Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    kai sitaip pratesinesite marsruta,tai is vis traukinys vazines kas 2 val ir bus niekam nereikalingas tuomet.
    Jei ta viena motrisė būtų skirta tokiam maršrutui, tuomet- taip, laikas ženkliai padidėtų, tačiau 'stotis - oro uostas' maršrutui yra numatytos dvi motrisės, o planuose numatoma pirkti dar dvi ar daugiau. Todėl bijoti dėl reisų dažnumo sakyčiau neverta.

    Kita vertus, manau ateityje, visi šie maršrutai, įskaitant Naująją vilnią, bei Salininkus atiteks metro, kuris juos apjungs su Vilniaus centru.
    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2008.10.10, 19:45. Priežastis: klaida tekste
    Dear Sir,

    Comment


      Kaškaip abejoju ar būtu paklausa Nuo naujosios Vilnios iki Oro uosto palesti traukinį.
      Būtu labai mažai keleivių (važinejau N. Vilnia - Stotis ir įsitikinau). Na neben darant ką nors panašaus į metro sistema, bei sutvarkius N. Vilnios stotį. Pastačius automobilių saugojimo aikštelę (mokamą, bet jei važiuoji traukiniu, tau suteikiama teisė laikyti nemokamai).
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        /\ Gal pasikartosiu, už tai prašau atleiskite. Tebesiūlau šį maršrutą pratęsti nuo oro uosto iki Naujosios Vilnios. Tam visiškai nereikia jokių investicijų (nebent patvarkyti NV stotį). Pažiūrėkite autobusų maršrutus - nėra tiesioginio reiso nuo NV iki TVOU, o su persėdimais užims laiko nuo 40 min. savaitgaliais ir vėlais vakarais iki virš valandos darbo dienomis (dėl kamščių). Traukinys bus greičiau nei autobusas ir pigiau nei taxi. Pagaliau vistiek ateity jau yra planaus šį maršrutą pratęsti iki Salininkų.
        O gal visai nieko būtų žiedinis maršrutas Vilnius-Naujoji Vilnia-Nemėžis-Juodšiliai-Kirtimai-Oro uostas-Vilnius? Ir (arba) priešinga kryptimi.
        Labai atsiprašau, jei būsiu neteisus, nes į situaciją pakankamai neįsigilinau.
        Ir dar: ar tokiu atveju būtina siekti Kyviškes?

        Comment


          Na, o tarkim N.Vilnia-Vilnius-Kaunas?

          Visi elektriniai eina iš N.Vilnios. O paklausa ar yra? Na, aš važiavau tik vieną kartą iš pačios N.Vilnios, bet traukinys buvo tuštutėlis.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            O gal visai nieko būtų žiedinis maršrutas Vilnius-Naujoji Vilnia-Nemėžis-Juodšiliai-Kirtimai-Oro uostas-Vilnius? Ir (arba) priešinga kryptimi.
            Labai atsiprašau, jei būsiu neteisus, nes į situaciją pakankamai neįsigilinau.
            Ir dar: ar tokiu atveju būtina siekti Kyviškes?
            1. Pietinis Vilniaus aplinkkelis yra apkrautas krovininiais traukiniais ir dar paleisti kas 20-30 min. keleivinius butu visiskas pravalas.
            2. I Kyviskes yra didelis lankstas, kuriuo niekas nevazines.
            3. Vaidotuose visi dabartiniai keleiviniai is/i Stasylas, Valciunus stringa... Vaidotuose nera keleiviu - praktiskai tik gelezinkelieciai i si mazga vyksta. Pusyne taip pat nera keleiviu. Paneriuose pakanka traukiniu i/is Vilniaus.

            Racionaliausia butu pratesti marsruta iki Salininku be sustojimo Kirtimuose (kad narkomanai ir cigonai nevazinetu).

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Na, o tarkim N.Vilnia-Vilnius-Kaunas?

              Visi elektriniai eina iš N.Vilnios. O paklausa ar yra? Na, aš važiavau tik vieną kartą iš pačios N.Vilnios, bet traukinys buvo tuštutėlis.
              N. Vilnioje yra depas. Todel traukiniai nori nenori turi ten vaziuoti. Ne visi traukiniai is Kauna vaziuoja is N. Vilnios. Tas pats ir is Kauno. Keleiviu butu daugiau, jei butu integruota i miesto transporto bilietu sistema.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                N. Vilnioje yra depas. Todel traukiniai nori nenori turi ten vaziuoti. Ne visi traukiniai is Kauna vaziuoja is N. Vilnios. Tas pats ir is Kauno. Keleiviu butu daugiau, jei butu integruota i miesto transporto bilietu sistema.
                Mano manymu, jei elektriniame traukinyje nesikeičia pamaina, tai jis nebūtinai turi grįžti į depą. Taip pat esu pastebėjęs, kad elektrinis traukinys grįžta į Naujosios Vilnios stotį ir į depą nenuvažiavęs išvyksta į kitą reisą. Todėl tuos elektrinių traukinių važinėjimus iš Vilniaus į Naująją Vilnią ir iš Naujosios Vilnios į Vilnių reikėtų peržiūrėti. Tikriausiai iš depo išvažiavęs, į Kauną nuvažiavęs, iš ten į Vilnių grįžęs elektrinis traukinys vėl galėtų padaryti reisą įš Kauną ir atgal?
                Žinoma, į Naująją Vilnią nuvažiuoti gali vienu-kitu reisu iš Oro uosto (kaip ir važiuoja iš Trakų).

                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                1. Pietinis Vilniaus aplinkkelis yra apkrautas krovininiais traukiniais ir dar paleisti kas 20-30 min. keleivinius būtų visiškas pravalas.
                2. Į Kyviskes yra didelis lankstas, kuriuo niekas nevazines.
                3. Vaidotuose visi dabartiniai keleiviniai is/i Stasylas, Valciunus stringa... Vaidotuose nera keleiviu - praktiskai tik gelezinkelieciai i si mazga vyksta. Pusyne taip pat nėra keleiviu. Paneriuose pakanka traukiniu i/is Vilniaus.

                Racionaliausia būtu pratęsti maršrutą iki Salininkų be sustojimo Kirtimuose (kad narkomanai ir čigonai nevažinėtu).
                Kažkaip niekur nerandu tos Salininkų stotelės (bent Vilniaus-Kirtimų-Valčiūnų maršrute). Jei ten gyventojų ar sodininkų yra(keleivių būtų), tai stotelės nebuvimas tolygu apsileidimui? Prieš daug metų į Stasylas (ir toliau – į Benekonis, netgi į Lydą) traukinių važiuodavo daugiau… Anksčiausias iš Vilniaus išvažiuodavo ~2h nakties ir grįždavo ~6h ryto…
                Paskutinis taisė Vitas; 2008.10.11, 21:16.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Kažkaip niekur nerandu tos Salininkų stotelės (bent Vilniaus-Kirtimų-Valčiūnų maršrute).
                  Jos niekad ir nebuvo.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Kažkaip niekur nerandu tos Salininkų stotelės (bent Vilniaus-Kirtimų-Valčiūnų maršrute)...
                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Jos niekad ir nebuvo.
                    Tada rašant apie būtinybę organizuoti keleivinio traukinio maršrutą iš Vilniaus į Salininkus metas tai stotelei rinkti vietą (norodant artimiausius orientyrus). Pradžiai gal būt išsireikalauti, kad joje stotų Vilniaus-Kirtimų-Valčiūnų-Stasylų maršruto traukiniai, paskui prašyti daugiau...
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    1. Pietinis Vilniaus aplinkkelis yra apkrautas krovininiais traukiniais ir dar paleisti kas 20-30 min. keleivinius butu visiskas pravalas.
                    2. I Kyviskes yra didelis lankstas, kuriuo niekas nevazines.
                    3. Vaidotuose visi dabartiniai keleiviniai is/i Stasylas, Valciunus stringa... Vaidotuose nera keleiviu - praktiskai tik gelezinkelieciai i si mazga vyksta. Pusyne taip pat nera keleiviu. Paneriuose pakanka traukiniu i/is Vilniaus.
                    Intensyvaus keleivinių traukinių eismo atkarpoje iš N.Vilnios –Kyviškių(?)-Nemėžio-Juodšilių-Vilniaus ruože nė nesiūliau. Užtektų kelių reisų per dieną pačiu reikalingiausiu laiku. Nejaugi pagelžkelėje Nemėžio apylinkėse (Grigaičiai, Nemėžis, Rudamina) visai nebūtų keleivių?
                    Iš Vaidotų per Panerius į Vilnių keli keleiviniai traukiniai važiuoja, jų turėtų užtekti (kad Vaidotų-Pušyno prieigose keleivių nėra, įsitikinau turistaudamas 2006m. vasarą; taip pat įsitikinau, kad Paneriuose stoja visi Trakų ir Varėnos maršrutų traukiniai ir dalis „Kauninių“ elektrinių).

                    P.S.:
                    Nesu vilnietis, nesu aprašytų vietovių žinovas, bet pasamprotauti apie keleivinių traukinių maršrutus didmiesčio prieigose privertė labai nesenas nuotykis, kai traukiniu Šeštokai-Vilnius atvažiavau į Palemoną (norėjau pasigrožėti rudenėjančiomis Kauno mariomis) ir paskui vakarinio piko metu gavosi didžiulė kančia sausakimšu (! ! !) 44 maršruto mikriuku per gatvių kamščius pasiekti Kauno miesto centrą. Ko gero, geriau būčiau Palemone valandą palaukęs elektrinio traukinio į stotį Kaunas1, o iš Petrašiūnų 5 maršruto troleibusu vargo mažiau (R.Kalantos ir K.Baršausko gatvėse centro link vakare kamščiai mažesni).

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Tada rašant apie būtinybę organizuoti keleivinio traukinio maršrutą iš Vilniaus į Salininkus metas tai stotelei rinkti vietą (norodant artimiausius orientyrus). Pradžiai gal būt išsireikalauti, kad joje stotų Vilniaus-Kirtimų-Valčiūnų-Stasylų maršruto traukiniai, paskui prašyti daugiau...

                      Intensyvaus keleivinių traukinių eismo atkarpoje iš N.Vilnios –Kyviškių(?)-Nemėžio-Juodšilių-Vilniaus ruože nė nesiūliau. Užtektų kelių reisų per dieną pačiu reikalingiausiu laiku. Nejaugi pagelžkelėje Nemėžio apylinkėse (Grigaičiai, Nemėžis, Rudamina) visai nebūtų keleivių?
                      Salininkuose stotele reiketu irengti prie pervazos. Ten ir autobusai netoliese stoja.

                      Is Grigaičiu, Nemėžio, Rudaminos ir kt. palei pietini apvaziavima vaziuoti traukiniu nei i Vilniu nei i N. Vilnia nera prasmes. Autobusu zymiai greiciau. Kol is kokiu Grigaiciu traukinys atvyktu i Vilniu, reiketu gero pusvalandzio. Baisiai stirngama yra Vaidotuose. Tuo tarpu 31 autobusas vazineja kas 15-30 min. Is N. Vilnios iki Vilniaus stoties.
                      Vaidotuose yra 3 stoteles Vaidotai - Vaidotai KIK, AIK ir dar berods MKG, jei neklystu, nors tvarkarasciuose tik viena stotis, bilietai parduodami kaip iki Vaidotu stoteles. Tai ne technines stoteles; jos praktiskai skirtos Vaidotu stoties darbuotojams.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Salininkuose stotele reiketu irengti prie pervazos. Ten ir autobusai netoliese stoja.

                        ... Baisiai stiringama yra Vaidotuose...
                        Dėl Grigaičių, Nemėžio, Rudaminos nesiginčiju, o mano minimas maršrutas Trikampiu Vilnius-Nuajoji Vilnia-Juodšiliai-Vilnius Vaidotų nė nesiektų. Kiek įsitikinau būdamas Juodšilių stotelėje, ten yra automatiniai iešmai, ir traukinys ten galėtų keisti kryptį. Nebent Juodšilių stotelė yra dar Vaidotų stoties kelyne. O gal ir Valčiūnai?

                        Comment


                          Na va, pagaliau ir man teko išbandyti naują matricę. Ketvirtadienį 5:40 važiavo 8 žmogai, neskaitant konduktorės, iš kurių keturi su bagažu. O sekmadienį 18:48 iš aerouosto parvažiavo apie 15 žmogų, iš kurių apie 6 buvo su bagažu, kiti juos lydintys ar pan.
                          Šiaip viskas atrodo neblogai, bet aukštis tarp matricos laiptelių ir oro uosto stotelės perono yra tikrai per didelis. Važiuojant į priekį, oro uoste, viena mergina vos nenusivertė nuo tų laiptelių.
                          Tikiuosi, kad naujuose dviaukščiuose įlipimas yra geriau išpręstas, nei šitoje matricoje.
                          Dar pastebėjimui. Atkreipiau dėmesį, kad Italijoje visi (arba bent jau dauguma) peronų yra žemi, bet įlipimas į traukinius yra išspręstas taip, kad nekelia jokių problemų.

                          Būtų iydomu sužinoti dėl kokių priežasčių LG pasirinko žemus peronus vietoj aukšų? Jei nėra jokios priežasties, tada reikia sukurti peticiją-kreipimąsi į LG dėl peronų aukščio sureguliavimo

                          Comment


                            Iš tiesų Viln. geležinkelio stotyje jau seniai galėjo įrengti nors vieną normalų paaukštintą peroną, į kurį galėtų siųsti tam tinkančius traukinius. Pvz sovietiniai tarpmiestiniai (plackartai, kupe) gi standartiškai turi išlipimą į paaukštiną peroną, tik atvykus į žemąjį, palydovei tenka atlenkti aikštelę atidengiant laiptelius.
                            Tad ir su šiuo naujuoju maršrutu, oro uoste jau iškart galėjo įrengti paaukštintą peroną ir tada jau būtų nors vienas normalus maršrutas.

                            Comment


                              Šiandien važiuoti teko nauju traukiniu. Važiavo tik 4 keleiviai (neįskaitant kontrolieres), apsaugos nemačiau. Nustebau, kad laikraštis buvo, paskaityti padeta ant staliukų buvo. :ddd
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                /\ Laikraštis galėtų būti "Baltic times" arba "Lithuanian weekly".
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  jauciu po kito marsruto jo neliko lietuviai turi toki iproti viska pasiimt
                                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                  - Rusija su Amerika kariauja.
                                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                  - O amerikiečiai?
                                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                  Comment


                                    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                    jauciu po kito marsruto jo neliko lietuviai turi toki iproti viska pasiimt
                                    Jo, lietuviai viską ima, kas tik dykai.

                                    Bet kam tie laikraščiai, jei palyginti nieko netrunka ta kelionė... Todėl net ir užsienietis pasiimtų paskaityti, nes važiuojant nespėtų...

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Bet kam tie laikraščiai, jei palyginti nieko netrunka ta kelionė... Todėl net ir užsienietis pasiimtų paskaityti, nes važiuojant nespėtų...
                                      Paskaitys lėktuve arba viešbutyje. Taip pat keista, kad šiame traukinyje (kol kas) niekas neplatina tokios reklamos, kokia lėktuvuose būna (ką aplankyti, kur investuoti, kos viešbutis ar motelis geriausias, kokie renginiai vyksta, naktiniai klubai ir t.t.).
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment




                                        Laaabai dag važiuojančių į Oro uostą.



                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Laaabai dag važiuojančių į Oro uostą.
                                          O kodėl visose nuotraukose motrisės durys uždarytos? Ar ten keleiviai jau sulipę, ar ji tik ką atvažiavo ir dar tų durų neatidarė?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X