Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Traukinių maršrutas Stotis - Oro uostas
Collapse
X
-
Parašė JohnKazi, kaip del tu konduktroiu ir apsauginiu? AR taip visalaik ir bus (t.y. iskaitant vairuotoja, viso 5 LG darbuotojai)? Siaip tokiam aparatui reiku max. 2 zmoniu iskaitant vairuotoja... o esant reikalui leisti ir vien tik vairuotoja, bilietus patikrinus ar pardavus pries ilipima.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė JohnIs cia ir "nuostolingas" keleiviu vezimas.Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.04, 17:37.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąneisivaizduoju kaip su dedeliais lagaminais i ta matrise lipti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąNesuprantu, kodel negalima buvo pakelti perono nors 10 metru ilgio (ties duru), kad jis butu grindu lygyje...?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
2. Duru atidarymas ir laipteliai. Visiska nesamone, kad duris turi atidaryti keleiviai. Automotrisei sustojus, masininstas ijungia tos puses, kurioje yra peronas laipteliu isstumima. Kai laipteliai buna isstumti, tik tuomet turetu atsidaryti durys, jei keleivis nuspaus jungikli. Taciau man islipant ir jau atsidarius durims (kai paspaudziau atidarymo jungikli), abu laipteliai dar nebuvo pilnai isstumti. Jei buciau lipes, buciau nusivertes ant perono.
Atvaizdas
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPritariu John. Ir ką pačioje motrisėje du apsauginiai veikia? Jeigu koks girtas ir įlipo, tai negi iš važiuojančio traukinio išmes? Esant reikalui, kontrolierius (manau) gali radio ryšiu pranešti, kad atvykus jau lauktų apsauga (pvz.: sugadinus turtą).
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątaip ir reikia planuoti darbus kadencijai. kad vaisius galėtum pradėti skinti prieš pat rinkimus. Ne ankščiau (nes masės pamirš) ir ne vėliau.
Jei post sovietinėje erdvėje būtų važinėjęs nors vienas dviaukštis, net neabejoju, kad būtų pirkę ne čekišką. o tą,jau sertifikuotą modelį
eismo taisyklių ypatumai. su kitų traukinių praleidimu tai nesusiję.
o tai ką tu dabar įvardinai yra dar vienas mano teiginio įrodymas. jei šioje motrisėje būtų daug visokių pakeitimų ją reikėtų iš naujo sertifikuoti, ir spalio 3d. butų nusikėlusi į kokias kalėdas kaip ir dviaukštis. na gal būt sertifikavimo procedūrų būtų mažiau, ir truktų trumpiau
Del laipteliu nemanau kad butu reikeje is naujo sertifikuoti. O nuo Ukrainai skirtu automotrisiu ji siek tiek skiriaisi. Galu gale sertifikavimas yra gamintojo problema. Jei LG iskele toki reikalavima pirkimo kontrakte - kad riedmenys turi buti serifikuoti 1520 mm vezei - tai PESA turejo juo ir pasirupinti bei pateikti gamini jau sertifikuota. Tuo tarpu nei RA2, nei sios automotrises ilgai bandyti nereikejo, nes tokie riedmenys jau naudojami 1520 mm vezes gelezinkeliuose. Tuo tarpu dviaukstis traukinys yra naujo modelio (tiesa, tai yra, kaip jau kazkada minejau 1435 mm vezes modelio adaptacija 1520 mm vezei) gaminys. As nezinau, ar jis sertifikuotas. Jei ir sertifikuotas, tai realiai dar neisbandytas 1520 mm vezes gelezinkeliuose. Setifikacija nelygu isbandymui.
Kokie dar eismo taisykliu ypatumai???
Parašė Zorro Rodyti pranešimąTai kad, traukinys į Trakus po 17 val., visą laiką iš 6-to kelio buvo.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPritariu John. Šitaip į savikaina reikia įskaičiuoti ne tik mokesčius valstybei, kurą, nusidėvėjimą, bet ir net penkių darbuotojų išlaikymą, nors maršrutas tęsiasi mažiau nei penkis kilometrus. Nejaugi nepakanka vieno mašinisto ir vieno kontrolieriaus? Ir ką pačioje motrisėje du apsauginiai veikia? Jeigu koks girtas ir įlipo, tai negi iš važiuojančio traukinio išmes? Esant reikalui, kontrolierius (manau) gali radio ryšiu pranešti, kad atvykus jau lauktų apsauga (pvz.: sugadinus turtą).
Parašė x21 Rodyti pranešimąNesuprantu, kodel negalima buvo pakelti perono nors 10 metru ilgio (ties duru), kad jis butu grindu lygyje...?
Parašė jeesus Rodyti pranešimąKas liečia atidarymo, tai nieko čia nesąmoningo aš nematau, pavyzdžiui taip yra Paryžiaus metro, kur yra daug vagonų ir daug stotelių, ir keleivių, bet niekam nėra problemų, o del laiptelių, tai nereik būt nutrūktgalviui ,laipteliai, aš manau, aplamai yra nesamone.
RA2 apatinis laiptelis irgi isstumiamas, bet rusai padare viska daug geriau ir problemu bent as (kelis kartus vaziavau RA2) nepastebejau. O automotriseje as jau pirmos keliones metu ta trukuma pastebejau.
Comment
-
Parašė JohnIr visgi keistai atrodo tai, kad nebuvo uzsakytos butent zemagrindes automatrises, turint omeny, kad jos is esmes uzsakomos specialiai siam reisui i oro uosta, kur zmones ilips ir islips su lagaminais ir kitais sunkiais nesuliais.
Tačiau kodėl EJ575 ir yra čekiško traukinio adaptacija mūsiškai vėžei...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaipteliai yra totali nesamone, nes jie nedadaryti iki galo. Kartais jie pilnai islenda veliau, nei atsidaro durys. O tai jau technine problema, o ne nutruktgalviskumas. Negi taip sunku suderinti duru atidarymo uzlaikyma iki tol, kol pilnai islys laiptai???
Comment
-
Visi čia kalba apie laiptelių išstumimą-neišstumimą, bet ten yra vienas daug problematiškesnis dalykas. Pačių laiptelių medžiaga padaryta iš rifliuoto plieno. Dabar tai didelės reikšmės neturi, bet kai prasidės žiema, ir ant ju bus stojama su apsnigtais batais, tai paslidusių ir nukritusių žmonių skaičius bus gan didelis. Ką tada LG darys?
Ir iš vis - su šituo maršrutu yra paveluota minimum 1,5 metais. Kai tiltas Naujininkuose buvo siauras arba iš vis uždarytas remontui ir mašinų spustys buvo iš tikro didelės, paklausa būtų daug didesnę nei dabar.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi čia kalba apie laiptelių išstumimą-neišstumimą, bet ten yra vienas daug problematiškesnis dalykas. Pačių laiptelių medžiaga padaryta iš rifliuoto plieno. Dabar tai didelės reikšmės neturi, bet kai prasidės žiema, ir ant ju bus stojama su apsnigtais batais, tai paslidusių ir nukritusių žmonių skaičius bus gan didelis. Ką tada LG darys?
Ir dar, sunkiai įsivaizduoju kaip techniškai galima padaryti pilnai žemagrindę automotrisę. Juk vežimėliai tai ne ratai. Ir dar variklis po grindimis, na dėl variklio tai jam galima ir kitą vietą rasti... Bet kaip kompaktiškiau suprojektuoti vežimėlius... Tuo atveju žemomis grindimis būtų tik per vidurį salono, o galuose tektų palypėti.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.10.05, 11:24.
Comment
-
Parašė deimantukas Rodyti pranešimą
tikriausiai labai letai vaziuoja,jei spejai nufotografuoti ar specialiai laukei?
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPritariu John. Šitaip į savikaina reikia įskaičiuoti ne tik mokesčius valstybei, kurą, nusidėvėjimą, bet ir net penkių darbuotojų išlaikymą, nors maršrutas tęsiasi mažiau nei penkis kilometrus. Nejaugi nepakanka vieno mašinisto ir vieno kontrolieriaus? Ir ką pačioje motrisėje du apsauginiai veikia? Jeigu koks girtas ir įlipo, tai negi iš važiuojančio traukinio išmes? Esant reikalui, kontrolierius (manau) gali radio ryšiu pranešti, kad atvykus jau lauktų apsauga (pvz.: sugadinus turtą).
Ir aplamai, laikas parodys, kiek populiarus šis maršrutas, jo trūkumus ir privalumus.
Comment
Comment