Visgi oro uosto stotis pastatyta neapgalvotai, skubotai.
Pazvelkite i nuotrauka. Matosi, kad tiltas pastatytas taip, kad tilptu antrasis begiu kelias. Dabartiniai begiai pakloti arciau kairiojo tilto krasto.
Tuo tarpu stotis ir peronas pastatyti taip, kad kada nors norint sioje vietoje nutiesti antraji kelia, reikes griauti ir perona ir stoties pastata.
Viadukas S. Dariaus ir S. Gireno gatveje virs gelezinkelio irgi pastaytas taip, kad po juo tilptu du begiu keliai.
Visgi oro uosto stotis pastatyta neapgalvotai, skubotai.
Pazvelkite i nuotrauka. Matosi, kad tiltas pastatytas taip, kad tilptu antrasis begiu kelias. Dabartiniai begiai pakloti arciau kairiojo tilto krasto.
Tuo tarpu stotis ir peronas pastatyti taip, kad kada nors norint sioje vietoje nutiesti antraji kelia, reikes griauti ir perona ir stoties pastata.
Viadukas S. Dariaus ir S. Gireno gatveje virs gelezinkelio irgi pastaytas taip, kad po juo tilptu du begiu keliai.
kita nuotrauka iš paties pranešimo šioje temoje, kurioje man visai neatrodo, kad viadukas statytas su antro kelio perspektyva:
šiaip, tarkim kad jumi teisus, būtų įdomu išgirsti konkrečius techninius, na tebūnie tik perono, įrengimo variantus.
Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Reikejo tik siek tiek slaito nukasti ir sutvirtinimo sienele padaryti. O galima buvo ir be jos apsieiti, tik nukasti daugiau. Tuomet pastata ir perona butu buve galima statyti siek tiek desiniau. Paslinkti mazdaug 2.5 m reikejo...
Reikejo tik siek tiek slaito nukasti ir sutvirtinimo sienele padaryti. O galima buvo ir be jos apsieiti, tik nukasti daugiau. Tuomet pastata ir perona butu buve galima statyti siek tiek desiniau. Paslinkti mazdaug 2.5 m reikejo...
Nesuprantu apie kokį antrą kelią šnekat? Gal tarybiniais laikais ir buvo nemažas judėjimas pro čia, bet dabar... Manau, kad dar labai ilgai nebus antro kelio (galbūt niekada).
Ikisti prasilenkima galima nuo viaduko virs Zirniu gatves iki pat Kirtimu stoties. Tiltai nemaiso. Tas nuotraukoje, kuria patalpino aesde, tolumoje matomas "tiltas" - silumos trasa ir rysiu kabeliai. "tiltas" prastokos bukles, tiesiant antra kelia neprosal butu paremontuoti.
Taciau dabartine stoti Oro uostas tikrai reiketu griauti.
Mano nuomone, dabartinis sprendimas yra padarytas teisingas - tokia stotis yra pakankamai gera, kad ja būtų galima normaliai naudotis.
Aš nors ir labai palaikau šio traukinio atsiradimo idėja (VALIO! VALIO!), bet esu skeptikas apskritai dėl šio reiso perspektyvų. Labai tikiuosi, jog traukinys pasiteisins, bet tuo pačiu ir abejoju. Pagrindinis daiktas dėl ko abejoju - oro uostas yra per arti miesto centro, o geležinkelio stotis yra per toli nuo verslo objektų.
Kiekvieną mėnesį į mūsų kompanija atvyksta koks 100 svečių iš užsienio, kurie atskrenda lėktuvu. Sėda oro uoste į taksi ir atvažiuoja per ~20 minučių iki verslo trikampio. Neįsivaizduoju, koks turėtų būti traukinys, kad jie persėstų į traukinį. Dar vienas daiktas - taksi pas mus šiuo metu dar yra sąlyginai pigus. O nuo stoties iki centro vistiek reikia imti taksi.
Taip, dabartiniame maršrute ir stotelėje "Oro uostas" yra ką taisyti: taip, dažninti traukinius vardan jų patrauklumo yra būtina. Taip, yra būtina taisyti technines smulkmenas - gausinti nuorodas, sureguliuoti tuos velnio laiptukus. Būtina sureguliuoti tvarkaraštį ir važiavimą taip, kad traukinys bent 99% atvejų nevėluotų nė sekundės!! Vienas pagrindinių argumentų, kodėl dažnai užsienyje renkuosi traukinį yra "garantija, kad nepapulsiu į kamštį" ir atvyksiu tuo laiku, kaip planuota. Už tai aš esu linkęs permokėti. Kiek dabar perskaičiau iš šio forumo dalyvių patirties, jog traukinys vėluoja tai 5, tai 10 minučių.
Bet tai laikau smulkmenomis, ir tai galima ištaisyti. Tikiuosi, jog nuo pavasarinio skrydžių tvarkaraščio, kada padaugės skrydžių, bus įvesta daugiau traukinio reisų. Pats stoties projektas yra labai geras šiandienai, kada svarbu išsiaiškinti traukinio paklausą. Neturėtų stoties mažumas, esamas stogelis atbaidyti nė vieno keleivio. Investuoti keliasdešimt milijonų į galingą stoties pastatą su eskalatoriais, šildomu peronu ir "bėgančiu takeliu" nuo oro uosto iki traukinio stotelės "oro uostas" aš neišdrįsčiau.
/\ Gal pasikartosiu, už tai prašau atleiskite. Tebesiūlau šį maršrutą pratęsti nuo oro uosto iki Naujosios Vilnios. Tam visiškai nereikia jokių investicijų (nebent patvarkyti NV stotį). Pažiūrėkite autobusų maršrutus - nėra tiesioginio reiso nuo NV iki TVOU, o su persėdimais užims laiko nuo 40 min. savaitgaliais ir vėlais vakarais iki virš valandos darbo dienomis (dėl kamščių). Traukinys bus greičiau nei autobusas ir pigiau nei taxi. Pagaliau vistiek ateity jau yra planaus šį maršrutą pratęsti iki Salininkų.
/\ Gal pasikartosiu, už tai prašau atleiskite. Tebesiūlau šį maršrutą pratęsti nuo oro uosto iki Naujosios Vilnios. Tam visiškai nereikia jokių investicijų (nebent patvarkyti NV stotį). Pažiūrėkite autobusų maršrutus - nėra tiesioginio reiso nuo NV iki TVOU, o su persėdimais užims laiko nuo 40 min. savaitgaliais ir vėlais vakarais iki virš valandos darbo dienomis (dėl kamščių). Traukinys bus greičiau nei autobusas ir pigiau nei taxi. Pagaliau vistiek ateity jau yra planaus šį maršrutą pratęsti iki Salininkų.
Pritariu! Ir manau, kad visi, kam tai aktualu, turėtų rašyti laiškelius į LG ir į savivaldybę.
/\ Gal pasikartosiu, už tai prašau atleiskite. Tebesiūlau šį maršrutą pratęsti nuo oro uosto iki Naujosios Vilnios. Tam visiškai nereikia jokių investicijų (nebent patvarkyti NV stotį). Pažiūrėkite autobusų maršrutus - nėra tiesioginio reiso nuo NV iki TVOU, o su persėdimais užims laiko nuo 40 min. savaitgaliais ir vėlais vakarais iki virš valandos darbo dienomis (dėl kamščių). Traukinys bus greičiau nei autobusas ir pigiau nei taxi. Pagaliau vistiek ateity jau yra planaus šį maršrutą pratęsti iki Salininkų.
kai sitaip pratesinesite marsruta,tai is vis traukinys vazines kas 2 val ir bus niekam nereikalingas tuomet.
Comment