus patogus oro uoste ir šalia jo esančių bendrovių darbuotojams, pietinės Vilniaus miesto dalies gyventojams. Na, o Vilniaus oro uostas taps vieninteliu oro uostu Baltijos šalyse, turinčiu tiesioginę geležinkelio jungtį su geležinkelio stotimi.
Comment